Het is meer de algehele agressieve opstelling van Rusland die de noodzaak voor een dergelijke troepenmacht.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:56 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Klopt, maar de flitsmacht is deels er gekomen door de situatie in Oekraïne. Dus als ze nou eens die situatie daar zouden kunnen laten rusten en aan een einde brengen zou die flitsmacht en al die oefeningen niet zo nodig.
Goh, dat zou zomaar een verhaal van Martin Vrijland geweest kunnen zijn.quote:
Dit was al langer zo in Polen daar.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nrust-in-regio.dhtml
Wederom een teken, de spanningen nemen wel degelijk toe.
Polen is bang dat ze net als in de tweede wereld oorlog in de steek gelaten gaan worden. Dat de NAVO het maar toelaat dat Polen wordt ingenomen om oorlog te vermijden.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nrust-in-regio.dhtml
Wederom een teken, de spanningen nemen wel degelijk toe.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 22 juni 2015 19:07 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Goh, dat zou zomaar een verhaal van Martin Vrijland geweest kunnen zijn.
Een strontvlieg ook niet maar jaquote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef Izzy73 het volgende:
Ja er is veel gaande in de wereld, maar het punt is wij weten niet wat er gaat gebeuren, misschien van alles maar zoals in dat artikel staat kan het ook zo zijn dat de machthebbers belang hebben bij het verspreiden van al deze verhalen om de bevolking angst aan te praten. Ik moet telkens denken aan de uitspraken van Syntercell over informatieverstrekking en emoties. Er zit wat in natuurlijk. toevallig staat er nu een docu aan op tv over pinguïns hier, heerlijk lijkt me dat om zo'n dier te zijn. Die hebben totaal geen benul van wat er gaande is in de wereld en doen lekker hun ding. Wat een rust.
Je kunt ook gewoon zeggen dat 'intelligente mensen' heel erg dom zijn.quote:
Of je maakt je gewoon niet zo enorm druk.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef Izzy73 het volgende:
Ja er is veel gaande in de wereld, maar het punt is wij weten niet wat er gaat gebeuren, misschien van alles maar zoals in dat artikel staat kan het ook zo zijn dat de machthebbers belang hebben bij het verspreiden van al deze verhalen om de bevolking angst aan te praten. Ik moet telkens denken aan de uitspraken van Syntercell over informatieverstrekking en emoties. Er zit wat in natuurlijk. toevallig staat er nu een docu aan op tv over pinguïns hier, heerlijk lijkt me dat om zo'n dier te zijn. Die hebben totaal geen benul van wat er gaande is in de wereld en doen lekker hun ding. Wat een rust.
Soms kan je er niets aan doen en dat begrijp ik ook wel eigenlijk. Niet dat je dan een soort stress hebt dat het gebeurd en voorkomen kan worden maar een soort mismoedigheid dat het gebeurd en niemand er iets aan kan/wil doen. Maar je moet het wel opzij kunnen zetten voor je eraan onderdoor gaat denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat 'intelligente mensen' heel erg dom zijn.
Jezelf een beetje opvreten over dingen die misschien ooit mogelijk zijn en in potentie waarschijnlijk onwenselijk als je het van die en die kant bekijkt....
Je kunt je ook focussen op zaken waar je echt wat aan kunt doen.
Dat ja. Sowieso heeft de bevolking nauwelijks angst, dat maken bepaalde BNW'ers ervan om zich in hun geloof te sterken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je maakt je gewoon niet zo enorm druk.
Ik volg de situatie in Oost-Europa en het Midden-Oosten op de voet, maar ik heb er nog geen seconde wakker van gelegen.
ontken je nu dat er fearmongering gepleegd wordt, dat rusland dreigend is enzo. NOS en de MSM doen wel angstzaaien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja. Sowieso heeft de bevolking nauwelijks angst, dat maken bepaalde BNW'ers ervan om zich in hun geloof te sterken.
En ondertussen maar angstzaaien op internet over dat er zogenaamd angst gezaaid zou worden op tv.
Gewoon een moestuintje nemen, oogkleppen op en oordopjes in en je tunnelvisie van 't internet als realiteit aanhouden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ontken je nu dat er fearmongering gepleegd wordt, dat rusland dreigend is enzo. NOS en de MSM doen wel angstzaaien.
Wat dat betreft deel je veel overeenkomsten met de NOS. Ik ontken het niet, ik ontken alleen dat men er massaal bang van wordt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ontken je nu dat er fearmongering gepleegd wordt, dat rusland dreigend is enzo. NOS en de MSM doen wel angstzaaien.
quote:
Besef je hoe kwetsend je bent?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is de consequentie van niet beseffen hoe corrupt de wereld is. Besef je wel hoe ziek de medische wereld is.quote:
Besef je wel hoe ziek je zelf bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is de consequentie van niet beseffen hoe corrupt de wereld is. Besef je wel hoe ziek de medische wereld is.
ad hominemquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Besef je wel hoe ziek je zelf bent.
Geef ze eens ongelijk, toen het spannend begon te worden op de Krim heb ik meteen al gezegd dat ze in Oekraïne niet hoefden te rekenen op veel steun uit het westen buiten diplomatieke druk en wat sancties. Daar zijn ze verder mee gegaan dan ik verwacht had maar dat het Westen de zaak niet op de spits ging drijven was me wel al duidelijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:16 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Polen is bang dat ze net als in de tweede wereld oorlog in de steek gelaten gaan worden. Dat de NAVO het maar toelaat dat Polen wordt ingenomen om oorlog te vermijden.
que?!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, toen het spannend begon te worden op de Krim heb ik meteen al gezegd dat ze in Oekraïne niet hoefden te rekenen op veel steun uit het westen buiten diplomatieke druk en wat sancties. Daar zijn ze verder mee gegaan dan ik verwacht had maar dat het Westen de zaak niet op de spits ging drijven was me wel al duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |