SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Alleen maar hier komen als Heppie en Fera er zijn hequote:
Ik zag de TT in MyAT.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar hier komen als Heppie en Fera er zijn he
Ik ken dat gevoel.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:40 schreef Fera het volgende:
Net afscheid genomen. Had een moment nodig om te huilen en "WAAROM?!" te roepen.
Dramafilm in de maak op Arnhem csquote:Op zondag 22 maart 2015 19:40 schreef Fera het volgende:
Net afscheid genomen. Had een moment nodig om te huilen en "WAAROM?!" te roepen.
Daarom in stilte, in mijn hoofd.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
Het staat alleen zo raar dat het hele perron dan naar me gaat kijken.
Denk wel langer toch?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
Ik ken Heppie al ongeveer een jaar of zo. Tijd vliegt.
Wanneer was jullie eerste ontmoeting?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
Ik vind het een beetje raar, want als muzikant is hij gewoon goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:45 schreef Amarantha het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/4(...)est-glastonbury.html Haha
Wat was het eerste wat hij tegen je zeiquote:Op zondag 22 maart 2015 19:45 schreef Fera het volgende:
Hoiquote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat was het eerste wat hij tegen je zei
ay bby u want sum fuk?quote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar, want als muzikant is hij gewoon goed.
Verder is wel een mongool en is het niet echt iets voor glastonbury
Andersomquote:
Pinkpop is daar niks bij inderdaadquote:
Lees nu dat ze af en toe een jaar niet doen zodat de natuur kan herstellen daarquote:
Wel mooi gelegen daar. Behalve dat je waarschijnlijk totaal geen bereik hebtquote:Op zondag 22 maart 2015 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lees nu dat ze af en toe een jaar niet doen zodat de natuur kan herstellen daar
4 aprilquote:Op zondag 22 maart 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer was jullie eerste ontmoeting?
5.quote:
Via FOK! of IRL? :$quote:Op zondag 22 maart 2015 19:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je zei laatst nog 4quote:
Nee hoor. 100% zeker.quote:
Nou vooruit dan maarquote:
Jij bent mijn #1 assbutt.quote:
#1 ass en #1 butt?quote:
Assbutt is één woord.quote:
Fokkie, lekkertje. Hoe is de leef?quote:
Goed goed. Beetje brakjesquote:
Ja. Altijd toch.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Beetje brakjes
Leuk weekend met de Hepperd?
Goedzoquote:
Ja joh? Dat je ons ook om 3 uur gaat bellen Jezusquote:Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedzo
Had beetje veel gedronken gister
Ja grapjas. Toen sliep ikquote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja joh? Dat je ons ook om 3 uur gaat bellen Jezus
Ik zag het aan je typkunsten. :#quote:Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goedzo
Had beetje veel gedronken gister
Ja, WTF man.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja joh? Dat je ons ook om 3 uur gaat bellen Jezus
Geluiquote:
Blackout drunkquote:
Welke film we nou moesten kijken en dat hij lichtelijk was aangeschotenquote:
Ik wil je vannacht wel bellen als je het zo graag wiltquote:
Hij gaf toe verliefd te zijn op Heppie. :$quote:
Wow. Racist.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:44 schreef Fok-it het volgende:
Heppie ga geen leugens de wereld in helpen kut rooie
En, wat vond jij daarvan?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij gaf toe verliefd te zijn op Heppie. :$
Dat vond ik enorm lief en aandoenlijk. :$quote:
Toen Heppie het aan Fera zei gaf zij ook aan verliefd op mij te zijn natuurlijkquote:
Ben je weer dronken? Je leest niet goed. :$quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen Heppie het aan Fera zei gaf zij ook aan verliefd op mij te zijn natuurlijk
Laat mij dromenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je weer dronken? Je leest niet goed. :$
Wat leuk voor jullie, zo'n driehoeksverhouding.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen Heppie het aan Fera zei gaf zij ook aan verliefd op mij te zijn natuurlijk
Awww.quote:
Het is net Twilight.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie, zo'n driehoeksverhouding.
quote:
Pls nigga.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]als ik wat meer ripped wordt lijk ik best op Robert Pattinson
Watquote:
ach je bent al gay dus dat scheeltquote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]als ik wat meer ripped wordt lijk ik best op Robert Pattinson
quote:
Hij is overrated.quote:
Gordon?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Weer een beroemdheid met een gaye uitstraling die ik knap vind, het lijkt een patroon te zijn. :$
Haha. Welke knappe donkere man heeft een gaye uitstraling dan?quote:
Jij hebt ook een mooi radiogezichtquote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Acteurs-actrices zijn sowieso knapper dan zangers/zangeressen. #FeitjesvanFokkie
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Welke knappe donkere man heeft een gaye uitstraling dan?
Wow burn.quote:
Mika is wel knap jaquote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En het is nog een zanger ook.
K.quote:
wie is datquote:Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
En het is nog een zanger ook.
Jaja nu weer zo doenquote:
BIG GIRLS. YOU ARE BEAUTIFULquote:
wat is een Mika?quote:
Mocht niet van Feraquote:
kutmuziekquote:
Wanneer ik mijn loonstrookje in ontvangst neemquote:
Zanger van vrolijk nummers als love today en big girls.quote:
Dat duurt nog een maandquote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn loonstrookje in ontvangst neem
Happy Ending is een mooi nummer van hemquote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zanger van vrolijk nummers als love today en big girls.
En een van mijn twee celebritycrushes, de andere is een J-pop meisje.
J-pop meisje keur ik wel goedquote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een wijs man leerde me dat je een eerste salaris altijd moet vieren.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn loonstrookje in ontvangst neem
Een wijs man leerde mij dat je bij je eerste salaris altijd moet trakterenquote:Op zondag 22 maart 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Een wijs man leerde me dat je een eerste salaris altijd moet vieren.
die zong ik op school voor een cijfer en ik kreeg een 8quote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Happy Ending is een mooi nummer van hem
Ben jij de vriendin van KS?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je veel wijze mannen?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een wijs man leerde mij dat je bij je eerste salaris altijd moet trakteren
Ja. En er niet naar luisteren brengt ongelukquote:
Wijs zijn en wijs denken te zijn is een verschilquote:
Je bent intelligent, maar niet wijs. :$quote:
Dan zou ik ook wijs zijn. :$quote:
liefquote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo kun je het wel zeggen denk ik ja.
quote:Op zondag 22 maart 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijs zijn en wijs denken te zijn is een verschil
quote:
Stelletje haters hier.quote:
quote:
Zal ik je maar niet meer zoenen dan.quote:
Goed zo.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal ik je maar niet meer zoenen dan.
Dank jequote:
Je hebt wel lewde gedachten zeg. :$quote:Op zondag 22 maart 2015 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo.
En ook geen stiekeme handjobs onder tafel.
[..]
Dank je
Iedere keer als hij naast me zit doet hij dat.quote:
Terecht wel. Schaamte.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer als hij naast me zit doet hij dat.
Op het strand, in de kroeg, bij Loka, bij mij. Die jongen kent geen schaamte
Kan jij ook zo goed koken?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo kun je het wel zeggen denk ik ja.
Dat moet je aan kaneel vragen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij ook zo goed koken?
Kaneel kan dat héél goed.
Ja, ik ben nog steeds druk met mijn stage, ik ben nu iets over de helft. Maar er gaat wel veel tijd in zitten. Vier dagen van 9 tot 5. Beetje burgerlijkquote:Op zondag 22 maart 2015 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed?Tijdje niet gesproken. Hoe gaat het met school?
Zijn nasi is inderdaad legendarisch, ik zie hem wel als één van mijn belangrijkste leerlingen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet je aan kaneel vragen.
Ja, vooral zijn nasi he. Ik word maar verwend daar.
Ja hier gaat het ook wel primaquote:Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds druk met mijn stage, ik ben nu iets over de helft. Maar er gaat wel veel tijd in zitten. Vier dagen van 9 tot 5. Beetje burgerlijk
En jij?
[..]
Zijn nasi is inderdaad legendarisch, ik zie hem wel als één van mijn belangrijkste leerlingen.
Tijdje terug mee gestopt. Liep erg tegen mijzelf aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat ook goed met stage / school?
Oh jammerquote:Op zondag 22 maart 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tijdje terug mee gestopt. Liep erg tegen mijzelf aan.
Krijg momenteel hulp om het verleden leren los te laten enz.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jammerHoe ga je nu verder?
Oh klinkt wel heavy, hopelijk gaat het snel beterquote:Op zondag 22 maart 2015 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg momenteel hulp om het verleden leren los te laten enz.
wat aardigquote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
En volgende maand kook ik graag nog eens voor jullie![]()
Komt vast wel goed.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh klinkt wel heavy, hopelijk gaat het snel beter
En volgende maand kook ik graag nog eens voor jullie
Lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh klinkt wel heavy, hopelijk gaat het snel beter
En volgende maand kook ik graag nog eens voor jullie
iemand heeft ww en emailadres verandertquote:
wtf hoezoquote:Op maandag 23 maart 2015 01:51 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
iemand heeft ww en emailadres verandert
hoi johannesquote:Op maandag 23 maart 2015 08:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo ben ik.
[..]
Jij mag ook mee naar de tintelier.
Ik las het ja. Het wil nog niet echt vlotten he?quote:
Woensdag kan ik kaarten bestellen hequote:
Gezopen?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:51 schreef Etsu het volgende:
Manmanman, ik sliep vannacht pas om 05:45 ofzo en was om 09:30 alweer weer wakker. Ben nu echt doodop.
Nee, ik had ruzie met iemand.quote:
Nee drama drama drama.quote:Op maandag 23 maart 2015 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las het ja. Het wil nog niet echt vlotten he?
Kut is dat altijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik had ruzie met iemand.Toen ging die om 3 uur slapen ofzo, daarna kon ik niet meer slapen omdat ik met die ruzie zat.
Baas doet moeilijk over mn vrije dagenquote:Op maandag 23 maart 2015 12:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Woensdag kan ik kaarten bestellen he
Is het zeker dat je kan?
Ik heb een kater en ik ben een beetje verliefd.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig wel opgelost nu.
Hoe is het met jou?
Op mij?quote:Op maandag 23 maart 2015 12:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een kater en ik ben een beetje verliefd.
nee een meisje.quote:
El Classico was gisteravond en als je dan toch al aangeschoten bent van de derde helft, dan maar door naar de pubquote:Op maandag 23 maart 2015 12:58 schreef Etsu het volgende:
Tevens: op zondagavond zuipen.Is toch niks aan man.
Donderdag of zaterdag.
Hm kutquote:Op maandag 23 maart 2015 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Baas doet moeilijk over mn vrije dagen
Ik zal asap nog wel een keer aan de bel trekken bij m.quote:
Ik kan opzich ook wel 2 kaarten alvast bestellenquote:Op maandag 23 maart 2015 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zal asap nog wel een keer aan de bel trekken bij m.
Maar mn hersenen werken niet echt mee. Dramaweekend
Als je backup plan hebtquote:Op maandag 23 maart 2015 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan opzich ook wel 2 kaarten alvast bestellen
2 dagen vrij moet toch wel lukkenquote:
Anders moet ik jou alleen meenemenquote:
Nou, als je met juichen niet al te handtastelijk wordtquote:
ik ben nooit handtastelijkquote:Op maandag 23 maart 2015 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, als je met juichen niet al te handtastelijk wordt
Geen handjes vasthouden?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, als je met juichen niet al te handtastelijk wordt
Homo's lopen hand in handquote:
hoezoquote:Op maandag 23 maart 2015 13:46 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, jij bent een schande voor de homowereld.
Een kat?quote:
Ik ben dan ook geen hommoquote:Op maandag 23 maart 2015 13:46 schreef Etsu het volgende:
Fok-it, jij bent een schande voor de homowereld.
ohja, kats, dat is Zutphens en snapt niemand een reet vanquote:
kats zeggen ze overal waar ABN niet de voertaal isquote:Op maandag 23 maart 2015 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohja, kats, dat is Zutphens en snapt niemand een reet van
Wat is kats dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohja, kats, dat is Zutphens en snapt niemand een reet van
ergens anders hoor ik het nooit eigenlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kats zeggen ze overal waar ABN niet de voertaal is
"helemaal" of "heul" op zijn foks. Hij is kats geen homo. Meestal gebruikt bij verontwaardigingquote:
in de achterhoekquote:Op maandag 23 maart 2015 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ergens anders hoor ik het nooit eigenlijk
Nooit van gehoord inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2015 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"helemaal" of "heul" op zijn foks. Hij is kats geen homo. Meestal gebruikt bij verontwaardiging
Dat is Zutphen dus. Alhoewel de eckte boeren op de zwarte cross dat al weer een eckte heuse stad vinden en niet achterhoeksquote:
zutphen is nooit achterhoekquote:Op maandag 23 maart 2015 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is Zutphen dus. Alhoewel de eckte boeren op de zwarte cross dat al weer een eckte heuse stad vinden en niet achterhoeks
Soms wel, soms niet. De meningen zijn sterk verdeeldquote:
Woon er gelukkig niet meer.quote:
in de echte achterhoek sowieso nietquote:Op maandag 23 maart 2015 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. De meningen zijn sterk verdeeld
Nee echt een achterhoekdorpje is het nietquote:Op maandag 23 maart 2015 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in de echte achterhoek sowieso niet
als je tijd gekomen is dan is je tijd gewoon gekomenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:01 schreef Toto69 het volgende:
Er ligt hier een oude vent aan het zuurstoF die klinkt alsof ie zo doodgaat.
achterhoek is wel leuk verder, een van de betere provinciestukkenquote:
Haal de zuurstof weg, dan is ie op een gegeven moment wel stilquote:Op maandag 23 maart 2015 14:01 schreef Toto69 het volgende:
Er ligt hier een oude vent aan het zuurstoF die klinkt alsof ie zo doodgaat.
in achterhoek ging iedereen die ik kende naar jodensteegquote:Op maandag 23 maart 2015 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn ook mensen in Drenthe die Emmen als een soort metropool zagen
En als je dan naar een andere stad ging was het: waarom? Je kan toch naar Emmen?
Emmen is toch niet meer dan een omhulsel voor een dierentuin die niet zo heel geweldig is?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Er zijn ook mensen in Drenthe die Emmen als een soort metropool zagen
En als je dan naar een andere stad ging was het: waarom? Je kan toch naar Emmen?
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haal de zuurstof weg, dan is ie op een gegeven moment wel stil
arnhem in feite ookquote:Op maandag 23 maart 2015 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emmen is toch niet meer dan een omhulsel voor een dierentuin die niet zo heel geweldig is?
Morgenavond naar jodensteegquote:Op maandag 23 maart 2015 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in achterhoek ging iedereen die ik kende naar jodensteeg
idk wat beter is
Het is best oke. Leuker stadje dan Assen in ieder geval. Dat is helemaal vreselijkquote:Op maandag 23 maart 2015 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emmen is toch niet meer dan een omhulsel voor een dierentuin die niet zo heel geweldig is?
Uit etenquote:
Drenthe is wel echt ultieme armoe qua steden hoor. Groningen heeft de stad Groningen nog, Friesland heeft Leeuwarden wat nog prima schijnt te zijn. Maar Drenthe heeft echt HE-LE-MAAL niksquote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is best oke. Leuker stadje dan Assen in ieder geval. Dat is helemaal vreselijk
Zoals?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arnhem heeft veel meer man
Hunebeddenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Drenthe is wel echt ultieme armoe qua steden hoor. Groningen heeft de stad Groningen nog, Friesland heeft Leeuwarden wat nog prima schijnt te zijn. Maar Drenthe heeft echt HE-LE-MAAL niks
apart liedjequote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
van het liedje
amsterdam jodensteeg
in de oorlog liep je leeg
En mooie bioscoopquote:
lijkt een beetje op het zuiderzeemuseum als ik de fotos ziequote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
openlucht museum is echt kkr hard ik zweer
Grootste zaal waar ik tot nu toe in heb gezeten denk, leek wel theaterquote:Op maandag 23 maart 2015 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het armoedige troep, wel harde grote zaal
ja maar die andere zalen zijn wel echt treurnisquote:Op maandag 23 maart 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grootste zaal waar ik tot nu toe in heb gezeten denk, leek wel theater
zeiquote:Op maandag 23 maart 2015 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
maar schijnen naar nieuwe plek te gaan sof zij dat
oke meneer de notarisquote:Op maandag 23 maart 2015 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja
zei = als in praten
zij = als in een vrouw
Ik woon daar een paar honderd meter vandaanquote:
Komt een nieuwe bij station ja, wordt vet mooiquote:Op maandag 23 maart 2015 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
maar schijnen naar nieuwe plek te gaan sof zij dat
waarquote:Op maandag 23 maart 2015 14:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon daar een paar honderd meter vandaan
DMquote:Op maandag 23 maart 2015 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar
dacht dat je presikkhaaf woonde
quote:
jatoch. ik zit op 5 minuten lopen van iig 3 shopsquote:
Ik ben al in 2 shops in Arnhem geweest als Utrechtenaarquote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jatoch. ik zit op 5 minuten lopen van iig 3 shops
Welke?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben al in 2 shops in Arnhem geweest als Utrechtenaar
Geen idee meer hoe ze hetenquote:
ja natuurlijkquote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb jij buiten de Mac iets van Assen gezien dan?
hier maar 1, maar die is niet zo heel goedquote:Op maandag 23 maart 2015 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jatoch. ik zit op 5 minuten lopen van iig 3 shops
laten we in assen feunen een keer danquote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja natuurlijk
ben er best wel vaak geweest
laat hem maar even wennen, hij is natuurlijk opgegroeid in een boerendorpjequote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Paxcon moet zijn horizon nog een beetje verbreden volgens mij
Ja jij daarentegen hoeft niks meer te verbredenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat hem maar even wennen, hij is natuurlijk opgegroeid in een boerendorpje
Wat wil je hiermee suggereren?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij daarentegen hoeft niks meer te verbreden![]()
Stadskanaal heeft ook een shop.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat hem maar even wennen, hij is natuurlijk opgegroeid in een boerendorpje
De Upstairs. Binnenstad, je moet met een trap meteen naar boven. Lucky Luke, langs het spoor, Uncle Sam, bij velperpoortquote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe ze hetenNoem eens wat namen
Mijn ervaring leert dat ze wel veel meer met alcohol hebben dan met andere drugs ja.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat ze wel veel meer met alcohol hebben dan met andere drugs ja.
klopt, daarom ben ik ook altijd dronkenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat ze wel veel meer met alcohol hebben dan met andere drugs ja.
Uhm geen idee. Volgens mij eentje best ergens in een achterafstraatje.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De Upstairs. Binnenstad, je moet met een trap meteen naar boven. Lucky Luke, langs het spoor, Uncle Sam, bij velperpoort
Geen idee. Bij mij moesten zea llemaal niks van blowen hebben maar wel elk weekend zuup`nquote:
Ik vind blowen beter/fijner dan zuipen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mij moesten zea llemaal niks van blowen hebben maar wel elk weekend zuup`n
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind blowen beter/fijner dan zuipen eerlijk gezegd.
Ligt aan m`n stemming. Heb sowieso niet veel met sterke drankquote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind blowen beter/fijner dan zuipen eerlijk gezegd.
lekker manquote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan m`n stemming. Heb sowieso niet veel met sterke drank
Ik zou nooit een halve fles pure tequila op een avond kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan m`n stemming. Heb sowieso niet veel met sterke drank
Ik drink het ook nooitdus ben het niet gewendquote:
Lekker al die snippers wiet in je plasbuis. Lekker manquote:Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik deze zomer festivaltje pak gewoon 2 gram wiet in de boxer, ben je voor 15 euro het hele weekend klaar. Hoef je geen 50 euro/dag aan alcohol te besteden
baco is ook niet lekker.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik drink het ook nooitdus ben het niet gewendKreeg zaterdag een baco van iemand. Ik vond het serieus niet te zuipen
zit toch zakje om heen skkltjquote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker al die snippers wiet in je plasbuis. Lekker man
als je nooit drinkt snap ik het. Ik vind cola rum echt goddelijk, mits goede rum.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik drink het ook nooitdus ben het niet gewendKreeg zaterdag een baco van iemand. Ik vond het serieus niet te zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |