Wat worden er veel recensies op 1 dag voor dat restaurant geschrevenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:02 schreef Bluezz het volgende:
http://www.iens.nl/restau(...)urant-constantinopel
quote:Dergelijke een geweldig restaurant is dit![]()
Ik ben een van de vaste klanten. Ik heb geprobeerd bijna elke maaltijd in dit restaurant en ik kan aanbevelen alle van hen. Ik heb nooit dergelijke heerlijke Turkse gerechten zelfs in Turkije gegeten. De prijzen zijn goedkoop en de porties zijn volledig grote. Een zeer mooie familie loopt deze plaats en je kunt voelen hoeveel ze de zorg over de klanten. Als u niet wat beslissen te eten, ga dan voor de aanbeveling van de chef-kok. Ze kunnen een tafel vol met heerlijke Turkse voedsel bereiden en duidelijk u zult er geen spijt. Vergeet niet om te proberen de Turkse rode wijn en natuurlijk de baklava.
quote:
Ikkequote:Op zondag 22 maart 2015 07:40 schreef Isabeau het volgende:
Prachtig weer, geen plannen en ik wil eigenlijk wel wandelen. Iemand die ook wel wil wandelen?
Je dacht dat ik het Onze Vader niet kende?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hahaha, nee joh, das gewoon een door mij verneukte versie van het Onze Vader
Dat heeft diegene niet zelf gedaan. Iens is nu van TripAdvisor. Die doen dat.quote:Op zondag 22 maart 2015 07:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat worden er veel recensies op 1 dag voor dat restaurant geschreven
Deze heeft zijn recensie door een translator gehaaldWas het een mooie familie?
[..]
Oh wow, irritant indeed!quote:Op zondag 22 maart 2015 08:08 schreef Isegrim het volgende:
Dat heeft diegene niet zelf gedaan. Iens is nu van TripAdvisor. Die doen dat.Echt rete-irritant.
Oh ja, dat verhaal. Achterlijkste wonder ooit.quote:Op zondag 22 maart 2015 07:55 schreef Isabeau het volgende:
En wat die culinaire religie betreft, daar doen de huidige religies natuurlijk ook al van alles mee:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-amsterdam.html
6.500 mensen hèquote:Op zondag 22 maart 2015 08:09 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, dat verhaal. Achterlijkste wonder ooit.
Wel gratis koffiequote:Van 12 januari t/m 31 maart is het museum doordeweeks gesloten (behalve voor gereserveerde groepen). In het weekend kunt u tegen gereduceerd tarief wandelen in het museum. Alle horecagelegenheden, tentoonstellingen en museale gebouwen zijn gesloten. In het entreegebouw kunt u gratis gebruik maken van een koffie- en thee automaat.
Religie is een ding, maar zodra er pausen worden benoemd wordt het een kerk en dan kun je natuurlijk gedonder verwachten.quote:
Dan zou meneer Lennon niet echt aan R.I.P doen als dat zou kunnenquote:Op zondag 22 maart 2015 08:17 schreef Lienekien het volgende:
Religie is een ding, maar zodra er pausen worden benoemd wordt het een kerk en dan kun je natuurlijk gedonder verwachten.
Overigens herinner ik me mijn idee van een hemel toen ik 11 was en John Lennon werd vermoord. Ik bedacht (of hoopte) dat je in de hemel dan gewoon John Lennon kon zien en leuk met hem praten, zonder dat hij al die fans nou vervelend vond.
Vind het meer op Marilyn Monroe lijken.quote:Op zondag 22 maart 2015 08:14 schreef Isabeau het volgende:
28.000 pondvoor Virgin Mary toast
![]()
Als ik naar dat plaatje kijk had het elke wench kunnen zijn
http://news.bbc.co.uk/2/hi/4034787.stm
Dan was het misschien nog meer dan 28.000 waard geweest!quote:
Wel leuk als je zoiets vindt, daar hoop ik ook altijd nog op. Geeeeldquote:Op zondag 22 maart 2015 08:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan was het misschien nog meer dan 28.000 waard geweest!
Er is voorspeld dat het vanmiddag in het hele land zonnig wordtquote:Op zondag 22 maart 2015 08:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat P snel zijn huis is gaan poetsen. En de zon is alweer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |