SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, dus je kijkt de hele dag of Premier League, of naar een paar films/series?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke competitie? Ik kijk namelijk voetbal uit veel verschillende competities.
Daarnaast ben ik een film- en serieliefhebber ja
Welke gimmick?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die Premier League gimmick is een beetje zielig ja.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok, dus je kijkt de hele dag of Premier League, of naar een paar films/series?
Premier League, La Liga, Bundesliga, Eredivisie. Films en series. Genot.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ok, dus je kijkt de hele dag of Premier League, of naar een paar films/series?
Die je hier wekelijks staat op te voeren. De Premier League is geweldig. Lange ballen op Crouch en Rooney.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke gimmick?
Je snapt er weer eens geen reet van, maar dat heb je wel vaker.
Dat zeg ik nooit op die toon. Want ik kijk niet eens alles van de Premier League.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die je hier wekelijks staat op te voeren. De Premier League is geweldig. Lange ballen op Crouch en Rooney.
Wat is er zielig aanquote:Op zondag 22 maart 2015 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR is echt schattig als hij het zo hard probeert.
Tegelijkertijd ook wel een beetje zielig
De zon schijnt. Ga lekker voetballen joh.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Premier League, La Liga, Bundesliga, Eredivisie. Films en series. Genot.
Alles beter dan wielrennen kijken
Ga zelf lekker voetballen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De zon schijnt. Ga lekker voetballen joh.
Ik wens je veel plezier bij het adoreren van de balletjes breed van Blind en Smalling.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga zelf lekker voetballen.
En ik ga zo naar de topper Liverpool-Man Utd kijken
Hij vertelt het helaas wel heel vaakquote:Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey jongens JR gaat zo Liverpool kijken!! Wisten jullie dat al???
Sterling en Coutinhoquote:Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier bij het adoreren van de balletjes breed van Blind en Smalling.
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey jongens JR gaat zo Liverpool kijken!! Wisten jullie dat al???
Ze spelen een bal vooruit, ze spelen een bal naar dezelfde kleur?quote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die doen soms ook best leuke dingen
Schieten hem er nog wel eens mooi in.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze spelen een bal vooruit, ze spelen een bal naar dezelfde kleur?
Per ongeluk heet dat.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schieten hem er nog wel eens mooi in.
Dat deed Stans zojuist ook.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schieten hem er nog wel eens mooi in.
Rodgers misbruikt hem. Als je Balotelli gewoon het hele jaar laat staan maakt ie er 20.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balotelli, de speler die het verschil maakt
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Rodgers misbruikt hem. Als je Balotelli gewoon het hele jaar laat staan maakt ie er 20.
Mignolet kan er weinig van inderdaad.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:49 schreef Cavaliers het volgende:
Overigens staat er bij Liverpool een nóg grotere clown op doel, maar dat uiteraard geheel terzijde.
Hahaquote:Op zondag 22 maart 2015 13:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Rodgers misbruikt hem. Als je Balotelli gewoon het hele jaar laat staan maakt ie er 20.
quote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat stadion van Zwolle blijft ook spuuglelijk hè
Ja, het verandert niet ineens.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hadden die tribunes door moeten laten lopen tot het veld.. die hoge tribunes maakt het lelijkquote:Op zondag 22 maart 2015 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
De buitenkant al eens gezien? Is gewoon een rechthoekige, betonnen doos.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ze hadden die tribunes door moeten laten lopen tot het veld.. die hoge tribunes maakt het lelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |