Uhm hier staat niks over aangevallen zijn:quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:05 schreef Ali_boo het volgende:
Russische Nucleaire onderzeeër aangevallen
https://twitter.com/rt_com
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 07-04-2015 om 15:03:44NUCLEAR SUB FIRE: Welding work believed to be the cause http://t.co/Mtk3JTjb3M #submarinefire #Oryol #Severodvinsk http://t.co/JsJUhvcUiR reageer retweet
Moest ff opzoeken wat Welding was, misschien wilden ze hun eigen versie van Flashdance opvoeren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:08 schreef Ali_boo het volgende:
Je hebt helemaal gelijk . Wou het net editten maar je was me net voor
http://www.presstv.ir/Det(...)ombed-in-Yemens-Adenquote:Saudi airstrikes have damaged the Russian consulate general in the southwestern Yemeni city of Aden, an embassy source says.
“There is not a single intact window left,” Sputnik news agency quoted a Russian embassy source as saying on Wednesday.
The source added that the evacuation of Russian nationals and closure of the consulate is currently being reviewed.
Earlier, a Russian plane, sent to evacuate Russian citizens, was forced to land in the Egyptian capital Cairo after Saudi-led coalition forces denied it permission to land in the Yemeni capital Sana’a.
Saudi Arabia’s air campaign in Yemen started on March 26 in a bid to restore power to fugitive former Yemeni President Abd Rabbuh Mansur Hadi, a close ally of Riyadh.
Hadi stepped down in January and refused to reconsider the decision despite calls by the Houthi Ansarullah movement.
On March 25, the embattled president fled Aden, where he had sought to set up a rival power base, to Riyadh after Ansarullah revolutionaries advanced on Aden.
The Ansarullah fighters took control of the Yemeni capital, Sana’a, in September 2014 and are currently moving southward. The revolutionaries said the Hadi government was incapable of properly running the affairs of the country and containing the growing wave of corruption and terror.
The Saudi air raids that entered their seventh day on Wednesday have so far claimed the lives of nearly 200 people, including 62 children.
SRK/AS/MHB
Pro tip, als je een url kopieerd hoef je alleen maar rechts te klikken en 'koppelingslokatie' te kopieren. Niet de url zelf kopieren en plakken want dan krijg je dit soort halve urls.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
Het Britse ministerie van Defensie monitort drie Russische marineschepen die dinsdag door het Kanaal varen.
Dat meldt persbureau Reuters.
De schepen zijn volgens Rusland op weg naar het noordelijke deel van de Atlantische Oceaan voor militaire oefeningen.
Eerder voerden de schepen al oefeningen uit in de Golf van Biskaje. Onduidelijk is nog of Rusland ook wil oefenen in het Kanaal; het Britse ministerie heeft dergelijke handelingen vooralsnog niet waargenomen.
Het komt vaker voor dat Rusland marineschepen door het Kanaal laat varen. De banden tussen het westen en Rusland zijn het afgelopen jaar echter verslechterd door de crisis in Oekraïne, waardoor elke handeling van de Russische marine met argusogen wordt bekeken.
http://www.nu.nl/buitenla(...)hepen-in-kanaal.html
Nou poeh, dan zal het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 17:53 schreef remlof het volgende:
Grass postuum: we gaan slaapwandelend WOIII tegemoet
De Duitse schrijver en Nobelprijswinnaar Günter Grass waarschuwde in een van de laatste grote interviews die hij gaf indringend voor het uitbreken van een Derde Wereldoorlog. 'We zijn op weg naar de derde grote oorlog', somberde de schrijver in gesprek met de Spaanse krant El País.
verkeerde been uit verkeerde bed?quote:Op dinsdag 14 april 2015 18:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou poeh, dan zal het wel waar zijn.
En waarom zou een WO3 afhangen van de economische gezondheid van China?quote:Op zondag 21 juni 2015 17:21 schreef Ali_boo het volgende:
WASHINGTON (MarketWatch) — Billionaire investor George Soros said flatly that he’s concerned about the possibility of another world war
Much depends on the health of the Chinese economy, Soros said in remarks at a Bretton Woods conference at the World Bank.
http://www.marketwatch.co(...)world-war-2015-05-19
Ik ben geen fan van Alex en vraag me af hou betrouwbaar hij is, maar hij kaart wel een aantal punten aan in dit filmpje die niet te negeren zijn. Ik vraag me echt af welke kant het opgaat de komende weken/maanden.quote:
Ik heb bij Alex altijd beetje het gevoel gehad dat hij het later is gaan doen om juist het tegenovergestelde te bereiken.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:38 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Alex en vraag me af hou betrouwbaar hij is, maar hij kaart wel een aantal punten aan in dit filmpje die niet te negeren zijn. Ik vraag me echt af welke kant het opgaat de komende weken/maanden.
“If there is conflict between China and a military ally of the United States, like Japan, then it is not an exaggeration to say that we are on the threshold of a third world war,” Soros said.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:28 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En waarom zou een WO3 afhangen van de economische gezondheid van China?
George Soros wil zeker nog meer geld verdienen aan een eventuele 3e WO.
Hoezo zit het in zijn bloedquote:Op maandag 22 juni 2015 17:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
“If there is conflict between China and a military ally of the United States, like Japan, then it is not an exaggeration to say that we are on the threshold of a third world war,” Soros said.
Military spending is on the rise in Russia and China, he said.
To avoid this scenario, Soros called on the U.S. to make a “major concession” and allow China’s currency to join the International Monetary Fund’s basket of currencies. This would make the yuan a potential rival to the dollar as a global reserve currency.
In return, China would have to make similar major concessions to reform its economy, such as accepting the rule of law, Soros said.
Aldus the walking deamon
En uiteraard wil die erop verdienen . Het zit in zijn bloed
Morgen hebben ze in Parijs een spoedoverleg hierover.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:49 schreef Elan het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)flitsmacht-navo.html
Die flitsmacht begint steeds serieuze vormen aan te nemen, nog ff en shit is on
Ah op die fiets, Japan speelt wel een sleutelrol voor de VS hè als het gaat om een oorlog ontketenen. Ik begrijp sowieso die psychopaten niet die meteen spreken van het ontketenen van een oorlog. Waarschijnlijk is het niet te doen om het conflict met Japan, maar heeft de dollar en het IMF baat bij het toelaten van de yuan als concurrent. Ik vermoed nog steeds dat het westerse falende kapitalisme bang is voor de BRICS landen die de hele financiële machtsverhoudingen kunnen laten kantelen. Er zal nog heel wat nodig zijn om de brandhaarden in de wereld in de hand te houden.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
“If there is conflict between China and a military ally of the United States, like Japan, then it is not an exaggeration to say that we are on the threshold of a third world war,” Soros said.
Military spending is on the rise in Russia and China, he said.
To avoid this scenario, Soros called on the U.S. to make a “major concession” and allow China’s currency to join the International Monetary Fund’s basket of currencies. This would make the yuan a potential rival to the dollar as a global reserve currency.
In return, China would have to make similar major concessions to reform its economy, such as accepting the rule of law, Soros said.
Aldus the walking deamon
En uiteraard wil die erop verdienen . Het zit in zijn bloed
Dat gaat over de situatie in Oekraïne niet over die flitsmacht.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:50 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Morgen hebben ze in Parijs een spoedoverleg hierover.
Klopt, maar de flitsmacht is deels er gekomen door de situatie in Oekraïne. Dus als ze nou eens die situatie daar zouden kunnen laten rusten en aan een einde brengen zou die flitsmacht en al die oefeningen niet zo nodig.quote:Op maandag 22 juni 2015 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gaat over de situatie in Oekraïne niet over die flitsmacht.
Al zie je wel dat de spanningen toenemen, beide kampen zijn wat over en weer aan het provoceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |