ik ben niet eens voor feyenurdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 07:50 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
Ajax is de mooiere club, Feyenoord heeft meer gepassioneerde supporters. Is ook een kwestie van gewenning, wat je hebt neem je al snel voor lief. Bij Feyenoord is het elk jaar weer de vraag of ze in de top drie eindigen. Daarom gedragen die supporters zich ook als die van een provincieclub. Zingen ook altijd "wie niet springt is een Jood", terwijl ze niet eens tegen Ajax spelen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef Enchanter het volgende:
Ajax - Feijenoord discussies
Sowieso Ajax
Het ''mad''-gehalte is sterk in deze.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:38 schreef Herqules het volgende:
0-1 verliezen van Ajax. MAAR WAT WAS DE SFEER WEER GOED HE!!!' ECHT GENIETEN LEKKER SNUIVEN LEKKER SCHUIMBEKKEN EN NOOIT MEER KAMPIOEN WORDEN HAHAHAHA
Met alle plezier. (omdat ik niet de beroerdste ben)quote:
quote:Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Erg matig. Probeer het nog eens?quote:Op zondag 5 april 2015 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het ''mad''-gehalte is sterk in deze.
[..]
Met alle plezier. (omdat ik niet de beroerdste ben)
[..]
Op basis van wat zou ik mad moeten zijn? Jij ben niet zo snugger he..quote:Op zondag 5 april 2015 01:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het ''mad''-gehalte is sterk in deze.
[..]
Met alle plezier. (omdat ik niet de beroerdste ben)
[..]
Neen, dit was het wel.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 11:28 schreef Herqules het volgende:
[..]
Op basis van wat zou ik mad moeten zijn? Jij ben niet zo snugger he..
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:38 schreef Herqules het volgende:
0-1 verliezen van Ajax. MAAR WAT WAS DE SFEER WEER GOED HE!!!' ECHT GENIETEN LEKKER SNUIVEN LEKKER SCHUIMBEKKEN EN NOOIT MEER KAMPIOEN WORDEN HAHAHAHA
Dat is meer iets waar types als Albert Verlinde voor naar het stadion zouden gaan.quote:Op zondag 5 april 2015 11:10 schreef ps4014 het volgende:
Hoop echt dat Ajax anaal vernederd word Door FC utrecht
Jezus, jij bent echt dom hequote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neen, dit was het wel.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is meer iets waar types als Albert Verlinde voor naar het stadion zouden gaan.
Seinfeldquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Neen, dit was het wel.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is meer iets waar types als Albert Verlinde voor naar het stadion zouden gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, doei.![]()
KATSGESTOORDquote:Op zaterdag 11 april 2015 03:28 schreef Gary_Oak het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: