#strugglesquote:
Nee, da's een hoaxquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat er Fokkers zijn die het hebben.....
Iedereen heeft een eigen interpretatie, da's het verwarrendequote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb lang gedacht dat het een fabeltje was
maar er moet toch intussen al wel wat bewijs zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft een eigen interpretatie, da's het verwarrende
quote:
Als het er is, wil je het dan zien?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar er moet toch intussen al wel wat bewijs zijn
ik ga zo maar eens een speciaalbiertje open trekkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Ik lig op de bank met 3 glazen wijn in m'n mik...
oeh, goed planquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef Koen66 het volgende:
Ik lig op de bank met 3 glazen wijn in m'n mik...
Tijd. Nergens tijd voor omdat ik vol zit. Weekend is te kortquote:
Klinkt als Eindhoven Centrumquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Was zijn er aso chauffeurs in Amersfoort zeg
Begon bij het stoplicht wat zo slecht is afgesteld dat je bij groen optrekt en de bocht wil maken, maar daar blijkt alles in de baan waar je moet zijn nog stil te staan. En vind je jezelf vervolgens midden op de weg. Rijtje voor me reed keurig door, maar alles wat aan de andere kant groen had moest en zou voor mij langs kruisen zodat ik voor weer andere mensen de weg blokkeerde. 2 seconden wachten nadat je groen had, had het voor mij eens stuk fijner gemaakt.
Of een gemeente die de stoplichten ietsjes anders afstelt zodat mijn rood niet meteen groen voor de rest betekent maar mij nog 2 seconden geeft om de bocht daadwerkelijk door te rijden.
(Dit verhaal zou vast duidelijker zijn met een paint, maar je bedenkt er maar wat bij.)
Vervolgens de bocht door, weg versmalt van 2 naar 1 rijstrook, maar van ritsen hadden we ook al niet gehoord.
En als toetje een motorrijder die de oprit naar de snelweg wel een goede plek vond om op het randje van de weg relaxed stil te blijven staan![]()
Dat waren de eerste 2 kilometer. De overige 141 gingen vlekkeloos
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:22 schreef D. het volgende:
Nouja, bijna nergens van, een WTF'je komt nog weleens voorbij natuurlijk
Ik vind veel normaal maar er zijn grenzenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Op zich ook gezond
Als je alles normaal zou vinden...
Ja dat dus, da's gezondquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind veel normaal maar er zijn grenzen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |