SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Het zou me idd niet verbazen als dat meespeelt, aan de andere kant heb ik wel het idee dat ze hem wel LEUK vindt, maar ook graag het gevoel wil krijgen dat hij haar LEUK vindt, terwijl Theo zoiets lijkt te hebben van "ik hoef je niet meer te veroveren, want jij wilde mij toch graag hebben?!".quote:Op zondag 22 maart 2015 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nancy door de druk van Yvon/programma/kijkers niet af durft te haken, en op zich kan ik me er best iets bij voorstellen.
Maar nu is het tijd om te laten gaan, even zuur voor Koeman, maar het is niet anders. In deze situatie ga je toch niet 2x per week afspreken? Of heb ik het verkeerd verstaan?![]()
Inderdaad belachelijk en Ivo denkt een wereldprogramma te maken.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef Cee het volgende:
9 onbekende boeren interviewen hiervoor. Zo kan ik ook een programma vullen.![]()
Haha Geert blijft een baas. Die uitspraak over geiligheid en oud & nieuw![]()
![]()
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Is wel een unaniem belachelijk groot succes. Aldus Ivo.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef Cee het volgende:
9 onbekende boeren interviewen hiervoor. Zo kan ik ook een programma vullen.![]()
Valt mij ook tegen 😠quote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef Cee het volgende:
Dat altijd.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Is wel een unaniem belachelijk groot succes. Aldus Ivo.![]()
Hij en Rimke zien elkaar nog af en toe maar ze zijn niet meer smoorverliefd. Het woord 'fuckbuddies' is niet gevallen maar daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef Nammie het volgende:
Gemist. Hoe is het afgelopen met Tom? Is hij vrijgezel?![]()
Ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef Nammie het volgende:
Gemist. Hoe is het afgelopen met Tom? Is hij vrijgezel?![]()
Ik denk dat ze heel goed weet hoe gek hij op haar is, ze heeft gewoon moeite met zijn drukte en dat zal nooit minder worden. Dat is gewoon flink aanpassen, als je met iemand zo in een relatie zit, en zij zit als een kleuterjuf tikken uit te delen (of ze uit zich gewoon heel ongelukkig).quote:Op zondag 22 maart 2015 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me idd niet verbazen als dat meespeelt, aan de andere kant heb ik wel het idee dat ze hem wel LEUK vindt, maar ook graag het gevoel wil krijgen dat hij haar LEUK vindt, terwijl Theo zoiets lijkt te hebben van "ik hoef je niet meer te veroveren, want jij wilde mij toch graag hebben?!".
Ik hoop dat als dat gedoe van de media voorbij is (nu in feite al), dat ze zijn drukte kan accepteren, anders verdient hij gewoon beter.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij en Rimke zien elkaar nog af en toe maar ze zijn niet meer smoorverliefd. Het woord 'fuckbuddies' is niet gevallen maar daar komt het wel op neer.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Even uit het stukje van Leonie:quote:http://boerzoektvrouw.kro(...)el_klopt_echt_altijdquote:(Een brief kun je sturen naar boerzoektvrouw@kro.nl, red.)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, gewoon BZV mailen.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Kunnen er nog brieven verstuurd worden?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: