Hoogste niveau was basisschool toentertijd, was echt hillbilly city.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is ook het geval, je stad zit met het probleem dat er teveel werk is voor hoogopgeleiden (beetje omgekeerde wereld.. ). Ze werken nu allemaal in die luxe kantoortjes en winkeltjes van je stad, waar hun opleidingsniveau beter tot hun recht komt.
Maar gooi er nog een woonwijk tegenaan en je zult zien dat al die hoogopgeleiden toch echt wel fabriekswerk kunnen doen.
Gek toch eigenlijk, dat ál je nieuwe inwoners uit analfabete kanslozen bestaan. Zou toch verwachten dat die mensen (toch minstens één) ergens een opleiding hebben gedaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoogste niveau was basisschool toentertijd, was echt hillbilly city.
Je stad is gewoon standaard een paupermagneet, deal with it.quote:Op maandag 23 maart 2015 01:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gek toch eigenlijk, dat ál je nieuwe inwoners uit analfabete kanslozen bestaan. Zou toch verwachten dat die mensen (toch minstens één) ergens een opleiding hebben gedaan.
Misschien een stop idee hoor, maar in hoeverre kun je tiles aan elkaar knopen?quote:Op maandag 23 maart 2015 05:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Snelle test ingame, textures zijn nog niet final maar wilde toch even de schaal testen. Zit nu op de maximale grootte wat denk ik 75% of 80% van de ware grootte is, maar dat is nu eenmaal de limiet in CS. Maasgebouw wordt een lastig verhaal qua grootte maar ik wil toch zeker de letters van het stadion aan de zijkant nog maken. Lichtmasten moet ik denk ik apart maken als park ofzo, want anders wordt het stadion kleiner en kleiner.
Overigens heb ik het model haaks op de weg gezet, zodat je aan de zijkant een plein kunt bouwen en treinstation en aan de overzijde een parkeerplaats. Net als in 't eggie.
Edit: Of misschien toch de lichtmasten net in het hoekje nog. Hoop dat dat allemaal gaat passen. Op de plek waar nu de boom op 't hoekje staat als placeholder voor de lichtmast.
Bevindt het stadje zich vlak bij Duitsland?quote:Op maandag 23 maart 2015 01:29 schreef Trebo het volgende:
Hoe kan het dat wanneer ik een stadje heb van 8000 mensen er 283km files staat op de snelweg naar het stadje toe
quote:Op maandag 23 maart 2015 06:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Bevindt het stadje zich vlak bij Duitsland?
Heb daar ook aan gedacht maar in dat geval is het probleem meer dat de hoogte van de onderdelen misschien niet altijd klopt. En persoonlijk plop ik ook liever een heel model. Als er ooit een mogelijkheid wordt gegeven voor grotere ploppables dan scale ik 'm wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 06:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Misschien een stop idee hoor, maar in hoeverre kun je tiles aan elkaar knopen?
Zit er padding tussen de tiles, of kun je het stadion ook opknippen in 2 kleine stadionnetjes?
Als je klaar bent zou ik hem trouwens op Reddit gooien, daar zijn ze op zoek naar een goed stadion...quote:Op maandag 23 maart 2015 07:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb daar ook aan gedacht maar in dat geval is het probleem meer dat de hoogte van de onderdelen misschien niet altijd klopt. En persoonlijk plop ik ook liever een heel model. Als er ooit een mogelijkheid wordt gegeven voor grotere ploppables dan scale ik 'm wel.
Die Holmen map ziet er nice uit. Die parkeerplaatsen, zijn dat assets die je gedownload hebt? Werken ze ook?quote:Op zondag 22 maart 2015 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overview van Holmen (heightmap van Stockholm):
[ afbeelding ]
Het is de heightmap van Stockholm. Het zijn inderdaad assets en soms staan er auto's op ja. Alleen zo druk als bij een echt stadion ga je het waarschijnlijk niet zien.quote:Op maandag 23 maart 2015 08:30 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die Holmen map ziet er nice uit. Die parkeerplaatsen, zijn dat assets die je gedownload hebt? Werken ze ook?
Supergaaf man!quote:Op maandag 23 maart 2015 05:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Snelle test ingame, textures zijn nog niet final maar wilde toch even de schaal testen. Zit nu op de maximale grootte wat denk ik 75% of 80% van de ware grootte is, maar dat is nu eenmaal de limiet in CS. Maasgebouw wordt een lastig verhaal qua grootte maar ik wil toch zeker de letters van het stadion aan de zijkant nog maken. Lichtmasten moet ik denk ik apart maken als park ofzo, want anders wordt het stadion kleiner en kleiner.
Overigens heb ik het model haaks op de weg gezet, zodat je aan de zijkant een plein kunt bouwen en treinstation en aan de overzijde een parkeerplaats. Net als in 't eggie.
Edit: Of misschien toch de lichtmasten net in het hoekje nog. Hoop dat dat allemaal gaat passen. Op de plek waar nu de boom op 't hoekje staat als placeholder voor de lichtmast.
Ik vind het niks, maar dat komt door gisteren.quote:Op maandag 23 maart 2015 05:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Snelle test ingame, textures zijn nog niet final maar wilde toch even de schaal testen. Zit nu op de maximale grootte wat denk ik 75% of 80% van de ware grootte is, maar dat is nu eenmaal de limiet in CS. Maasgebouw wordt een lastig verhaal qua grootte maar ik wil toch zeker de letters van het stadion aan de zijkant nog maken. Lichtmasten moet ik denk ik apart maken als park ofzo, want anders wordt het stadion kleiner en kleiner.
Overigens heb ik het model haaks op de weg gezet, zodat je aan de zijkant een plein kunt bouwen en treinstation en aan de overzijde een parkeerplaats. Net als in 't eggie.
Edit: Of misschien toch de lichtmasten net in het hoekje nog. Hoop dat dat allemaal gaat passen. Op de plek waar nu de boom op 't hoekje staat als placeholder voor de lichtmast.
Spuit 11.quote:Op maandag 23 maart 2015 09:44 schreef Kreator het volgende:
Wow... check dit:
Meer: http://imgur.com/a/V3OXR
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld. Zit al jaren op Reddit, maar was vergeten dat er ook nog wel eens een leuke Cities sub zou kunnen zijn.quote:
die is eigenlijk niet goed, zeer ongedetailleerd en al het land is plat. Het ziet alleen 'ongeveer' verschil tussen water en land. Is eindelijk alleen handig om een basic outlines te krijgen.quote:Op maandag 23 maart 2015 10:07 schreef Qunix het volgende:
Mag dit ook in de OP?
Genereer een map vanuit Google Maps: http://terrain.party/
Weet je een ander dan?quote:Op maandag 23 maart 2015 10:15 schreef n8n het volgende:
[..]
die is eigenlijk niet goed, zeer ongedetailleerd en al het land is plat. Het ziet alleen 'ongeveer' verschil tussen water en land. Is eindelijk alleen handig om een basic outlines te krijgen.
nee, meer een algemene waarschuwing. Je kan ook zelf nog inkleuren/aanpassen. Geen idee of er echte vrij beschikbare height maps bestaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |