Wie wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit kan misschien als shockerend overkomen, maar in het echt ben ik niet zo smooth als op FOK!
Vrouwen vinden sommige "zwakke" plekken van een man juist aantrekkelijk. Dat klinkt fucked up maar je begrijpt de pointquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ben gewoon een teringmongool, snap verder ook niet hoe ze het uithoudt.
Heb soms het idee dat je meer tijd op FOK! doorbrengt dan met haar ;$quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ben gewoon een teringmongool, snap verder ook niet hoe ze het uithoudt.
Hehequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat is de begeleiding, dat telt niet
Klopt wel een beetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat je meer tijd op FOK! doorbrengt dan met haar ;$
Wat gewoon logisch is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb soms het idee dat je meer tijd op FOK! doorbrengt dan met haar ;$
hier klopt dus geen hol vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen vinden sommige "zwakke" plekken van een man juist aantrekkelijk. Dat klinkt fucked up maar je begrijpt de point
Moet je eens 's ochtends hier komenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat lullen jullie ontiegelijk snel zeg.
ik ook zelden hoor maar als het gebeurt ben ik wel op m'n hoedequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet dat ik zo heel vaak word aangesproken
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Guus is hier best wel een mongooltje maar in het echt is hij volgens mij een ekte player
Ik kan dit bevestigen, keihard geplayed door Guus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Guus is hier best wel een mongooltje maar in het echt is hij volgens mij een ekte player
Jawel ik ben expertquote:
Geloof ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
;D ;Pquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Want vrouwen hebben niets te vinden, hahahaha
Je hebt waarschijnlijk nooit eem vriendin gehad, hoe kom je daarbijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen vinden sommige "zwakke" plekken van een man juist aantrekkelijk. Dat klinkt fucked up maar je begrijpt de point
he, spelbrekerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Dat is de begeleiding, dat telt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |