Ook niet echt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Neh je bent gwn geen player maar een romanticus
Sjeffiequote:
hehehquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
Ik spreek nooit meisjes aan, ze spreken mij aan
Dar is vrij normaal. Ik durf geen oogcontact te houden met jongens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
ik zou sowieso niet zomaar een vreemd meisje aanspreken om te versieren
#autistenstruggle
niet dat dit zo een goed teken isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
Wat doet uw wederhelft voor de kost?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik weet wat de vraag is, wellicht.
Maar je hebt wel heel lang een gf toch? Gwn relaxt persoon als het gaat om de liefde, propsquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dar is vrij normaal. Ik durf geen oogcontact te houden met jongens.
dit kan misschien als shockerend overkomen, maar in het echt ben ik niet zo smooth als op FOK!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Intresse tonen?
Vragen stellen? Drankje aanbieden? Of gelijk een date vragen?je moet het zelf een beetje invullen.
Drizzyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:23 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Don't you go getting married, don't you go get engaged
I know you're getting older, don't have no time to waste
I shouldn't be much longer but you shouldn't have to wait
Can't lose you, can't help it, I'm so sorry, I'm so selfish
Ik wil het je wel lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dar is vrij normaal. Ik durf geen oogcontact te houden met jongens.
Nee ben gewoon een teringmongool, snap verder ook niet hoe ze het uithoudt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar je hebt wel heel lang een gf toch? Gwn relaxt persoon als het gaat om de liefde, props
Dat is de begeleiding, dat telt nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:32 schreef Remqo het volgende:
Je hoeft ook niet meteen te praten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja is ook, maar als dat niet zo zou zijn zou ik dat ook niet doen denk ik. Zou me veel te ongemakkelijk voelen.
waarschijnlijk ben je gewoon een beest in bed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ben gewoon een teringmongool, snap verder ook niet hoe ze het uithoudt.
Niet dat ik zo heel vaak word aangesprokenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:33 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
niet dat dit zo een goed teken is
Wat dan, bietje staren als een creep?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen te praten.
Op ieder potje past gewoon een dekseltje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ben gewoon een teringmongool, snap verder ook niet hoe ze het uithoudt.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben je gewoon een beest in bed.
Ze kijken altijd zo je ziel in. En je weet nooit wat hun intenties zijn. Misschien als er een volgende keer komt gewoon blijven kijken.quote:
Neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat dan, bietje staren als een creep?
Gewoon staarwedstrijd houden toch.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |