SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 24-03-2015 11:39:59 ]![]()
Het is best mogelijk om meerdere wedstrijdjes achter elkaar te plannen. Of het heel verstandig is, is een tweede.
En dan schaar ik mezelf maar onder de onverstandigen, want in de aanloop naar Rotterdam heb ik in de 5 weekenden ervoor 4 wedstrijden en een duurloop van 35 km gepland.
Kan het zijn dat daarom de duurlopen zo zwaar zijn?Ik vond het vandaag ook weer erg zwaar. De laatste helft heb ik op bijna wandeltempo gelopen.
![]()
Deze week helemaal niet gelopen, maar sinds gisteren geen last meer van mn rugdus volgende week weer rustig aan beginnen.
Ik ben voor mn verjaardag aan het kijken voor een nieuw horloge, nu eentje met hartslagmeter. Twijfel tussen tomtom multisport cardio (via ING rentepuntenshop) en de polar m400. Heb hier over beide positieve verhalen gehoord, iemand nog een tip?![]()
Wel een grappig idee, zo'n catchrun. Al zou het voor mij mentaal niet zo goed zijn, ik zou dan misschien wel een paar grenzen teveel overgaan
Mossel, fijn dat het goed ging!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
TomTom: Multisportquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:26 schreef RunnerAdd het volgende:
Deze week helemaal niet gelopen, maar sinds gisteren geen last meer van mn rugdus volgende week weer rustig aan beginnen.
Ik ben voor mn verjaardag aan het kijken voor een nieuw horloge, nu eentje met hartslagmeter. Twijfel tussen tomtom multisport cardio (via ING rentepuntenshop) en de polar m400. Heb hier over beide positieve verhalen gehoord, iemand nog een tip?
Polar: M400
Garmin: Forerunner 220
Dit zijn zowat de 3 klassieke producten in dit marktsegment. Puur prijs/kwaliteit-functionaliteit kom je het best uit bij de M400. Wil je verschillende sporten gaan combineren en optische HR (zonder hartslagmeter) kom je uit bij TomTom. Ikzelf heb onlangs voor de Forerunner 220 gekozen omdat ik van een vorige Garmin kwam. Die continuïteit en de data die ik daar reeds vergaard heb, heeft dus in mijn keuze ook meegespeeld (en ik plan ook nog een fietscomputer van Garmin, dus 1 platform had mijn voorkeur). Voor vergelijking en een grondige inspectie verwijs ik u graag door naar DCrainmaker zijn blog.![]()
![]()
Gewoon een keertje kan dat echt geen kwaad natuurlijk. Niks mis met een keer fiks stuk gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel een grappig idee, zo'n catchrun. Al zou het voor mij mentaal niet zo goed zijn, ik zou dan misschien wel een paar grenzen teveel overgaanZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mossel, lekker dat je iig 33km in the pocket hebt!
En RD,!
Ik heb vandaag 4x3 min gelopen. Het is wel een heul rustig schema.
![]()
Ik ben een beetje stil geweest hier de laatste tijd, maar moet nu toch even reageren.
Vandaag de vuurtorentrail gelopen. Wat was dat tof! Keihard laatste geworden. Maar vind het echt wel een prestatie van mezelf.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
ik heb de m400, ben super tevreden over. De review van dcrainmaker heeft mij onder andere overgehaald om te kopen, met name door de veelzijdigheid van het apparaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:26 schreef RunnerAdd het volgende:
Ik ben voor mn verjaardag aan het kijken voor een nieuw horloge, nu eentje met hartslagmeter. Twijfel tussen tomtom multisport cardio (via ING rentepuntenshop) en de polar m400. Heb hier over beide positieve verhalen gehoord, iemand nog een tip?
Ik wilde eigenlijk een horloge met ingebouwde hartslag meter, maar de polar had zoveel meer mogelijkheden (in deze prijs klasse) dan een horloge met ingebouwde hartslag meter dat ik toch voor de polar ben gegaan.
+enorm veel mogelijkheden
+prijs/kwaliteit
+makkelijk in gebruik
+activiteiten meter
- hrm borst band![]()
Bedankt minimaLL en zouzomaarkunnen.
Heb net eea zitten lezen en neig nu ook naar de m400, alleen de borstband vs ingebouwd hr in het horloge brengt me nog aan het twijfelen.![]()
Oh dan hebben we jou over de finish geschreeuwdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:42 schreef Maariindaa het volgende:
Ik ben een beetje stil geweest hier de laatste tijd, maar moet nu toch even reageren.
Vandaag de vuurtorentrail gelopen. Wat was dat tof! Keihard laatste geworden. Maar vind het echt wel een prestatie van mezelf.ik vind het ook een prestatie!
Mooi parcours he? De 10 was al mooi en volgens mij zijn de langere afstanden nog mooier
Ik heb maar een man/vrouw of 10 achter me gelaten. Valt me nog mee met 2 van de 10 km wandelen
Volgend jaar hopelijk echt de 18.
En herstel ze maaaarinda
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Goed gelopen Vuurtorentrailerts![]()
Ik ga morgen de plaatselijke wedstrijd weer misbruiken voor een uptempo 5 km![]()
![]()
Veel wedstrijden kan wel denk ik maar dan moet je een deel als een vlotte duurloop lopen en niet echt voor een tijd denk ik?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:40 schreef wyccie het volgende:
Het is best mogelijk om meerdere wedstrijdjes achter elkaar te plannen. Of het heel verstandig is, is een tweede.
En dan schaar ik mezelf maar onder de onverstandigen, want in de aanloop naar Rotterdam heb ik in de 5 weekenden ervoor 4 wedstrijden en een duurloop van 35 km gepland.
Kan het zijn dat daarom de duurlopen zo zwaar zijn?Ik vond het vandaag ook weer erg zwaar. De laatste helft heb ik op bijna wandeltempo gelopen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Ik bedoel niet fiks stuk gaan maar niet meer naar je lichaam luisteren. De keren dat ik dat niet gedaan heb tijdens een wedstrijd voelde ik me nog een week beroerd..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Gewoon een keertje kan dat echt geen kwaad natuurlijk. Niks mis met een keer fiks stuk gaan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het voordeel van 10 km run-walk-run is dat je de volgende dag zo fris als een hoentje bent!
Meteen een testloopje (200m) gedaan op mijn gisteren aangeschafte speedcrossjeszitten heerlijk! Ultralopers zijn net gestart voor de 60 km. Dappere dames en heren
Wie is het?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd leuk schrijven, misschien zelfs de prettigst leesbare hardloopcolumnist.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Parcours was schitterend. Alleen in het ongeveer 1,5-2km lange mul zandpad (frettenpad heb ik gister geleerd) ben ik zo kapot in gegaan dat ik me daarna serieus afvroeg of ik de finish nog kon halen. De heuvel op stukken gingen daarnanog wel, maar naar beneden was meer schuivelwerk om niet veel harder en ondersteboven beneden te komen. Maar dat de bezemfiets me erdoorheen bleef praten en ik de hele tijd degene voor me kon blijven zien heeft wel geholpen. En ik kon ook niet afhaken, dat had mn vriend bij de finish niet overleefd :-pquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh dan hebben we jou over de finish geschreeuwdik vind het ook een prestatie!
Mooi parcours he? De 10 was al mooi en volgens mij zijn de langere afstanden nog mooier
Ik heb maar een man/vrouw of 10 achter me gelaten. Valt me nog mee met 2 van de 10 km wandelen
Volgend jaar hopelijk echt de 18.
En herstel ze maaaarinda
Herstellen maakte ik me gister wel zorgen over,de auto bij de sporthal was me al bijna te ver weg :p. Maar heb nu vooral nog last van enorme gestapelde blaren. Die heb ik overigens nooit, trailen is echt een totaal andere tak van sport :-p
Al met al, ik vond het wauw gister. Respect voor de mensen die de 35&60 lopen vandaag.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Alle lopers van vandaag veel plezier![]()
Het is prima loopweer. Hier zit de 20km er weer op, nu is het tijd voor een herstelontbijt.![]()
![]()
Ik doe net mijn ogen open, Stip!![]()
Meneer is aan zijn laatste dertiger begonnen vanmorgen. Ik heb nog weinig zin in mijn tempoloopje. Komt vast wel zo.![]()
I'm back. Een soort van. Vier weken Nieuw Zeeland hebben de conditie niet echt goed gedaan. (RD woont echt te ver weg, het was nog steeds minimaal een uur of 8 rijden tov waar wij zijn geweest)
Ik heb e.a. proberen te lezen, en ben hopelijk nog redelijk op de hoogte. Enfin, de hele van Leiden voelt heel ver weg, ik denk dat het de halve gaat worden.
Dit was wat ik er vanmorgen op mijn tandvlees uitperste (met dank aan een jetlag): http://smashrun.com/corniel/run/2068817/Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Yep! Yur en ik hebben beiden een aantal horloges daar gekocht: Goeie service, snel, goeie prijsquote:Op zondag 22 maart 2015 10:29 schreef RunnerAdd het volgende:
Iemand ervaring met hartslagmetershop.nl?
Wij hebben overigens allebei een Forerunner 220![]()
![]()
Dankje! Dan ga ik daar een polar m400 met HR bestellenquote:Op zondag 22 maart 2015 10:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Yep! Yur en ik hebben beiden een aantal horloges daar gekocht: Goeie service, snel, goeie prijs
Wij hebben overigens allebei een Forerunner 220![]()
![]()
Ik heb mijn Garmin ook daar gekocht. Zelfde ervaring als GotC.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:29 schreef RunnerAdd het volgende:
Iemand ervaring met hartslagmetershop.nl?![]()
Ik heb m ook daar gekocht. Dito ervaringenquote:Op zondag 22 maart 2015 10:29 schreef RunnerAdd het volgende:
Iemand ervaring met hartslagmetershop.nl?
Net terug van iets wat op hardlopen moest lijken. Het ging weer eens kwalitatief uitermate teleurstellend.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
hartslagmetershop.nl is prima!
Heeft er iemand hier ervaring met (de mensen van) AV '40? Er staan woningen precies tussen hun atletiekbaan en mijn werk te koopGrootste nadeel is dat dat zou betekenen dat ik in Ypenburg zou gaan wonen. Maar volgens mij is dat een beetje Wateringse Veld met meer openbaar vervoer, een atletiekbaan vlakbij en op kruipafstand van m'n werk..
![]()
Corniel heeft volgens mij contact met ze omdat ze samen de chessrun organiseren. AV'40 organiseert tevens de leuke Delftse Houtloop. Gemiddelde leeftijd is kenmerkend voor dit soort verenigingen: ruim boven de 40. Maar dat zal niet anders zijn bij jouw huidige club.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:59 schreef hatsaflats het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met (de mensen van) AV '40? Er staan woningen precies tussen hun atletiekbaan en mijn werk te koopGrootste nadeel is dat dat zou betekenen dat ik in Ypenburg zou gaan wonen. Maar volgens mij is dat een beetje Wateringse Veld met meer openbaar vervoer, een atletiekbaan vlakbij en op kruipafstand van m'n werk..
Ik kom er in ieder geval altijd graag om mee te doen aan hun trimloop. Ik zou dit zeker overwegen.![]()
WTF... 11 of meer HM's gelopen... en ik ben zenuwachtig. Alles voorbereid en ingepakt, gecheckt en de kortste reisafstand tot nu toe, zonder overstappen.. Ik snap mezelf soms niet.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien het voorgevoel dat er een PR gaat sneuvelen? Succes iig!quote:Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
WTF... 11 of meer HM's gelopen... en ik ben zenuwachtig. Alles voorbereid en ingepakt, gecheckt en de kortste reisafstand tot nu toe, zonder overstappen.. Ik snap mezelf soms niet.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rare vrouw.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
WTF... 11 of meer HM's gelopen... en ik ben zenuwachtig. Alles voorbereid en ingepakt, gecheckt en de kortste reisafstand tot nu toe, zonder overstappen.. Ik snap mezelf soms niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gezonde wedstrijdspanning. Die hele Venloop is een eitje vergeleken met vorige week: veel minder wind, geen Voerweg, en honderdduizend keer meer sfeer en publiek. Dat komt vast helemaal goedquote:Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
WTF... 11 of meer HM's gelopen... en ik ben zenuwachtig. Alles voorbereid en ingepakt, gecheckt en de kortste reisafstand tot nu toe, zonder overstappen.. Ik snap mezelf soms niet.![]()
![]()
Veel plezier! Komt allemaal wel goedquote:Op zondag 22 maart 2015 11:21 schreef SEMTEX het volgende:
WTF... 11 of meer HM's gelopen... en ik ben zenuwachtig. Alles voorbereid en ingepakt, gecheckt en de kortste reisafstand tot nu toe, zonder overstappen.. Ik snap mezelf soms niet.![]()
![]()
Leuke verenigingquote:Op zondag 22 maart 2015 10:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zou ervoor tekenen om er in de buurt te wonen
![]()
Ik ga eens even mijn loopje uitlezen, want die ging wel heul lekker![]()
SEM: beat it!![]()
Het is misschien echt niet zo gek. Het is vanaf daar ook maar 4km naar Doerakquote:Op zondag 22 maart 2015 12:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuke verenigingIk zou ervoor tekenen om er in de buurt te wonen
![]()
Ik ga eens even mijn loopje uitlezen, want die ging wel heul lekker![]()
SEM: beat it!En duurloopjes kunnen door de Delftse Hout.
![]()
Vandaag iets meer de rem erop gehouden. Vorige week heb ik best wel moeten afzien. Het moet tenslotte een tempoloop zijn. Meer uptempo (6:00 min/km), maar geen wedstrijdtempo.
Tempo werd ongeveer 5:50 min/km gemiddeld. Blij meeEerste km achter twee kakelende dames die eigenlijk echt te langzaam gingen. Toen tijdens km twee, drie en vier aangehaakt bij een fossiele medeloper (70+) die steady 5:50 liep, maar ook alsmaar versnelde (5:50-5:45-5:42). Ik had nog steeds iets over.
Stiekem had ik vanaf km twee al een stip op de horizon gezet. We noemen hem even H.M. Hij start altijd steevast te snel en ik zag aan zijn rug dat het moeilijk werd vanaf km drie. In de vierde km dus versneld. Voor wie de laatste lus van de Bertusloop kent: daar ging ik even vliegen. Vijf mensen ingehaald en 10 meter voor de finish H.M.
Ik dacht vanwege het temporiseren dat de uitslag wel weer rond de 29 min zou liggen. Maar de tijd bleek 28:19![]()
Ik zie nu dat de afstand 4,83 km isMaarja, wederom weer heen en terug gaan lopen, dus ca. 7 km tempoloop op de teller!
![]()
Da's eveneens sub55, namelijk 54:65.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:28 schreef Quoi het volgende:
Dat zou echt een droomtijd zijn. Al is het 55:05 min.![]()
Hey, slim.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Da's eveneens sub55, namelijk 54:65.
Wanneer ga jij weer lopen?![]()
Ypenburg? Ik dacht dat je in Den Haag wilde gaan wonen...quote:Op zondag 22 maart 2015 10:59 schreef hatsaflats het volgende:
Hm. Die initialen doen mij denken aan een vriend uit mijn studietijd. Maar dat zou een godswonder zijn als die zou gaan hardlopen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Mooie initialen heeft die H.M.
En mooi gelopen Quoi. Dat wordt 54:xx bij de GT!
Ik mag zometeen eindelijk weer een lange duurloop doen, na 3 weekenden met andere dingen (HM's) bezig geweest te zijn. Ik heb er zin in![]()
![]()
Zo, dat was dan de laatste vduurdloop voor Parijs. Ik heb er maar een kort rondje van 25 kilometer van gemaakt, want die 32 kilometer van vorige week viel toch nog een beetje zwaar. Het is erg lastig om te zeggen of ik er klaar voor ben maar we gaan het meemaken. Het leek mij vandaag in ieder geval verstandiger om het maar even te laten voor wat het is, want de opbouw van de afgelopen 3 maanden was eigenlijk al een beetje onverantwoord.![]()
En gejat van iemand anders, moet ik toegeven.quote:Ik bekijk het van dag tot dag. Morgen is het 6 weken sinds de misstap. Er staat 8-12 weken voor, misschien ben ik pas op de helft. De eerste helft van dit jaar heb ik al afgeschreven, wat betekent dat ik waarschijnlijk de Zuiderparkloop in Rotterdam, de Lenteloop Albrandswaard en mogelijk zelfs de Golden Tenloop kan schrappen. Maar goed, het is zoals het is.quote:Wanneer ga jij weer lopen?![]()
Ik moet zeggen dat lange benen nu eens echt een keertje van pas komen. Ik merk het tijdens de eindsprint. Eerlijk gezegd vind ik het zo lekker voelen om mijn benen eens goed op te tillen, lange passen te zetten, knieën hoog op te tillen. Eindsprint ging best hard en lekkerJeetje, wat een domper. Heb je er nog last van?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En gejat van iemand anders, moet ik toegeven.
[..]
Ik bekijk het van dag tot dag. Morgen is het 6 weken sinds de misstap. Er staat 8-12 weken voor, misschien ben ik pas op de helft. De eerste helft van dit jaar heb ik al afgeschreven, wat betekent dat ik waarschijnlijk de Zuiderparkloop in Rotterdam, de Lenteloop Albrandswaard en mogelijk zelfs de Golden Tenloop kan schrappen. Maar goed, het is zoals het is.![]()
Weinig. Het laatste beetje pijn gaat zeer moeizaam weg. Ik kan er op hardlopen, heb ik zelfs al 2x gedaan in de afgelopen 2 weken, maar het vertraagt het herstel. Ik moet geduld hebben. Het is vervelend, maar ik kijk er enorm naar uit om straks weer op te bouwen naar wedstrijdniveau.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:46 schreef Quoi het volgende:
Jeetje, wat een domper. Heb je er nog last van?![]()
Hey! De Koplopers Delft hebben een "steunpunt" tijdens de marathon Rotterdam. Een vrachtwagen met eten/drinken/tassenstalplaats/masseurs/wc op 300 m van de finish. En Lekker Gelopen lopers zijn ook welkom, ook als je een kortere afstand loopt. MoooooooooiIk meld me aan.
![]()
PapaYuki is weer veilig over de finish gekomen. Marathon Rome in 3.50
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dafuqquote:Op zondag 22 maart 2015 13:31 schreef mosselmossel het volgende:
Mo Farah loopt een nieuw Europees record op de HM in Lissabon: 59.32
Geen ervaring met AV40 maar WV is idd wel vergelijkbaar met Ypenburg.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:59 schreef hatsaflats het volgende:
Sinds vandaag wel ervaring met AV Sparta. Voor de lokale competitie tussen de 4 Haagse atletiek verenigingen was dit de laatste wedstrijd van het circuit.
4 rondjes van ongeveer 2,4km en een extra rondje rond de baan bij de finish. Rondjes zijnmaar het geeft wel een goed beeld van je tempo. Veel te hard van start gegaan met al die pro lopers om me heen. Even zwaaien naar Yur en bij de eerste doorkomst stond er 12:24 op de teller, ruim een minuut sneller dan de bedoeling was. Meteen schiet door de gedachten of we dit wel vol gaan houden, maar ja dat hoeft niet want met verval komen we ook al ruim onder de PR.
Even zwaaien naar Yur en dat was rondje 2 in 12:30 (5km in 25:46) whut loop ik op 5km pr tempo? Mijn PR op de 10km (54:34) gaat eraan, dat is wel zeker nu. Gewoon tempo houden, dag Yur. Rondje 3 in 12:36. Laatste ronde (incl de extra baanronde) in 13:55 wat neerkomt op 51:31.
Ik loop even 3 minuten van mijn pr afblij ei hier
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik moet vaker 5 uur slapen en aan de drank gaan! (oke, één wijn en één speciaalbier, maar ik was daar echt behoorlijk tipsy van); duurloop ging echt top!
Op het programma stond eigenlijk een piramideduurloop maar dat wilde ik vanwege pijntje van donderdag niet aan. En stiekem zijn vlakke duurlopen zoveel fijnerMaar dat pijntje was helemaal weg toen ik ging lopen! Na een stukje 'heuvelop' een brug over, begon ik het wel een klein beetje te voelen maar dat voelde meer als een vermoeide spier dan als de stekende pijn die het donderdag was.
En wat een heerlijk lenteweertje! Al waaide het wel hard, en ik had natuurlijk weer precies wind terug op de terugweg..
https://www.endomondo.com/workouts/490358495/11367364
Calex, mooi gedaan, prachttijd!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Knap! Benieuwd hoe hij het heeft gehad, als ik ooit een marathon ga lopen dan moet het die in Rome zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:15 schreef Yuki het volgende:
PapaYuki is weer veilig over de finish gekomen. Marathon Rome in 3.50![]()
![]()
![]()
Nu ik de uitslag van de 5km op de Marathon Utrecht zie bij de vrouwen heb ik spijt dat ik daar niet gelopen hebtop3 was zeker mogelijk geweest..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dan wel vooraan startenquote:Op zondag 22 maart 2015 14:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Nu ik de uitslag van de 5km op de Marathon Utrecht zie bij de vrouwen heb ik spijt dat ik daar niet gelopen hebtop3 was zeker mogelijk geweest..
De snelste lopers ranken namelijk op bruto tijd. De een-na-snelste loopster is hierdoor net buiten het podium geeindigd.
![]()
Ik ga hardlopen in een rokjehet zwarte rokje en de polo is een setje maar de polo is van katoen (
) dus die is voor 'gewoon'. Het felroze rokje was maar een tientje
![]()
Pics or it didn't happen:![]()
![]()
Wat leuk Serinde
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mja, dat is bij alle wedstrijden. Wel jammer als je dat niet weet inderdaad..quote:Op zondag 22 maart 2015 14:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dan wel vooraan startenDe snelste lopers ranken namelijk op bruto tijd. De een-na-snelste loopster is hierdoor net buiten het podium geeindigd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Veel regen daar en dat combineert niet geweldig met keitjesquote:Op zondag 22 maart 2015 14:13 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Knap! Benieuwd hoe hij het heeft gehad, als ik ooit een marathon ga lopen dan moet het die in Rome zijn.![]()
Paar heuvels, die hakten er ook wel in. Maar mooie route, binnen de vier uur gefinisht, dus hij is blij
CaleX, wat een vooruitgang!![]()
Dat klopt. Het is een leuke vereniging.quote:Op zondag 22 maart 2015 11:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Corniel heeft volgens mij contact met ze omdat ze samen de chessrun organiseren (..)Dat denk ik niet. Ze hebben ook een bloeiende jeugdafdeling.quote:Gemiddelde leeftijd is kenmerkend voor dit soort verenigingen: ruim boven de 40 (..)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Verslagje van de halve vandaag. TLDR; top, veel vertrouwen in Rotterdam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van dat soort tijden kan ik voorlopig alleen nog maar dromen geloof ik, maar maakt niet uit. Vandaag de 2e week ingegaan van mijn 5-10km, met 30´ rustig joggen. En hartslag bleef vandaag ruim beneden de 165, dat vond ik wel erg mooi. Was erg vroeg, erg koud en voor mijn gevoel "veel zuurstof" in de lucht. Liep dus erg lekker en erg rustigjes vooral. En ach, ik heb nog een kleine 7 maanden voor ik die HM mag gaan doen. Op zeeniveau ipv 900m daarboven en geheel vlak parcours ipv al die heuvels/bergen hier, moet goedkomen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Die tijden komen vanzelf, zeker met al die hoogte stages die je doetquote:Op zondag 22 maart 2015 16:55 schreef flipsen het volgende:
Van dat soort tijden kan ik voorlopig alleen nog maar dromen geloof ik, maar maakt niet uit. Vandaag de 2e week ingegaan van mijn 5-10km, met 30´ rustig joggen. En hartslag bleef vandaag ruim beneden de 165, dat vond ik wel erg mooi. Was erg vroeg, erg koud en voor mijn gevoel "veel zuurstof" in de lucht. Liep dus erg lekker en erg rustigjes vooral. En ach, ik heb nog een kleine 7 maanden voor ik die HM mag gaan doen. Op zeeniveau ipv 900m daarboven en geheel vlak parcours ipv al die heuvels/bergen hier, moet goedkomen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Au! Alles doet pijn hier na het loopje van net.
Ik liep over een kade hier in Den Haag, en daar zat een ring in de grond vast (om schepen aan vast te leggen). Dus ik was aan het genieten, en dacht erover na of ik nog een extra rondje eraan vast zou maken omdat 25 km wel een beetje weinig is... Struikel ik over die ring. Snel weer opgestaan, maar veel plezier had ik er niet meer in, de laatste 2 km
Gelukkig blijft het bij een schaafwond hier en daar, en een paar pijnlijke plekken.![]()
Ze hebben zelfs een instroomstop voor pupillen!quote:Op zondag 22 maart 2015 15:45 schreef Corniel het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is een leuke vereniging.
[..]
Dat denk ik niet. Ze hebben ook een bloeiende jeugdafdeling.
Maargoed, Ypenburg is dus officieel opgenomen in mijn openhuizendagroute van volgende week.![]()
Zeg slotloper, let je wel een beetje op?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef pijll het volgende:
Ik liep over een kade hier in Den Haag, en daar zat een ring in de grond vast (om schepen aan vast te leggen). Dus ik was aan het genieten, en dacht erover na of ik nog een extra rondje eraan vast zou maken omdat 25 km wel een beetje weinig is... Struikel ik over die ring. Snel weer opgestaan, maar veel plezier had ik er niet meer in, de laatste 2 km
Gelukkig blijft het bij een schaafwond hier en daar, en een paar pijnlijke plekken.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
PR weer aan gortVolgens de organisatie 1:42:21, Garmin logde 1:41:06.. Sick
Terwijl mijn 10km PR niet verbeterd is, overige volgens mij ook niet. Laatste deel gewoon sneller gelopen...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Terwijl mijn 10km PR niet verbeterd is, overige volgens mij ook niet. Laatste deel gewoon sneller gelopen...
Druifiequote:Op zondag 22 maart 2015 17:04 schreef pijll het volgende:
Gelukkig blijft het bij een schaafwond hier en daar, en een paar pijnlijke plekken.
wow, hard, gefeliciteerd!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Terwijl mijn 10km PR niet verbeterd is, overige volgens mij ook niet. Laatste deel gewoon sneller gelopen...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wauw! Erg netjes!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Terwijl mijn 10km PR niet verbeterd is, overige volgens mij ook niet. Laatste deel gewoon sneller gelopen...![]()
Ik overweeg tr. de Den Haag HM in september, ligt die ver van het Station?
Oh en thanksWat duurt het lang voordat Endo je PR erkent zeg
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
@SEMTEX: Ze hebben trams.
Maar van harte! Je kwam van 1:44 toch?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
De start is op het Lange Voorhout, 5 minuten van het CS (2 minuten in jouw tempo). Wel om 9:00 's ochtends, lees ik.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ik overweeg tr. de Den Haag HM in september, ligt die ver van het Station?
Oh en thanksWat duurt het lang voordat Endo je PR erkent zeg
Daar was vroeger de finish van de CPC, trws.![]()
Hier past maar een ding:quote:Op zondag 22 maart 2015 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Terwijl mijn 10km PR niet verbeterd is, overige volgens mij ook niet. Laatste deel gewoon sneller gelopen...![]()
![]()
Dat valt dan wel mee idd. Strand op en strand af zijn duidelijk de zwaarste stukken parcoursquote:F means you're fucked![]()
Yup en die stond sinds vorig weekendquote:Op zondag 22 maart 2015 18:16 schreef Corniel het volgende:
@SEMTEX: Ze hebben trams.
Maar van harte! Je kwam van 1:44 toch?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Leuk! en thanksquote:Op zondag 22 maart 2015 18:18 schreef pijll het volgende:
[..]
De start is op het Lange Voorhout, 5 minuten van het CS (2 minuten in jouw tempo). Wel om 9:00 's ochtends, lees ik.
Daar was vroeger de finish van de CPC, trws.
Supersnel herstel!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Niet echt, heb mijn kuit wel gevoeld, maar niet tot een punt dat het ging hinderen. Voelde wel dat de demping van mijn huidige schoenen door is (rechts vooral). Maar zijn opvolgers staan al klaar, moet er alleen nog meer kilometers mee maken (7 tot nu toe pas..)quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik loop inmiddels 4 loopjes achter op mijn hardloopblog.
Oei pijll, niet fijn!!Hopelijk is de schade beperkt
SEMHoly shit, wat snel! Gefeliciteerd!
Wat betreft de HM in Den Haag, mijn ervaringen (als supporter) van de editie 2014:
- loopafstand naar de start vanaf het station (als je wandelt) is wel iets meer dan 5 minuten, maar goed te doen.
- verwacht niet te veel publiek. Als in, bijna niks.
- startnummer moet je ophalen, wordt niet opgestuurd. Houd er dus rekening mee dat je écht vroeg in Den Haag moet zijn.
- route is niet overal even duidelijk aangegeven. Vorig jaar ging het gros bijv. verkeerd bij de strandopgang.
- de route is niet echt afgezet en er zijn niet overal voldoende verkeersregelaars, waardoor er best veel fietsers en voetgangers op het parcours zijn. Is geen ramp, maar wel fijn om vooraf te weten
Lekker!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb er van m'n 6e tot 18e baanatletiek gedaan, dat was geniaal.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:59 schreef hatsaflats het volgende:
Ze hebben (heel) veel actieve baanjeugd en wat senioren. Daarnaast hardloopgroepjes op allerlei niveaus, waar de leeftijd eerder rond de 40 ligt ja zoals Zwabber zei.Hoe hun snellere trimgroepen momenteel zijn weet ik niet zeker, evt. alternatief zou nog studenten / trimgroep van de Koplopers zijn die meestal op dinsdag iig op de baan van AV'40 trainen geloof ik!
Jack does it in real time...![]()
quote:Op zondag 22 maart 2015 18:01 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een prestatie, na vorige week!
Gefeliciteerd![]()
![]()
Thanks, klinkt goed! Ik train nu ook in een groep waar de gemiddelde leeftijd wel een stukje boven de 40 ligt, en dat bevalt prima.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb er van m'n 6e tot 18e baanatletiek gedaan, dat was geniaal.
Ze hebben (heel) veel actieve baanjeugd en wat senioren. Daarnaast hardloopgroepjes op allerlei niveaus, waar de leeftijd eerder rond de 40 ligt ja zoals Zwabber zei.Hoe hun snellere trimgroepen momenteel zijn weet ik niet zeker, evt. alternatief zou nog studenten / trimgroep van de Koplopers zijn die meestal op dinsdag iig op de baan van AV'40 trainen geloof ik!
![]()
Eindelijk een update
Het stelt voor velen weinig voor, maar ik ben tevreden.
Vandaag de 10 onder het uur gedaan.
Anderhalve maand niet kunnen lopen vanwege rugpijn, afgelopen weekend even gekeken of 10km nog in de benen zat, en vandaag onder het uur gebleven.
Er liepen 'Peezers' die op tijd liepen, en heb gezorgd dat ik voor de 60 minuten peezers over de streep kwam![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 22 maart 2015 19:53 schreef D. het volgende:
Eindelijk een update
Het stelt voor velen weinig voor, maar ik ben tevreden.
Vandaag de 10 onder het uur gedaan.
Anderhalve maand niet kunnen lopen vanwege rugpijn, afgelopen weekend even gekeken of 10km nog in de benen zat, en vandaag onder het uur gebleven.
Er liepen 'Peezers' die op tijd liepen, en heb gezorgd dat ik voor de 60 minuten peezers over de streep kwam![]()
Ik doe nog meer dan alleen hardlopen
ik weet niet of het voor jullie toegankelijk is, en wel even inloggenSPOILER: offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: