Joezi heeft ook mijn ui gemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb paar dagen terug wel in topic voor die aanvragen van UI's enz een verzoekje gedaan of iemand plaatje kon verkleinen van mijn huidige UI
In het verleden deed HeaN het vaak voor mij. *en anderen*quote:Op maandag 23 maart 2015 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Joezi heeft ook mijn ui gemaakt.
Laatst lukte het zelf een keer. Kwam een site tegen waar ik het zelf ook kon.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In het verleden deed HeaN het vaak voor mij.
Eeeyquote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Nick dit jaar sowieso nog wel meeten
Klopt, is ook een site voor. Maar met bepaalde plaatjes wordt het dan niet echt mooi.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laatst lukte het zelf een keer. Kwam een site tegen waar ik het zelf ook kon.
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga Nick dit jaar sowieso nog wel meeten
Deze site:quote:Op maandag 23 maart 2015 02:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt, is ook een site voor. Maar met bepaalde plaatjes wordt het dan niet echt mooi.
Ik weet niet de benaming voor deze soort maar wat het is zien we allemaal wel.quote:
Schijnt van wel ja, moet ik toch nog een keer weer proberen. Laatste keer was heel lang geleden, weet ik niks meer van.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:31 schreef Lt.Surge het volgende:
En kangoeroe mits goed gemaakt is ook 9/10.
Snapt hij toch niet, want man.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn armbandje is kapot gegaan. Nu zit ik niet subtiel te hinten bij mijn vriend dat ik een nieuw armbandje wil ooit
Mensen die hintenquote:Op maandag 23 maart 2015 02:32 schreef Amarantha het volgende:
Mijn armbandje is kapot gegaan. Nu zit ik niet subtiel te hinten bij mijn vriend dat ik een nieuw armbandje wil ooit
Ja dat doe ik dus ook. Doet hij net of hij mij niet hoortquote:Op maandag 23 maart 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mensen die hinten
Gewoon direct en duidelijk zijn
Not even the D?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten tot ik na 2,5 jaar spontaan eens iets krijg.
hahahaha slim welquote:Op maandag 23 maart 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook. Doet hij net of hij mij niet hoort
Wanneer ben je jarigquote:Op maandag 23 maart 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh hij wordt pissig haha. Ik zeur niet eens echt ofzo, ben beetje dom aan het lachen enz. Ik zou het echt wel leuk vinden om eens wat te krijgen spontaan
Dat hoeft niet hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan krijg je van mij een nieuw armbandje
Gewoon zeggenquote:Op maandag 23 maart 2015 02:34 schreef Amarantha het volgende:
Oh hij wordt pissig haha. Ik zeur niet eens echt ofzo, ben beetje dom aan het lachen enz. Ik zou het echt wel leuk vinden om eens wat te krijgen spontaan
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
Ama vindt dit een goed topic.
http://forum.fok.nl/topic/2206950
quote:Op maandag 23 maart 2015 02:36 schreef Fylax het volgende:
Ama vindt dit een goed topic.
http://forum.fok.nl/topic/2206950
Er zijn wel meerdere fora's waar ik in kan en jij niet hahahahahquote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
#RIP
#ModBlock
Pauperquote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
#RIP
#ModBlock
KPD?quote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere fora's waar ik in kan en jij niet hahahahah
Soms baal ik echt wel hoor.. Ik hoef echt niet voor alles wat ik geef of doe iets terug maar na 2,5 jaar één keer iets spontaan krijgen van hem lijkt mij wel erg leuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 02:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon zeggen
Hee eega, doe mij eens spontaan wat geven
Ik stuur wel ff berichtje via XBLquote:Op maandag 23 maart 2015 02:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Soms baal ik echt wel hoor.. Ik hoef echt niet voor alles wat ik geef of doe iets terug maar na 2,5 jaar één keer iets spontaan krijgen van hem lijkt mij wel erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |