Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...quote:
pffff klotesituatiequote:Op zondag 22 maart 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker in mijn eigen situatie zonder vaste inkomsten... Momenteel zou ik gewoon nee moeten verkopen, maar ik heb de speelruimte nog wel even ...
quote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
sounds like a planquote:Op zondag 22 maart 2015 02:14 schreef chufi het volgende:
Dit is het laatste jaar... Daarna ga ik geoon weer spontan geld verdienen zonder er iets voor te hoeven doen
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OKquote:
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werkenquote:Op zondag 22 maart 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OK
Jaja ... Voor je laten koken etc ,,,quote:Op zondag 22 maart 2015 02:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow, dat verdien ik in een jaar, met hard werken
wandelen, aparte verhalen aanhoren...quote:
Ik weet dat het meer is dan wat ik zei... en dat het een zwaar ondergewaardeerd beroep isquote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wandelen, aparte verhalen aanhoren...
Maar ook mijn rug zowat slopen omdat je er eentje in bed moet tillen en verzorgen. En voor flinke groepen koken, je het leplazarus lopen, trap op, trap af, lange gangen door en dat honderd keer, op de grond zitten im iemands schoenen en sokken aan en uit te trekke, steunkousen aan- en uitdoen, en, en, en...
Gelijk verkopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat de beleggingen het de komende jaren een beetje goed doen ... 10 K in 3 maand is OK
Dat is dan wel weer shit ...quote:Op zondag 22 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moest gelijk 12K gaan terugbetalen.
Beleggen in aandelen bedoel je?quote:
Ja dat wel Maar ik sta nu gelukkih nog in de plus... Ik ga geen rente betalen over mn positieve quotasquote:Op zondag 22 maart 2015 02:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is een grote grap heel dat bankwezen gebeuren
Ik heb geen pakjequote:Op zondag 22 maart 2015 02:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
En dan die lui die denken slim te zijn in pakjes rond lopen kasten van huizen ze zoeken het maar uit wees er gelukig mee ik haat het allemaal echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |