Mijn waardering in mijn broekje stijgt in ieder geval welquote:
mwahquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee alleen leugentjes waarbij je een ander beter laat voelen kan, vind ik.
Je bent erg mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
ik kots op mensen die liegenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
zoals tegen je vriendin zeggen dat ze niet vies dik is terwijl ze vies dik is?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Daarom liegen mannen:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef DjeDje het volgende:
Die dingen als "zie ik er leuk uit schat" -"ja altijd schat".
moet kunnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben bijna dronken in de sportclub van m'n ouders en ik ken niemand behalve m'n ouders
Nou dat hoeft ook niet. Maar gewoon een beetje iemand goed laten voelen. Je hoeft dan niet gelijk echt te liegen. Gewoon die hele kleine dingetjes.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals tegen je vriendin zeggen dat ze niet vies dik is terwijl ze vies dik is?
gelukkig heb je ons nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben bijna dronken in de sportclub van m'n ouders en ik ken niemand behalve m'n ouders
Don't you go getting married, don't you go get engagedquote:
Jongens die je gaan versieren met hun standaard zinnetjesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef DjeDje het volgende:
Die dingen als "zie ik er leuk uit schat" -"ja altijd schat".
Interesseert me echt helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hzaw haxt onder jouw naam, leuk he?
Ik heb een grote penisquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook niet. Maar gewoon een beetje iemand goed laten voelen. Je hoeft dan niet gelijk echt te liegen. Gewoon die hele kleine dingetjes.
ik ben een man, ik ben dom, kun je geen voorbeeld geven?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook niet. Maar gewoon een beetje iemand goed laten voelen. Je hoeft dan niet gelijk echt te liegen. Gewoon die hele kleine dingetjes.
Wordt nu ingemaakt door BT btwquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Interesseert me echt helemaal niks.
nu win je wel tenminste een keertje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Interesseert me echt helemaal niks.
kun jij niet fixen dat mortie weer op z'n normale account kan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nou nou, meteen zo banaal.
Geen idee, nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm, oké. Wel een beetje te vergelijken met andere comedy animatieseries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |