abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:33:14 #101
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_150992248
De agent is degene die de gevaarlijke situatie creeerde door met zulke belachelijke snelheid het kruispunt te passeren.

Hij heeft de aanmerkelijke kans dat hij een aanrijding zou veroorzaken bewust op de koop toe genomen.

De verantwoordelijkheid ligt dan ook vooral bij hem.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_150992536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:31 schreef VeX- het volgende:
Maakt niet uit.

Voorrang hebben is niet altijd voorrang krijgen.

Een van de eerste lessen die je als beginnende automobilist krijgt.

Maar deze agent met voorbeeldfunctie dacht dat hij alles wel aan zn laars kon lappen.

Extra zwaar straffen dus.
Trolololololol
pi_150992558
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 18:33 schreef VeX- het volgende:
De agent is degene die de gevaarlijke situatie creeerde door met zulke belachelijke snelheid het kruispunt te passeren.

Hij heeft de aanmerkelijke kans dat hij een aanrijding zou veroorzaken bewust op de koop toe genomen.

De verantwoordelijkheid ligt dan ook vooral bij hem.
Trolololololol
pi_150996326
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:45 schreef Hamlapje het volgende:
Als het slachtoffer nu eens geen 19-jarige blonde meid geweest zou zijn maar Achmed uit het Utrechtse Kanaleneiland, hoe zou de discussie dan verlopen zijn?
Achmed uit kanaleneiland weet exact wanneer de politie eraan komt.... die was allang weggeweest.

Wat een achterlijk vraag...
Whatever...
pi_150997668
quote:
Maakt niet uit.

Maar deze agent met voorbeeldfunctie dacht dat hij alles wel aan zn laars kon lappen.

Extra zwaar straffen dus.
Ik ben het alleen met de eerste 2 zinnen eens.. Verder zou ik die agent niet willen beschuldigen van het alles aan zijn laars lappen maar wel van nalatigheid.. hij dacht waarschijnlijk 'ik doe tatutatutatu dus ik hoef niet meer op te letten'
En zwaar straffen hoeft van mij ook niet.. daar krijg je dat meisje niet mee terug he
pi_150998364
quote:
Maakt niet uit.

De eerste les in de verkeersles op de lagere school is dat je aan de kant moet voor sirenes en geen kruispunt op gaat.
Zelfs als fietser.

Bij haar was dat dus groen hebben is niet altijd veilig door kunnen rijden...

Je moet altijd uit je doppen kijken.

Die auto die haar raakte was de VIJFDE in een rits.

In zogenaamd een grote chaos.

Dan ga jij gewoon als bromfietser maar een kruispunt op, terwijl je geen overzicht hebt van wat er aan de hand is?
pi_150999526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
En zwaar straffen hoeft van mij ook niet.. daar krijg je dat meisje niet mee terug he
Het nut van een zware gevangenisstraf zal zijn dat de kans hoger wordt dat popo zich "normaal" en voorzichtig op bv kruispunten gedraagt.

En daar wordt Nederland een veiliger land van ja.
pi_150999692
Zouden die politiemannetjes het ook gewoon niet heel lekker hebben gevonden, met 130 door de stad?

En waarom hebben alle rijdende agenten zich beroepen op hun zwijgrecht? Omdat het niet verstandig was om het publiek en dus de rechtbank te confronteren met het macho, hijgerige en dus onprofessionele sfeertje dat in deze teams heerst?
pi_150999930
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef riazop het volgende:
Zouden die politiemannetjes het ook gewoon niet heel lekker hebben gevonden, met 130 door de stad?

En waarom hebben alle rijdende agenten zich beroepen op hun zwijgrecht? Omdat het niet verstandig was om het publiek en dus de rechtbank te confronteren met het macho, hijgerige en dus onprofessionele sfeertje dat in deze teams heerst?
:') ik hoop dat leden van het AT zich lekker aan het snelheidslimiet houden als jij gegijzeld word. Leden van het AT zijn, gezien hun werkzaamheden, altijd anoniem.

Ps. Het is niet ongebruikelijk dat AT's >100km moet afleggen. ;)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 21:22:43 #110
148823 znarch
ondertitel
pi_151000113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:14 schreef riazop het volgende:

"popo" "politiemannetjes" ;(

Is het voor jou niet veel gezelliger op je favoriete haat aan de politie/acab faceboek groep ofzo? :?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_151002387
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:22 schreef znarch het volgende:

[..]

"popo" "politiemannetjes" ;(

Is het voor jou niet veel gezelliger op je favoriete haat aan de politie/acab faceboek groep ofzo? :?
De loverboy is denk boos omdat zijn sletje is plat gereden en nu zonder inkomsten zit.
pi_151005935
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 21:19 schreef tofastTG het volgende:

[..]

:') ik hoop dat leden van het AT zich lekker aan het snelheidslimiet houden als jij gegijzeld word.
Gijzeling?

Er was sprake van een "verwarde" man in Bergeyk in een weiland.
pi_151006132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:36 schreef riazop het volgende:
Gijzeling?

Wat boeit het naar welke oproep ze onderweg zijn? Volgens jou moeten ze altijd kunnen anticiperen op ander verkeer, ongeacht of ze optische en geluidssignalen hebben. Het boeit niet of ze onderweg zijn naar een gijzeling of naar een verwarde man.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_151007268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:36 schreef riazop het volgende:

[..]

Gijzeling?

Ja en dus?
pi_151010704
Ik vraag me af waarom de wagens sirenes en zwaailichten voeren als burgers daar toch niet op hoeven te letten en prioriteitswagens zelf als normale verkeersdeelnemer ontzettend op moeten gaan zitten letten of er niet iemand een vrijgemaakt kruispunt op gaat...
pi_151010807
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:34 schreef Alentejana het volgende:
Ik vraag me af waarom de wagens sirenes en zwaailichten voeren als burgers daar toch niet op hoeven te letten en prioriteitswagens zelf als normale verkeersdeelnemer ontzettend op moeten gaan zitten letten of er niet iemand een vrijgemaakt kruispunt op gaat...
Die zwaailichten vind ik overdag niet echt opvallen, vooral in een drukke stad niet. De sirenes zou iedereen moeten horen. Maar menig autorijder heeft muziek aan, voert een telefoongesprek of wat dan ook en hoort het gewoon niet.
Wat uiteraard niet zo zou moeten zijn.
pi_151010977
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:40 schreef aloa het volgende:
Die zwaailichten vind ik overdag niet echt opvallen, vooral in een drukke stad niet. De sirenes zou iedereen moeten horen. Maar menig autorijder heeft muziek aan, voert een telefoongesprek of wat dan ook en hoort het gewoon niet.
Daarvoor is enkel en alleen die autorijder verantwoordelijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_151011137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:48 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Daarvoor is enkel en alleen die autorijder verantwoordelijk.
In dit geval wel ja.
pi_151011205
Bekijk het eens vanuit een ander perspectief, namelijk die van de hulpverleners. Dan zie je hoe mensen eigenlijk reageren op optische- en geluidssingnalen.

pi_151012075
Dan zie je toch ook duidelijk dat iedereen aan de kant gaat of stopt, ook al hebben ze groen of waren ze al aan het oversteken? Zo hoort het.

quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:40 schreef aloa het volgende:

[..]

Uiteraard niet en als een lul of kut zich afsluit voor het verkeer, dan loopt hij of zij het vroeger of later op en dan moet je niet meteen met de vinger naar de ander wijzen die luid en duidelijk heeft aangegeven dat hij er aan kwam en er op rekent dat mensen normaal bij de pinken zijn in het verkeer, zoals dat hoort, en aan de kant gaan of stoppen voor prioriteitwagens die zwaailicht en sirene voeren.

En als het nou 1 is, maar 5! Dat maakt echt wel een kabaal. En een auto voor je die je probeert tegen te houden. Hoe erg moet je dan in je eigen wereldje zijn dat je dan nog denkt: ach, het is wel een beetje rommeling hier, maar het is groen dus ik ga maar?

quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:54 schreef aloa het volgende:

[..]

In dit geval wel ja.
In élk geval! Hier het toevallig een meiske op een scooter dat zich blijkbaar afsloot voor de buitenwereld en besloot de sirenes te negeren, wat niet hoort, en dus (zelf)verantwoordelijk was voor het ongeval.
Ik ben blij dat je daar eindelijk achter bent...
pi_151012301
5 autoos met 130 door een stad heen is Russisch roulette.

En dat alleen maar omdat het spannend is...
pi_151012554
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:38 schreef riazop het volgende:
5 autoos met 130 door een stad heen is Russisch roulette.

En dat alleen maar omdat het spannend is...
Als burgers sirenes gaat negeren is het Russisch roulette, zou je bedoelen.
pi_151012671
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:29 schreef Alentejana het volgende:
Dan zie je toch ook duidelijk dat iedereen aan de kant gaat of stopt, ook al hebben ze groen of waren ze al aan het oversteken? Zo hoort het.

[..]

Uiteraard niet en als een lul of kut zich afsluit voor het verkeer, dan loopt hij of zij het vroeger of later op en dan moet je niet meteen met de vinger naar de ander wijzen die luid en duidelijk heeft aangegeven dat hij er aan kwam en er op rekent dat mensen normaal bij de pinken zijn in het verkeer, zoals dat hoort, en aan de kant gaan of stoppen voor prioriteitwagens die zwaailicht en sirene voeren.

En als het nou 1 is, maar 5! Dat maakt echt wel een kabaal. En een auto voor je die je probeert tegen te houden. Hoe erg moet je dan in je eigen wereldje zijn dat je dan nog denkt: ach, het is wel een beetje rommeling hier, maar het is groen dus ik ga maar?

[..]

In élk geval! Hier het toevallig een meiske op een scooter dat zich blijkbaar afsloot voor de buitenwereld en besloot de sirenes te negeren, wat niet hoort, en dus (zelf)verantwoordelijk was voor het ongeval.
Ik ben blij dat je daar eindelijk achter bent...
Mensen zijn geen robots. In het verkeer kan je er niet van uit gaan, dat iedereen even goed oplet. Mensen maken fouten, waardoor ongelukken ontstaan.
pi_151012728
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:52 schreef aloa het volgende:

[..]

Mensen zijn geen robots. In het verkeer kan je er niet van uit gaan, dat iedereen even goed oplet. Mensen maken fouten, waardoor ongelukken ontstaan.
Dat ontken ik niet. Alleen ligt de fout, verantwoording, de schuld, bij degene die niet oplet.
En niet bij degene die de persoon die niet oplette niet meer kon vermijden.
pi_151012845
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:54 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet. Alleen ligt de fout, verantwoording, de schuld, bij degene die niet oplet.
En niet bij degene die de persoon die niet oplette niet meer kon vermijden.
In dit geval niet alleen bij degene die niet oplette. Meisje let niet goed op of heeft geen flauw idee wat er gebeurt (kan van alles zijn), politie maakt een inschattingsfout door met meer dan 90 km over een kruispunt te scheuren en door rood te rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')