quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Geert is terecht boos op de media hij heeft groot gelijk.
Misschien wel maar je houdt het niet tegen. Denk niet dat er volgend jaar veel animo is onder de boeren om mee te doen aan een nieuwe serie.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Geert is terecht boos op de media hij heeft groot gelijk.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dácht dat ik hem altijd kon verstaan, maar dat viel nu tegen
Is geen VARA of VPRO programma dus dan mag het belachelijk gemaakt worden.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Jezus wat is dit voor slecht nieuws gesprek.
DWDD draagt er nu zelf aan bij dat er een nare smaak aan het porgramma blijft hangen.
Laat gewoon wat hoogtepunten zien.
Als je een jonge boer bent is het wel makkelijker.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Misschien wel maar je houdt het niet tegen. Denk niet dat er volgend jaar veel animo is onder de boeren om mee te doen aan een nieuwe serie.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:53 schreef hmmmz het volgende:
Lijkt me best leuk om mee te doen hoor. Net als Tom drie van die gewillige dames om me heen![]()
Dat dan weer wel maar liever niet met camera.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:53 schreef hmmmz het volgende:
Lijkt me best leuk om mee te doen hoor. Net als Tom drie van die gewillige dames om me heen![]()
Ik heb het even teruggekeken: "Aller lekkerste aardbeien deze zomer uit Mussel."quote:Op maandag 23 maart 2015 19:57 schreef computergirl het volgende:
[..]
Geen idee, was blijkbaar wel grappig
Humorquote:Op maandag 23 maart 2015 19:59 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggekeken: "Aller lekkerste aardbeien deze zomer uit Mussel."
Terwijl DWDD met Lucky tv het ergste was. Zelfs Bertie zei er niks van. Gemiste kans.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:59 schreef W00fer het volgende:
Flinke sneer richting Kwalbert Verlinde en Shownieuws en de Privé.
Die roddelblaadjes hebben echt in het privé leven lopen peuren van de deelnemers, dat vind ik wat erger dan poep en pisgrappen monteren onder bestaand materiaal.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:21 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Terwijl DWDD met Lucky tv het ergste was. Zelfs Bertie zei er niks van. Gemiste kans.![]()
Wat jammer voor Gert-Jan, je wilt dan zo graag de reden weten.
Ach die blaadjes leest niemand terwijl iedereen via tv of internet die filmpjes kent.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die roddelblaadjes hebben echt in het privé leven lopen peuren van de deelnemers, dat vind ik wat erger dan poep en pisgrappen monteren onder bestaand materiaal.
Dat zei Yvon daar ook dat de opname's van 16 februari is.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:59 schreef W00fer het volgende:
Flinke sneer richting Kwalbert Verlinde en Shownieuws en de Privé.
Jammer van Tom. Eigenlijk best raar eigenlijk dat de terugblik 6 weken terug al is opgenomen (rond 16 februari zei de Telegraaf), toen het programma dus pas in de 5e aflevering zat. Ver voor het keuzemoment dus ze lopen wel een risico met filmen om de uitkomst te verklappen.
Doen ze elk seizoen. Was ook zo met die jonge boer die zijn vriendin had verloren bij een auto-ongeluk. Stond ook op de voorkant van de Privé of Story destijds.quote:Op maandag 23 maart 2015 20:24 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die roddelblaadjes hebben echt in het privé leven lopen peuren van de deelnemers, dat vind ik wat erger dan poep en pisgrappen monteren onder bestaand materiaal.
Dus? Is het dan goed, nee toch?quote:Op maandag 23 maart 2015 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doen ze elk seizoen. Was ook zo met die jonge boer die zijn vriendin had verloren bij een auto-ongeluk. Stond ook op de voorkant van de Privé of Story destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |