Kijk ze danquote:Op zondag 22 maart 2015 18:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja niet zo triest als je moeder
Oooooh get rekt m8
Jammer dat de KNJB geen 30 punten kan geven heaquote:Op zondag 22 maart 2015 18:54 schreef Pedroso het volgende:
Nog 4 uitwedstrijden (Utrecht, Heracles, PEC en Dordrecht) en 2 thuis (NAC en Cambuur).
18 Punten ?
HMF heb ik hier al jaren niet meer gezienquote:Op zondag 22 maart 2015 18:54 schreef Mani89 het volgende:
Helpmefok deed dit veel beter Pizzageit, blijf oefenen en kom binnenkort nog eens terug.
Mwhah, Ajax staat vooral zo hoog door extreem geluk. Qua kwaliteit zijn ploegen als Feyenoord, PSV, Twente, Heerenveen, AZ en Vitesse allemaal wel een stuk beter.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:56 schreef bianconeri het volgende:
hmm ik ben nog aan het twijfelen....
Zegt het meer over de Eredivisie of oa over PSV dat dit ongelofelijk slechte Ajax, waar niet 1 naam vd spelers blijft hangen als van: Owh das wel leuk voetballertje, nog 2e kan staan op 'maar' 8 punten van PSV.
Dat het niveau in NL zeer bedroevend is moge duidelijk zijn.
Dat hele Ajax houd je wel flink bezig hequote:Op zondag 22 maart 2015 18:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, Ajax staat vooral zo hoog door extreem geluk. Qua kwaliteit zijn ploegen als Feyenoord, PSV, Twente, Heerenveen, AZ en Vitesse allemaal wel een stuk beter.
Hey Bianco, hoe is ie ? Jij als levensgenieter moet wel genoten hebben vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:56 schreef bianconeri het volgende:
hmm ik ben nog aan het twijfelen....
Zegt het meer over de Eredivisie of oa over PSV dat dit ongelofelijk slechte Ajax, waar niet 1 naam vd spelers blijft hangen als van: Owh das wel leuk voetballertje, nog 2e kan staan op 'maar' 8 punten van PSV.
Dat het niveau in NL zeer bedroevend is moge duidelijk zijn.
Winnen ze van PSV gaat hij in het Ajax topic lopen "trollen"quote:Op zondag 22 maart 2015 18:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat hele Ajax houd je wel flink bezig he
Geeft alleen maar aan hoe groot Ajax isquote:Op zondag 22 maart 2015 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Winnen ze van PSV gaat hij in het Ajax topic lopen "trollen"
Hoe triest.
Niet zo triest als jouw levenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Winnen ze van PSV gaat hij in het Ajax topic lopen "trollen"
Hoe triest.
Ik weet niet, maar misschien moet jij naar de KeukenKampioen.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:04 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee gaat het nog zwaar krijgen de komende weken.worden wij, Ajax dan alsnog landskampioen?
Nee, nee, maar binnenkort wel naar Leidseplein om de huldiging van Landskampioen Ajax te vieren!quote:Op zondag 22 maart 2015 19:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar misschien moet jij naar de KeukenKampioen.
Ah, oké.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:07 schreef Mariaatje het volgende:
[..]
Nee, nee, maar binnenkort wel naar Leidseplein om de huldiging van Landskampioen Ajax te vieren!
Ehh, nee, of was je van menig dat wij, in een thuiswedstrijd notabene, een semi-degradatiekandidaat als ADO kleurenblind hebben getikt? Gelukkig win je vandaag nog, anders werd de tweede plek nog spannendquote:Op zondag 22 maart 2015 19:04 schreef Mariaatje het volgende:
Pisvee gaat het nog zwaar krijgen de komende weken.worden wij, Ajax dan alsnog landskampioen?
Als dat gebeurd neem ik een Immers UI voor het leven! En ook als profielfoto op Facebook.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:07 schreef Mariaatje het volgende:
[..]
Nee, nee, maar binnenkort wel naar Leidseplein om de huldiging van Landskampioen Ajax te vieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |