Het is best oke. Leuker stadje dan Assen in ieder geval. Dat is helemaal vreselijkquote:Op maandag 23 maart 2015 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emmen is toch niet meer dan een omhulsel voor een dierentuin die niet zo heel geweldig is?
Uit etenquote:
Drenthe is wel echt ultieme armoe qua steden hoor. Groningen heeft de stad Groningen nog, Friesland heeft Leeuwarden wat nog prima schijnt te zijn. Maar Drenthe heeft echt HE-LE-MAAL niksquote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is best oke. Leuker stadje dan Assen in ieder geval. Dat is helemaal vreselijk
Zoals?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arnhem heeft veel meer man
Hunebeddenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Drenthe is wel echt ultieme armoe qua steden hoor. Groningen heeft de stad Groningen nog, Friesland heeft Leeuwarden wat nog prima schijnt te zijn. Maar Drenthe heeft echt HE-LE-MAAL niks
apart liedjequote:Op maandag 23 maart 2015 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
van het liedje
amsterdam jodensteeg
in de oorlog liep je leeg
En mooie bioscoopquote:
lijkt een beetje op het zuiderzeemuseum als ik de fotos ziequote:Op maandag 23 maart 2015 14:10 schreef Insomnia_ het volgende:
openlucht museum is echt kkr hard ik zweer
Grootste zaal waar ik tot nu toe in heb gezeten denk, leek wel theaterquote:Op maandag 23 maart 2015 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het armoedige troep, wel harde grote zaal
ja maar die andere zalen zijn wel echt treurnisquote:Op maandag 23 maart 2015 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grootste zaal waar ik tot nu toe in heb gezeten denk, leek wel theater
zeiquote:Op maandag 23 maart 2015 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
maar schijnen naar nieuwe plek te gaan sof zij dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |