abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150881155
Wie mijn vorige 2 topics hierover heeft gelezen weet dat het in mijn relatie met ups en downs gaat.

Nu is het weer zo'n down, en het besef begint te komen dat dit niet werkt en ik eigenlijk ondanks dat ik het niet wil als een loopse teef achter hem aan hobbel.

Gisteravond zaten we met de groep bij elkaar namelijk en begon hij me af te kraken over mijn eetgewoontes. "Als er maar een klont vet inzit vind jij het lekker en groente en fruit eten ho maar" dit gebeurde wel vaker en ik had een borrel op en zei "tja bij mij zie je het niet, maargoed misschien heb je wel gelijk ik ben ook bij jou" was gewoon flauw dat ik steeds werd afgezeken. Ikzelf heb een normaal gewicht hij is obesitas. Maakt mij verder niets uit trouwens.

Anyhow op een gegeven moment ging hij weg zonder boe of bah tegen me te zeggen. Geen kus geen niks. Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had. Telefoon was ook leeg. Dus voelde me ietwat in de steek gelaten. Iig niet terecht dat hij me achterliet.

Vannacht hem een appje gestuurd dat ik erover wilde praten want het kan niet langer zo en ik denk dat een goed gesprek veel dingen oplost. Kreeg als reactie vanochtend " ik wil je even niet meer spreken" dus ik zei wat nou weer dan hoezo niet? "Laat me maar gewoon ff met rust" dus ik vroeg, nah wil je niet meer verder ofzo? "Weet ik niet" dus ik zei nou zeg niet praten maakt het sowieso niet beter, maar als jij weer eens tijd nodig bent oke ik ga er niet meer achteraan. "Ik ben gewoon pissig om gisteren en van de week dus laat me met rust nu"

Dat was het laatste contact. Eigenlijk denk ik, als ik zelf een dochter had met zo'n vriend vind ik hem een klootzak. Ook denk ik die grootheidswaanzin van hem dat zit erin en gaat echt niet meer weg. Dit wil ik helemaal niet voor mezelf voor de rest van mijn leven. En toch weet ik zeker dat als ik hem zie ik gewoon weer smelt en het wel goed ga maken.

Wat doe je hier in godsnaam aan?
When nodody hates you, you're doing something wrong
pi_150881221
Niks, jullie zijn perfect voor elkaar.
pi_150881275
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:49 schreef Elisabeth92 het volgende:
Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had.
DIt klinkt interessant. Waarom is jouw rijbewijs ingevorderd?
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 13:55:33 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150881289
wat ben jij een ontzettend zeikwijf. De tering, heb jij dat drama soms nodig in je leven ofzo? Krijg een ruggengraat en dump die gozer.

Godskolere zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:59:28 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_150881389
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef Kingstown het volgende:

[..]

DIt klinkt interessant. Waarom is jouw rijbewijs ingevorderd?
Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen, blijft omhangen in een relatie die niet werkt enz.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_150881391
Telefoon leeg , rijbewijs ingevorderd. Problemen alom. Allemaal dingen die je zelf kan voorkomen door na te denken.
Denk dat het voor de drama in de relatie hetzelfde geld.
pi_150881411
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen, blijft omhangen in een relatie die niet werkt enz.
doet me aan toradora denken
I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 14:00:49 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_150881417
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Omdat TS een tokkie is. Kijk eens in haar PoHi. Ze mishandeld mensen enz.
Oh ja! dat topic heb ik ook gelezen. :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_150881443
Rijbewijs is ingevorderd omdat ik me niet aan de regels hield en dom ben geweest dat niet te doen ;)

Zeikwijf weet ik niet en kklelijk weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik dingen graag goed doe en van die jongen houd. Maar dat het niet lijkt te werken. Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
pi_150881483
Ik mishandel geen mensen dit was uit het oogpunt van zelfverdediging.
pi_150881484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
Rijbewijs is ingevorderd omdat ik me niet aan de regels hield en dom ben geweest dat niet te doen ;)

Zeikwijf weet ik niet en kklelijk weet ik ook niet, wat ik wel weet is dat ik dingen graag goed doe en van die jongen houd. Maar dat het niet lijkt te werken. Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
Jij bent een asociaal gewelddadig wijf en hij een arrogante klootzak. Hoe is dit geen ware liefde? Jullie zijn voorbestemd voor elkaar.
pi_150881526
Heb je Pluff al ontmoet?
pi_150881549
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent een asociaal gewelddadig wijf en hij een arrogante klootzak. Hoe is dit geen ware liefde? Jullie zijn voorbestemd voor elkaar.
Omdat het niet werkt. En ik ben niet asociaal of gewelddadig en hij geen arrogante klootzak. Af en toe een klein foutje is het probleem want daar kunnen we schijnbaar niet goed mee omgaan zodat het uit de klauwen loopt
pi_150881563
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:07 schreef Harmankardon het volgende:
Heb je Pluff al ontmoet?
Wie is Pluff?
pi_150881564
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Omdat het niet werkt. En ik ben niet asociaal of gewelddadig en hij geen arrogante klootzak. Af en toe een klein foutje is het probleem want daar kunnen we schijnbaar niet goed mee omgaan zodat het uit de klauwen loopt
Oké dan blijf je lekker in de ontkenningsfase zitten, yolo.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:16:56 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150881774
En ondertussen hebben ze ook geen seks, of nouja zij pijpt hem en hij doet niets.

Klinkt idd als een vriend met her en der een foutje :')
  Milf zaterdag 21 maart 2015 @ 14:33:55 #17
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_150882127
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:08 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Een klein foutje dat uit de klauwen loopt.

:') de treurnis.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_150882178
quote:
Anyhow op een gegeven moment ging hij weg zonder boe of bah tegen me te zeggen. Geen kus geen niks. Terwijl mijn rijbewijs is ingevorderd en ik dus geen vervoer had. Telefoon was ook leeg. Dus voelde me ietwat in de steek gelaten. Iig niet terecht dat hij me achterliet.
`ietwat in de steek gelaten´

wat moet er gebeuren voor jij ontploft?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_150882230
Ik ontplof schijnbaar alleen bij mensen waar ik niet van hou... dat zal het probleem ook zijn denk ik.
pi_150882241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hoe daar mee om te gaan vraag ik advies over
1) Nooit 's nachts appen
2) Stop met alcohol drinken
3) 1 keer per dag iets aardigs tegen je vriend zeggen. Elke dag, ongeacht wat er gebeurd (is).

Succes.
pi_150882263
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:16 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen hebben ze ook geen seks, of nouja zij pijpt hem en hij doet niets.

Klinkt idd als een vriend met her en der een foutje :')
hij met zn vetpens op de bank en zij maar zuigen en afgekat worden. wat een baas.
pi_150882325
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

1) Nooit 's nachts appen
2) Stop met alcohol drinken
3) 1 keer per dag iets aardigs tegen je vriend zeggen. Elke dag, ongeacht wat er gebeurd (is).

Succes.
Lijkt me niet geheel handig dat nu te doen... dat iets liefs zeggen. Hij wil met rust gelaten worden moet ik dat dan ook maar niet gewoon doen?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:48:57 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150882419
Het maakt helemaal niet uit wat je doet, veel slechter wordt het toch niet. Beter ook niet.
The love you take is equal to the love you make.
  PR/Manusje van alles zaterdag 21 maart 2015 @ 14:52:46 #24
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_150882490
Parels van de samenleving dit.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_150882501
Dus hij is boos omdat jij een opmerking naar hem maakte nadat hij dat bij jou deed?
Fylax is op televisie geweest
pi_150882515
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:53 schreef jodelahity het volgende:
Dus hij is boos omdat jij een opmerking naar hem maakte nadat hij dat bij jou deed?
Zo komt het wel over maar zeker weten doe ik dat niet aangezien er niet over is gepraat en ik daar ook de kans niet meer toe krijg.
pi_150882519
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:38 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik ontplof schijnbaar alleen bij mensen waar ik niet van hou... dat zal het probleem ook zijn denk ik.
ah ja. Dan is de volgend vraag waarom je van zon dikke hork houdt. Maar ik heb eerlijk gezegd sowieso geen geduld met mensen die zich op een dergelijke manier laten behandelen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_150882538
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:54 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Zo komt het wel over maar zeker weten doe ik dat niet aangezien er niet over is gepraat en ik daar ook de kans niet meer toe krijg.
Oke nou ja je hebt een kind met hem dus ja lijkt me lastig om zomaar weg te gaan.
Fylax is op televisie geweest
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:55:57 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150882544
Maar wat zijn z'n positieve kanten? :+
pi_150882559
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:54 schreef Argento het volgende:

[..]

ah ja. Dan is de volgend vraag waarom je van zon dikke hork houdt. Maar ik heb eerlijk gezegd sowieso geen geduld met mensen die zich op een dergelijke manier laten behandelen.
Ik vraag me juist af zie ik het nou dan verkeerd maak ik het er zelf naar dat het zover komt. Want kan me van mezelf niet eens voorstellen dat ik me zo laat behandelen. Dus dat is het hem nou juist... doe ik het zelf doet hij het doen we het sllebei ja dat sowieso maar waarom ik snap niet waarom. Wat kan ik er nog aan veranderen.
pi_150882579
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Niks, jullie zijn perfect voor elkaar.
Dit inderdaad.
pi_150882588
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:55 schreef Cue_ het volgende:
Maar wat zijn z'n positieve kanten? :+
Hij is knap
Kan over werk en school goed met hem praten zelfde niveau intellectueel denk ik
Het is een man man
Hebben dezelfde interesses
Mijn vrienden mogen hem en zijn vrienden mij
Hebben het meestal heel gezellig
Zelfde toekomstideeen betreft reizen vakanties huis en kinderen

Ja dat is het wel denk ik
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:01:44 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_150882620
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:59 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Hij is knap
Kan over werk en school goed met hem praten zelfde niveau intellectueel denk ik
Het is een man man
Hebben dezelfde interesses
Mijn vrienden mogen hem en zijn vrienden mij
Hebben het meestal heel gezellig
Zelfde toekomstideeen betreft reizen vakanties huis en kinderen

Ja dat is het wel denk ik
Genoeg mannen met die eigenschappen die je wel goed zal behandelen..
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:04:45 #34
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_150882674
Een knappe man met obesitas?

Nou ja, het kan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_150883631
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:04 schreef MissButterflyy het volgende:

Nou ja, het kan.
daar ga ik eens op mijn gemakje over nadenken....
pi_150883818
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:04 schreef MissButterflyy het volgende:

Nou ja, het kan.
ag hij is van zichzelf al wel breed en fors dus hij kan het hebben ook al is het wel mooier zonder die extra kilootjes. Maar hij heeft een erg mooi koppie en kontie haha.
pi_150891153
Nou heb erover nagedacht en hij liet vandaag niets meer van zich horen dus ik doe het zo.

Hij wil me niet zien of spreken en ik moest hem met rust laten (dit duurt meestal zon 2 a 3 week bij hem) nou daar ga ik niet op wachten dus wat mij betreft ben ik weer vrijgezel! :) voel me er ook goed bij. En als hij dan over 3 weken wil praten zie ik wel of ik tijd heb en dan zal ik wel zeggen voordat je het gaat goedmaken ofzo. Ik was er allang klaar mee maar wilde je rust niet verstoren dus bij deze het is uit. Sorry schat :')

Of is dat te gemeen haha
pi_150891251
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:55 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

ag hij is van zichzelf al wel breed en fors dus hij kan het hebben ook al is het wel mooier zonder die extra kilootjes. Maar hij heeft een erg mooi koppie en kontie haha.
:')
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:14:54 #39
236046 NotYou
tigerblood
pi_150891395
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij bent een asociaal gewelddadig wijf en hij een arrogante klootvetzak. Hoe is dit geen ware liefde? Jullie zijn voorbestemd voor elkaar.
Fixed *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:07 schreef Elisabeth92 het volgende:
Nou heb erover nagedacht en hij liet vandaag niets meer van zich horen dus ik doe het zo.

Hij wil me niet zien of spreken en ik moest hem met rust laten (dit duurt meestal zon 2 a 3 week bij hem) nou daar ga ik niet op wachten dus wat mij betreft ben ik weer vrijgezel! :) voel me er ook goed bij. En als hij dan over 3 weken wil praten zie ik wel of ik tijd heb en dan zal ik wel zeggen voordat je het gaat goedmaken ofzo. Ik was er allang klaar mee maar wilde je rust niet verstoren dus bij deze het is uit. Sorry schat :')

Of is dat te gemeen haha
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:55 schreef Elisabeth92 het volgende:

[..]

Tok tok tok
Je suis Charlie Sheen
pi_150891817
quote:

Of is dat te gemeen haha
Dat je de moeite neemt een topic te open en je dingen af te vragen, als je er zo over nadenkt o.O
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:24:20 #41
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_150893666
uit elkaar gaan. simpel.
pi_150895327
quote:

Of is dat te gemeen haha
Hoi, neuken?
  zondag 22 maart 2015 @ 00:17:29 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150899863
Ik denk dat jullie beter afzijn zonder elkaar, sterkte!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 22 maart 2015 @ 09:19:05 #44
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_150904402
Pijp 'm gewoon ff, is alles opgelost.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150904474
quote:
Wie mijn vorige 2 topics hierover heeft gelezen weet dat het in mijn relatie met ups en downs gaat.

Nu is het weer zo'n down, en het besef begint te komen dat dit niet werkt en ik eigenlijk ondanks dat ik het niet wil als een loopse teef achter hem aan hobbel.

Gisteravond zaten we met de groep bij elkaar namelijk en begon hij me af te kraken over mijn eetgewoontes. "Als er maar een klont vet inzit vind jij het lekker en groente en fruit eten ho maar" dit gebeurde wel vaker en ik had een borrel op en zei "tja bij mij zie je het niet, maargoed misschien heb je wel gelijk ik ben ook bij jou" was gewoon flauw dat ik steeds werd afgezeken. Ikzelf heb een normaal gewicht hij is obesitas. Maakt mij verder niets uit trouwens.

Vannacht hem een appje gestuurd dat ik erover wilde praten want het kan niet langer zo en ik denk dat een goed gesprek veel dingen oplost. Kreeg als reactie vanochtend " ik wil je even niet meer spreken" dus ik zei wat nou weer dan hoezo niet? "Laat me maar gewoon ff met rust" dus ik vroeg, nah wil je niet meer verder ofzo? "Weet ik niet" dus ik zei nou zeg niet praten maakt het sowieso niet beter, maar als jij weer eens tijd nodig bent oke ik ga er niet meer achteraan. "Ik ben gewoon pissig om gisteren en van de week dus laat me met rust nu"

Dat was het laatste contact. Eigenlijk denk ik, als ik zelf een dochter had met zo'n vriend vind ik hem een klootzak. Ook denk ik die grootheidswaanzin van hem dat zit erin en gaat echt niet meer weg. Dit wil ik helemaal niet voor mezelf voor de rest van mijn leven. En toch weet ik zeker dat als ik hem zie ik gewoon weer smelt en het wel goed ga maken.

Wat doe je hier in godsnaam aan?
Jezus man word wakker!!!!

denkt hij dat dit de jaren 30 zijn?? je laat je misbruiken op alle fronten!! dumpen die gozer en er is nog zoveel moois is het leven!!!

waarom is je rijbewijs ingevorderd btw?:$
  zondag 22 maart 2015 @ 09:29:37 #46
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_150904490
TS is een tokkie.
pi_150904550
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:29 schreef leolinedance het volgende:
TS is een tokkie.
  maandag 23 maart 2015 @ 10:05:39 #48
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_150940907
Meid meid meid, Hoe gaan we dit op de rails krijgen: Als ik even goed samenvat:

- ca. 2 jr een relatie;
- Partner laat jou onvoldoende in je eigenwaarde;
- Geen of onvoldoende seksuele behoeften van zijn kant;
- Van ellende maar een navelpiercing gezet maar als die ontsteekt laten we die niet door de huisarts eruit halen.
- Hij woont thuis en werkt wel 40 tot 50 uur in de week dus ik mag niet veeleisend zijn.. (pfff wat is 50 uur per week nou als thuis bij moeders alles voor je wordt gedaan)
- Hij verkiest stappen / dingen ondernemen met zijn vrienden en als dat niets wordt mag jij opdraven;
- Meppen in de kroeg;
- Wel niet willen getuigen tegen K want doet opleiding "Iets met rechten";
- Telefoon kwijt / in de kroeg in zijn broekzak/ stuk
- Rijbewijs ingevorderd want iets gedaan wat niet mocht;

En als klap op de vuurpijl open je een topic op Fok (geen vriend(en) (innen) of zo waar je eens een goed mee kunt praten), verwacht daar serieuze reacties maar besluit tevens binnen 6 of 7 uur wat het gaat worden...

Wil je nou een echt goed advies ? Of maakt het eigenlijk ook niet uit wat we hier zeggen, zolang je maar aandacht krijgt ? wat is de volgende vraag ? "Ik heb een vakantie geboekt maar eigenlijk geen geld ?".

Kort advies in deze:

- Kappen met die relatie;
- Geen nieuwe relatie aangaan binnen die vriendengroep;
- Zorg dat je niet meer "per ongeluk" in vervelende zaken terecht komt, ofwel: Grow Up.
- Maak die studie of studeer verder indien kans op baan niet groot en ga dan werken.
- Neem vooral.... en echt.... vooral de eerste 5 jaar geen kinderen.
pi_150940952
Kwaliteitspost ^^
Spoilers!
  maandag 23 maart 2015 @ 10:15:43 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150941068
Als je jezelf vanaf nu toch als vrijgezel beschouwt en ook maar een greintje fatsoen hebt dan maak je het uit.

En als je dat niet via de app wilt doen dan vraag je hem een keer of je hem kunt spreken omdat je hem iets te vertellen hebt en als hij dat negeert of weigert dan stuur je hem een brief.
Ouderwetsch handgeschreven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_150941415
Heeft er iemand al een grap over dode paarden trekken gemaakt? Nee? Iemand?
pi_150941993
quote:

Of is dat te gemeen haha
Buitengewoon sneu dit.
Als jij goed behandelt wil worden, dan mag je zelf ook wel even het goede voorbeeld geven en het gewoon uitmaken. Nu.
Beetje de stoere vrouw uithangen en dan natrappen bah. Als je dit soort trucjes vaker doet, dan vind ik het niet zo raar dat jullie zo met elkaar om gaan. Dan lok je het namelijk ook wel uit.
In dat geval zou ik zeggen blijf ook maar een tijdje vrijgezel tot je wel gewoon achter je eigen acties kan staan en niet dit soort troloverdenkingen hebt bij mensen waar je zogenaamd van houdt.
pi_150955209
Ik had hem inderdaad een appje gestuurd met de vraag of ik hem ff kort face to face kon spreken omdat ik hem iets wilde vertellen. Geen reactie. 2 uur later maar gebeld en werd weggedrukt tot 3x aan toe. Toen dus een voicemail ingesproken met de boodschap dat ik het niet meer zag zitten als we dingen die niet goed gaan in onze relatie niet konden bespreken. En dat dit daar een mooi voorbeeld van is.

Savonds uitgegaan. Gedanst gesjanst. Komt K binnen en begint tegen mij en een vriendin over mijn vriend. Ipv verstandig te zijn weg te lopen kon ik het niet laten mijn vriend te verdedigen. Wat gebeurde er. K heeft hem berichtjes gestuurd. En vriend kreeg vermoedens dat ik vreemd was gegaan met K.

De stroom van mn tel was op en mn moeder kon me niet bereiken en maakte zich zorgen waar ik was. Had haar nog niet van de hele situatie op de hoogtr gebracht en ze heeft vriend gesmst of ik bij hem sliep.

Volgende dag tegen een uur of 1 2. Telefoon aan en een vriend die kats in paniek is. Vrienden die boos op me zijn dat ik hem zo behandel en hem zo laat zweten dat ik met hem moet praten. Een schoonzusje dat zich er weer mee bemoeit.

In wat voor fucking soap serie leef ik. Anyhow. Hij appte me dat hij zijn fouten in zag en ging foto's sturen van ons samen en dat hij ons niet kwijt wil en eraan wil werken. Of ik hem iig nog de kans wil geven te praten. Nouja ondanks dat dat andersom nooit gebeurd maar gezegd dat het goed was. Morgenavond dus maar doen.

Ik ben er nog steeds klaar mee trouwens en hoop ergens dat ik en niet weer in word meegezogen.
pi_150955941
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 18:02 schreef Elisabeth92 het volgende:
Ik ben er nog steeds klaar mee trouwens en hoop ergens dat ik en niet weer in word meegezogen.
Tenzij je die drama niet stiekem gewoon lekker vindt, zou dit echt geen probleem moeten zijn als je er echt zo klaar mee bent.
pi_150955975
quote:
Ik had hem inderdaad een appje gestuurd met de vraag of ik hem ff kort face to face kon spreken omdat ik hem iets wilde vertellen. Geen reactie. 2 uur later maar gebeld en werd weggedrukt tot 3x aan toe. Toen dus een voicemail ingesproken met de boodschap dat ik het niet meer zag zitten als we dingen die niet goed gaan in onze relatie niet konden bespreken. En dat dit daar een mooi voorbeeld van is.

Savonds uitgegaan. Gedanst gesjanst. Komt K binnen en begint tegen mij en een vriendin over mijn vriend. Ipv verstandig te zijn weg te lopen kon ik het niet laten mijn vriend te verdedigen. Wat gebeurde er. K heeft hem berichtjes gestuurd. En vriend kreeg vermoedens dat ik vreemd was gegaan met K.

De stroom van mn tel was op en mn moeder kon me niet bereiken en maakte zich zorgen waar ik was. Had haar nog niet van de hele situatie op de hoogtr gebracht en ze heeft vriend gesmst of ik bij hem sliep.

Volgende dag tegen een uur of 1 2. Telefoon aan en een vriend die kats in paniek is. Vrienden die boos op me zijn dat ik hem zo behandel en hem zo laat zweten dat ik met hem moet praten. Een schoonzusje dat zich er weer mee bemoeit.

In wat voor fucking soap serie leef ik. Anyhow. Hij appte me dat hij zijn fouten in zag en ging foto's sturen van ons samen en dat hij ons niet kwijt wil en eraan wil werken. Of ik hem iig nog de kans wil geven te praten. Nouja ondanks dat dat andersom nooit gebeurd maar gezegd dat het goed was. Morgenavond dus maar doen.

Je verdient hem.
pi_150956877
Wat een tokkie is TS :') Ik wens je veel succes met je juridische opleiding want als je daar ook op deze wijze zinnen formuleert zie ik het somber voor je in.

En stiekem vind je dit hele gebeuren gewoon leuk zoals al eerder wordt gezegd
  maandag 23 maart 2015 @ 19:44:17 #57
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150958980
Wat een gedoetjes allemaal.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 23 maart 2015 @ 19:45:32 #58
236046 NotYou
tigerblood
pi_150959032
quote:

Trouble in Tokkie town. _O_
Je suis Charlie Sheen
  maandag 23 maart 2015 @ 21:35:07 #59
440396 kweetutniet
Of juist wel !
pi_150964504
- Wat schreef ik nou vanochtend..... ?
- En alweer die telefoon leeg ?
- En praten met K ?

Iets in je taalgebruik zegt me dat je niet dom bent.... Maar je handelingen sluiten daar niet op aan !
pi_150964821
Ik vind het prettig om dit soort topics te lezen, zo op een maandagavond, heerlijk ontspannend!
Wat een gedoetjes allemaal, zoals hmmmz al zei.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_150968995
quote:

In wat voor fucking soap serie leef ik.
Je doet het echt helemaal jezelf aan. Punt. Meer is er niet over te zeggen :)
pi_150969145
ach ja. Er is toch niks leuks op TV.
pi_151080299
Zoals afgesproken ben ik dinsdagavond met hem gaan praten. Hij haalde me op, had voor het eerst in onze relatie een bos bloemen bij zich en gaf me onmiddelijk een knuffel en zei "het spijt me zo ik heb je zo gemist ik wil je helemaal niet kwijt". Natuurlijk deed me dat heel veel, maar ik wilde mijn verstand erbij houden en zei wat ongemakkelijk iets in de zin van tja okee maargoed praten dan maar?

Aangezien over alle punten die me niet aanstonden tijdens onze relatie niet met hem gepraat kon worden, maar hij wel het recht had te weten wat me allemaal dwarszat had ik een lijst voorbereid. Met wel te tellen 14 punten.

Hij was het volledig met me eens op een enkel punt na, zag in dat geen enkele relatie zo zou werken en dat als het dan met iemand moet gaan werken hij graag met mij verder wil. Dat hij inzag hoeveel pijn hij me had gedaan omdat hij die pijn nu zelf voelde. Hij beloofd verbetering.

3.5 uur later aan het einde van het gesprek vroeg hij of en hoe ik verder wil. Dus ik zei heel eerlijk dat mijn gevoelens er nog wel zijn maar het me niet verstandig lijkt en ik die ellende steeds ook niet meer wil. Hij huilde en smeekte praktisch om een laatste kans, en natuuuurlijk kon ik geen voet bij stuk houden. Heb gezegd laat maar zien dat jij eraan wilt werken, laat maar zien dat je me wel weer gewilt en aantrekkelijk kan laten voelen, je krijgt die kans maar ik steek er geen energie meer in voordat ik heb gezien dat je iig je best ervoor doet.

Nu doet hij dat de afgelopen dagen al echt wel, maar mijn gevoel veranderd helemaal niet... ik blijf mezelf dom vinden hem weer een kans te geven en kan mezelf er moeilijk meer voor open stellen. Heb ineens na dit weekend ook totaal geen zin meer in seks met hem.

Mijn vraag dus eigenlijk, is het redelijk na 2 dagen al een conclusie te trekken? Wanneer dan wel?
pi_151080350
Het is gewoon dat ik me zo waardeloos heb gevoeld door hem, zo afgewezen en onwelkom. En hij al zovaak verbetering heeft beloofd en dat altijd een paar weken goedgaat tot er weer een nieuw akkefietje is waarover hij niet wil praten en dit gedonder weer begint.

Ik geloof het gewoon niet meer... maar mijm hart wil echt nog verder
  vrijdag 27 maart 2015 @ 06:44:53 #65
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151081498
Ik ben van het principe: werkt het niet, uitmaken.

En geen flauwekulletjes.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 08:45:03 #66
236046 NotYou
tigerblood
pi_151082502

Leuk muziekje voor bij het lezen van dit topic. ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_151083092
Je hebt eigenlijk je keuze al gemaakt. Jij vindt het alleen sneu voor hem om t uit te maken. Maar het is nog sneuer voor hem om hem aan het lijntje te houden.
pi_151083187
Als jij een jongen wil die lief voor je is en je waardeert en die je goed behandelt moet je ook het lef hebben om je als zo'n vrouw te gedragen. En zo'n stuk tuig terugnemen doet bewijzen dat jij ook genoegen neemt met dat
pi_151083489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 01:23 schreef Elisabeth92 het volgende:
Zoals afgesproken ben ik dinsdagavond met hem gaan praten. Hij haalde me op, had voor het eerst in onze relatie een bos bloemen bij zich en gaf me onmiddelijk een knuffel en zei "het spijt me zo ik heb je zo gemist ik wil je helemaal niet kwijt". Natuurlijk deed me dat heel veel, maar ik wilde mijn verstand erbij houden en zei wat ongemakkelijk iets in de zin van tja okee maargoed praten dan maar?

Aangezien over alle punten die me niet aanstonden tijdens onze relatie niet met hem gepraat kon worden, maar hij wel het recht had te weten wat me allemaal dwarszat had ik een lijst voorbereid. Met wel te tellen 14 punten.

Hij was het volledig met me eens op een enkel punt na, zag in dat geen enkele relatie zo zou werken en dat als het dan met iemand moet gaan werken hij graag met mij verder wil. Dat hij inzag hoeveel pijn hij me had gedaan omdat hij die pijn nu zelf voelde. Hij beloofd verbetering.

3.5 uur later aan het einde van het gesprek vroeg hij of en hoe ik verder wil. Dus ik zei heel eerlijk dat mijn gevoelens er nog wel zijn maar het me niet verstandig lijkt en ik die ellende steeds ook niet meer wil. Hij huilde en smeekte praktisch om een laatste kans, en natuuuurlijk kon ik geen voet bij stuk houden. Heb gezegd laat maar zien dat jij eraan wilt werken, laat maar zien dat je me wel weer gewilt en aantrekkelijk kan laten voelen, je krijgt die kans maar ik steek er geen energie meer in voordat ik heb gezien dat je iig je best ervoor doet.

Nu doet hij dat de afgelopen dagen al echt wel, maar mijn gevoel veranderd helemaal niet... ik blijf mezelf dom vinden hem weer een kans te geven en kan mezelf er moeilijk meer voor open stellen. Heb ineens na dit weekend ook totaal geen zin meer in seks met hem.

Mijn vraag dus eigenlijk, is het redelijk na 2 dagen al een conclusie te trekken? Wanneer dan wel?
Lijkt me verloren moeite, maar ok, geef hem die laatste kans als je zo gek op hem bent. Als je nu weer op je muil gaat, zou ik wel conclusies trekken: dit wordt dan niet beter.
pi_151095075
quote:
Hoe kan het in vredesnaam dat jij je na al die drama, kutgevoelens en er klaar mee zijn, ineens smelt bij een bosje bloemen en wat lieve woordjes?

quote:
Grondig...
En omgekeerd, had hij nog iets over jouw gedrag te melden?

quote:
Hebben jullie ook besproken hoe jullie dat concreet gaan doen? Ik bedoel verbetering beloven, terwijl je niet op 1 lijn zit kan weleens niet zo zichtbaar zijn...

quote:
3.5 uur later aan het einde van het gesprek vroeg hij of en hoe ik verder wil. Dus ik zei heel eerlijk dat mijn gevoelens er nog wel zijn maar het me niet verstandig lijkt en ik die ellende steeds ook niet meer wil. Hij huilde en smeekte praktisch om een laatste kans, en natuuuurlijk kon ik geen voet bij stuk houden.
Daar is niks natuurlijks aan, zeker niet als je er zogenaamd klaar mee was enzo.

quote:
Heb gezegd laat maar zien dat jij eraan wilt werken, laat maar zien dat je me wel weer gewilt en aantrekkelijk kan laten voelen, je krijgt die kans maar ik steek er geen energie meer in voordat ik heb gezien dat je iig je best ervoor doet.
Wat is deze joh?
Hij is niet verantwoordelijk voor jouw eigenwaarde, dat ben je nog altijd zelf. Als je alles volledig bij hem neergooit, gaat deze relatie niet slagen en jij doet niets aan je eigen issues.

quote:
Nu doet hij dat de afgelopen dagen al echt wel, maar mijn gevoel veranderd helemaal niet...
Nee, jij verandert ook niet omdat hij nu ineens even jouw zin doet. Niet verrassend.

quote:
ik blijf mezelf dom vinden hem weer een kans te geven en kan mezelf er moeilijk meer voor open stellen. Heb ineens na dit weekend ook totaal geen zin meer in seks met hem.
Je bent niet dom om hem een tweede kans te geven, maar wel als je dat eigenlijk niet wil of kan. Dat is oneerlijk tegenover hem en jezelf.
Geef jullie relatie een tweede kans, omdat jullie het beide willen, jullie beide weten waar aan gewerkt moet worden en doe dat dan ook samen. Nu laat je het passief van hem afhangen en een relatie doe je toch echt met zn tweeen.

quote:
Je bent niet redelijk en je conclusie hoeft niet zoveel te betekenen voor je acties kennelijk, dus wat wil je nou horen dan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 01:27 schreef Elisabeth92 het volgende:
Het is gewoon dat ik me zo waardeloos heb gevoeld door hem, zo afgewezen en onwelkom. En hij al zovaak verbetering heeft beloofd en dat altijd een paar weken goedgaat tot er weer een nieuw akkefietje is waarover hij niet wil praten en dit gedonder weer begint.

Ik geloof het gewoon niet meer... maar mijm hart wil echt nog verder
Is er nog een optie om hem te geloven en daar dan daadwerkelijk voor open te staan?
Zo ja, hoe zie je dat voor je?
pi_151104721
Hij had geen op of aanmerkingen op mij behalve dat ik soms te plat praat... jaja open deur voor het tokkie geneuzel be my guest. Maargoed.

Hebben afgesproken dat we elkaar vaker zouden zien ook doordeweeks 2x en eens per maand iets leuks doen met ons 2. Uit eten, bios of whatever. Ook dat hij daarin wat meer initiatief neemt en het iig niet weer telkens laat afweten. En dat hij over zijn gevoelens moet praten met mij en ook mijn gevoelens over hem moet aanhoren en ervoor open staan.

Dat is concreet besproken. Maar inderdaad ik denk ook niet dat ik echt smolt voor hem, vond het denk ik sneu dat hij nu ineens die moeite neemt en het voor mij al telaat is.

Dat er niet daadwerkelijk iets is veranderd blijkt net wel, ik word gebeld of we bij mijn huis samen een filmpje zullen kijken. Ik moet er ook mn best voor doen dus gezegd oke is goed. Maar gelijk wel dat hij morgen andere dingen te doen heeft... tja dat was een van mn punten niet je laten pijpen slapen en smorgens koffie en foetsie. Voelt wat goedkoop bij mij...

Maarja we zullen het zien dat dit mega akward word is iig wel duidelijk. Maarja doe ik mezelf ook aan met die domme keuzes steeds
pi_151104854
:')
pi_151105074
Hij gaat vanavond dus filmpje kijken, afgezogen worden, gratis overnachting krijgen en morgen koffie toe.

Best gelopen dus, hij lult wat slap en jij gaat weer overstag.
pi_151105410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef Elisabeth92 het volgende:
Maar inderdaad ik denk ook niet dat ik echt smolt voor hem, vond het denk ik sneu dat hij nu ineens die moeite neemt en het voor mij al telaat is.
Geen mercyfuck, maar een mercyrelatie for now dus nog even. Wat aardig van je zeg...

quote:
Dat er niet daadwerkelijk iets is veranderd blijkt net wel, ik word gebeld of we bij mijn huis samen een filmpje zullen kijken. Ik moet er ook mn best voor doen dus gezegd oke is goed. Maar gelijk wel dat hij morgen andere dingen te doen heeft... tja dat was een van mn punten niet je laten pijpen slapen en smorgens koffie en foetsie. Voelt wat goedkoop bij mij...
Je moet je best doen om ja te zeggen op een initiatief van hem en dan moet hij automagisch weten dat jij je goedkoop voelt, omdat hij er eerlijk bij zegt dat hij de morning after shit te doen heeft. Kom op hoor, als je hier mond kan houden dan sla je die pijpbeurt ook maar even over als het je zo dwars zit.

quote:
Maarja we zullen het zien dat dit mega akward word is iig wel duidelijk. Maarja doe ik mezelf ook aan met die domme keuzes steeds
Ja, je doet het jezelf aan, onthoud dat maar goed en doe er eens wat aan als je het allemaal zo kut vindt.
pi_151106068
Jullie verdienen elkaar _O_
pi_151118204
Het viel allemaal wel mee achteraf wel super akward en hij moest weer huilen dat hij bang was me kwijt te raken omdat hij voelde dat het voor mij niet goed zat.

We zullen het ook wel zien waar het schip strand
pi_151118492
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:54 schreef Elisabeth92 het volgende:
Het viel allemaal wel mee achteraf wel super akward en hij moest weer huilen dat hij bang was me kwijt te raken omdat hij voelde dat het voor mij niet goed zat.

Maar heb je zijn tollie tegen je huig gehad?
  roze zaterdag 28 maart 2015 @ 12:00:43 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_151121792
quote:
Heb ineens na dit weekend ook totaal geen zin meer in seks met hem.
Had je toch al niet.

SEX / 2 jaar relatie, geen seks wel pijpen STA OP SPRINGEN
Your beauty never ever scared me.
pi_151124810
Hij niet ik wel das nu andersom
pi_151149413
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar heb je zijn tollie tegen je huig gehad?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:56 schreef Elisabeth92 het volgende:
Hij niet ik wel das nu andersom
Elisabeth92, ben je man? Je typt:'' andersom wel''...Dat betekent dat hij JOUW tollie wel tegen zijn huig heeft gehad. Je bent al die tijd dus man. :')
pi_151149607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:54 schreef Elisabeth92 het volgende:

Huilen OMG niets onaantrekkelijker dan een jankende vent..
pi_151152051
Volgens mij kan je wel tegen jezelf zeggen dat je er alles aan gedaan hebt.
  zondag 29 maart 2015 @ 12:08:53 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151152093
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef Vida. het volgende:

Elisabeth92, ben je man? Je typt:'' andersom wel''...Dat betekent dat hij JOUW tollie wel tegen zijn huig heeft gehad. Je bent al die tijd dus man. :')
Je hebt de post van Amarantha gemist waarop TS duidelijk reageert?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151153003
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt de post van Amarantha gemist waarop TS duidelijk reageert?
Ik heb de topic opgezocht en de reacties van Elisabeth92 gelezen. Er staat nergens expliciet dat het om een vrouw gaat, want dan gebruik je bijvoorbeeld bepaalde vocabulaire als het om jezelf gaat zoals: beffen, borsten etc.

Ik trek de conclusie dat Elisabeth 92 een jongeman van 22 jaar is, in een homoseksuele relatie met een andere jongeman die kampt met overgewicht, waarbij de andere man er niet van houdt mannen te penetreren oftewel zelf gepenetreerd te worden. Elisabeth92 mag hem dus wel pijpen, maar andersom doet de andere jongen geen seksuele handelingen bij Elisabeth92. Misschien is er in het begin van de relatie wel sprake geweest van elkaar oraal bevredigen, maar niet iedere homo houdt van penetreren/zich laten penetreren.

Dat is wat ik uit de antwoorden van Elisabeth92 haal. Ik denk niet dat het een vrouw is.
pi_151153023
Als je dat dooie paard zat bent mag je mij ook wel even trekken.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
  zondag 29 maart 2015 @ 12:58:21 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151153051
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:55 schreef Vida. het volgende:

Dat is wat ik uit de antwoorden van Elisabeth92 haal. Ik denk niet dat het een vrouw is.
Oké ...
pi_151155859
Uuuhm ik ben een vrouw hoor... al 22 jaar lang idd 😑
pi_151156165
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:55 schreef Vida. het volgende:

[..]

Ik heb de topic opgezocht en de reacties van Elisabeth92 gelezen. Er staat nergens expliciet dat het om een vrouw gaat, want dan gebruik je bijvoorbeeld bepaalde vocabulaire als het om jezelf gaat zoals: beffen, borsten etc.

Ik trek de conclusie dat Elisabeth 92 een jongeman van 22 jaar is, in een homoseksuele relatie met een andere jongeman die kampt met overgewicht, waarbij de andere man er niet van houdt mannen te penetreren oftewel zelf gepenetreerd te worden. Elisabeth92 mag hem dus wel pijpen, maar andersom doet de andere jongen geen seksuele handelingen bij Elisabeth92. Misschien is er in het begin van de relatie wel sprake geweest van elkaar oraal bevredigen, maar niet iedere homo houdt van penetreren/zich laten penetreren.

Jij hebt een ruime fantasie! Is het lekker?
pi_151156390
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
En hoe lang pijp je al?
pi_151156996
Zo te zien heeft hij de touwtjes aardig in handen, en ben jij de onderdanige partij. Ik zou zeggen: dump 'm gewoon, en haal je eer terug.
pi_151157500
Topic inmiddels gelezen... _O-
pi_151157913
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 14:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
Mhwaa...nee! IK geloof je niet. Je draait er namelijk steeds omheen in je replies en benoemt niet expliciet dingen die passen bij een ''reguliere'' hetero-relatie. Ik vind trouwens dat een VROUW die steeds een man afzuigt - al twee jaar lang- zonder penetratie of omgekeerd beffen een groot minderwaardig probleem heeft. zelfs als de man impotent is, kan hij alsnog zijn tong gebruiken! maar als zelfs dát niet gebeurt en jij blijft er lustig op los zuigen....zit je zelf niet helemaal 100 in elkaar.... Het klinkt MIJ vreemd in de oren...dit gedrag (van jouw vriend die zich steeds oraal laat verwennen, niks met je doet en je niet wil neuken) zou je eerder verwachten in een homoseksuele relatie...waarbij genoeg homo's niks moeten hebben van een andere jongen penetreren, maar genieten van orale seks geven en ontvangen. Dus naar mijn meining zijn er twee mogelijkheden:

* je bent een vrouw met een minderwaardigheidscomplex
* Je man een jongen, maar liegt dat je een vrouw bent.

ook wanneer je een piemel hebt, kun je je in je hoofd je een vrouw voelen dus....;-)

maar goed, ik ga niet verder in discussie met je of je man of vrouw bent.
pi_151157980
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:04 schreef Vida. het volgende:

[..]

Mhwaa...nee! IK geloof je niet. Je draait er namelijk steeds omheen in je replies en benoemt niet expliciet dingen die passen bij een ''reguliere'' hetero-relatie. Ik vind trouwens dat een VROUW die steeds een man afzuigt - al twee jaar lang- zonder penetratie of omgekeerd beffen een groot minderwaardig probleem heeft. zelfs als de man impotent is, kan hij alsnog zijn tong gebruiken! maar als zelfs dát niet gebeurt en jij blijft er lustig op los zuigen....zit je zelf niet helemaal 100 in elkaar.... Het klinkt MIJ vreemd in de oren...dit gedrag (van jouw vriend die zich steeds oraal laat verwennen, niks met je doet en je niet wil neuken) zou je eerder verwachten in een homoseksuele relatie...waarbij genoeg homo's niks moeten hebben van een andere jongen penetreren, maar genieten van orale seks geven en ontvangen. Dus naar mijn meining zijn er twee mogelijkheden:

* je bent een vrouw met een minderwaardigheidscomplex
* Je man een jongen, maar liegt dat je een vrouw bent.

ook wanneer je een piemel hebt, kun je je in je hoofd je een vrouw voelen dus....;-)

maar goed, ik ga niet verder in discussie met je of je man of vrouw bent.
Bedankt Hans.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:08:10 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151158011
Ik heb het idee, nee, ik wéét zeker, dat Vida. eigenlijk een man is. Een lelijke, met issues.
pi_151158088
quote:
11s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee, nee, ik wéét zeker, dat Vida. eigenlijk een man is. Een lelijke, met issues.
uh huh. oke. poets de glazen bol eens goed op. die is namelijk kapot.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:11:56 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151158124
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:10 schreef Vida. het volgende:

uh huh. oke. poets de glazen bol eens goed op. die is namelijk kapot.
Nee. IK geloof je niet, meneer Vida.
pi_151158133
quote:
11s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:08 schreef Copycat het volgende:
Welke normale dame heeft de nick: ''klootzakkenvrouw''??.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:12:53 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151158154
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:12 schreef Vida. het volgende:

Ja, probeer de aandacht maar te verschuiven, meneertje.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:15:03 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151158240
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:12 schreef Vida. het volgende:

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

Precies... zij kan hem snel op andere gedachten pijpen.
Passende lokquote.
Kun jij deze meneer uitleg geven, J0kkebr0k?
pi_151158272
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. IK geloof je niet, meneer Vida.
Maar jij begaat de fout met modder te gooien. Ik denk ook dat jij je aangevallen voelt omdat je een tokkie bent. want 'je kunt best denken dat ik een man kan zijn, maar door zonder reden er achteraan te typen dat ik een lelijke man zou zijn, is mijn ogen zwak, Klootzakkenvrouw.
(''klootzakkenvrouw'' hoe kom je erop, dan ben je echt zwak begaafd, LOL)

ja, wie kaatst moet de bal verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')