De kans dat het dan 'gewoon' op RTL7 of op ZDF te zien zal zijn is dan wel klein lijkt me. Kolere 100 dollar voor een streamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef No-P het volgende:
Voor een pay-per-view ticket zal je waarschijnlijk 100 dollar moeten betalen in de VS. Dan is een ticket in de zaal voor 1500 dollar (achterste rij) niet eens veel. Ze worden nu al doorverkocht voor een veelvoudige hiervan.
die heb ik natuurlijk niet hequote:Op donderdag 23 april 2015 12:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Sky Select.
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_broadcasting
Even gezocht, het is om 7 PM in Las Vegas. Tijdsverschil is 9 uur dus dan is het hier 4 uur 's nachts als ik goed reken.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Helaas kan ik niet kijkenAchja.
Hoe laat is dit gevecht NL tijd?
Dankjewel! Dat wordt moeilijk dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Even gezocht, het is om 7 PM in Las Vegas. Tijdsverschil is 9 uur dus dan is het hier 4 uur 's nachts als ik goed reken.
Ik kwam trouwens een plattegrondje tegen met alle prijzen erin, kolereWeet niet of dit een officiele site is trouwens.
In het linkje wat ik hiervoor postte is het duurste ticket 57K USD. Maar ik zie nu dat er een (denk ik officielere) site is waar de verkoop over een klein uurtje begint. Over een uur daar dus even kijken voor de prijzen!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Djibril het volgende:
Hoorde(als ik het goed gehoord heb) laatst in de documentaire van Shosports over deze wedstrijd dat Mayweathers manager zei dat de eerste rij voor 150.000 dollar per stoel gaat. Kan het verkeerd hebben gehoord, maar dat is wel buiten proporties.
Ja dat linkje wat je stuurde zal wel officieel zijn en kloppen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
In het linkje wat ik hiervoor postte is het duurste ticket 57K USD. Maar ik zie nu dat er een (denk ik officielere) site is waar de verkoop over een klein uurtje begint. Over een uur daar dus even kijken voor de prijzen!
En dan gaat er iemand in de eerste 10 sec. KOquote:Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef Djibril het volgende:
Ja dat linkje wat je stuurde zal wel officieel zijn en kloppen.
Maar ik bedoelde dat ik het meer hier had gehoord van de manager van Pretty Boy Floyd aka The Human ATM:
Vanaf 19:05
Ja, klopt mayweather promotions wil alleen maar de prijs verhogen en als daar "trashtalk" voor nodig is zullen ze dat doen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan gaat er iemand in de eerste 10 sec. KODuur uitje.
Denk dat hij wat overdrijft
Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik zit voor de grap op de ticketmastersite te kijken, volgens mij vliegen die kaartjes weg.
Dat moet haast wel want de duurste kaartjes die ik zie zijn 'maar' 7500 USD plus 417 USD administratiekostenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:09 schreef Djibril het volgende:
[..]
Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.
Het zal sowieso wel een parade worden van celebs.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:09 schreef Djibril het volgende:
[..]
Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.
Mayweather zal inderdaad winnen omdat het gevecht te laat gaat plaats vinden. Pacman heeft snelle combinaties maar qua kracht is hij achteruit gegaan. Dit is in het voordeel van The Human ATM want die kan wel klappen ontvangen, hij heeft een goede verdediging. En hij zal Pacman laten gaan tot pacman niet meer kan, dan gaat die punten scoren. Deed hij ook bij Maidana(te wilde vechter) en Canelo(was nog te onervaren om het tegen TBE op te nemen).quote:Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het zal sowieso wel een parade worden van celebs.
Pacquiao zal niet op punten gaan winnen dus zal voor een (t)ko moeten gaan. Ik denk dat Mayweather zal winnen, helaas is het gevecht een jaar of 2-3 te laat, Pacquiao is recentelijk ook al een keer KO gegaan.
Zijn trouwens wel 2 midgets1.67 en 1.69
Ik zou het hier eens vragen..quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:22 schreef Henrys het volgende:
Kan je deze ergens tegen betaling in Nederland live volgen?
HBO Nederland heeft zeer weinig te maken met HBO Amerika en de rechten zijn ook niet wereldwijd standaard voor HBO, lijkt mij dan ook uitgesloten dat HBO Nederland het uitzendt gezien het feit dat ze nog nooit hier iets van sport hebben uitgezonden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 02:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou het hier eens vragen..
http://www.itshbo.nl/contact
amir khan vind ik zo overrated. Hij begon goed in zijn "Amerikaanse" carriere toen hij bijvoorbeeld ook maidana versloeg maar is gestagneerd. Maidana heeft veel grotere stappen gemaakt dan hij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:02 schreef Aloulu het volgende:
Ik sluit Manny niet uit, maar denk toch dat Mayweather gaat winnen. Hij gaat Pacquiao laten komen en gewoon uitcounteren die pot tot het einde. Gun het Pacquiao veel meer natuurlijk. Dat wel.
Ik hoop dat Mayweather zeker als ie wint erna Amir Khan nog tegen gaat vechten. Ookal is die nog upcomming ben ik benieuwd hoe Floyd tegen zijn snelheid staat.
quote:Bokser Vladimir Klitsjko heeft zijn wereldtitels in het zwaargewicht met succes verdedigd. De 39-jarige Oekraïner was in New York op punten te sterk voor de Amerikaan Bryant Jennings. Klitsjko is wereldkampioen bij vier bonden: WBA, WBO, IBF en IBO.
De nog ongeslagen Jennings maakte het de wereldkampioen knap lastig. Klitsjko was dan ook niet in topvorm, maar hij wist zijn kleinere tegenstander toch vrij eenvoudig op afstand te houden. Met zijn ferme jab scoorde de favoriet erop los.
Jennings hield het de volle twaalf ronden vol, maar na afloop waren de scores van de jury duidelijk: Klitsjko boekte in zijn achttiende opeenvolgende titelgevecht zijn 64ste overwinning. Zijn laatste van drie nederlagen dateert van 2004.
Fury volgende tegenstander
Klitsjko kreeg na de partij tegen Jennings te horen dan de Brit Tyson Fury waarschijnlijk zijn volgende tegenstander is. "Ik kreeg net te horen dat ik word geacht mijn titel voor de WBA te verdedigen. Zoals het er nu naar uit ziet is dat tegen Fury."
De Oekraïner ziet echter liever Deontay Wilder als tegenstander. De Amerikaan heeft de wereldtitel bij de WBC en die wil Klitsjko ook in zijn bezit hebben.
Wie zijn volgende tegenstander ook wordt, beiden leveren een mooi affiche op. Fury is de nummer drie van de wereld en heeft al zijn 24 profpartijen gewonnen. Wilder heeft 33 zeges in evenzoveel partijen op zijn naam, waarvan 32 op knock-out. Alleen zijn laatste partij, het titelgevecht tegen Bermane Stiverne, won hij op punten.
Om echt een topper te worden moet hij nog veel bijleren en ik neem een afwachtende houding aan.quote:Op zondag 26 april 2015 14:32 schreef Djibril het volgende:
amir khan vind ik zo overrated. Hij begon goed in zijn "Amerikaanse" carriere toen hij bijvoorbeeld ook maidana versloeg maar is gestagneerd. Maidana heeft veel grotere stappen gemaakt dan hij.
Amir Khan en Adrien Boner zijn hele talentvolle boksers maar hebben de attitude niet die bijvoorbeeld Mayweather, Canelo en Maidana hebben.
Pretty Boy gaat na dit gevecht stoppen want zijn lucratieve contract met Shosports loopt ook af.
Zoals ik al zei is hij talentvol en was hij zijn "Amerikaanse" goed begonnen onder andere met het verslaan van Maidana. Maar waar Maidana zich verder ontwikkelde bleef khan achter. Maidana vernederde bijvoorbeeld Adrien Broner en verdiende zo zijn kans om tegen Floyd te vechten waarmee hij Floyd het ook lastig had gemaakt.quote:Op zondag 26 april 2015 18:33 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Om echt een topper te worden moet hij nog veel bijleren en ik neem een afwachtende houding aan.
Ben eerst benieuwd eind Maart tegen Algieri hoe zijn gevecht verloopt. Wel traint ie ook bij Freddie Roach wat positief is, die weet wel wat er nodig is. Hij zegt ook dat hij veel talent heeft maar nog een lange weg te gaan ook. Amir Khan gaat niet stoppen. Ben erg benieuwd hoe ver hij komt uiteindelijk.
Overigens heeft ie Maidana in de eerste vier/vijf ronden wel alle hoeken van de ring laten zien. Was zwaar impressed. En ook positief dat hij na die harde hoek toch de partij heeft uitgebokst en winnend afgesloten.
Klitsjko moet Tegen david Haye gaan vechten. Alleen David Haye kan het hem moeilijk maken en dat weet hij dus dat gaat hij ook niet doen. David Haye had een smoesje voor zijn verlies maar toch heeft hij het nog uitstekend gedaan en wil ik wel een rematch zien.quote:Op zondag 26 april 2015 17:04 schreef Max23 het volgende:
Overigens heeft de echte kampioen zijn titels vannacht succesvol verdedigd
http://nos.nl/artikel/203(...)ls-zwaargewicht.html
[..]
Ik vind het te snel om Khan definitief af te schrijven na zijn verlies tegen Garcia. Als hij straks verliest van Algieri houden de hooggespannen verwachtingen van hem wel op. Daar ben ik het zeker met je eens. Ben daarom erg benieuwd eind Mei hoe die het gaat doen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef Djibril het volgende:
Zoals ik al zei is hij talentvol en was hij zijn "Amerikaanse" goed begonnen onder andere met het verslaan van Maidana. Maar waar Maidana zich verder ontwikkelde bleef khan achter. Maidana vernederde bijvoorbeeld Adrien Broner en verdiende zo zijn kans om tegen Floyd te vechten waarmee hij Floyd het ook lastig had gemaakt.
Khan is vervolgens met andere dingen bezig en verliest tegen Garcia. Hij kreeg gewoon een pak slaag van Danny Garcia. Vervolgens vecht hij tegen de mindere goden van de bokswereld om weer wat krediet te krijgen. Want als hij bijvoorbeeld tegen Canelo of Lara was gaan boksen lag hij zo weer op de grond.
Tegen Algieri heeft hij eindelijk een wedstrijd van niveau. Mocht hij deze verliezen dan zal hij de too niet snel bereiken.
Met die lijst ben ik het wel eens. Komt ook nog een jonge Oekrainer aan volgens mij, of Tsjetsjeen ofzo. Ben zijn naam vergeten nu. Maar zag er goed uit. Hoewel je altijd moet afwachten want echt de top bereiken komt veel meer bij kijken dan alleen talent. Ik vind Floyd wel echt een baas en ben erg benieuwd hoe het zaterdag gaat verlopen qua taktiek tussen de twee:quote:In mijn ogen is dit de top:
1. Floyd
2. Manny
3. Maidana
4. Canelo
5. Lara/Danny Garcia/Adrien Broner
Canelo en Danny Garcia hebben de meeste kans om nummer 1 te worden als Floyd stopt. Maidana, Manny en Lara worden er niet jonger op.
Broner is heel talentvol maar heeft gewoon de focus er niet voor. Die is meer bezig om als een rapper te leven.
Iedereen dacht dat Wilder een kin van glas had maar heeft in zijn titelgevecht bewezen wel degelijk een kin te hebben en hij heeft verreweg de meeste explosiviteit van alle huidige zwaargewichtenquote:Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Djibril het volgende:
[..]
Klitsjko moet Tegen david Haye gaan vechten. Alleen David Haye kan het hem moeilijk maken en dat weet hij dus dat gaat hij ook niet doen. David Haye had een smoesje voor zijn verlies maar toch heeft hij het nog uitstekend gedaan en wil ik wel een rematch zien.
Die Wilder denkt dat hij Floyd is met zijn trashtalk maar david haye vloerde hem wel bij sparren.
Heavyweight is veel aan uitstraling kwijt geraakt.
Tuurlijk, iemand die al 3 jaar niet meer heeft gevochten is de grootste tegenstander voor Klitschko... Mag Haye eerst van Wilder en Fury winnen, wat de enige echte mogelijke tegenstand is op dit moment, met de nadruk op mogelijk want volgens mij wint Klitschko het allemaal vrij makkelijk met z'n lengte en reach voordeel.quote:Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Djibril het volgende:
[..]
Klitsjko moet Tegen david Haye gaan vechten. Alleen David Haye kan het hem moeilijk maken en dat weet hij dus dat gaat hij ook niet doen. David Haye had een smoesje voor zijn verlies maar toch heeft hij het nog uitstekend gedaan en wil ik wel een rematch zien.
Die Wilder denkt dat hij Floyd is met zijn trashtalk maar david haye vloerde hem wel bij sparren.
Heavyweight is veel aan uitstraling kwijt geraakt.
Pretty Boy was ook meer dan een jaar eruit toen hij terug kwam en Ricky Hatton een pak slaag gaf. Haye was ook er een jaar uit om vervolgens de mond van chisora te snoeren.quote:Op maandag 27 april 2015 11:40 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Tuurlijk, iemand die al 3 jaar niet meer heeft gevochten is de grootste tegenstander voor Klitschko... Mag Haye eerst van Wilder en Fury winnen, wat de enige echte mogelijke tegenstand is op dit moment, met de nadruk op mogelijk want volgens mij wint Klitschko het allemaal vrij makkelijk met z'n lengte en reach voordeel.
Wilder domineerde Stiverne, maar sowieso Stivernequote:Op zondag 26 april 2015 20:10 schreef Henrys het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat Wilder een kin van glas had maar heeft in zijn titelgevecht bewezen wel degelijk een kin te hebben en hij heeft verreweg de meeste explosiviteit van alle huidige zwaargewichten
Waar en hoe laat te zien ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:53 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat ie die arrogante Mayweather helemaal de tyfus slaat.
Kan je beter op mn bankrekening storten dan.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:43 schreef raptorix het volgende:
150 euro ingezet op Packman voor KO 14 tegen 1
Ik gok zelf op ronde 9.
Hij slaat hem helemaal de tyfus.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan je beter op mn bankrekening storten dan.
Zou me heel vet lijken, maar zie het toch echt niet gebeuren.quote:
Ook wat inside tipsquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou me heel vet lijken, maar zie het toch echt niet gebeuren.
Nja ben verre van een bokskenner, ben meer van de MMA. Maar als ik zie dat Pacquiao drukker bezig is met player/coach zijn in de PBA wat die totaal niet kan en histoisch slecht speelt, dan zou ik toch over mn hoofd krabben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |