die twee redden de tour wel zo'n beetjequote:Op maandag 23 maart 2015 00:35 schreef Norrage het volgende:
Echt het hoogste niveau wedstrijd dat ik het afgelopen jaar heb gezien, afgezien van bijna alle andere Djjoko Fed potten(maar daarvan waren er maar 2 ook heel spannend)
Romantiseer deze pot eens niet teveelquote:Op maandag 23 maart 2015 00:35 schreef Norrage het volgende:
Echt het hoogste niveau wedstrijd dat ik het afgelopen jaar heb gezien, afgezien van bijna alle andere Djjoko Fed potten(maar daarvan waren er maar 2 ook heel spannend)
Grappig is dat Djoko veel choket, maar vaak die potten nog wel wint. (afgezien tegen Fedje paar weken terug, en tegen Rafaquote:Op maandag 23 maart 2015 00:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
GSM. Had in twee gemogen, maar dan hadden we minder tennis. Typisch scoreverloop, Djokovic komt voor, raakt voorsprong kwijt, maar komt weer voor.
quote:
wow echt de spanning waaronder die pro's leven. Het verbaast me dat ze ouder dan 40 worden.quote:
Dat is gewoon adrenaline, heb ik ook na een spannende wedstrijd. Vind ik niet zo heel raar.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:33 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
wow echt de spanning waaronder die pro's leven. Het verbaast me dat ze ouder dan 40 worden.
Yup. Gelukkig hebben we met zn allen bepaald dat de Slams tellen.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:47 schreef Szura het volgende:
21e Masterstitel voor Djokovic, twee achter Federer.
Nadal koploper met 27.
Ik vind Nadole het leukst.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:45 schreef Anonymousz het volgende:
Goed wedstrijd![]()
die tiebreak was hilarisch![]()
Fedole is de beste match up imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |