Ik denk dat Nadals sterkste wapen, zijn fysiek, vooral weg is. Dan is hij gewoon een subtopper. Mentaal sterk zijn in wedstrijden is vooral ook het gevolg van veel winnen. Djokovic had ook al eens een duidelijke mentale edge over Nadalquote:Op maandag 30 maart 2015 07:25 schreef TennispeRFect het volgende:
Nadal echt van links naar rechts gestuurd zeg. Door Verdasco, geen Djoko. Nee, Nadal gaat RG niet winnen dit jaar. Het sterkste wapen van Nadal, zijn psyche, is momenteel weg. Daarnaast is hij qua spel ook niet briljant meer.
daarom juistquote:Op maandag 30 maart 2015 10:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar ook al gehoord
Ik zie het ook niet gebeuren.quote:Op maandag 30 maart 2015 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal, misschien wel s'werelds beste speler ooit, ga dit jaar idd geen Roland Garros winnen. [...]
O echt? Waarom zou Djoko niet meedoen?quote:Op maandag 30 maart 2015 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet gebeuren.En ik zie alleen Djokovic het winnen. Als Djokovic - om wat voor reden dan ook - niet zou meedoen, is het een heel ander verhaal, want dan ligt het best open.
Weet ik veel, kan toch een blessure hebben. Daarom zei ik ook 'om wat voor reden dan ook'. Bedoel gewoon dat het zonder Djokovic wat mij betreft open ligt. Dan zijn er denk ik wel vijf of zes serieuze kanshebbers (in elk geval Nadal, Federer, Murray en Wawrinka).quote:Op maandag 30 maart 2015 17:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O echt? Waarom zou Djoko niet meedoen?
Wawrinka niet imo, die bakt er niets van dit jaarquote:Op maandag 30 maart 2015 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet ik veel, kan toch een blessure hebben. Daarom zei ik ook 'om wat voor reden dan ook'. Bedoel gewoon dat het zonder Djokovic wat mij betreft open ligt. Dan zijn er denk ik wel vijf of zes serieuze kanshebbers (in elk geval Nadal, Federer, Murray en Wawrinka).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |