SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Clasie staat er niet om goals te maken of assists te geven. Net als Guardado.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Clasie kan er niet veel van, Feyenoordniveau.
Overigens heeft Clasie dit seizoen 5 assists, en Blind 2. Maar dat geheel terzijde.![]()
Over 2 weken Utrecht uit, dat is achterin gatenkaas en die kunnen thuis niet voor de pot gaan hangen. Ik zeg 2-5.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
4-6quote:Op zondag 22 maart 2015 18:48 schreef Pedroso het volgende:
Over 2 weken Utrecht uit, dat is achterin gatenkaas en die kunnen thuis niet voor de pot gaan hangen. Ik zeg 2-5.![]()
Die hebben wij nuquote:Op zondag 22 maart 2015 18:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Gelukkig Vermeer niet meer in de goal
Vermeer>Cillessen![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die hebben wij nu
Vermeer>Cillessen![]()
![]()
Volgende week Fischer in de spits en Sigthorsson en Schone vanaf de flanken. /DrankdeboerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Goede duik wel bij die 2-1.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die hebben wij nu
Vermeer>CillessenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
PG zal wel weer in elkaar gemept zijn op school deze week en moet dat hier even compenseren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zijn de supporters even blij dat ze volgende week niet hoeven te voetballenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Volgende week Fischer in de spits en Sigthorsson en Schone vanaf de flanken. /Drankdeboer![]()
Hij gunt tegenstanders af en toe een goaltje om de wedstrijd nog een beetje leuk te houden. Ook bv tegen Ajax thuis, uiteindelijk wonnen ze toen helaas niet door extreme pechquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:47 schreef Tyron het volgende:
Clasie was beter dan Eriksen, Strootman, Blind, maar speelt ondertussen nog steeds bij Feyenoord![]()
![]()
Nouuuuquote:Op zondag 22 maart 2015 18:51 schreef Monolith het volgende:
PG zal wel weer in elkaar gemept zijn op school deze week en moet dat hier even compenseren.
Nee![]()
Je bent nog triester dan de gemiddelde doorgesnoven tokkie die je altijd in de Kuip ziet zittenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij gunt tegenstanders af en toe een goaltje om de wedstrijd nog een beetje leuk te houden. Ook bv tegen Ajax thuis, uiteindelijk wonnen ze toen helaas niet door extreme pech
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
En af en toe geven ze punten weg om de competitie spannend te houden?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij gunt tegenstanders af en toe een goaltje om de wedstrijd nog een beetje leuk te houden. Ook bv tegen Ajax thuis, uiteindelijk wonnen ze toen helaas niet door extreme pech![]()
![]()
Achja niet zo triest als je moederquote:Op zondag 22 maart 2015 18:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je bent nog triester dan de gemiddelde doorgesnoven tokkie die je altijd in de Kuip ziet zitten
Oooooh get rekt m8![]()
PizzaGeit is thuis altijd doorgesnoven, te pauper voor een SCCquote:Op zondag 22 maart 2015 18:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je bent nog triester dan de gemiddelde doorgesnoven tokkie die je altijd in de Kuip ziet zitten![]()
Helpmefok deed dit veel beter Pizzageit, blijf oefenen en kom binnenkort nog eens terug.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nog 4 uitwedstrijden (Utrecht, Heracles, PEC en Dordrecht) en 2 thuis (NAC en Cambuur).
18 Punten ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja klopt, net als je moeder me altijd gratis ritjes geeftquote:Op zondag 22 maart 2015 18:53 schreef Sked het volgende:
[..]
En af en toe geven ze punten weg om de competitie spannend te houden?![]()
![]()
Kijk ze danquote:Op zondag 22 maart 2015 18:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja niet zo triest als je moeder
Oooooh get rekt m8
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Jammer dat de KNJB geen 30 punten kan geven heaquote:Op zondag 22 maart 2015 18:54 schreef Pedroso het volgende:
Nog 4 uitwedstrijden (Utrecht, Heracles, PEC en Dordrecht) en 2 thuis (NAC en Cambuur).
18 Punten ?
alhoewel...![]()
HMF heb ik hier al jaren niet meer gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Helpmefok deed dit veel beter Pizzageit, blijf oefenen en kom binnenkort nog eens terug.![]()
![]()
hmm ik ben nog aan het twijfelen....
Zegt het meer over de Eredivisie of oa over PSV dat dit ongelofelijk slechte Ajax, waar niet 1 naam vd spelers blijft hangen als van: Owh das wel leuk voetballertje, nog 2e kan staan op 'maar' 8 punten van PSV.
Dat het niveau in NL zeer bedroevend is moge duidelijk zijn.![]()
Blij dat Moisander weg is volgend seizoen, ook nu weer een onzeker factor.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mwhah, Ajax staat vooral zo hoog door extreem geluk. Qua kwaliteit zijn ploegen als Feyenoord, PSV, Twente, Heerenveen, AZ en Vitesse allemaal wel een stuk beter.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:56 schreef bianconeri het volgende:
Zegt het meer over de Eredivisie of oa over PSV dat dit ongelofelijk slechte Ajax, waar niet 1 naam vd spelers blijft hangen als van: Owh das wel leuk voetballertje, nog 2e kan staan op 'maar' 8 punten van PSV.
Dat het niveau in NL zeer bedroevend is moge duidelijk zijn.![]()
Dat hele Ajax houd je wel flink bezig hequote:Op zondag 22 maart 2015 18:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Ajax staat vooral zo hoog door extreem geluk. Qua kwaliteit zijn ploegen als Feyenoord, PSV, Twente, Heerenveen, AZ en Vitesse allemaal wel een stuk beter.![]()
![]()
Hey Bianco, hoe is ie ? Jij als levensgenieter moet wel genoten hebben vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:56 schreef bianconeri het volgende:
Dat het niveau in NL zeer bedroevend is moge duidelijk zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Winnen ze van PSV gaat hij in het Ajax topic lopen "trollen"quote:Op zondag 22 maart 2015 18:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat hele Ajax houd je wel flink bezig he
Hoe triest.![]()
Geeft alleen maar aan hoe groot Ajax isquote:Op zondag 22 maart 2015 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Winnen ze van PSV gaat hij in het Ajax topic lopen "trollen"
Hoe triest.![]()
![]()
Niet zo triest als jouw levenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Winnen ze van PSV gaat hij in het Ajax topic lopen "trollen"
Hoe triest.![]()
![]()
Ik weet niet, maar misschien moet jij naar de KeukenKampioen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:04 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee gaat het nog zwaar krijgen de komende weken.worden wij, Ajax dan alsnog landskampioen?
![]()
Nee, nee, maar binnenkort wel naar Leidseplein om de huldiging van Landskampioen Ajax te vieren!quote:Op zondag 22 maart 2015 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar misschien moet jij naar de KeukenKampioen.![]()
Ah, oké.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:07 schreef Mariaatje het volgende:
[..]
Nee, nee, maar binnenkort wel naar Leidseplein om de huldiging van Landskampioen Ajax te vieren!
Moet ik je even het concept ranglijst uitleggen![]()
![]()
Ehh, nee, of was je van menig dat wij, in een thuiswedstrijd notabene, een semi-degradatiekandidaat als ADO kleurenblind hebben getikt? Gelukkig win je vandaag nog, anders werd de tweede plek nog spannendquote:Op zondag 22 maart 2015 19:04 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee gaat het nog zwaar krijgen de komende weken.worden wij, Ajax dan alsnog landskampioen?
![]()
Tegenwoordig speelt Ajax uit beter dan thuis heb ik de indruk. Ze kunnen geen verdediging kapot spelen bij een ploeg die voor de pot blijft hangen. Daar hebben ze uit wat minder last van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als dat gebeurd neem ik een Immers UI voor het leven! En ook als profielfoto op Facebook.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:07 schreef Mariaatje het volgende:
[..]
Nee, nee, maar binnenkort wel naar Leidseplein om de huldiging van Landskampioen Ajax te vieren!Narf!![]()
Weer gedwongen naar Ajax moeten kijken van je zusje?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:56 schreef bianconeri het volgende:
Dat het niveau in NL zeer bedroevend is moge duidelijk zijn.Oh.![]()
Ja kwam al niet over als bijster intelligent. Nu bevestig je dat punt alleen maar.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:56 schreef bianconeri het volgende:
Dat het niveau in NL zeer bedroevend is moge duidelijk zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo daar ben ik weer. Laat ik allereerst toegeven dat ik er klaarblijkelijk helemaal naast zat met mijn voorspelling van de wedstrijd Feyenoord-PSV, al moet wel gezegd worden dat PSV onthutsend zwak was.
Wat betreft Ajax, ja deze wedstrijd liet maar weer eens zien waarom we geen kampioen worden. Het was niet om aan te gluren. Uiteraard was prutser Andersen weer de slechtste man op het veld, geen idee waarom hij nog in de basis staat. Het is ook geen toeval dat de treffer viel nadat hij gewisseld werd. Maar goed het zijn drie punten, dat is het enige wat telt en daar is ook alles mee gezegd.
Ten slotte kan ik die enkeling die nog hoop heeft op de titel meteen uit de droom helpen, misschien gaat PSV nog punten verspelen, maar dit Ajax wint ook niet alles.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
HmF was inderdaad beter ja.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah, oké.
Moet ik je even het concept ranglijst uitleggen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Andersen was één van de minst zwakkeren vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef Shreyas het volgende:
Zo daar ben ik weer. Laat ik allereerst toegeven dat ik er klaarblijkelijk helemaal naast zat met mijn voorspelling van de wedstrijd Feyenoord-PSV, al moet wel gezegd worden dat PSV onthutsend zwak was.
Wat betreft Ajax, ja deze wedstrijd liet maar weer eens zien waarom we geen kampioen worden. Het was niet om aan te gluren. Uiteraard was prutser Andersen weer de slechtste man op het veld, geen idee waarom hij nog in de basis staat. Het is ook geen toeval dat de treffer viel nadat hij gewisseld werd. Maar goed het zijn drie punten, dat is het enige wat telt en daar is ook alles mee gezegd.
Ten slotte kan ik die enkeling die nog hoop heeft op de titel meteen uit de droom helpen, misschien gaat PSV nog punten verspelen, maar dit Ajax wint ook niet alles."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nou bedankt maar weer Shreyas hou nu maar een jaar je mond dichtquote:Op zondag 22 maart 2015 20:15 schreef Shreyas het volgende:
Ten slotte kan ik die enkeling die nog hoop heeft op de titel meteen uit de droom helpen, misschien gaat PSV nog punten verspelen, maar dit Ajax wint ook niet alles.![]()
Uiteraard respecteer ik je mening in deze, maar ik denk er anders over.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Andersen was één van de minst zwakkeren vandaag.Neequote:Op zondag 22 maart 2015 20:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou bedankt maar weer Shreyas hou nu maar een jaar je mond dichtOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jehovah getuige, die kun je bij voorbaat al niet serieus nemen natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja kwam al niet over als bijster intelligent. Nu bevestig je dat punt alleen maar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 22-03-2015 om 20:26:35[VIDEO] Sigthórsson: 'Acht punten verschil met PSV. Het kan nog steeds', denkt (of hoopt) hij. http://t.co/JBqFtA6Cye http://t.co/AMjbviJbHL reageer retweet
had ie niet wat langer weg kunnen blijven?
![]()
Wat hij zegt klopt, maar hij moet de laatste wedstrijden lekker vanaf de tribune bekijken.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 22-03-2015 om 20:26:35[VIDEO] Sigthórsson: 'Acht punten verschil met PSV. Het kan nog steeds', denkt (of hoopt) hij. http://t.co/JBqFtA6Cye http://t.co/AMjbviJbHL reageer retweet
![]()
Met Sigthorsson in de basis weet je in elk geval zeker dat we geen kampioen meer wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh.![]()
Milik is anders ook bijzonder matig bezig de laatste maanden. Blijf het tot nu toe lood om oud ijzer vinden allemaal.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Sigthorsson in de basis weet je in elk geval zeker dat we geen kampioen meer worden![]()
Milik scoort tenminste nog zo nu en danquote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Milik is anders ook bijzonder matig bezig de laatste maanden. Blijf het tot nu toe lood om oud ijzer vinden allemaal.Oh.![]()
Zelfs Siggy had er nog wel een aantal in geschoten dit seizoen dat zegt me bijzonder weinig.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik scoort tenminste nog zo nu en dan![]()
Hij stond maandenlang basis en scoorde alleen tegen NAC met een blunderende Ten Rouwelaarquote:Op zondag 22 maart 2015 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs Siggy had er nog wel een aantal in geschoten dit seizoen dat zegt me bijzonder weinig.
Oh.![]()
Sja het is gewoon beide bijzonder matig in mijn ogen. Milik scoort ze voor mijn gevoel ook alleen tegen de kleintjes al kan het zijn dat ik dat fout heb...quote:Op zondag 22 maart 2015 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond maandenlang basis en scoorde alleen tegen NAC met een blunderende Ten Rouwelaar![]()
Ze zijn beide voetballend niet geweldig nee, al heeft Milik meer talent. Sigthorsson zit hier al jaren en heeft nog nooit iets boeiends laten zien.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja het is gewoon beide bijzonder matig in mijn ogen. Milik scoort ze voor mijn gevoel ook alleen tegen de kleintjes al kan het zijn dat ik dat fout heb...
En nu ga ik naar echt voetbal kijken. Messi
Oh.![]()
Als jij vind dat Eredivisie hoogwaardig is en Ajax een goede ploeg is dan bevestig je alleen maar dat jij niet bepaald intelligent bent.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:14 schreef Dven het volgende:
Ja kwam al niet over als bijster intelligent. Nu bevestig je dat punt alleen maar.![]()
Word jij nou nooit moe van jezelf? Grapje moet kunnen maar om nou elke week in dit topic te komen huilen dan moet er wel iets heel erg scheef zitten in je anus.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als jij vind dat Eredivisie hoogwaardig is en Ajax een goede ploeg is dan bevestig je alleen maar dat jij niet bepaald intelligent bent.![]()
Gast, waar zegt hij dat dan?quote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als jij vind dat Eredivisie hoogwaardig is en Ajax een goede ploeg is dan bevestig je alleen maar dat jij niet bepaald intelligent bent.
Wat een slecht getroll weer zeg. Zeg dan niets. En ook je eerdere opmerking sloeg nergens op inderdaad.
Het niveau tot nu toe in dit topic is echt bedroevend.![]()
*vindtquote:Op zondag 22 maart 2015 21:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als jij vind dat Eredivisie hoogwaardig is en Ajax een goede ploeg is dan bevestig je alleen maar dat jij niet bepaald intelligent bent."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niveautje Ajax - ADO van vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Gast, waar zegt hij dat dan?
Wat een slecht getroll weer zeg. Zeg dan niets. En ook je eerdere opmerking sloeg nergens op inderdaad.
Het niveau tot nu toe in dit topic is echt bedroevend.![]()
Wat een ellende weer zeg. Sightorsson was uiteraard weer dramatisch, echt keihard juichten als die ooit weggaat. Milik had in zijn eerste actie al meer goeds dan Sightorsson gedaan.![]()
Hoezo laat PSV het (weer) liggen? Hebben eigenlijk Twente als lastige. En Ajax is nou ook weer niet in bloedvorm.Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 22:50 schreef RijstNatie het volgende:
Gefeliciteerd alvast met het kampioenschap, psv laat het weer liggen
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hij zegt dat mijn opmerking over dat Eredivisie en Ajax zo'n ongelofelijk laag niveau hebben onzin is.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:08 schreef Robar het volgende:
Gast, waar zegt hij dat dan?
Het niveau tot nu toe in dit topic is echt bedroevend.
Oftewel hij zegt daarmee dat hij de Eredivisie en Ajax goed vindt.
En schijnbaar denk jij dat dus ook.
Goh tis een topic over Ajax, dan kan het niveau net als hun spel en supporters alleen maar bedroevend zijn.
Net als die lege tribunes op het eind.Zegt de verstandeloze die denkt dat Ajax en Eredivisie nog goed zijnquote:![]()
![]()
Je hebt het er maar druk mee, toch stiekem een zwak voor Ajax?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn opmerking over dat Eredivisie en Ajax zo'n ongelofelijk laag niveau hebben onzin is.
Goh tis een topic over Ajax, dan kan het niveau net als hun spel en supporters alleen maar bedroevend zijn.
Net als die lege tribunes op het eind.
[..]
Zegt de verstandeloze die denkt dat Ajax en Eredivisie nog goed zijnOh.![]()
PSV zou dan in de komende 5 wedstrijden 3x moeten verliezen.... want ado gaat Ajax niet kampioen maken. Zelfs al zouden ze met die punten nacompetitie kunnen ontsnappen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ajax gaat uit tegen Utrecht op zijn bek, dat kan ik je nu al zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef MouzurX het volgende:
PSV zou dan in de komende 5 wedstrijden 3x moeten verliezen.... want ado gaat Ajax niet kampioen maken. Zelfs al zouden ze met die punten nacompetitie kunnen ontsnappen.
En PSV gaat natuurlijk nooit meer 3x verliezen
Oh.![]()
Wat een pure aids vandaag weer. Ik heb liever goed voetbal en geen kampioen dan met dit voetbal (of dat van vorig seizoen) kampioen![]()
Nu krijg je dit voetbal en geen kampioen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een pure aids vandaag weer. Ik heb liever goed voetbal en geen kampioen dan met dit voetbal (of dat van vorig seizoen) kampioen![]()
Frank loopt gewoon te falenquote:Op zondag 22 maart 2015 23:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu krijg je dit voetbal en geen kampioen.Oh.![]()
Ach ik zou me kapotlachen als het gebeurt, maar ik ga er niet vanuit. Het is wel te hopen dat er afscheid wordt genomen van een aantal spelers en met de juiste versterkingen er volgend seizoen echt weer eens leuk voetbal te zien is.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat uit tegen Utrecht op zijn bek, dat kan ik je nu al zeggen.
En PSV gaat natuurlijk nooit meer 3x verliezenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vandaag erg gemazzeld, maar het is leuk dat ze in Eindhoven nog een beetje zenuwachtig worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op maandag 23 maart 2015 00:04 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer gaat die kenker Frank er eens uit joh... dit heeft toch geen kut met voetbal te maken!?![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hij zegt dat je intelligentieniveau twijfelachtig is door de manier waarop jij je hier profileert. En aangezien jij denkt dat hij inhoudelijk op jouw stellingen reageert, ben ik genoodzaakt hem gelijk te geven.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn opmerking over dat Eredivisie en Ajax zo'n ongelofelijk laag niveau hebben onzin is.
Net als die lege tribunes op het eind.
[..]
Zegt de verstandeloze die denkt dat Ajax en Eredivisie nog goed zijn![]()
Tja die hoop is er voor het begin van elk seizoen maar uiteindelijk valt het toch weer tegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ik zou me kapotlachen als het gebeurt, maar ik ga er niet vanuit. Het is wel te hopen dat er afscheid wordt genomen van een aantal spelers en met de juiste versterkingen er volgend seizoen echt weer eens leuk voetbal te zien is.
Frank krijgt het er gewoon niet in denk ik. Ook omdat hij zegt dat het of dit voetbal is of lange ballen naar voren.Oh.![]()
Muah er zitten echt wel goede talenten bij hoor, het zijn meer de ervaren spelers die niks durven en telkens door de ondergrens zakken.quote:Op zondag 22 maart 2015 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook wel een beetje concluderen dat die talenten een beetje overschat zijnOh.![]()
Zelfs als troll faal je. Dat is wel enigszins sneu.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt de verstandeloze die denkt dat Ajax en Eredivisie nog goed zijn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
"kenker"mongool.quote:Op maandag 23 maart 2015 00:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Prachtige reactie.
Successupportertje"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: