abonnement Unibet Coolblue
pi_150926616
Noam Chomsky: After Dangerous Proxy War, Keeping Ukraine Neutral Offers Path to Peace with Russia
http://www.democracynow.o(...)_dangerous_proxy_war
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_150932820
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:03 schreef crystal_meth het volgende:
Noam Chomsky: After Dangerous Proxy War, Keeping Ukraine Neutral Offers Path to Peace with Russia
http://www.democracynow.o(...)_dangerous_proxy_war
Artikel van 2 maart? Beetje oud.

Dat is nog voor Putin trots vertelde dat hij graag nucleaire bommen op de Krim had gegooid indien nodig om Russen te beschermen(huh?). Of de Russen Denemarken bedreigde met nucleaire oorlog.
  zondag 22 maart 2015 @ 22:54:05 #103
192592 SureD1
------------------------------
pi_150933629
rConflictNews twitterde op zondag 22-03-2015 om 22:36:24 BREAKING: A large explosion heard in #Odessa. Roughly between the Cheryomushki and Tairov TBC - @SputnikATO @sterion75 reageer retweet
geen verdere info nog

sterion75 twitterde op zondag 22-03-2015 om 21:42:13 Trolls are pushing this line "#NAF expect the resumption of war with #Kiev regime in 1-2 weeks" explains why Graham is on his way #ukraine reageer retweet
Graham weer op weg naar de Donbass.. :')
pi_150934010
rConflictNews twitterde op zondag 22-03-2015 om 23:01:58 #Ukraine: Two explosions reported. One of them hit a car #Odessa - @L0gg0l http://t.co/vgN36hSU1D reageer retweet
pi_150934094
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Artikel van 2 maart? Beetje oud.

Dat is nog voor Putin trots vertelde dat hij graag nucleaire bommen op de Krim had gegooid indien nodig om Russen te beschermen(huh?). Of de Russen Denemarken bedreigde met nucleaire oorlog.
en een Amerikaanse generaal zei dat de VS zoveel mogelijk Russen moest doden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2015 @ 23:11:45 #106
230491 Zith
pls tip
pi_150934346
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

en een Amerikaanse generaal zei dat de VS zoveel mogelijk Russen moest doden.
Retired General.... " Killing so many Russian [soldiers in Ukraine] that even Moscow can't deny they are in Ukraine"
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 22 maart 2015 @ 23:13:16 #107
192592 SureD1
------------------------------
pi_150934413
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:05 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

en een Amerikaanse generaal zei dat de VS zoveel mogelijk Russen moest doden.
“it’s game, set, and match in Ukraine for the US, the only way they can turn the tide is start killing Russians… killing so many Russians that even Putin’s media can’t hide the fact that Russians are returning to their motherland in body bags.”

Zei ex-generaal Scales. "They" kan in deze context ook duiden op de Oekraïne, al of niet met Amerikaanse (Westerse) hulp. Uit de context blijkt eveneens dat hij doelt op Russen die in Oekraïne vechten, niet zomaar elke Rus. Bovendien blijkt uit dat drieluik van Vice, wat je wellicht gemist hebt aangezien je daaromheen erg actief was met het posten van niet gerelateerd materiaal, dat ze al terugkomen in bodybags. Het wordt alleen in Rusland nogal onder de mat geveegd.

Je trekt die quote van die ex-generaal op zijn minst uit zijn verband...
pi_150934462
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:13 schreef SureD1 het volgende:

[..]

“it’s game, set, and match in Ukraine for the US, the only way they can turn the tide is start killing Russians… killing so many Russians that even Putin’s media can’t hide the fact that Russians are returning to their motherland in body bags.”

Zei ex-generaal Scales. "They" kan in deze context ook duiden op de Oekraïne, al of niet met Amerikaanse (Westerse) hulp. Uit de context blijkt eveneens dat hij doelt op Russen die in Oekraïne vechten, niet zomaar elke Rus. Bovendien blijkt uit dat drieluik van Vice, wat je wellicht gemist hebt aangezien je daaromheen erg actief was met het posten van niet gerelateerd materiaal, dat ze al terugkomen in bodybags. Het wordt alleen in Rusland nogal onder de mat geveegd.

Je trekt die quote van die ex-generaal op zijn minst uit zijn verband...
uit verband gerukt? Zoals een opiniestuk van een Russisch ambassadeur in een Deens dagblad? ;)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 22 maart 2015 @ 23:16:33 #109
192592 SureD1
------------------------------
pi_150934533
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

uit verband gerukt? Zoals een opiniestuk van een Russisch ambassadeur in een Deens dagblad? ;)
Nee.. De Ambassadeur spreekt namens Rusland en dreigt daar, in een flagrante schending van het internationale recht, met nucleaire wapens. Had je trouwens nog concrete vragen daarover ;) ?
pi_150934552
Ukraine: Patient and staff testimonies from Lugansk and Donetsk
http://www.msf.org/articl(...)-lugansk-and-donetsk
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_150934581
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:16 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Nee.. De Ambassadeur spreekt namens Rusland en dreigt daar, in een flagrante schending van het internationale recht, met nucleaire wapens. Had je trouwens nog concrete vragen daarover ;) ?
heb je al een bron gevonden die zegt dat het opiniestuk een schending van het internationale recht inhield? Of ben jij de enige die dat opgemerkt heeft?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 22 maart 2015 @ 23:20:19 #112
192592 SureD1
------------------------------
pi_150934685
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

heb je al een bron gevonden die zegt dat het opiniestuk een schending van het internationale recht inhield?
Ik heb je een bron gegeven waarin staat dat het dreigen met nucleaire wapens in dit geval is strijd is met het internationale recht. Ik heb je hierboven nog gezegd dat een ambassadeur voor een land spreekt. Een ex-generaal doet dat niet. Als je mijn bron leest wordt je dat wel duidelijk.

Ik kan me voorstellen dat 83 pagina's uitspraak van het IGH je boven de pet gaat, dus vandaar mijn aanbod van uitleg. :)
pi_150934737
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:20 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ik heb je een bron gegeven waarin staat dat het dreigen met nucleaire wapens in dit geval is strijd is met het internationale recht. Ik heb je hierboven nog gezegd dat een ambassadeur voor een land spreekt. Een ex-generaal doet dat niet. Als je mijn bron leest wordt je dat wel duidelijk.

Ik kan me voorstellen dat 83 pagina's uitspraak van het IGH je boven de pet gaat, dus vandaar mijn aanbod van uitleg. :)
maw je hebt geen bron
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 22 maart 2015 @ 23:22:57 #114
192592 SureD1
------------------------------
pi_150934782
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:21 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

maw je hebt geen bron
Die heb ik wel en ik heb hem je gegeven ook, maar jij leest hem niet, of je snapt hem niet. Dat laatste probeer ik te ondervangen, maar als je de moeite niet wil doen Meth, tja dan weet ik het ook niet meer...

Ik hoor het wel als je concrete vragen hebt.
pi_150934826
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die heb ik wel en ik heb hem je gegeven ook, maar jij leest hem niet, of je snapt hem niet. Dat laatste probeer ik te ondervangen, maar als je de moeite niet wil doen Meth, tja dan weet ik het ook niet meer...
Het is niet pro-Russisch of eventueel anti-Amerikaans. Dus niet interessant.
pi_150934860
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:22 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Die heb ik wel en ik heb hem je gegeven ook, maar jij leest hem niet, of je snapt hem niet. Dat laatste probeer ik te ondervangen, maar als je de moeite niet wil doen Meth, tja dan weet ik het ook niet meer...

Ik hoor het wel als je concrete vragen hebt.
als je het verschil niet begrijpt tussen een bron die jij interpreteert en een bron die jouw interpretatie bevestigt...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zondag 22 maart 2015 @ 23:27:11 #117
192592 SureD1
------------------------------
pi_150934912
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

als je het verschil niet begrijpt tussen een bron die jij interpreteert en een bron die jouw interpretatie bevestigt...
Dat begrijp ik prima. De bron die ik je gegeven heb doet dat laatste. Koppelingsdoctrine, weet je nog? Het is wel een bron waar je je hersens bij nodig hebt :) niet zomaar een of ander stukje van RT of iets soortgelijks dat je copy-pasten
pi_150935010
Meh, die quote van die ex-generaal bij Fox News was echt niet uit zijn verband gerukt. Duidelijke taal sprak die 'start killing Russians', waarschijnlijk ook de reden waarom hij "ex" generaal is.

Echter heeft het niet zoveel 'lading' als de huidige president van Rusland roept dat hij overwoog om kernwapens in te zetten op de Krim. Als Obama riep dat het tijd werd om Russen aan te vallen dan had je wel een punt gehad. Als we iedere halve gare op Fox News of Russia Today bespreken dan komen we tijd te kort.

Kortom overweeg altijd: is de persoon in functie? zo ja wat is zijn/haar functie. Zo nee, is de functie 'hoog' of belangrijk genoeg dat deze persoon spreekt voor veel anderen of macht uit kan oefenen.

In dat geval zijn uitspraken van een zittende ambassadeur en een zittende president van de Russische federatie relevant, eventueel van een voormalig president, maar een Amerikaanse generaal die spierballen taal op Fox News uitspreekt, tja geen nieuws. Als Bill Clinton of Boris Nemtsov(oh wacht...), zoiets zouden roepen tja ook dan goed luisteren.
pi_150935064
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:27 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat begrijp ik prima. De bron die ik je gegeven heb doet dat laatste. Koppelingsdoctrine, weet je nog?
die tactiek van "lastige" posters te verwijzen naar ellenlange juridische teksten heb ik je al vaker zien gebruiken. ;)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_150935085
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef Nintex het volgende:
Meh, die quote van die ex-generaal bij Fox News was echt niet uit zijn verband gerukt. Duidelijke taal sprak die 'start killing Russians', waarschijnlijk ook de reden waarom hij "ex" generaal is.

Echter heeft het niet zoveel 'lading' als de huidige president van Rusland roept dat hij overwoog om kernwapens in te zetten op de Krim. Als Obama riep dat het tijd werd om Russen aan te vallen dan had je wel een punt gehad. Als we iedere halve gare op Fox News of Russia Today bespreken dan komen we tijd te kort.

Kortom overweeg altijd: is de persoon in functie? zo ja wat is zijn/haar functie. Zo nee, is de functie 'hoog' of belangrijk genoeg dat deze persoon spreekt voor veel anderen of macht uit kan oefenen.

In dat geval zijn uitspraken van een zittende ambassadeur en een zittende president van de Russische federatie relevant, eventueel van een voormalig president, maar een Amerikaanse generaal die spierballen taal op Fox News uitspreekt, tja geen nieuws. Als Bill Clinton of Boris Nemtsov(oh wacht...), zoiets zouden roepen tja ook dan goed luisteren.
Fox News word zelfs niet door Amerikanen serieus genomen.
pi_150935107
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef Nintex het volgende:
Meh, die quote van die ex-generaal bij Fox News was echt niet uit zijn verband gerukt. Duidelijke taal sprak die 'start killing Russians', waarschijnlijk ook de reden waarom hij "ex" generaal is.

Echter heeft het niet zoveel 'lading' als de huidige president van Rusland roept dat hij overwoog om kernwapens in te zetten op de Krim. Als Obama riep dat het tijd werd om Russen aan te vallen dan had je wel een punt gehad. Als we iedere halve gare op Fox News of Russia Today bespreken dan komen we tijd te kort.

Kortom overweeg altijd: is de persoon in functie? zo ja wat is zijn/haar functie. Zo nee, is de functie 'hoog' of belangrijk genoeg dat deze persoon spreekt voor veel anderen of macht uit kan oefenen.

In dat geval zijn uitspraken van een zittende ambassadeur en een zittende president van de Russische federatie relevant, eventueel van een voormalig president, maar een Amerikaanse generaal die spierballen taal op Fox News uitspreekt, tja geen nieuws. Als Bill Clinton of Boris Nemtsov(oh wacht...), zoiets zouden roepen tja ook dan goed luisteren.
Niet op de Krim, maar algemeen voor als Rusland zou worden aangevallen(=reactie op bezetten Krim) ;)
pi_150935134
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Fox News word zelfs niet door Amerikanen serieus genomen.
Dat zou je nog verbazen:
http://www.politico.com/story/2015/03/fox-news-trusted-network-poll-115887.html
pi_150935135
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:32 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

die tactiek van "lastige" posters te verwijzen naar ellenlange juridische teksten heb ik je al vaker zien gebruiken. ;)
Maar goed, dit trucje is wat flauw. De uitspraken over het eventueel inzetten van kernwapens komen van hogere functionarissen dan die ex generaal die wat riep over het doden van Russische strijders in Oekraïene.
pi_150935159
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 23:30 schreef Nintex het volgende:
Meh, die quote van die ex-generaal bij Fox News was echt niet uit zijn verband gerukt. Duidelijke taal sprak die 'start killing Russians', waarschijnlijk ook de reden waarom hij "ex" generaal is.

Echter heeft het niet zoveel 'lading' als de huidige president van Rusland roept dat hij overwoog om kernwapens in te zetten op de Krim. Als Obama riep dat het tijd werd om Russen aan te vallen dan had je wel een punt gehad. Als we iedere halve gare op Fox News of Russia Today bespreken dan komen we tijd te kort.

Kortom overweeg altijd: is de persoon in functie? zo ja wat is zijn/haar functie. Zo nee, is de functie 'hoog' of belangrijk genoeg dat deze persoon spreekt voor veel anderen of macht uit kan oefenen.

In dat geval zijn uitspraken van een zittende ambassadeur en een zittende president van de Russische federatie relevant, eventueel van een voormalig president, maar een Amerikaanse generaal die spierballen taal op Fox News uitspreekt, tja geen nieuws. Als Bill Clinton of Boris Nemtsov(oh wacht...), zoiets zouden roepen tja ook dan goed luisteren.
Het was geen erg verstandige uitspraak van Putin, toegegeven.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_150935161
quote:
Shit man, ik weet niet of ik nu keihard moet lachen of schaamte voelen of meer medelijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')