abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150881155
Wie mijn vorige 2 topics hierover heeft gelezen weet dat het in mijn relatie met ups en downs gaat.

Nu is het weer zo'n down, en het besef begint te komen dat dit niet werkt en ik eigenlijk ondanks dat ik het niet wil als een loopse teef achter hem aan hobbel.

Gisteravond zaten we met de groep bij elkaar namelijk en begon hij me af te kraken over mijn eetgewoontes. "Als er maar een klont vet inzit vind jij het lekker en groente en fruit eten ho maar" dit gebeurde wel vaker en ik had een borrel op en zei "tja bij mij zie je het niet, maargoed misschien heb je wel gelijk ik ben ook bij jou" was gewoon flauw dat ik steeds werd afgezeken. Ikzelf heb een normaal gewicht hij is obesitas. Maakt mij verder niets uit trouwens.

Anyhow op een gegeven moment ging hij weg zonder boe of bah tegen me te zeggen. Geen kus geen niks. Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had. Telefoon was ook leeg. Dus voelde me ietwat in de steek gelaten. Iig niet terecht dat hij me achterliet.

Vannacht hem een appje gestuurd dat ik erover wilde praten want het kan niet langer zo en ik denk dat een goed gesprek veel dingen oplost. Kreeg als reactie vanochtend " ik wil je even niet meer spreken" dus ik zei wat nou weer dan hoezo niet? "Laat me maar gewoon ff met rust" dus ik vroeg, nah wil je niet meer verder ofzo? "Weet ik niet" dus ik zei nou zeg niet praten maakt het sowieso niet beter, maar als jij weer eens tijd nodig bent oke ik ga er niet meer achteraan. "Ik ben gewoon pissig om gisteren en van de week dus laat me met rust nu"

Dat was het laatste contact. Eigenlijk denk ik, als ik zelf een dochter had met zo'n vriend vind ik hem een klootzak. Ook denk ik die grootheidswaanzin van hem dat zit erin en gaat echt niet meer weg. Dit wil ik helemaal niet voor mezelf voor de rest van mijn leven. En toch weet ik zeker dat als ik hem zie ik gewoon weer smelt en het wel goed ga maken.

Wat doe je hier in godsnaam aan?
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150881221
Niks, jullie zijn perfect voor elkaar.
pi_150881275
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Elisabeth92 het volgende:
Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had.
DIt klinkt interessant. Waarom is jouw rijbewijs ingevorderd?
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 13:55:33 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150881289
wat ben jij een ontzettend zeikwijf. De tering, heb jij dat drama soms nodig in je leven ofzo? Krijg een ruggengraat en dump die gozer.

Godskolere zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:59:28 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150881389
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:

[..]

DIt klinkt interessant. Waarom is jouw rijbewijs ingevorderd?
Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen, blijft omhangen in een relatie die niet werkt enz.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_150881391
Telefoon leeg , rijbewijs ingevorderd. Problemen alom. Allemaal dingen die je zelf kan voorkomen door na te denken.
Denk dat het voor de drama in de relatie hetzelfde geld.
pi_150881411
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen, blijft omhangen in een relatie die niet werkt enz.
doet me aan toradora denken
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 14:00:49 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150881417
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen enz.
Oh ja! dat topic heb ik ook gelezen. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_150881443
Rijbewijs is ingevorderd omdat ik me niet aan de regels hield en dom ben geweest dat niet te doen ;)

Zeikwijf weet ik niet en kklelijk weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik dingen graag goed doe en van die jongen houd. Maar dat het niet lijkt te werken. Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
pi_150881483
Ik mishandel geen mensen dit was uit het oogpunt van zelfverdediging.
pi_150881484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
Rijbewijs is ingevorderd omdat ik me niet aan de regels hield en dom ben geweest dat niet te doen ;)

Zeikwijf weet ik niet en kklelijk weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik dingen graag goed doe en van die jongen houd. Maar dat het niet lijkt te werken. Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
Jij bent een asociaal gewelddadig wijf en hij een arrogante klootzak. Hoe is dit geen ware liefde? Jullie zijn voorbestemd voor elkaar.
pi_150881526
Heb je Pluff al ontmoet?
pi_150881549
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent een asociaal gewelddadig wijf en hij een arrogante klootzak. Hoe is dit geen ware liefde? Jullie zijn voorbestemd voor elkaar.
Omdat het niet werkt. En ik ben niet asociaal of gewelddadig en hij geen arrogante klootzak. Af en toe een klein foutje is het probleem want daar kunnen we schijnbaar niet goed mee omgaan zodat het uit de klauwen loopt
pi_150881563
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:07 schreef Harmankardon het volgende:
Heb je Pluff al ontmoet?
Wie is Pluff?
pi_150881564
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Omdat het niet werkt. En ik ben niet asociaal of gewelddadig en hij geen arrogante klootzak. Af en toe een klein foutje is het probleem want daar kunnen we schijnbaar niet goed mee omgaan zodat het uit de klauwen loopt
Oké dan blijf je lekker in de ontkenningsfase zitten, yolo.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:16:56 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150881774
En ondertussen hebben ze ook geen seks, of nouja zij pijpt hem en hij doet niets.

Klinkt idd als een vriend met her en der een foutje :')
  Milf zaterdag 21 maart 2015 @ 14:33:55 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_150882127
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Een klein foutje dat uit de klauwen loopt.

:') de treurnis.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_150882178
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Elisabeth92 het volgende:
Anyhow op een gegeven moment ging hij weg zonder boe of bah tegen me te zeggen. Geen kus geen niks. Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had. Telefoon was ook leeg. Dus voelde me ietwat in de steek gelaten. Iig niet terecht dat hij me achterliet.
`ietwat in de steek gelaten´

wat moet er gebeuren voor jij ontploft?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_150882230
Ik ontplof schijnbaar alleen bij mensen waar ik niet van hou... dat zal het probleem ook zijn denk ik.
pi_150882241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
1) Nooit 's nachts appen
2) Stop met alcohol drinken
3) 1 keer per dag iets aardigs tegen je vriend zeggen. Elke dag, ongeacht wat er gebeurd (is).

Succes.
pi_150882263
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen hebben ze ook geen seks, of nouja zij pijpt hem en hij doet niets.

Klinkt idd als een vriend met her en der een foutje :')
hij met zn vetpens op de bank en zij maar zuigen en afgekat worden. wat een baas.
pi_150882325
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

1) Nooit 's nachts appen
2) Stop met alcohol drinken
3) 1 keer per dag iets aardigs tegen je vriend zeggen. Elke dag, ongeacht wat er gebeurd (is).

Succes.
Lijkt me niet geheel handig dat nu te doen... dat iets liefs zeggen. Hij wil met rust gelaten worden moet ik dat dan ook maar niet gewoon doen?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:48:57 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150882419
Het maakt helemaal niet uit wat je doet, veel slechter wordt het toch niet. Beter ook niet.
The love you take is equal to the love you make.
  PR/Manusje van alles zaterdag 21 maart 2015 @ 14:52:46 #24
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150882490
Parels van de samenleving dit.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_150882501
Dus hij is boos omdat jij een opmerking naar hem maakte nadat hij dat bij jou deed?
Fylax is op televisie geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')