In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Beste pass van het weekendquote:Op zondag 22 maart 2015 22:42 schreef Sked het volgende:
Vanwege deze TT wil ik graag weten wat er was
Ja, erg netjes. Sowieso leuk dat Vitesse eindelijk tot wasdom komt. Leuk team om naar te kijken.quote:
Dan is die slechte eerste helft van het seizoen toch heel duur nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, erg netjes. Sowieso leuk dat Vitesse eindelijk tot wasdom komt. Leuk team om naar te kijken.
Ook toen speelden ze meestal best leuk en goed. Alleen nauwelijks punten.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan is die slechte eerste helft van het seizoen toch heel duur nu.
Ja, dat is toch zonde als je kijkt hoe het nu gaat, hadden gewoon met Ajax om plek 2 kunnen strijdenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook toen speelden ze meestal best leuk en goed. Alleen nauwelijks punten.
Eindelijk, kunnen we nu echt beginnenquote:
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 22 maart 2015 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
1 FC Midtjylland 22 17 2 3 46 20 +26 53 W W W D W
2 FC Kopenhagen 22 12 6 4 26 15 +11 42 D W W L W
3 Randers FC 22 10 5 7 24 18 +6 35
Heeft Ajax alleen niet zoveel aanquote:Op zondag 22 maart 2015 22:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jawel joh. Heeft de rest van de eredivisie een heel jaar plezier van
Ben het vaak met hem oneens, maar dit keer welquote:
Messiquote:Op zondag 22 maart 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke routinier moet Ajax halen?
Je wilt geen kampioen worden?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Routinier in je hol.
Ik heb een enorme hekel aan routiniers.
Stijn je bent nu 17, gedraag je daar ook naar.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Routinier in je hol.
Komt omdat je een opstandige puber bentquote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Routinier in je hol.
Cruijff is een oude vent die steeds meer domme dingen roept.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Verdediging hoort volgens Cruijff niet bezig te zijn met de opbouw, Muldermans.
Ajax heeft in deze selectie geen plaats voor routiniers. Hoogstens in de verdediging, maar die zorgen niet voor diepte in het spel.quote:
Die kiest voor Marokko Hans.quote:
Kishna lozen en zet daar een goede buitenspeler neer.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft in deze selectie geen plaats voor routiniers. Hoogstens in de verdediging, maar die zorgen niet voor diepte in het spel.
Niet officieel bevestigd, maar hij heeft vaker gezegd dat hij dat sterk overweegtquote:
Mis je niks aan trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet officieel bevestigd, maar hij heeft vaker gezegd dat hij dat sterk overweegt
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet officieel bevestigd, maar hij heeft vaker gezegd dat hij dat sterk overweegt
Opgelost.twitter:_GGM__ twitterde op zondag 22-03-2015 om 23:00:18@AElGhazi7 Zou je alsjeblieft voor Nederland willen kiezen en niet voor Marokko? Robben is geblesseerd.Alvast bedankt. reageer retweet
Ik ga niet kijken denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Nederland zo van Turkije verliezen
4equote:
Wat was die afgrijselijk slecht vandaag. Zijn standaardsituaties waren nog droeviger dan een stervende zwaan.quote:
Sinds z'n blessure totaal uit vormquote:Op zondag 22 maart 2015 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat was die afgrijselijk slecht vandaag. Zijn standaardsituaties waren nog droeviger dan een stervende zwaan.
Wie dan 2? IJsland 1.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Stand was net in beeld
Misschien kan je even opletten voortaan.
Tsjechië 1, IJsland 2quote:
Zijn functie als postbode in het veld is voor herhaling vatbaar.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
Als Hiddink Afellay opstelt, mag hij meteen oprotten
Afellay zit graag op de schoot bij Hiddinkquote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
Olympiakos is een topploeg.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef Kopsterk het volgende:
Wij ook, dus dat scheeltquote:Op zondag 22 maart 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja Tsjechië, dat is een matig team eigenlijk.
Dank voor de spoilerquote:Op zondag 22 maart 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks de beelden van El Clasico.
De crosspass bij de 2-1 was geweldig.
Teruggekeken na afloop van ajax?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ik geloof niet dat Van Halst iets heeft gezien, Die was toch in de Kuip en die wedstrijd was op hetzelfde tijdstip.
Gewaagde voorspelling bij die 2e wedstrijd.quote:
quote:
Dit ja.quote:
Ook uit de EL toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Heeft Jack al gezegd dat alle Engelse ploegen uit de CL zijn? Zo niet, dan moet ie dat nog even zeggen vind ik.
Madrid had het eerder af moeten makenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De 2-1 was geweldig
echt geweldig
crossball - aanname suarez -afwerking
de tweede helft was madrid nergensquote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Madrid had het eerder af moeten maken
1-1 wereldklasse
Die was terecht afgekeurd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Onterecht afgekeurde goal van Bale slaan ze over?
Dream on Henk.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen we ook nog Marseille highlights?
Te aanvallend voetbal, dat zijn we niet gewend.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
Krijgen we ook nog Marseille highlights?
Die weet je niet eens.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je echte naam nooit willen onthullen.
Haha je had heel veel enters gezet tussen je clubs en die laatste zin en FOK heeft die weggehaald.quote:
komt het anti Madrid sentiment weer hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de tweede helft was madrid nergens
had 7-1 moeten worden
Ik ga dit glansrijk winnenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GC / Wie heeft de mooiste UI (UserIcon)-verkiezing
Ik wil jullie wijzen op dit topic.
De tweede helft heb ik zo objectief mogelijk bekeken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
komt het anti Madrid sentiment weer hoor
Word eens volwassen
Dat magquote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
GC / Wie heeft de mooiste UI (UserIcon)-verkiezing
Ik wil jullie wijzen op dit topic.
Je weet genoeg over mij, voorlopig.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was wel laf van jou inderdaad.
JC heeft kapotte handen door het fappen op Ronaldo en zijn homovriendjes.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede helft heb ik zo objectief mogelijk bekeken.
Real Madrid was nergens.
Twee enters inderdaad. Ach ja, het grapje was toch niet geweldig.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha je had heel veel enters gezet tussen je clubs en die laatste zin en FOK heeft die weggehaald.
Dom varken.
Hou je smoel over mij trolletjequote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
JC heeft kapotte handen door het fappen op Ronaldo en zijn homovriendjes.
Ik vond het zeer geslaagd.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Twee enters inderdaad. Ach ja, het grapje was toch niet geweldig.
Nee dat kun je wel stellen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Twee enters inderdaad. Ach ja, het grapje was toch niet geweldig.
twitter:KNVB twitterde op zondag 22-03-2015 om 23:13:06Arjen Robben heeft zich vanavond bij bondscoach Guus Hiddink afgemeld voor #nedtur en #nedspa. http://t.co/P1eeKs8wN5 http://t.co/NoC3qoFfCW reageer retweet
Ik weet wat je van Hans Nijland vindt en daar ben ik erg blij mee.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je weet genoeg over mij, voorlopig.
Dat wisten we al.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op zondag 22-03-2015 om 23:13:06Arjen Robben heeft zich vanavond bij bondscoach Guus Hiddink afgemeld voor #nedtur en #nedspa. http://t.co/P1eeKs8wN5 http://t.co/NoC3qoFfCW reageer retweet
Laten we niet te positief zijn. Hij staat er alleen wat beter op in vergelijking met een ander persoon.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet wat je van Hans Nijland vindt en daar ben ik erg blij mee.
Oh ja, je act dat je die persoon niet sympathiek zou vinden.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Laten we niet te positief zijn. Hij staat er alleen wat beter op in vergelijking met een ander persoon.
Ik kots op die man.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, je act dat je die persoon niet sympathiek zou vinden.
Leuk hoor
Nee, dit was het wel. De beelden zijn op.quote:
aja. gezellig.quote:
Een bescheiden big star.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Het is een bescheiden jongen.
Valv.Piti gaat winnen.quote:
Kopsterk vindt het ook leuk, hij ziet het als excuus om te eten.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Burger King reclame.
Alleen GGMM vindt die leuk.
Hopelijk stap jij morgen op een lego blokje. Mafketel.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een lekke band.
proost jongenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga nog ff Twitch kijken met een pilsie
Ik kan La Chouffe sterk aanbevelen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga nog ff Twitch kijken met een pilsie
Ik heb geen lego dus dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk stap jij morgen op een lego blokje. Mafketel.
Ik vind deze post leukquote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk stap jij morgen op een lego blokje. Mafketel.
quote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan La Chouffe sterk aanbevelen.
Lekker bier inderdaadquote:Op zondag 22 maart 2015 23:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan La Chouffe sterk aanbevelen.
bahquote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekker bier inderdaad. Jammer dat ik louter Heineken in huis heb.
Ik snap wel waarom GGMM je wil pesten.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Lekker bier inderdaad. Jammer dat ik louter Heineken in huis heb.
Rare vogel is die Kopsterk hoorquote:Op zondag 22 maart 2015 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom GGMM je wil pesten.
WAT VIND JIJ, YOURI=quote:FC Twente heeft formeel ontslag aangevraagd voor zeven spelers van wie het contract na dit seizoen afloopt. Het gaat om Rasmus Bengtsson, Orlando Engelaar, Dico Koppers, Ryo Miyaichi, Tim Breukers, Andrej Rendla en Filip Bednarek.
Ook de aflopende contracten van assistent-trainer Youri Mulder en keeperstrainer Theo Snelders worden niet verlengd.
quote:Jack van Gelder wordt moe van mensen die constant roepen dat Publieke Omroep-programma’s of evenementen ‘van ons belastinggeld’ worden gemaakt. Dat heeft de NOS-ster laten weten op Radio Veronica. De NOS organiseerde deze week een feestje, volgens een Veronica-dj ‘van ons belastinggeld’. “Dat is werkelijk zo’n ongelooflijk gelul. De mensen betalen op jaarbasis voor Studio Sport 7,50 euro. Op jaarbasis, hè. En niet eens per persoon, maar per gezin“, aldus Van Gelder.
Volgens Van Gelder is het belangrijk dat het eredivisievoetbal bij de NOS blijft en niet naar een commerciële zender verhuist. “Die hebben het al geprobeerd, hè, maar het flopte allemaal. Ik denk dat het eredivisievoetbal erbij gebaat is om op een zo sterk mogelijk kanaal te zitten, zodat de exposure die ze nastreven optimaal is.”
Dat is nou eenmaal bij de NOS, aldus Van Gelder. “Dat is zo gegroeid. Daarom denk ik dat het goed is dat de ene dit doet en de ander dat doet.”
Volgens Van Gelder is de NOS de ster in nieuwsvoorziening. “Als er groot nieuws is in de wereld, en NOS, RTL en SBS zenden tegelijk uit, dan zit het merendeel van de mensen nog NOS te kijken.”
“Of dat met kwaliteit of gewoonte te maken heeft, is moeilijk te bepalen, maar het is een feit.”
ook met Sjoerd en het EK-Journaal btwquote:Op zondag 29 maart 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond vanaf 22:40.
Met samenvattingen van de EK-kwalificatie.
Met Pierre van Hooijdonk.
Met Youri Mulder
Met Willem Vissers
Alle ingrediënten voor een grandioze kutuitzending.
Dat zeg ik ook, Hansquote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook met Sjoerd en het EK-Journaal btw
ik wil toch dat de naam van Sjoerd wat duidelijker in beeld komt. Die man is een uniek NOS talent en ik heb het gevoel dat een hoop mensen in dit topic deze man niet serieus nemenquote:
Dan is het begrijpelijk. Zulke natuurtalenten mogen niet onderbelicht blijven.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik wil toch dat de naam van Sjoerd wat duidelijker in beeld komt. Die man is een uniek NOS talent en ik heb het gevoel dat een hoop mensen in dit topic deze man niet serieus nemen
Wie?quote:Op zondag 29 maart 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook met Sjoerd en het EK-Journaal btw
Het afscheid na 1 jaar FOX was erg emotioneel.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is hij met hangende pootjes teruggekeerd van FOX?
Heb je de beelden?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het afscheid na 1 jaar FOX was erg emotioneel.
Heb jij gisteren ook gekeken naar Oranje?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:14 schreef Caland het volgende:
Broek aangedaan. Geen hapjes op tafel. Zit er helemaal klaar voor.
Nee.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij gisteren ook gekeken naar Oranje?
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Gratis kijktip voor vanavond. NPO 1
Dan zal je nu zelfs Raymann grappig vinden.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb net voor het eerst zondag met lubach gekeken.
is dat een hype of is het echt leuk?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:36 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb net voor het eerst zondag met lubach gekeken.
Hype, al kijken er niet meer dan 10.000 mensen volgens mij. Zitten toevallig allemaal op fok.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat een hype of is het echt leuk?
Bij vlagen hintte het naar leuk zijn.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dat een hype of is het echt leuk?
Fylax is zelf een mindere aflevering.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Bij vlagen hintte het naar leuk zijn.
Maar volgens Fylax was het een mindere aflevering.
quote:Op zondag 29 maart 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fylax is zelf een mindere aflevering.
het is allemaal copy-cat van Dame Edna en Margreet Dolmanquote:Op zondag 29 maart 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die vrijwillig naar een man op de televisie kijken die zich verkleedt als vrouw.
Margreet Dolman, wat was dat gênant op de boekenbalavond toen ze bij DWDD zaten.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is allemaal copy-cat van Dame Edna en Margreet Dolman
Ivo Niehe?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Op RTL 4 trouwens een docu over de grootste Nederlandse artiest ooit
Die was eerder al bij Ivo Niehe.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Dominee Gremdaat is leukerquote:Op zondag 29 maart 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Margreet Dolman, wat was dat gênant op de boekenbalavond toen ze bij DWDD zaten.
Is dit de waarheid?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
Dromen zijn bedrog.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:43 schreef Evertjan het volgende:
De eerste 5 albums waren zo slecht nog niet. De rest is puur effectbejag.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:44 schreef Evertjan het volgende:
van Marco zijn muziek rij je de vangrail in aldus Nico Dijkshoorn
Bert vind ik best een leuk typetje van hem.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon geen van allen meer.
'Typetjes' zijn inmiddels niet meer grappig.
Ga je mond spoelen oh pleasequote:Op zondag 29 maart 2015 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De eerste 5 albums waren zo slecht nog niet. De rest is puur effectbejag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |