Leer Nederlandsquote:Op zondag 22 maart 2015 19:24 schreef VarkensHart het volgende:
In een half volle arena is meer geluid als in een volle kuip.
Gefrustreerde feyenoorder gespot die weet dat ik gelijk heb en daarom maar gaat zeiken over spelfoutenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leer Nederlands
Halfvolle Arena
Denken dat daar supporters zitten
Succespubliek
Gebeurd@ lasters
GEEL ECHTE SFEER
Nooit in een stadion komen en dan denken dat je weet wat dat inhoudt
Weten dat je een inhoudelijk domme post vol taalfouten geplaatst hebt en het dan nog maar een keer dunnetjes overdoenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Gefrustreerde feyenoorder gespot die weet dat ik gelijk heb.
Het doet je wel erg pijn hequote:Op zondag 22 maart 2015 19:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Weten dat je een inhoudelijk domme post vol taalfouten geplaatst hebt en het dan nog maar een keer dunnetjes overdoen
Fail
Ik zou niet weten wat pijn zou moeten doen?quote:
Dat ik de vinger op de zere plek leg. Dat de kuip niet meer is als een ruïne vol racistische mongolen en jij dat nu gaat in zienquote:Op zondag 22 maart 2015 19:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat pijn zou moeten doen?
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dat ik de vinger op de zere plek leg. Dat de kuip niet meer is als een ruïne vol racistische mongolen en jij dat nu gaat in zien
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Weten dat je een inhoudelijk domme post vol taalfouten geplaatst hebt en het dan nog maar een keer dunnetjes overdoen
Fail
Zelfs je nickname is fout gespeld. Over yo nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:39 schreef VarkensHart het volgende:
[..]er is er een op zijn teentjes getrapt
Vanuit het uitvak iddquote:Op zondag 22 maart 2015 19:39 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, ik heb vandaag feyenoord-PSV geluisterd, en er was genoeg sfeer.
Alsof iemand weet hoe een volle ArenA eruit ziet.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
LACHWEKKEND DEZE TOPIC HAHAHAHAHAHAHAHA
IN EEN HALFVOLLE KUIP ZIT MEER SFEER DAN IN EEN VOLLE ARENA
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 maart 2015 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof iemand weet hoe een volle ArenA eruit ziet.
JA HAHA HELAAS WELquote:
En dat maakt mij HE-LE-MAAL geen kont uit.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zelfs je nickname is fout gespeld. Over yo nog maar te zwijgen.
IK ZIE ALLEEN MAAR LEGE STOELTJES.....EN OPBLAASPOPPENquote:
2013quote:
Je bent niet goed snik...dit is rotterdam zuid waar je tegenaan kijkt...quote:Op zondag 22 maart 2015 19:51 schreef Sigaartje het volgende:
Rotterdam Zuid.
Nog nooit zoveel depressiviteit in één vierkante kilometer gezien.
Londen uit de 19e eeuw is er niks bij.
Rotterdam Zuid, depressiviteit in de hoogtequote:Op zondag 22 maart 2015 19:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http:// katabatable.com/wp-content/uploads/De-Rotterdam.jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Je bent niet goed snik...dit is rotterdam zuid waar je tegenaan kijkt...
https://www.google.nl/url(...)ust=1427136741274598
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof iemand weet hoe een volle ArenA eruit ziet.
Zingen? Heb je wel eens gelet op die mongolen langs de boarding? En het gebeurt zo zelden dat de hele kuip zingtquote:Op zondag 22 maart 2015 20:18 schreef Caland het volgende:
Arena. Zingen om het zingen. Vakje ergens op de tweede ring dat zich druk maakt.
De Kuip. Zingen naarmate wat er op het veld gebeurt. Hele stadion doet mee.
Daarom kwalificeert iedereen de Kuip als een echt voetbalstadionHet verschil.
ga varkens fukken manquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zingen? Heb je wel eens gelet op die mongolen langs de boarding? En het gebeurt zo zelden dat de hele kuip zingtface it
Arena tweedering supporter gespotquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zingen? Heb je wel eens gelet op die mongolen langs de boarding? En het gebeurt zo zelden dat de hele kuip zingtface it
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef 1312-FRFC het volgende:
HAHAHAHA.
Echte sfeer en clubliefde zie je alleen in de Kuip. Ik kom godverdomme alleen voor Feyenoord. Verder niks. En daarbij, ga Feyenoord-Sevilla maar eens terugkijken..
Nobody likes us, we don't care.
Je weet dus echt niet waar je het over hebt. Maar daar hebben wel meer mongolen last van.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:05 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Rotterdam Zuid, depressiviteit in de hoogte
Mijn vraag is dan, liep er een dominee tussen de supporters ofzo?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je weet dus echt niet waar je het over hebt. Maar daar hebben wel meer mongolen last van.
Ik heb genoten vanmiddag vanaf mijn vaste stekkie op vak C
Deze manquote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dan kankerstraal je toch een eind op, idioot
1: het gaat hier om de kuip, niet over de arena.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
we kunnen er nog lang over discussieren...
een grote FEIT IS dat ajax supporters op een gegeven moment zelf initiatief moest nemen om SFEER ACTIES IN DE ARENa TE GAAN ORGANISEREN OMDAT ZE ZELF VONDEN DAT HET EEN HOPELOZE SFEER was vergelijken bij hun oude stadion de Meer...
ik HOU HET MAAR BIJ KEIHARDE FEITEN...
feit 2
De kuip hoort in de wereld tot de meest angstaanjagende voetbaltempels die er zijn.
Nergens is de sfeer zo groot.
Dat heeft te maken voor een groot deel met hoe de kuip ooit gebouwd is en met dat dak erop is het alleen maar toegenomen. Vandaar dat supporters dit voetbaltempel willen behouden.
U mad bro?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Jimbo het volgende:
dan kankerstraal je toch een eind op, idioot
nee, maar je mot gewoon niet zo zeiken. lijkt wel een wijf man.quote:
Ontkenningsfasequote:Op zondag 22 maart 2015 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar je mot gewoon niet zo zeiken. lijkt wel een wijf man.
Sfeer was top vandaag. had je er bij geweest dan had je het geweten.
ja want blijkbaar weet je het zo goed hequote:Op zondag 22 maart 2015 21:42 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Ontkenningsfasewaarom durven jullie feyenoorders het niet gewoon toe te geven dat de kuip gewoon keihard zuigt. Zowel het gebouw zelf als de psychisch gestoorden die er elke keer zitten.
De sfeer en ambiance zijn niet te vergelijken met 10 jaar terug. Toen was het een legioen, nu een stelletje losgeslagen debielen
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want blijkbaar weet je het zo goed he
man 10 jaar terug smeerde je je luiers nog uit in je eigen haar. zoals ik al zei, als je er niet bij bent, zeik dan ook niet.
Zit mobiel, graag quotequote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef chroestjov het volgende:
Ik zou jou graag door willen verwijzen naar mijn signature.
dit dus. ban die clown met zijn ajaxpyama ook evenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leer Nederlands
Halfvolle Arena
Denken dat daar supporters zitten
Succespubliek
Gebeurd@ lasters
GEEL ECHTE SFEER
Nooit in een stadion komen en dan denken dat je weet wat dat inhoudt
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:15 schreef muscleboy het volgende:
[..]
dit dus. ban die clown met zijn ajaxpyama ook even
al die havenslaven die dan op Facebook trots verkondigen dat ze Feyenoorder zijn tot ze dood zijn nadat ze wederom klop hebben gekregen van Ajaxquote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:38 schreef Herqules het volgende:
0-1 verliezen van Ajax. MAAR WAT WAS DE SFEER WEER GOED HE!!!' ECHT GENIETEN LEKKER SNUIVEN LEKKER SCHUIMBEKKEN EN NOOIT MEER KAMPIOEN WORDEN HAHAHAHA
ik ben niet eens voor feyenurdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Ajax is de mooiere club, Feyenoord heeft meer gepassioneerde supporters. Is ook een kwestie van gewenning, wat je hebt neem je al snel voor lief. Bij Feyenoord is het elk jaar weer de vraag of ze in de top drie eindigen. Daarom gedragen die supporters zich ook als die van een provincieclub. Zingen ook altijd "wie niet springt is een Jood", terwijl ze niet eens tegen Ajax spelen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef Enchanter het volgende:
Ajax - Feijenoord discussies
Sowieso Ajax
Het ''mad''-gehalte is sterk in deze.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:38 schreef Herqules het volgende:
0-1 verliezen van Ajax. MAAR WAT WAS DE SFEER WEER GOED HE!!!' ECHT GENIETEN LEKKER SNUIVEN LEKKER SCHUIMBEKKEN EN NOOIT MEER KAMPIOEN WORDEN HAHAHAHA
Met alle plezier. (omdat ik niet de beroerdste ben)quote:
quote:Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Erg matig. Probeer het nog eens?quote:Op zondag 5 april 2015 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het ''mad''-gehalte is sterk in deze.
[..]
Met alle plezier. (omdat ik niet de beroerdste ben)
[..]
Op basis van wat zou ik mad moeten zijn? Jij ben niet zo snugger he..quote:Op zondag 5 april 2015 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het ''mad''-gehalte is sterk in deze.
[..]
Met alle plezier. (omdat ik niet de beroerdste ben)
[..]
Neen, dit was het wel.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 11:28 schreef Herqules het volgende:
[..]
Op basis van wat zou ik mad moeten zijn? Jij ben niet zo snugger he..
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:38 schreef Herqules het volgende:
Dat is meer iets waar types als Albert Verlinde voor naar het stadion zouden gaan.quote:Op zondag 5 april 2015 11:10 schreef ps4014 het volgende:
Hoop echt dat Ajax anaal vernederd word Door FC utrecht
Jezus, jij bent echt dom hequote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neen, dit was het wel.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is meer iets waar types als Albert Verlinde voor naar het stadion zouden gaan.
Seinfeldquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neen, dit was het wel.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is meer iets waar types als Albert Verlinde voor naar het stadion zouden gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, doei.![]()
KATSGESTOORDquote:Op zaterdag 11 april 2015 03:28 schreef Gary_Oak het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: