ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Denk jij dat maar, niet iedereen hoeft precies te weten waar ik woon
Prorail gaat gewoon in heel Deventer verspreid sporen aanleggen, specifiek ontworpen voor kopmaken (extra veel lawaai enzo). Ongeacht waar je woont, ze pakken je toch wel.
Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef greavy het volgende: Deventer Goederen wordt uit veiligheidsaspecten gesloten, en er wordt dan op spoor 2 of 5 kop gemaakt.
You gotta be kidding me, ik ging er wel van uit dat ze daar gingen kopmaken. Wat gebeurt er mer de stellen die overstaan tussen de spitsen op Deventer dan?
Klik toevallig dit topic aan, maar is dat niet overal zo? In Alkmaar zijn recentelijk sporen weggehaald, in Beverwijk is dat hele rangeerterrein tussen de tunnel en de bios zo'n beetje gesaneerd, in Haarlem is het aantal sporen vorig jaar of anderhalf jaar terug verminderd bij die werkzaamheden daar. En nu zijn ze in die hoek aan het leuren met een opslagterrein voor sprintertreinstellen 's nachts omdat er geen ruimte is op het bestaande spoor bij 6 sprinters en 6 intercity's per uur tussen Alkmaar en Amsterdam.
Trouwens, was laatst langs IJmuiden gereden, langs het kanaal is het spoor gevuld met zand als wandelpad, waarschijnlijk vanaf het viaduct bij de pont tot Santpoort zijn de rails compleet weggehaald. Ook bij Santpoort is het weg.
The summer is magic! Nobody on the road, nobody on the beach. I feel it in the air, the summer is out of reach. "Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
You gotta be kidding me, ik ging er wel van uit dat ze daar gingen kopmaken. Wat gebeurt er mer de stellen die overstaan tussen de spitsen op Deventer dan?
Zoiets dacht ik al gelezen te hebben, men gaat de 1700 (Den Haag - Enschede) dan ook in Amersfoort splitsen/combineren. Vraag me alleen af waar ze dat willen gaan doen, lijkt me dan spoor 4 of 5 te worden... Via Somda:
quote:
Wijzigingsblad is verwerkt in de statische reisgegevens, reisplanners zullen na de volgende interne update dus de nieuwe tijden en sporen tonen. Opvallend iets is dat men ook op Amf lijkt te gaan splitsen en combineren in de 1700, niet alle stellen gaan dus door tot Dv.
Neejoh. Goederentreinen slokken alle capaciteit op, waardoor NS straks helemaal niet meer met ijzer hoeft te schuiven in Deventer. Dan moeten er treinvervangende bussen rijden, omdat men anders uren op een beschikbaar pad moet wachten om reizigers te kunnen vervoeren.
Ligt tussen Bentheim en Nordhorn in, en wordt een halte voor het reizigersverkeer Bentheim-Neuenhaus. Met name voor overstappers van/naar de bus, want het ligt nogal in the middle of nowhere...
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven