SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Met Guardado, de slechtste speler van de eredivisie? Kom nou toch!quote:Op zondag 22 maart 2015 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Er waren figuren die dachten dat PSV ging winnen
Of dat PSV kampioen zou wordenquote:Op zondag 22 maart 2015 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog maar 8 puntjes straksquote:Op zondag 22 maart 2015 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dove kwartel.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:51 schreef bombmannl het volgende:
Wat zingen ze nou? Mickey van der Hoorn van der Hoorn mickeeeyyy van de hoorn
Kan je nagaan hoe slecht de rest is.quote:
ajax loopt vandaag weer drie punten in hoor.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef RvLaak het volgende:
2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
*O* 2-0
Voel je je een beetje aangesproken?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch eens op man, treurig figuur.
Echt een domme superkneus idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bosje bloemen naar R'damquote:Op zondag 22 maart 2015 15:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ajax loopt vandaag weer drie punten in hoor.
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zijn dat?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef GGMM het volgende:
Door de goal werd mijn post een beetje ondergesneeuwd, dus zeg ik het nog maar eens.
Ik eet 2 Italiaanse cordon bleu's
Die mag de veters van Achahbar nog niet strikken.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Die dekselse Achabar, wie heeft het nog over Koedetti?
Je zou nog bijna hoop gaan krijgen ook jaquote:Op zondag 22 maart 2015 15:54 schreef Monolith het volgende:
Het ligt nu wel in de lijn der verwachting dat PSV instort en Ajax alsnog de vijfde titel op rij pakt.
Wat is daar italiaans aan?quote:
Union Berlin?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
Wie speelde vorig jaar in de 2e divisie van Duitsland?
Het labelquote:
Nee, ik heb mooiere goals gezien. Een Pröpper, Traore,quote:Op zondag 22 maart 2015 15:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso mooiste van het weekend, maar van het seizoen?
Die commentatoren hadden het over een speler bij PSV of Feyenoord.quote:
Achahbar...quote:Op zondag 22 maart 2015 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die commentatoren hadden het over een speler bij PSV of Feyenoord.
Eensquote:Op zondag 22 maart 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb mooiere goals gezien. Een Pröpper, Traore,
Dit PSV tegen Barcelona of Bayernquote:Op zondag 22 maart 2015 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze verloren ook al 4-0 van Zenit in totaal.
Laten liggen in de eerste maand, anders stond Feyenoord nu dik bovenaan.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit Feyenoord is gewoon in allevier de wedstrijden tegen de topploegen (PSV en Ajax) verreweg de beste ploeg geweest. Extreem zonde dat je geen kampioen wordt
Spannendquote:Op zondag 22 maart 2015 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou dit graag met je eten
Gelukkig voor PSV heeft Frank een grenzeloos vertrouwen in Sigthorson.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou nog bijna hoop gaan krijgen ook ja
En ook al geen Tim Immers. Die man begint seniel te worden.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Mani89 het volgende:
En Guus roept Bruna op ipv van Beek, lachwekkend.
Siggy in de basisquote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ajax? Eerst nog even zelf winnen vandaag.
Grapjasquote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax overtreft zichzelf nog wel eens.
twitter:MikosGouka twitterde op zondag 22-03-2015 om 15:56:42Anass Achahbar heeft een aflopend contract in de Kuip en moet nog maar afwachten of hij mag blijven. #feypsv reageer retweet
quote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef GGMM het volgende:
VBL / Het grote PSV-topic #895: Feyenoord uit, makkie.
Arrogante TT afgestraft
Wie is de TS?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef GGMM het volgende:
Arrogante TT afgestraft
Guidetti?quote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Morendo het volgende:
En volgend jaar heeft Achabar weer Kwidetti en Kuyt voor zich.
#talentmanagement
hahahahaha wat een stelletje sukkelsquote:Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef GGMM het volgende:
Arrogante TT afgestraft
quote:Op zondag 22 maart 2015 14:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet zeker dat Feyenoord helemaal niets kan. PSV maakt hun gewoon af.
Mooi gejinxt van mijquote:
Dat is wel humor jaquote:Op zondag 22 maart 2015 15:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter dan Cillessen volgens de media.
Issie ookquote:Op zondag 22 maart 2015 15:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Feyenoorders bedoel je.quote:Op zondag 22 maart 2015 15:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Hofs nog bij Feyenoord had gespeeld had ie er drie gemaakt vandaagquote:Op zondag 22 maart 2015 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegenover Nick Hofs, het kanon van Vitesse.
Tegen de kleintjes word je kampioenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
PSV bewijst eens te meer dat ze er niet staat tegen de grote ploegen.
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld. Tenzij de stand nog verandert. Dan was dat mijn voorspelling.
Tankovic gister ook bij AZ. Mietjes zijn het, allemaal!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Komt omdat hij het koud krijgt dankzij de korte mouwen.
Ik 1-8, maar dat zie ik het niet meer worden.quote:
Het is uiteraard niet zo dat PSV het louter moet hebben van zijn prestaties tegen de zes minste ploegen op de ranglijst. Ook in duels met de topzes doet de formatie van trainer Phillip Cocu het uitstekend. PSV won van AZ (3-0 thuis en 4-2 uit), Vitesse (2-0 thuis, 1-0 uit) en Feyenoord (4-3 thuis) en leed alleen nederlagen bij PEC Zwolle (3-1) en thuis tegen Ajax (1-3).quote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahaha!!!quote:Op zondag 22 maart 2015 16:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik 1-8, maar dat zie ik het niet meer worden.
Zo leuk grapje was dat niet rené.quote:
Dit idd.quote:
Ik tel ook duels in de EL mee. Toen stonden ze er ook nietquote:Op zondag 22 maart 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is uiteraard niet zo dat PSV het louter moet hebben van zijn prestaties tegen de zes minste ploegen op de ranglijst. Ook in duels met de topzes doet de formatie van trainer Phillip Cocu het uitstekend. PSV won van AZ (3-0 thuis en 4-2 uit), Vitesse (2-0 thuis, 1-0 uit) en Feyenoord (4-3 thuis) en leed alleen nederlagen bij PEC Zwolle (3-1) en thuis tegen Ajax (1-3).
Met een gemiddelde van 2,25 punten per duel blijft de koploper in de Eredivisie SC Heerenveen op die specifieke ranglijst ruim voor. De Friezen hielden dit seizoen aan tien duels met de bovenste zes clubs op de ranglijst achttien punten over, een moyenne van 1,80. Ajax volgt met een gemiddelde van 1,56 punten.
Echt totaal niet idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo leuk grapje was dat niet rené.
Niet gelezen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is uiteraard niet zo dat PSV het louter moet hebben van zijn prestaties tegen de zes minste ploegen op de ranglijst. Ook in duels met de topzes doet de formatie van trainer Phillip Cocu het uitstekend. PSV won van AZ (3-0 thuis en 4-2 uit), Vitesse (2-0 thuis, 1-0 uit) en Feyenoord (4-3 thuis) en leed alleen nederlagen bij PEC Zwolle (3-1) en thuis tegen Ajax (1-3).
Met een gemiddelde van 2,25 punten per duel blijft de koploper in de Eredivisie SC Heerenveen op die specifieke ranglijst ruim voor. De Friezen hielden dit seizoen aan tien duels met de bovenste zes clubs op de ranglijst achttien punten over, een moyenne van 1,80. Ajax volgt met een gemiddelde van 1,56 punten.
Ajax uit gewonnenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit moet korter.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
AZ, Vitesse en Twente zijn echt grote ploegen idd.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax uit gewonnen
Feyenoord thuis gewonnen
Twente thuis gewonnen
Vitesse 2x gewonnen
AZ 2x gewonnen
oké
grote ploegen zei diequote:Op zondag 22 maart 2015 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax uit gewonnen
Feyenoord thuis gewonnen
Twente thuis gewonnen
Vitesse 2x gewonnen
AZ 2x gewonnen
oké
Minstens 1.95m gemiddeld?quote:
Afspraak gemaakt met de KNVB.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom speelt Groningen 34x thuis dit seizoen?
Ik woon vlakbijquote:Op zondag 22 maart 2015 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij wachten de bus op als dat gebeurd
Ajax uit was een mazzeltje. Feyenoord thuis kon beide kanten uit. Vitesse en AZ was solide, maar niet echt top, om over twente maar niet te spreken dit seizoenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax uit gewonnen
Feyenoord thuis gewonnen
Twente thuis gewonnen
Vitesse 2x gewonnen
AZ 2x gewonnen
oké
Mandquote:
Geweldige wedstrijdquote:Op zondag 22 maart 2015 16:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord - Ajax was nog veel erger, helaas
Ja en ajax thuis was zeker niet een mazzeltje voor Ajax?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ajax uit was een mazzeltje. Feyenoord thuis kon beide kanten uit. Vitesse en AZ was solide, maar niet echt top, om over twente maar niet te spreken dit seizoen
Nog korter.quote:
Ik zag het, helaasquote:
Ook, maar bewijst eens te meer dat PSV nog altijd zeer fragiel is: t kan beide kanten uitgaan bij ze, ipv ploegen echt hun wil op te leggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en ajax thuis was zeker niet een mazzeltje voor Ajax?
Schiet alle ballen binnen 2 meter van de goal goed binnenquote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef GGMM het volgende:
Het schot van Locadia gaat ver naast.
Geweldige afmaker, aldus Cavaliers.
En Davy.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat drie keer scoren bitchez, aldus Doublepain (dubbelepijn)quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef GGMM het volgende:
Welke club wel?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook, maar bewijst eens te meer dat PSV nog altijd zeer fragiel is: t kan beide kanten uitgaan bij ze, ipv ploegen echt hun wil op te leggen.
Hoepen dat daar wat meer opstootjes zijn. Valt hier toch wat tegen.quote:
andere ploegen zijn gelukkig een stuk stabieler, vooral dordrechtquote:Op zondag 22 maart 2015 16:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ook, maar bewijst eens te meer dat PSV nog altijd zeer fragiel is: t kan beide kanten uitgaan bij ze, ipv ploegen echt hun wil op te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |