Wat ga je eigenlijk doen in het Amsterdamse?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
![]()
![]()
Alleen de boor ging stuk dus morgen moeten er nog planken en lampen etc. worden opgehangen.
En de schroefjes van m'n bureau waren zoek, dus die moet ook morgen![]()
Maar voor de rest ging alles prima
wonenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen in het Amsterdamse?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen in het Amsterdamse?
quote:
Ga je vannacht voor het eerst in je nieuwe woonst slapen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:34 schreef essnhills het volgende:
Het is hier alleen nog een zootje..
M'n ouders zijn net weg, en komen morgen weer terug.
We konden de schroefjes van m'n bureau niet vinden, dus die zullen nog wel daar liggen, en de accu van de boor ging stuk, dus we konden geen plankjes en lampen etc. ophangen.
Maar alle kasten staan, m'n bed staat, m'n gordijnen hangen![]()
![]()
![]()
Vanavond even verder rommelen met spulletjes opruimen en organiseren.
En morgen dus de rest
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je vannacht voor het eerst in je nieuwe woonst slapen?![]()
Leuk tochquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ging om de vaak
Nu moet ik weer 10 seconden wachten
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Ow, vandaar dat ik die foutmelding niet meer zie!!!!
Want iedereen ziet het als je gewoon crashed in een niet opgemaakt bed?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
maar ik moet m'n bed nog opmaken![]()
Ah bleghhh,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Was zijn er aso chauffeurs in Amersfoort zeg
Begon bij het stoplicht wat zo slecht is afgesteld dat je bij groen optrekt en de bocht wil maken, maar daar blijkt alles in de baan waar je moet zijn nog stil te staan. En vind je jezelf vervolgens midden op de weg. Rijtje voor me reed keurig door, maar alles wat aan de andere kant groen had moest en zou voor mij langs kruisen zodat ik voor weer andere mensen de weg blokkeerde. 2 seconden wachten nadat je groen had, had het voor mij eens stuk fijner gemaakt.
Of een gemeente die de stoplichten ietsjes anders afstelt zodat mijn rood niet meteen groen voor de rest betekent maar mij nog 2 seconden geeft om de bocht daadwerkelijk door te rijden.
(Dit verhaal zou vast duidelijker zijn met een paint, maar je bedenkt er maar wat bij.)
Vervolgens de bocht door, weg versmalt van 2 naar 1 rijstrook, maar van ritsen hadden we ook al niet gehoord.
En als toetje een motorrijder die de oprit naar de snelweg wel een goede plek vond om op het randje van de weg relaxed stil te blijven staan![]()
Dat waren de eerste 2 kilometer. De overige 141 gingen vlekkeloos
Zo kaal op he tmatras vind ik het niet lekker liggen, en het is ook zo koud zo zonder deken en zonder kussens ligt ook niet echt briljant.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want iedereen ziet het als je gewoon crashed in een niet opgemaakt bed?
Dat doet de parkeergarage hier idd.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je bent een parkeergarage geworden?
Opgelost dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo kaal op he tmatras vind ik het niet lekker liggen, en het is ook zo koud zo zonder deken en zonder kussens ligt ook niet echt briljant.
En morgen komen m'n ouders weerDus dan moet ik het morgenochtend doen, dan liever vanavond
niet de pizza op et dak werpen !quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:13 schreef roos85 het volgende:
![]()
Wij gaan straks de allerlaatste aflevering van Breaking Bad kijken. Onder het genot van een pizza
Intacte spullenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah bleghhh,![]()
Gelukkig daarna wel goed![]()
Dat wij net op weg waren hoorden we een keiharde 'PANG' uit de aanhanger komen, dus meteen in een zijstraatje gestopt en gekeken of de aanhanger nog wel goed vast zat en of ie niet open sloeg etc. Maar dat was het allemaal niet. Maar wat kon er nou in dat ding omvallen? Hij stond tjokvol en er was niet heel veel ruimte voor meubels om om te vallen en zo'n kabaal te maken.
Maar eenmaal hier met het uitladen zagen we dat er toch stiekem een ladekastje ietsje anders stond dan bij vertrek
Maar goed, hij was nog heel, en de rest van de spullen ook
Nog steeds vind ik het bed opmaken het minst leuke klusjequote:
Beetje raar tijdstip om nog een vent te hosselen die het voor je doet hequote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het bed opmaken het minst leuke klusje
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Intacte spullen![]()
Ik heb ooit achter mijn koelkast aangereden (pa reed de wagen met aanhanger) toen de stekker over de weg ging slepen. Op de snelweg geeft dat aardige vonken dus toch maar even gestopt![]()
Gelukkig ook geen schade aan overgehouden.
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beetje raar tijdstip om nog een vent te hosselen die het voor je doet he
Ik moet ook nogquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het bed opmaken het minst leuke klusje
Ook een hater?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:25 schreef fietsie het volgende:
Ik heb net beddegoed allemaal naar beneden gesleept om het te wassen.
En overwoog serieus om vannacht op de bank te slapen
Ja zo'n bed heb ik dus ook, en dan nog lig ik met mijn tenen over het voeteind heen...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik laat t bed altijd opmakenwij hebben n erg groot bed (1.80x2,20) dus die laat ik mooi opmaken door bijpassende meneer van 2m
Daarom ook n bed zonder voeteneindquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zo'n bed heb ik dus ook, en dan nog lig ik met mijn tenen over het voeteind heen...
Ik had in december bijna een nieuw bed besteld, boxspring. Ook zonder voeteneind enzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Daarom ook n bed zonder voeteneindik slaap altijd n halve meter onder mn kussen
Ja bijna engquote:
Dat heb ik dus dit hele weekend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:04 schreef littledrummergirl het volgende:
De meneer is weg en ik ben alleen thuiskomt niet zo vaak voor, maar het is heerlijk
Je maakt wat meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:05 schreef essnhills het volgende:
Pfoe
M'n vader belde net dat hij de schroefjes van m'n bureau niet kon vinden, dus dat ze dan blijkbaar toch ergens hier in een tas of doos zouden moeten zitten.
Maar geen idee in welke, want alles was eigenlijk al ingeladen toen het bureau uit elkaar werd gehaald, dus dan zou ik ze allemaal af moeten tot ik ze had gevonden (4 kleine en 2 grote schroeven, succes!).
Niet echt iets waar ik naar uit keek zeg maar
Belt ie anderhalve minuut later weer 'Ik heb ze gevonden!'
Ze lagen in de koffer van de boor, onder de oplader
dat er Fokkers zijn die het hebben.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Het schijnt
*geen idee heeft, maar meepraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |