Maar heb je zijn tollie tegen je huig gehad?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:54 schreef Elisabeth92 het volgende:
Het viel allemaal wel mee achteraf wel super akward en hij moest weer huilen dat hij bang was me kwijt te raken omdat hij voelde dat het voor mij niet goed zat.
We zullen het ook wel zien waar het schip strand
Had je toch al niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 01:23 schreef Elisabeth92 het volgende:
Heb ineens na dit weekend ook totaal geen zin meer in seks met hem.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar heb je zijn tollie tegen je huig gehad?
Elisabeth92, ben je man? Je typt:'' andersom wel''...Dat betekent dat hij JOUW tollie wel tegen zijn huig heeft gehad. Je bent al die tijd dus man.quote:
Huilen OMG niets onaantrekkelijker dan een jankende vent..quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:54 schreef Elisabeth92 het volgende:
Het viel allemaal wel mee achteraf wel super akward en hij moest weer huilen dat hij bang was me kwijt te raken omdat hij voelde dat het voor mij niet goed zat.
We zullen het ook wel zien waar het schip strand
Je hebt de post van Amarantha gemist waarop TS duidelijk reageert?quote:Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef Vida. het volgende:
Elisabeth92, ben je man? Je typt:'' andersom wel''...Dat betekent dat hij JOUW tollie wel tegen zijn huig heeft gehad. Je bent al die tijd dus man.
Ik heb de topic opgezocht en de reacties van Elisabeth92 gelezen. Er staat nergens expliciet dat het om een vrouw gaat, want dan gebruik je bijvoorbeeld bepaalde vocabulaire als het om jezelf gaat zoals: beffen, borsten etc.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt de post van Amarantha gemist waarop TS duidelijk reageert?
Oké ...quote:Op zondag 29 maart 2015 12:55 schreef Vida. het volgende:
Dat is wat ik uit de antwoorden van Elisabeth92 haal. Ik denk niet dat het een vrouw is.
Jij hebt een ruime fantasie! Is het lekker?quote:Op zondag 29 maart 2015 12:55 schreef Vida. het volgende:
[..]
Ik heb de topic opgezocht en de reacties van Elisabeth92 gelezen. Er staat nergens expliciet dat het om een vrouw gaat, want dan gebruik je bijvoorbeeld bepaalde vocabulaire als het om jezelf gaat zoals: beffen, borsten etc.
Ik trek de conclusie dat Elisabeth 92 een jongeman van 22 jaar is, in een homoseksuele relatie met een andere jongeman die kampt met overgewicht, waarbij de andere man er niet van houdt mannen te penetreren oftewel zelf gepenetreerd te worden. Elisabeth92 mag hem dus wel pijpen, maar andersom doet de andere jongen geen seksuele handelingen bij Elisabeth92. Misschien is er in het begin van de relatie wel sprake geweest van elkaar oraal bevredigen, maar niet iedere homo houdt van penetreren/zich laten penetreren.
Dat is wat ik uit de antwoorden van Elisabeth92 haal. Ik denk niet dat het een vrouw is.
En hoe lang pijp je al?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
Uuuhm ik ben een vrouw hoor... al 22 jaar lang idd 😑
Mhwaa...nee! IK geloof je niet. Je draait er namelijk steeds omheen in je replies en benoemt niet expliciet dingen die passen bij een ''reguliere'' hetero-relatie. Ik vind trouwens dat een VROUW die steeds een man afzuigt - al twee jaar lang- zonder penetratie of omgekeerd beffen een groot minderwaardig probleem heeft. zelfs als de man impotent is, kan hij alsnog zijn tong gebruiken! maar als zelfs dát niet gebeurt en jij blijft er lustig op los zuigen....zit je zelf niet helemaal 100 in elkaar.... Het klinkt MIJ vreemd in de oren...dit gedrag (van jouw vriend die zich steeds oraal laat verwennen, niks met je doet en je niet wil neuken) zou je eerder verwachten in een homoseksuele relatie...waarbij genoeg homo's niks moeten hebben van een andere jongen penetreren, maar genieten van orale seks geven en ontvangen. Dus naar mijn meining zijn er twee mogelijkheden:quote:Op zondag 29 maart 2015 14:47 schreef Elisabeth92 het volgende:
Uuuhm ik ben een vrouw hoor... al 22 jaar lang idd 😑
Bedankt Hans.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:04 schreef Vida. het volgende:
[..]
Mhwaa...nee! IK geloof je niet. Je draait er namelijk steeds omheen in je replies en benoemt niet expliciet dingen die passen bij een ''reguliere'' hetero-relatie. Ik vind trouwens dat een VROUW die steeds een man afzuigt - al twee jaar lang- zonder penetratie of omgekeerd beffen een groot minderwaardig probleem heeft. zelfs als de man impotent is, kan hij alsnog zijn tong gebruiken! maar als zelfs dát niet gebeurt en jij blijft er lustig op los zuigen....zit je zelf niet helemaal 100 in elkaar.... Het klinkt MIJ vreemd in de oren...dit gedrag (van jouw vriend die zich steeds oraal laat verwennen, niks met je doet en je niet wil neuken) zou je eerder verwachten in een homoseksuele relatie...waarbij genoeg homo's niks moeten hebben van een andere jongen penetreren, maar genieten van orale seks geven en ontvangen. Dus naar mijn meining zijn er twee mogelijkheden:
* je bent een vrouw met een minderwaardigheidscomplex
* Je man een jongen, maar liegt dat je een vrouw bent.
ook wanneer je een piemel hebt, kun je je in je hoofd je een vrouw voelen dus....;-)
maar goed, ik ga niet verder in discussie met je of je man of vrouw bent.
uh huh. oke. poets de glazen bol eens goed op. die is namelijk kapot.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee, nee, ik wéét zeker, dat Vida. eigenlijk een man is. Een lelijke, met issues.
Nee. IK geloof je niet, meneer Vida.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:10 schreef Vida. het volgende:
uh huh. oke. poets de glazen bol eens goed op. die is namelijk kapot.
Welke normale dame heeft de nick: ''klootzakkenvrouw''??.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee, nee, ik wéét zeker, dat Vida. eigenlijk een man is. Een lelijke, met issues.
Ja, probeer de aandacht maar te verschuiven, meneertje.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:12 schreef Vida. het volgende:
Welke normale dame heeft de nick: ''klootzakkenvrouw''??.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:12 schreef Vida. het volgende:
Welke normale dame heeft de nick: ''klootzakkenvrouw''??.
Passende lokquote.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Precies... zij kan hem snel op andere gedachten pijpen.
Maar jij begaat de fout met modder te gooien. Ik denk ook dat jij je aangevallen voelt omdat je een tokkie bent. want 'je kunt best denken dat ik een man kan zijn, maar door zonder reden er achteraan te typen dat ik een lelijke man zou zijn, is mijn ogen zwak, Klootzakkenvrouw.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |