Joezi heeft ook mijn ui gemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb paar dagen terug wel in topic voor die aanvragen van UI's enz een verzoekje gedaan of iemand plaatje kon verkleinen van mijn huidige UI
In het verleden deed HeaN het vaak voor mij. *en anderen*quote:Op maandag 23 maart 2015 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Joezi heeft ook mijn ui gemaakt.
Laatst lukte het zelf een keer. Kwam een site tegen waar ik het zelf ook kon.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In het verleden deed HeaN het vaak voor mij.
Eeeyquote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Nick dit jaar sowieso nog wel meeten
Klopt, is ook een site voor. Maar met bepaalde plaatjes wordt het dan niet echt mooi.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laatst lukte het zelf een keer. Kwam een site tegen waar ik het zelf ook kon.
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Nick dit jaar sowieso nog wel meeten
Deze site:quote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, is ook een site voor. Maar met bepaalde plaatjes wordt het dan niet echt mooi.
Ik weet niet de benaming voor deze soort maar wat het is zien we allemaal wel.quote:
Schijnt van wel ja, moet ik toch nog een keer weer proberen. Laatste keer was heel lang geleden, weet ik niks meer van.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:31 schreef Lt.Surge het volgende:
En kangoeroe mits goed gemaakt is ook 9/10.
Snapt hij toch niet, want man.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn armbandje is kapot gegaan. Nu zit ik niet subtiel te hinten bij mijn vriend dat ik een nieuw armbandje wil ooit
Mensen die hintenquote:Op maandag 23 maart 2015 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn armbandje is kapot gegaan. Nu zit ik niet subtiel te hinten bij mijn vriend dat ik een nieuw armbandje wil ooit
Ja dat doe ik dus ook. Doet hij net of hij mij niet hoortquote:Op maandag 23 maart 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mensen die hinten
Gewoon direct en duidelijk zijn
Not even the D?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot ik na 2,5 jaar spontaan eens iets krijg.
hahahaha slim welquote:Op maandag 23 maart 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook. Doet hij net of hij mij niet hoort
Wanneer ben je jarigquote:Op maandag 23 maart 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh hij wordt pissig haha. Ik zeur niet eens echt ofzo, ben beetje dom aan het lachen enz. Ik zou het echt wel leuk vinden om eens wat te krijgen spontaan
Dat hoeft niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een nieuw armbandje
Gewoon zeggenquote:Op maandag 23 maart 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh hij wordt pissig haha. Ik zeur niet eens echt ofzo, ben beetje dom aan het lachen enz. Ik zou het echt wel leuk vinden om eens wat te krijgen spontaan
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
Ama vindt dit een goed topic.
http://forum.fok.nl/topic/2206950
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
Ama vindt dit een goed topic.
http://forum.fok.nl/topic/2206950
Er zijn wel meerdere fora's waar ik in kan en jij niet hahahahahquote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
#RIP
#ModBlock
Pauperquote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
#RIP
#ModBlock
KPD?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere fora's waar ik in kan en jij niet hahahahah
Soms baal ik echt wel hoor.. Ik hoef echt niet voor alles wat ik geef of doe iets terug maar na 2,5 jaar één keer iets spontaan krijgen van hem lijkt mij wel erg leuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon zeggen
Hee eega, doe mij eens spontaan wat geven
Ik stuur wel ff berichtje via XBLquote:Op maandag 23 maart 2015 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms baal ik echt wel hoor.. Ik hoef echt niet voor alles wat ik geef of doe iets terug maar na 2,5 jaar één keer iets spontaan krijgen van hem lijkt mij wel erg leuk.
Mjuh, 12 uur slaap is veel over de hele week gezien.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zie je wel weinig online komen laatste paar dagen
Damn.. slaap je zo weinigquote:Op maandag 23 maart 2015 02:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, 12 uur slaap is veel over de hele week gezien.
Dus zit voornamelijk op Twitch/YT
Ja, mijn ritme is nu helemaal fucked.quote:
Weinig mensen online.quote:
Mss moet ik dat maar eens proberen.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik slaap best veel, deels door het blowen maar ook omdat ik altijd al enorm van slapen hield
Van wiet ga je heel goed slapenquote:Op maandag 23 maart 2015 02:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mss moet ik dat maar eens proberen.
Alles wat ik nu probeer werkt voor geen meter.
Dudequote:
Geen idee. Jaren geleden voor mijquote:
Van blowen kun je goed duf worden en prima slapen ja. NIet teveel zuipen scheelt ook een bult.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik slaap best veel, deels door het blowen maar ook omdat ik altijd al enorm van slapen hou
???quote:Op maandag 23 maart 2015 02:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
[..]
Ik werd net waker door een kut geluid
Roken :squote:Op maandag 23 maart 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Laatste sigaretje voor vandaag, bed tijd. Lag er gisteren eerder in dan vanavond
Kssstquote:Op maandag 23 maart 2015 02:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van blowen kun je goed duf worden en prima slapen ja. NIet teveel zuipen scheelt ook een bult.
Aight, slaap lekker!quote:Op maandag 23 maart 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Laatste sigaretje voor vandaag, bed tijd. Lag er gisteren eerder in dan vanavond
Zolang je morgen niet hoeft te werken ofzo maakt dat natuurlijk ook geen reet uit.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:47 schreef Amarantha het volgende:
Wat zijn dat voor peuken? Do share.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben hier nog een kwartiertje ofzo hoorMaar bedankt hihi
Daarom. Maar vind het wel grappig ofzo dat het nu later is dan gisteren toen ik ging slapen, op een zaterdagnachtquote:Op maandag 23 maart 2015 02:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zolang je morgen niet hoeft te werken ofzo maakt dat natuurlijk ook geen reet uit.
Ga jij nou tegen mij zeggen waar ik mag posten?quote:
Ik ben stoned, moet nog steeds aansteken. En na uitdrukken duurt het nog wel paar minuten voor ik op afsluiten druk.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor peuken? Do share.
Hahahahaquote:Op maandag 23 maart 2015 02:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij nou tegen mij zeggen waar ik mag posten?
Ksstquote:Op maandag 23 maart 2015 02:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga jij nou tegen mij zeggen waar ik mag posten?
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stoned, moet nog steeds aansteken. En na uitdrukken duurt het nog wel paar minuten voor ik op afsluiten druk.
Maar je sliep onder invloed van wiet? Of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
er viel iets om ofzo toen was ik weer waker
Hier is het 18:49 dus ik kan nog wel ff. Maar snap je punt jaquote:Op maandag 23 maart 2015 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom. Maar vind het wel grappig ofzo dat het nu later is dan gisteren toen ik ging slapen, op een zaterdagnacht
Ik rook nu even heel pauper shag maar morgen ga ik weer Lucky Strike halen, dat is mijn sigarettenmerk.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Die van mij die zijn echt binnen 2 minuten weg gewoon
#RIP
Waar ben je dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier is het 18:49 dus ik kan nog wel ff. Maar snap je punt ja
Winston hier.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik rook nu even heel pauper shag maar morgen ga ik weer Lucky Strike halen, dat is mijn sigarettenmerk.
Seattle. In washington, waar blowen legaal isquote:
Woon je daar of vakantie?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Seattle. In washington, waar blowen legaal is
Ik blow al jaren niet meerquote:Op maandag 23 maart 2015 02:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar je sliep onder invloed van wiet? Of bedoelde je dat niet?Of sliep je gewoon.
Marlboro is niet te doen inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2015 02:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Malboro en West vind ik de meest smerige merken.
Is voor werk een weekje. Dadelijk ff de pubs in met wat volk van hier, wel gezelligquote:
Klopt, dus beter gedraag je je of gaan we eens even irl een pot bier doen en uitpraten waarom je moet chillenquote:Op maandag 23 maart 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
oh shit die hostimeister woont ook in Nijmegen kut zooi
Hosti i love you je bent de beste
Awesome hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 02:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is voor werk een weekje. Dadelijk ff de pubs in met wat volk van hier, wel gezellig
het spijt me zou nooit meer onaardig doen welke wijk woon je?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt, dus beter gedraag je je of gaan we eens even irl een pot bier doen en uitpraten waarom je moet chillen
Die hebben ze hier ookquote:Op maandag 23 maart 2015 02:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ook naar Amerika. En in Philadelphia een philadelphia steak sandwich eten.
Ik ga ook niet zeggen dat het klote is ofzoquote:Op maandag 23 maart 2015 02:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Awesome hoorBen wel beetje jaloers nu.
Wat dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Er was iemand dood gegaan in NIjmegen.
Ik zou echt een moord doen voor zo'n broodjequote:Op maandag 23 maart 2015 02:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die hebben ze hier ook
[..]
Ik ga ook niet zeggen dat het klote is ofzo
Ik stuur mijn hit list even per DM.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou echt een moord doen voor zo'n broodje
'Tamboerijnvrouwtje' overledenquote:
Dat is inderdaad treurig nieuwsquote:Op maandag 23 maart 2015 02:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
'Tamboerijnvrouwtje' overleden
De bekendste straatmuzikant van
Nijmegen is overleden.Oda le Noble,
beter bekend als de 'tamboerijnvrouw',
werd volgens buurtbewoners donderdag
dood aangetroffen in haar huis.
Decennialang was ze dagelijks te vinden
in de Nijmeegse binnenstad.Le Noble
maakte muziek met haar rammelende
tamboerijn en zong er bij.Een goede
zangeres was ze niet,ze noemde zichzelf
liever een 'klankkunstenares'.
Hoe oud ze is geworden,is onbekend.Le
Noble woonde alleen na het overlijden
van haar man,15 jaar geleden.
zg ff snel welke wijkquote:Op maandag 23 maart 2015 02:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, fuck, moet ff mijn biertje atten en verzamelen in de lobby van t hotel, etenstijd en bier o'clock. Slaap lekker mensen
gl/hf brahquote:Op maandag 23 maart 2015 02:56 schreef HostiMeister het volgende:
Ow, fuck, moet ff mijn biertje atten en verzamelen in de lobby van t hotel, etenstijd en bier o'clock. Slaap lekker mensen
Dagquote:Op maandag 23 maart 2015 02:56 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom doe je jezelf dit aan Ama?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op maandag 23 maart 2015 03:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit aan Ama?Ik heb vanavond en net chips gegeten dus heb geen hongerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omg milkshake![]()
Your beauty never ever scared me.
Milkshake banaan. Altijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 03:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb vanavond en net chips gegeten dus heb geen honger![]()
Omg milkshake![]()
Geen choco?quote:Op maandag 23 maart 2015 03:02 schreef Amarantha het volgende:
En als ze die niet hebben dan neem ik aardbei.
mequote:
Btw, je kwartier is om.quote:
Ik ga zo echtquote:Op maandag 23 maart 2015 03:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Btw, je kwartier is om.
Moet ik er nog een muntje in doen voor een extra kwartier?
quote:Op maandag 23 maart 2015 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Potten. Waarom toch steeds overal potten.
SE-weekquote:Op maandag 23 maart 2015 03:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Nickj0n, morgen geen school/werk/struggles?
jawel heb schoolquote:Op maandag 23 maart 2015 03:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Nickj0n, morgen geen school/werk/struggles?
Aight, chillquote:Op maandag 23 maart 2015 03:09 schreef DrNick het volgende:
Sowieso altijd maandag vrij en als ik al les heb is dat nooit voor 14 uur
Das een mooie om in ee avatar te verwerken!quote:
avatarquote:Op maandag 23 maart 2015 03:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Das een mooie om in ee avatar te verwerken!
plsquote:Op maandag 23 maart 2015 03:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik de ekte ekte fielaks
tisjeboyfielaks
Maar natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 03:12 schreef Fylax het volgende:
nick ga jij serieus 5uur lang treinen voor [classified]
wil*quote:Op maandag 23 maart 2015 03:13 schreef BloedendeVagina het volgende:
5 uur treinen
WIe wilt er gepaald worden Nick?
y?quote:Op maandag 23 maart 2015 03:13 schreef BloedendeVagina het volgende:
5 uur treinen
WIe wilt er gepaald worden Nick?
Wat jij wilquote:
Plebejer (Lat. plebs: volk, menigte) was een gewoon burger, niet-patriciër, veelal boeren en vaklui die, in tegenstelling tot de capite censi (proletariërs), grond bezaten.quote:
Ja, ik zat net de Wiki te lezen.quote:Op maandag 23 maart 2015 03:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Plebejer (Lat. plebs: volk, menigte) was een gewoon burger, niet-patriciër, veelal boeren en vaklui die, in tegenstelling tot de capite censi (proletariërs), grond bezaten.
Persoon zonder fatsoenquote:
voor mij 0 euroquote:Op maandag 23 maart 2015 03:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
enkele reis naar enschede is al 37 euro
Lolquote:Op maandag 23 maart 2015 03:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Koop een dagkaart op spooldeelwinkel.nl Is goedkoperquote:Op maandag 23 maart 2015 03:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
johquote:Op maandag 23 maart 2015 03:21 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Koop een dagkaart op spooldeelwinkel.nl Is goedkoper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |