Volgens mij mis jij wel vaker essentiële puntjes.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:15 schreef Vida. het volgende:
Maar jij begaat de fout met modder te gooien. Ik denk ook dat jij je aangevallen voelt omdat je een tokkie bent. want 'je kunt best denken dat ik een man kan zijn, maar door zonder reden er achteraan te typen dat ik een lelijke man zou zijn, is mijn ogen zwak, Klootzakkenvrouw.
(''klootzakkenvrouw'' hoe kom je erop, dan ben je echt zwak begaafd, LOL)
ja, wie kaatst moet de bal verwachten.
Edit: Klootzakken vrouw, heb je zelf kloten in je broek of zuig je alleen erop?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Passende lokquote.
Kun jij deze meneer uitleg geven, J0kkebr0k?
Haar vriendje heeft al grootheidswanen. Alsof ze zit te wachten op advies van een man wiens voornaamste karaktertrek zijn klokje isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef CoolGuy het volgende:
wat ben jij een ontzettend zeikwijf. De tering, heb jij dat drama soms nodig in je leven ofzo? Krijg een ruggengraat en dump die gozer.
Godskolere zeg.
Klootzakkenvrouw. Eén woord.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:16 schreef Vida. het volgende:
Edit: Klootzakken vrouw, heb je zelf kloten in je broek of zuig je alleen erop?
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Passende lokquote.
Kun jij deze meneer uitleg geven, J0kkebr0k?
LOL, in welke reply en wanneer? Probeer nog eens, deze werkt niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij wel vaker essentiële puntjes.
Klootzakken kan als een zelfstandige krachtterm worden gelezen. Nu ben je dingen aan het invullen.quote:
Je bent aan het winnen hoor.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:19 schreef Vida. het volgende:
[..]
LOL, in welke reply en wanneer? Probeer nog eens, deze werkt niet.
jij bent hier degene die essentiele puntjes mist en met modder wil gooien. weet je wat zo fijn is aan hufters, zoals jij? Dat je het terug kunt doen! lol
Ja, meneer Vida vindt je blijkbaar zwakbegaafd omdat je die term bedacht hebt. Oh nee: zwak begaafd.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wil je dat ik uitleg waar 'klootzakkenvrouw' vandaan komt?
Uhm. Oké. Toch is het klootzakkenvrouw.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:19 schreef Jibberwism het volgende:
Klootzakken kan als een zelfstandige krachtterm worden gelezen. Nu ben je dingen aan het invullen.
Uh huh, oke: Klootzakkenvrouw, heb je zelf kloten in je broek of zuig je alleen erop?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:16 schreef Vida. het volgende:
[..]
Edit: Klootzakken vrouw, heb je zelf kloten in je broek of zuig je alleen erop?
Dat is niet de correcte herkomst, mannetje!quote:Op zondag 29 maart 2015 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Copycat staat er toch om bekend dat ze de kreukels uit menig balzak zuigt
Vandaar de term 'klootzakkenvrouw'.
Nee, ik kan idd niet lezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:22 schreef Vida. het volgende:
Uh huh, oke: Klootzakkenvrouw, heb je zelf kloten in je broek of zuig je alleen erop?
BEANTWOORD DE VRAAG. Of kun je niet lezen en ben je zwakbegaafd? Waarschijnlijk wel want de informatie die gevraagd wordt is hetzelfde. Leesvaardigheid!
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is niet de correcte herkomst, mannetje!
Ah, oke. Ik heb dus met een gek vandoen. Vandaar de nick ''Klootzakkenvrouw''. Ik vond het al zo raar.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Copycat staat er toch om bekend dat ze de kreukels uit menig balzak zuigt
Vandaar de term 'klootzakkenvrouw'.
Je hebt het topic gevonden. Toch goed, voor een zwakbegaafde.quote:
IK geloof je ook niet.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:23 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb dus met een gek vandoen. Vandaar de nick ''Klootzakkenvrouw''. Ik vond het al zo raar.
Ik heb natuurlijk mijn verzorger ingeschakeldquote:Op zondag 29 maart 2015 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het topic gevonden. Toch goed, voor een zwakbegaafde.
Fout. Ik heb geen enkele topic opgezocht, om te lezen welk een gek jij bent. Ik ga af op de informatie van degenen die wel vaker met jou zwakbegaafde modderpost te maken hebben gehad. Heb ook geen intentie die topic nu te gaan lezen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het topic gevonden. Toch goed, voor een zwakbegaafde.
Hij reageert typisch als een vent.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Copycat het volgende:
Spaties snap je al niet en quotes zijn ook te hoog gegrepen voor je. Mijn condoleances, meneer.
hahaha, is dat alles wat je nu hebt?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:28 schreef Copycat het volgende:
Spaties snap je al niet en quotes zijn ook te hoog gegrepen voor je. Mijn condoleances, meneer.
Ja, gewoon meteen denken dat alles wat geschreven wordt voor hem bestemd is. Terwijl ik nota bene iemand anders quote. Wat een rare kerel.quote:
Ben je homo, dat je zo gefixeerd bent op kloten?quote:Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef Vida. het volgende:
hahaha, is dat alles wat je nu hebt?
We hebben het over of je ook kloten in je broek hebt hangen of er alleen op zuigt?
Niet terugkrabbelen... je noemde me niet alleen een kerel (wat je zou kunnen denken, dit is immers internet) maar een lélijke kerel. Dat is moddergooien.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, gewoon meteen denken dat alles wat geschreven wordt voor hem bestemd is. Terwijl ik nota bene iemand anders quote. Wat een rare kerel.
Bewijs maar dat het niet zo is!quote:Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Vida. het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen... je noemde me niet alleen een kerel (wat je zou kunnen denken, dit is immers internet) maar een lélijke kerel. Dat is moddergooien.
Nee, dat is wat IK geloof. Sorry, knul.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:34 schreef Vida. het volgende:
Niet terugkrabbelen... je noemde me niet alleen een kerel (wat je zou kunnen denken, dit is immers internet) maar een lélijke kerel. Dat is moddergooien.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is wat IK geloof. Sorry, knul.
En daar moet je het maar mee doen.
Weer fout. Je kunt best geloven dat ik een kerel zou zijn, maar zeggen dat ik een lelijke kerel ben is ruziezoeken.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is wat IK geloof. Sorry, knul.
En daar moet je het maar mee doen.
Lelijke kerel.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef Vida. het volgende:
[..]
[..]
Weer fout. Je kunt best geloven dat ik een kerel zou zijn, maar zeggen dat ik een lelijke kerel ben is ruziezoeken.
IK geloof dat je zo lelijk bent omdat je met je mannenhoofd te lang boven de asfalteermachine hebt gehangen.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef Vida. het volgende:
[..]
[..]
Weer fout. Je kunt best geloven dat ik een kerel zou zijn, maar zeggen dat ik een lelijke kerel ben is ruziezoeken.
J0kkebr0k!quote:Op zondag 29 maart 2015 16:38 schreef Vida. het volgende:
[quote]Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lelijke kerel.
Je overtuiging kun je in je reet steken, vlak achter je kloten, Klootzakkenvrouwquote:Op zondag 29 maart 2015 16:39 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat is MIJN overtuiging. Lelijke mannen kunnen best aardig zijn, mits ze aan hun issues werken. Er is hoop!
En nu verveel je me.
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:41 schreef Vida. het volgende:
[..]
Je overtuiging kun je in je reet steken, vlak achter je kloten, Klootzakkenvrouw
Fixed, geen dankquote:Op zondag 29 maart 2015 16:29 schreef Scorpie het volgende:
Hij reageert typisch als een vent zwak begaafde.
Waarschijnlijk niet aan haar eigen lijf nee. Er wel regelmatig tegenaan, denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:46 schreef Queller het volgende:
Heeft Copycat kloten?
Wow
IK geloof er niets van, maar de gedacht is leuk
Je wil net te graag scoren, maar vooral denken dat jij mij aan de hand van een plaatje helemaal door hebt, vooral denken manquote:Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Haar vriendje heeft al grootheidswanen. Alsof ze zit te wachten op advies van een man wiens voornaamste karaktertrek zijn klokje is
Welnee. Dit gaat gewoon lekker door tot het topic vol is.quote:
En dan deel 2.quote:Op zondag 29 maart 2015 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welnee. Dit gaat gewoon lekker door tot het topic vol is.
Nee getraind door polefitness en crossfittenquote:
Of ik veel met jouw billen doe tijdens het poepen? Nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 01:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Nee getraind door polefitness en crossfittentoch ff wat anders niet? Doe ook niet veel met mn billen tijdens het poepen trouwens
jij wel schijnbaar?
Is het al uit of wacht je tot volgende week woensdag?quote:Op zondag 29 maart 2015 22:50 schreef Elisabeth92 het volgende:
Oke... vida als jij er gelukkig van word te denken dat ik een man ben be my guestwel een lelijke man dan, slank,b cup,getrainde damesbilletjes en lang blond haar
![]()
Anyhow dit weekend had hij enorm veel zin in seks en ik dus niet. Maargoed hij wilde eraan werken zei hij en ik dacht naja surprise me. Maargoed hij deed eindelijk een keer zijn best en als ik er zelf ook lekker inzat nu was het echt goede seks geweest.
Gisteravond alleen feest gehad waarbij hij op alle mannen met wie ik praatte stikjaloers werd, ik hem de halve avond niet heb gezien om hem vervolgens met een wijf te zien knuffelen en praten die ik sowieso al niet mag. Tja toen brak de pleuris uit. Gevolgd door weer zo'n jankdag vandaag.
Tis dus niet meer dat ik niet meer van hem houd ik word er alleen zoooo moe vandus denk er even over na nog maar woensdag maak ik het uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |