DIt klinkt interessant. Waarom is jouw rijbewijs ingevorderd?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Elisabeth92 het volgende:
Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had.
Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen, blijft omhangen in een relatie die niet werkt enz.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
DIt klinkt interessant. Waarom is jouw rijbewijs ingevorderd?
doet me aan toradora denkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen, blijft omhangen in een relatie die niet werkt enz.
Oh ja! dat topic heb ik ook gelezen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen enz.
Jij bent een asociaal gewelddadig wijf en hij een arrogante klootzak. Hoe is dit geen ware liefde? Jullie zijn voorbestemd voor elkaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
Rijbewijs is ingevorderd omdat ik me niet aan de regels hield en dom ben geweest dat niet te doen
Zeikwijf weet ik niet en kklelijk weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik dingen graag goed doe en van die jongen houd. Maar dat het niet lijkt te werken. Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
Omdat het niet werkt. En ik ben niet asociaal of gewelddadig en hij geen arrogante klootzak. Af en toe een klein foutje is het probleem want daar kunnen we schijnbaar niet goed mee omgaan zodat het uit de klauwen looptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij bent een asociaal gewelddadig wijf en hij een arrogante klootzak. Hoe is dit geen ware liefde? Jullie zijn voorbestemd voor elkaar.
Oké dan blijf je lekker in de ontkenningsfase zitten, yolo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Omdat het niet werkt. En ik ben niet asociaal of gewelddadig en hij geen arrogante klootzak. Af en toe een klein foutje is het probleem want daar kunnen we schijnbaar niet goed mee omgaan zodat het uit de klauwen loopt
Een klein foutje dat uit de klauwen loopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Elisabeth92 het volgende:
[..]
Omdat het niet werkt. En ik ben niet asociaal of gewelddadig en hij geen arrogante klootzak. Af en toe een klein foutje is het probleem want daar kunnen we schijnbaar niet goed mee omgaan zodat het uit de klauwen loopt
`ietwat in de steek gelaten´quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Elisabeth92 het volgende:
Anyhow op een gegeven moment ging hij weg zonder boe of bah tegen me te zeggen. Geen kus geen niks. Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had. Telefoon was ook leeg. Dus voelde me ietwat in de steek gelaten. Iig niet terecht dat hij me achterliet.
1) Nooit 's nachts appenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
hij met zn vetpens op de bank en zij maar zuigen en afgekat worden. wat een baas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen hebben ze ook geen seks, of nouja zij pijpt hem en hij doet niets.
Klinkt idd als een vriend met her en der een foutje
Lijkt me niet geheel handig dat nu te doen... dat iets liefs zeggen. Hij wil met rust gelaten worden moet ik dat dan ook maar niet gewoon doen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1) Nooit 's nachts appen
2) Stop met alcohol drinken
3) 1 keer per dag iets aardigs tegen je vriend zeggen. Elke dag, ongeacht wat er gebeurd (is).
Succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |