Morgan is een baasquote:Op maandag 30 maart 2015 21:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die uit de laatste scene; die Darryl en die andere jongeman bevrijdde uit die auto.
Ik kan hem me ook maar vaag herinneren...quote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Morgan is een baas. Niet weten wie morgan is
Vind ik niet. Zeuren om het zeuren is zeggen dat het wel weer toevallig is dat Morgan en de rest de seconde dat Rick die gast dood schiet aankomen.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:44 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Nogmaals; je hebt helemaal niet gezien hoe die vent om het leven is gekomen dus je kunt moeilijk zeggen of het wel of niet realistisch is.
Dit is gewoon zeuren om het zeuren.
Precies! Sterker nog; de laatste afleveringen draaien nou juist om het feit dat de Alexandria groep helemaal niet geleerd heeft om te overleven en de frictie die dat geeft met de groep van Rick.quote:Op maandag 30 maart 2015 21:49 schreef OMG het volgende:
Ik zie het probleem wat betreft "inconsistentie" van mensen die dood gaan ook niet echt. Heel Alexandria had waarschijnlijk op een lullige manier doodgegaan als een groep als die van Rick er niet was geweest en er een paar walkers waren binnengelopen. Die groep Alexandrians bestaat vooral uit enorm onhandige en onervaren figuren lijkt het.
En dan zijn er nog de Gabriels en Eugenes van de wereld, die door puur geluk lijken te overleven, en / of een groep tegenkomen die ze beschermen. Dus dat er nog mensen rondlopen die niet de survival skills van een Daryl hebben is ook niet zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |