abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152039427
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:02 schreef Aloulu het volgende:
Ik sluit Manny niet uit, maar denk toch dat Mayweather gaat winnen. Hij gaat Pacquiao laten komen en gewoon uitcounteren die pot tot het einde. Gun het Pacquiao veel meer natuurlijk. Dat wel.

Ik hoop dat Mayweather zeker als ie wint erna Amir Khan nog tegen gaat vechten. Ookal is die nog upcomming ben ik benieuwd hoe Floyd tegen zijn snelheid staat.
amir khan vind ik zo overrated. Hij begon goed in zijn "Amerikaanse" carriere toen hij bijvoorbeeld ook maidana versloeg maar is gestagneerd. Maidana heeft veel grotere stappen gemaakt dan hij.
Amir Khan en Adrien Boner zijn hele talentvolle boksers maar hebben de attitude niet die bijvoorbeeld Mayweather, Canelo en Maidana hebben.

Pretty Boy gaat na dit gevecht stoppen want zijn lucratieve contract met Shosports loopt ook af.
pi_152040269
Hoe gaan jullie kijken?
pi_152044982
Overigens heeft de echte kampioen zijn titels vannacht succesvol verdedigd

http://nos.nl/artikel/203(...)ls-zwaargewicht.html

quote:
Bokser Vladimir Klitsjko heeft zijn wereldtitels in het zwaargewicht met succes verdedigd. De 39-jarige Oekraïner was in New York op punten te sterk voor de Amerikaan Bryant Jennings. Klitsjko is wereldkampioen bij vier bonden: WBA, WBO, IBF en IBO.

De nog ongeslagen Jennings maakte het de wereldkampioen knap lastig. Klitsjko was dan ook niet in topvorm, maar hij wist zijn kleinere tegenstander toch vrij eenvoudig op afstand te houden. Met zijn ferme jab scoorde de favoriet erop los.

Jennings hield het de volle twaalf ronden vol, maar na afloop waren de scores van de jury duidelijk: Klitsjko boekte in zijn achttiende opeenvolgende titelgevecht zijn 64ste overwinning. Zijn laatste van drie nederlagen dateert van 2004.

Fury volgende tegenstander

Klitsjko kreeg na de partij tegen Jennings te horen dan de Brit Tyson Fury waarschijnlijk zijn volgende tegenstander is. "Ik kreeg net te horen dat ik word geacht mijn titel voor de WBA te verdedigen. Zoals het er nu naar uit ziet is dat tegen Fury."

De Oekraïner ziet echter liever Deontay Wilder als tegenstander. De Amerikaan heeft de wereldtitel bij de WBC en die wil Klitsjko ook in zijn bezit hebben.

Wie zijn volgende tegenstander ook wordt, beiden leveren een mooi affiche op. Fury is de nummer drie van de wereld en heeft al zijn 24 profpartijen gewonnen. Wilder heeft 33 zeges in evenzoveel partijen op zijn naam, waarvan 32 op knock-out. Alleen zijn laatste partij, het titelgevecht tegen Bermane Stiverne, won hij op punten.
pi_152047359
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 14:32 schreef Djibril het volgende:
amir khan vind ik zo overrated. Hij begon goed in zijn "Amerikaanse" carriere toen hij bijvoorbeeld ook maidana versloeg maar is gestagneerd. Maidana heeft veel grotere stappen gemaakt dan hij.
Amir Khan en Adrien Boner zijn hele talentvolle boksers maar hebben de attitude niet die bijvoorbeeld Mayweather, Canelo en Maidana hebben.

Pretty Boy gaat na dit gevecht stoppen want zijn lucratieve contract met Shosports loopt ook af.
Om echt een topper te worden moet hij nog veel bijleren en ik neem een afwachtende houding aan.
Ben eerst benieuwd eind Maart tegen Algieri hoe zijn gevecht verloopt. Wel traint ie ook bij Freddie Roach wat positief is, die weet wel wat er nodig is. Hij zegt ook dat hij veel talent heeft maar nog een lange weg te gaan ook. Amir Khan gaat niet stoppen. Ben erg benieuwd hoe ver hij komt uiteindelijk.

Overigens heeft ie Maidana in de eerste vier/vijf ronden wel alle hoeken van de ring laten zien. Was zwaar impressed. En ook positief dat hij na die harde hoek toch de partij heeft uitgebokst en winnend afgesloten.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152047871
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Om echt een topper te worden moet hij nog veel bijleren en ik neem een afwachtende houding aan.
Ben eerst benieuwd eind Maart tegen Algieri hoe zijn gevecht verloopt. Wel traint ie ook bij Freddie Roach wat positief is, die weet wel wat er nodig is. Hij zegt ook dat hij veel talent heeft maar nog een lange weg te gaan ook. Amir Khan gaat niet stoppen. Ben erg benieuwd hoe ver hij komt uiteindelijk.

Overigens heeft ie Maidana in de eerste vier/vijf ronden wel alle hoeken van de ring laten zien. Was zwaar impressed. En ook positief dat hij na die harde hoek toch de partij heeft uitgebokst en winnend afgesloten.
Zoals ik al zei is hij talentvol en was hij zijn "Amerikaanse" goed begonnen onder andere met het verslaan van Maidana. Maar waar Maidana zich verder ontwikkelde bleef khan achter. Maidana vernederde bijvoorbeeld Adrien Broner en verdiende zo zijn kans om tegen Floyd te vechten waarmee hij Floyd het ook lastig had gemaakt.
Khan is vervolgens met andere dingen bezig en verliest tegen Garcia. Hij kreeg gewoon een pak slaag van Danny Garcia. Vervolgens vecht hij tegen de mindere goden van de bokswereld om weer wat krediet te krijgen. Want als hij bijvoorbeeld tegen Canelo of Lara was gaan boksen lag hij zo weer op de grond.
Tegen Algieri heeft hij eindelijk een wedstrijd van niveau. Mocht hij deze verliezen dan zal hij de too niet snel bereiken. In mijn ogen is dit de top:
1. Floyd
2. Manny
3. Maidana
4. Canelo
5. Lara/Danny Garcia/Adrien Broner

Canelo en Danny Garcia hebben de meeste kans om nummer 1 te worden als Floyd stopt. Maidana, Manny en Lara worden er niet jonger op.
Broner is heel talentvol maar heeft gewoon de focus er niet voor. Die is meer bezig om als een rapper te leven.
pi_152048006
quote:
Klitsjko moet Tegen david Haye gaan vechten. Alleen David Haye kan het hem moeilijk maken en dat weet hij dus dat gaat hij ook niet doen. David Haye had een smoesje voor zijn verlies maar toch heeft hij het nog uitstekend gedaan en wil ik wel een rematch zien.
Die Wilder denkt dat hij Floyd is met zijn trashtalk maar david haye vloerde hem wel bij sparren.
Heavyweight is veel aan uitstraling kwijt geraakt.
pi_152048164
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef Djibril het volgende:
Zoals ik al zei is hij talentvol en was hij zijn "Amerikaanse" goed begonnen onder andere met het verslaan van Maidana. Maar waar Maidana zich verder ontwikkelde bleef khan achter. Maidana vernederde bijvoorbeeld Adrien Broner en verdiende zo zijn kans om tegen Floyd te vechten waarmee hij Floyd het ook lastig had gemaakt.
Khan is vervolgens met andere dingen bezig en verliest tegen Garcia. Hij kreeg gewoon een pak slaag van Danny Garcia. Vervolgens vecht hij tegen de mindere goden van de bokswereld om weer wat krediet te krijgen. Want als hij bijvoorbeeld tegen Canelo of Lara was gaan boksen lag hij zo weer op de grond.
Tegen Algieri heeft hij eindelijk een wedstrijd van niveau. Mocht hij deze verliezen dan zal hij de too niet snel bereiken.
Ik vind het te snel om Khan definitief af te schrijven na zijn verlies tegen Garcia. Als hij straks verliest van Algieri houden de hooggespannen verwachtingen van hem wel op. Daar ben ik het zeker met je eens. Ben daarom erg benieuwd eind Mei hoe die het gaat doen.

quote:
In mijn ogen is dit de top:
1. Floyd
2. Manny
3. Maidana
4. Canelo
5. Lara/Danny Garcia/Adrien Broner

Canelo en Danny Garcia hebben de meeste kans om nummer 1 te worden als Floyd stopt. Maidana, Manny en Lara worden er niet jonger op.
Broner is heel talentvol maar heeft gewoon de focus er niet voor. Die is meer bezig om als een rapper te leven.
Met die lijst ben ik het wel eens. Komt ook nog een jonge Oekrainer aan volgens mij, of Tsjetsjeen ofzo. Ben zijn naam vergeten nu. Maar zag er goed uit. Hoewel je altijd moet afwachten want echt de top bereiken komt veel meer bij kijken dan alleen talent. Ik vind Floyd wel echt een baas en ben erg benieuwd hoe het zaterdag gaat verlopen qua taktiek tussen de twee:

O.a. George Forman, Mosley, De la Hoya en Lennox Lewis over de pot van a.s. zaterdag:
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152050620
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Djibril het volgende:

[..]

Klitsjko moet Tegen david Haye gaan vechten. Alleen David Haye kan het hem moeilijk maken en dat weet hij dus dat gaat hij ook niet doen. David Haye had een smoesje voor zijn verlies maar toch heeft hij het nog uitstekend gedaan en wil ik wel een rematch zien.
Die Wilder denkt dat hij Floyd is met zijn trashtalk maar david haye vloerde hem wel bij sparren.
Iedereen dacht dat Wilder een kin van glas had maar heeft in zijn titelgevecht bewezen wel degelijk een kin te hebben en hij heeft verreweg de meeste explosiviteit van alle huidige zwaargewichten
pi_152066035
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Djibril het volgende:

[..]

Tuurlijk, iemand die al 3 jaar niet meer heeft gevochten is de grootste tegenstander voor Klitschko... Mag Haye eerst van Wilder en Fury winnen, wat de enige echte mogelijke tegenstand is op dit moment, met de nadruk op mogelijk want volgens mij wint Klitschko het allemaal vrij makkelijk met z'n lengte en reach voordeel.
pi_152071486
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 11:40 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Tuurlijk, iemand die al 3 jaar niet meer heeft gevochten is de grootste tegenstander voor Klitschko... Mag Haye eerst van Wilder en Fury winnen, wat de enige echte mogelijke tegenstand is op dit moment, met de nadruk op mogelijk want volgens mij wint Klitschko het allemaal vrij makkelijk met z'n lengte en reach voordeel.
Pretty Boy was ook meer dan een jaar eruit toen hij terug kwam en Ricky Hatton een pak slaag gaf. Haye was ook er een jaar uit om vervolgens de mond van chisora te snoeren.
Dat haye gestopt is met professioneel boksen wil niet zeggen dat hij gestopt is met trainen. Ben geen fan van Haye maar dat hij een uitmuntende bokser is kan niet worden ontkend.
Klitschko zal idd van Fury en Wilder winnen maar ik denk wel met de grootste moeite en op ervaring. Wilder en Fury zijn jonge gretige gasten die zich willen bewijzen.
pi_152071581
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:10 schreef Henrys het volgende:

[..]

Iedereen dacht dat Wilder een kin van glas had maar heeft in zijn titelgevecht bewezen wel degelijk een kin te hebben en hij heeft verreweg de meeste explosiviteit van alle huidige zwaargewichten
Wilder domineerde Stiverne, maar sowieso Stiverne :'). Daagde nooit Klitschko uit en dacht met zijn titel dat hij lennox lewis was. Wilder won terecht van hem maar vond stiverne eerder zwak. Maat klitschko heeft de kracht rn ervaring wel om de kin van wilder te breken. Die is niet eens getest in de wedstrijd tegen stiverne.
pi_152090711
Ik hoop dat ie die arrogante Mayweather helemaal de tyfus slaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2015 @ 13:49:29 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_152094437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:53 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat ie die arrogante Mayweather helemaal de tyfus slaat.
Waar en hoe laat te zien ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_152097239
150 euro ingezet op Packman voor KO 14 tegen 1 :)
Ik gok zelf op ronde 9.
pi_152099737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:43 schreef raptorix het volgende:
150 euro ingezet op Packman voor KO 14 tegen 1 :)
Ik gok zelf op ronde 9.
Kan je beter op mn bankrekening storten dan.
pi_152099758
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:30 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Kan je beter op mn bankrekening storten dan.
Hij slaat hem helemaal de tyfus.
pi_152099772
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hij slaat hem helemaal de tyfus.
Zou me heel vet lijken, maar zie het toch echt niet gebeuren.
pi_152099788
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ook wat inside tips ;)
pi_152099816
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ook wat inside tips ;)
Nja ben verre van een bokskenner, ben meer van de MMA. Maar als ik zie dat Pacquiao drukker bezig is met player/coach zijn in de PBA wat die totaal niet kan en histoisch slecht speelt, dan zou ik toch over mn hoofd krabben.
pi_152099934
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Dit, Mayweather is veel te defensief hiervoor
pi_152100038
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:40 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dit, Mayweather is veel te defensief hiervoor
Het word laatste grote gevecht voor pacman, die gaat alles geven, maar dan ook echt alles, Mayweather is alleen maar geld aan het tellen.
pi_152100063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het word laatste grote gevecht voor pacman, die gaat alles geven, maar dan ook echt alles, Mayweather is alleen maar geld aan het tellen.
Ja en dat is juist het gevaar voor Manny, Floyd is een pure countervechter, die hoopt daar alleen maar op.
pi_152100121
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:46 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ja en dat is juist het gevaar voor Manny, Floyd is een pure countervechter, die hoopt daar alleen maar op.
Floyd gaat gewoon klappen krijgen, Manny zal de grootste bokser alle tijden zijn.
pi_152100851
waar te bekijken:)?
Geniet van het leven:):)
pi_152100912
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Floyd gaat gewoon klappen krijgen, Manny zal de grootste bokser alle tijden zijn.
Beide worden nooit de grootste allertijden, zal wel weer een beslissing worden. :')
pi_152100988
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is ook het laatste gevecht van Mayweather hij probeert gewoon met zo veel cash mogelijk de boxwereld verlaten. Zijn contract met shosports loopt ook bijna af. Volgens mij had hij voor 6 wedstrijden getekend en dit is zijn vijfde. In september zal hij waarschijnlijk nog een gevecht aangaan en daarna stoppen. Maarja hij zal geen wedstrijd meer boksen met een grotere omzet als deze wedstrijd.

Ik hoop op Pacman, maar ben bang dat Pretty Boy toch gaat winnen. En dat zou ook niet onverdiend zijn als je ziet hoe hard hij ervoor heeft gewerkt.
pi_152100995
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:20 schreef prefix1 het volgende:
waar te bekijken:)?
HBO 100 euro voor stream.
pi_152103947
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:27 schreef Djibril het volgende:

[..]

En voor niks op de doorgaans verboden streams uit het lijstje van danny waar absoluut niet naar mag worden verwezen :)
pi_152108304
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:27 schreef Djibril het volgende:

[..]

Sky Engeland 20 pond dacht ik, bij vooruit boeken
pi_152119186
Heb er echt zin in, zondagochtend om 03:00 he? Zit alleen nog wel met hoe die ik die wedstrijd ga kijken, geen enkel cafe of iets zal het rond die tijd uitzenden anders leek me dat ideaal. Wordt waarschijnlijk achter de pc dan.

Overigens ben ik voor Pacman.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')