laat hem maar even wennen, hij is natuurlijk opgegroeid in een boerendorpjequote:Op maandag 23 maart 2015 14:32 schreef Fok-it het volgende:
Paxcon moet zijn horizon nog een beetje verbreden volgens mij
Ja jij daarentegen hoeft niks meer te verbredenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat hem maar even wennen, hij is natuurlijk opgegroeid in een boerendorpje
Wat wil je hiermee suggereren?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij daarentegen hoeft niks meer te verbreden![]()
Stadskanaal heeft ook een shop.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
laat hem maar even wennen, hij is natuurlijk opgegroeid in een boerendorpje
De Upstairs. Binnenstad, je moet met een trap meteen naar boven. Lucky Luke, langs het spoor, Uncle Sam, bij velperpoortquote:Op maandag 23 maart 2015 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe ze hetenNoem eens wat namen
Mijn ervaring leert dat ze wel veel meer met alcohol hebben dan met andere drugs ja.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat ze wel veel meer met alcohol hebben dan met andere drugs ja.
klopt, daarom ben ik ook altijd dronkenquote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat ze wel veel meer met alcohol hebben dan met andere drugs ja.
Uhm geen idee. Volgens mij eentje best ergens in een achterafstraatje.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De Upstairs. Binnenstad, je moet met een trap meteen naar boven. Lucky Luke, langs het spoor, Uncle Sam, bij velperpoort
Geen idee. Bij mij moesten zea llemaal niks van blowen hebben maar wel elk weekend zuup`nquote:
Ik vind blowen beter/fijner dan zuipen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Bij mij moesten zea llemaal niks van blowen hebben maar wel elk weekend zuup`n
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind blowen beter/fijner dan zuipen eerlijk gezegd.
Ligt aan m`n stemming. Heb sowieso niet veel met sterke drankquote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind blowen beter/fijner dan zuipen eerlijk gezegd.
lekker manquote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan m`n stemming. Heb sowieso niet veel met sterke drank
Ik zou nooit een halve fles pure tequila op een avond kunnen.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt aan m`n stemming. Heb sowieso niet veel met sterke drank
Ik drink het ook nooitdus ben het niet gewendquote:
Lekker al die snippers wiet in je plasbuis. Lekker manquote:Op maandag 23 maart 2015 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik deze zomer festivaltje pak gewoon 2 gram wiet in de boxer, ben je voor 15 euro het hele weekend klaar. Hoef je geen 50 euro/dag aan alcohol te besteden
baco is ook niet lekker.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik drink het ook nooitdus ben het niet gewendKreeg zaterdag een baco van iemand. Ik vond het serieus niet te zuipen
zit toch zakje om heen skkltjquote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker al die snippers wiet in je plasbuis. Lekker man
als je nooit drinkt snap ik het. Ik vind cola rum echt goddelijk, mits goede rum.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik drink het ook nooitdus ben het niet gewendKreeg zaterdag een baco van iemand. Ik vond het serieus niet te zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |