Oh, dan houd ik het wel bij de hierop volgende reactie. Even geduld a.u.b.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
grapje Guus
geenen duimpje omlaag pls
Hermann, je bent echt een mongool.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
grapje Guus
geenen duimpje omlaag pls
Zie je SE, djedje is het met me eensquote:
Ochtendenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je eens 's ochtends hier komen
Dan ben ik er vaak, dan houd ik het nog wel bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je eens 's ochtends hier komen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hermann, je bent echt een mongool.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vrouwen vinden sommige "zwakke" plekken van een man juist aantrekkelijk. Dat klinkt fucked up maar je begrijpt de point
Shut up zie editquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie je SE, djedje is het met me eens
vrouwen vinden dat juist aantrekkelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef deadprez het volgende:
er wordt hier meer gegeneraliseerd dan op een pvv-bijeenkomst
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Al die 17 jarigen die wel even vertellen hoe de wereld in elkaar zit.
Wat een grap.
"vrouwen houden van" "mensen vinden dit"quote:
Hzaw-liedje. Even mijn eigen muziek pauzeren om dit te kunnen luisteren.quote:
Oude wijze man.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"vrouwen houden van" "mensen vinden dit"
Jullie zijn allemaal nog nat achter de oren, kom op zeg.
ik heb wel meisjes gehad die me leuk vondenquote:
laat onze autisten nou even hun liefdesadvies lerenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind je anders ook wel leuk ;$quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik heb wel meisjes gehad die me leuk vonden
Oh. Ik voelde me aangesproken, maar nu niet meer. Ik generaliseer niet echt namelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |