Leer Nederlandsquote:Op zondag 22 maart 2015 19:24 schreef VarkensHart het volgende:
In een half volle arena is meer geluid als in een volle kuip.
Gefrustreerde feyenoorder gespot die weet dat ik gelijk heb en daarom maar gaat zeiken over spelfoutenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leer Nederlands
Halfvolle Arena
Denken dat daar supporters zitten
Succespubliek
Gebeurd@ lasters
GEEL ECHTE SFEER
Nooit in een stadion komen en dan denken dat je weet wat dat inhoudt
Weten dat je een inhoudelijk domme post vol taalfouten geplaatst hebt en het dan nog maar een keer dunnetjes overdoenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:28 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Gefrustreerde feyenoorder gespot die weet dat ik gelijk heb.
Het doet je wel erg pijn hequote:Op zondag 22 maart 2015 19:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Weten dat je een inhoudelijk domme post vol taalfouten geplaatst hebt en het dan nog maar een keer dunnetjes overdoen
Fail
Ik zou niet weten wat pijn zou moeten doen?quote:
Dat ik de vinger op de zere plek leg. Dat de kuip niet meer is als een ruïne vol racistische mongolen en jij dat nu gaat in zienquote:Op zondag 22 maart 2015 19:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat pijn zou moeten doen?
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Dat ik de vinger op de zere plek leg. Dat de kuip niet meer is als een ruïne vol racistische mongolen en jij dat nu gaat in zien
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Weten dat je een inhoudelijk domme post vol taalfouten geplaatst hebt en het dan nog maar een keer dunnetjes overdoen
Fail
Zelfs je nickname is fout gespeld. Over yo nog maar te zwijgen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:39 schreef VarkensHart het volgende:
[..]er is er een op zijn teentjes getrapt
Vanuit het uitvak iddquote:Op zondag 22 maart 2015 19:39 schreef Sigaartje het volgende:
Nou, ik heb vandaag feyenoord-PSV geluisterd, en er was genoeg sfeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |