abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:00:44 #1
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_150878558
Waar het in de Heavyweight klasse al jaren ontbreekt aan een echte titanenstrijd, gaat in de Welterweight klasse nu echt gebeuren. De twee superkampioenen, die regelmatig opduiken in lijstjes met de grootste boksers ooit, treffen elkaar op 2 mei 2015 in Las Vegas in het MGM hotel.

Floyd Mayweather Jr. , onder andere de best verdiende sporter van 2013-14 en houder van de RING, WBC, WBA jr. middleweight; RING, WBC, WBA welterweight titels. Met wereldtitels in 5 verschillende gewichtsklassen en 47 overwinningen (26 K.O.) zonder verlies of gelijkspel is het met recht één van de grootste boksers van het moment.

Manny Pacquiao, wereldkampioen in 8 gewichtsklassen, verkozen tot bokser van het decennium 2000, tot 2012 de nummer 1 Pound-for-Pound bokser van de wereld en houder van de WBO titel.

Naar verluidt zal er zo'n 200 miljoen worden verdeeld onder de twee boksers.

Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_150880599
Gaat echt helemaal nergens over dat bedrag.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:39:04 #3
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_150880875
Voor een pay-per-view ticket zal je waarschijnlijk 100 dollar moeten betalen in de VS. Dan is een ticket in de zaal voor 1500 dollar (achterste rij) niet eens veel. Ze worden nu al doorverkocht voor een veelvoudige hiervan.
Sei wachsam,
pi_150889258
En dan na 3 minuten een KO ^O^
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 29 maart 2015 @ 22:40:36 #5
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_151174628
Inmiddels is het verwachte prijzengeld verdubbeld naar 400 miljoen.

Wie Manny Pacquiao niet kent moet de docu Manny kijken. Zeker de moeite waard voor de boksliefhebber.
Sei wachsam,
pi_151175172
Gevecht dat zo'n jaar of twee te laat wordt gehouden, maar ik wil het zien. Vraag: kan ik het ook zien?
Sport1 wellicht?
pi_151175268
Goede vraag, dit wil ik ook wel zien.
  zondag 29 maart 2015 @ 22:57:03 #8
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_151175415
De tijd is nog niet bekend maar ik gok dat het gevecht rond 10 uur begint. In Nederland is het 9 uur later dus dat zou rond 7 uur s ochtends zijn.
In VS en UK is het te zien via payperview, over een uitzending in NL is nog geen informatie.
Op Duitse TV is vaak het een en ander te volgen, maar ook daar over nog niks gehoord.
Sei wachsam,
  Moderator zondag 29 maart 2015 @ 22:59:04 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_151175494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:39 schreef No-P het volgende:
Voor een pay-per-view ticket zal je waarschijnlijk 100 dollar moeten betalen in de VS. Dan is een ticket in de zaal voor 1500 dollar (achterste rij) niet eens veel. Ze worden nu al doorverkocht voor een veelvoudige hiervan.
De kans dat het dan 'gewoon' op RTL7 of op ZDF te zien zal zijn is dan wel klein lijkt me. Kolere 100 dollar voor een stream :')

Zou het wel willen zien trouwens. Op zaterdag is dat wel te doen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_151176426
Beter een paar jaar te laat dan nooit.
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 12:44:39 #11
9859 crew  Karina
Woman
pi_151954196
quote:
die heb ik natuurlijk niet he ;) Niet legaal iig O-)
niet zo tof doen
pi_151954246
Helaas kan ik niet kijken ;( Achja.

Hoe laat is dit gevecht NL tijd?
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 12:54:46 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_151954499
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Helaas kan ik niet kijken ;( Achja.

Hoe laat is dit gevecht NL tijd?
Even gezocht, het is om 7 PM in Las Vegas. Tijdsverschil is 9 uur dus dan is het hier 4 uur 's nachts als ik goed reken.

Ik kwam trouwens een plattegrondje tegen met alle prijzen erin, kolere :D Weet niet of dit een officiele site is trouwens.
niet zo tof doen
pi_151954590
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 12:54 schreef Karina het volgende:

[..]

Even gezocht, het is om 7 PM in Las Vegas. Tijdsverschil is 9 uur dus dan is het hier 4 uur 's nachts als ik goed reken.

Ik kwam trouwens een plattegrondje tegen met alle prijzen erin, kolere :D Weet niet of dit een officiele site is trouwens.
Dankjewel! Dat wordt moeilijk dan.

Oh, valt me reuze mee :o Heb meteen even die 4 tickets van zone C gekocht.
pi_151954605
Wacht, hoe komen ze hieraan _O- :')___!

"$3225 seller fees and shipping" Echt, dat kan toch niet
  donderdag 23 april 2015 @ 18:48:50 #16
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_151963526
Shot, zelf kan ik het niet zien.
Sei wachsam,
pi_151965604
Hoorde(als ik het goed gehoord heb) laatst in de documentaire van Shosports over deze wedstrijd dat Mayweathers manager zei dat de eerste rij voor 150.000 dollar per stoel gaat. Kan het verkeerd hebben gehoord, maar dat is wel buiten proporties.
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 20:03:14 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_151965798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Djibril het volgende:
Hoorde(als ik het goed gehoord heb) laatst in de documentaire van Shosports over deze wedstrijd dat Mayweathers manager zei dat de eerste rij voor 150.000 dollar per stoel gaat. Kan het verkeerd hebben gehoord, maar dat is wel buiten proporties.
In het linkje wat ik hiervoor postte is het duurste ticket 57K USD. Maar ik zie nu dat er een (denk ik officielere) site is waar de verkoop over een klein uurtje begint. Over een uur daar dus even kijken voor de prijzen!
niet zo tof doen
pi_151968122
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:03 schreef Karina het volgende:

[..]

In het linkje wat ik hiervoor postte is het duurste ticket 57K USD. Maar ik zie nu dat er een (denk ik officielere) site is waar de verkoop over een klein uurtje begint. Over een uur daar dus even kijken voor de prijzen!
Ja dat linkje wat je stuurde zal wel officieel zijn en kloppen.
Maar ik bedoelde dat ik het meer hier had gehoord van de manager van Pretty Boy Floyd aka The Human ATM :') :

Vanaf 19:05
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 21:01:45 #20
9859 crew  Karina
Woman
pi_151968228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 20:59 schreef Djibril het volgende:

Ja dat linkje wat je stuurde zal wel officieel zijn en kloppen.
Maar ik bedoelde dat ik het meer hier had gehoord van de manager van Pretty Boy Floyd aka The Human ATM :') :

Vanaf 19:05
En dan gaat er iemand in de eerste 10 sec. KO :') Duur uitje.

Denk dat hij wat overdrijft :P
niet zo tof doen
pi_151968427
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:01 schreef Karina het volgende:

[..]

En dan gaat er iemand in de eerste 10 sec. KO :') Duur uitje.

Denk dat hij wat overdrijft :P
Ja, klopt mayweather promotions wil alleen maar de prijs verhogen en als daar "trashtalk" voor nodig is zullen ze dat doen.
In de tweede gevecht(of eerste?) verdiende Money Mayweather 15.000 dollar per seconde, hij gaat daarom ook nooit voor de KO. Ik heb al die documentaires van Sho over hem gezien als hij traint naar een wedstrijd toe en nooit zie je hem hard uithalen naar een bokszak. Maar het zelfs meer zit te aaien. Hij wil gewoon zo punten scoren.
Als ik het goed heb is zijn laatste KO tegen Victor Ortiz en dat was heel klungelig van Ortiz. Sowieso Ortiz :')
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 21:05:46 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_151968439
Ik zit voor de grap op de ticketmastersite te kijken, volgens mij vliegen die kaartjes weg.
niet zo tof doen
pi_151968583
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik zit voor de grap op de ticketmastersite te kijken, volgens mij vliegen die kaartjes weg.
Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.
  Moderator donderdag 23 april 2015 @ 21:11:03 #24
9859 crew  Karina
Woman
pi_151968667
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:09 schreef Djibril het volgende:

[..]

Sowieso de ringside wordt allemaal opgekocht door rappers en basketballers. Die komen hun maatje Mayweather even aanmoedigen maar daar moeten ze wel eerst een halve ton voor betalen.
Dat moet haast wel want de duurste kaartjes die ik zie zijn 'maar' 7500 USD plus 417 USD administratiekosten :')
niet zo tof doen
pi_151971705
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 21:09 schreef Djibril het volgende:

[..]

Het zal sowieso wel een parade worden van celebs.

Pacquiao zal niet op punten gaan winnen dus zal voor een (t)ko moeten gaan. Ik denk dat Mayweather zal winnen, helaas is het gevecht een jaar of 2-3 te laat, Pacquiao is recentelijk ook al een keer KO gegaan.

Zijn trouwens wel 2 midgets :D 1.67 en 1.69
pi_151971974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 22:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het zal sowieso wel een parade worden van celebs.

Pacquiao zal niet op punten gaan winnen dus zal voor een (t)ko moeten gaan. Ik denk dat Mayweather zal winnen, helaas is het gevecht een jaar of 2-3 te laat, Pacquiao is recentelijk ook al een keer KO gegaan.

Zijn trouwens wel 2 midgets :D 1.67 en 1.69
Mayweather zal inderdaad winnen omdat het gevecht te laat gaat plaats vinden. Pacman heeft snelle combinaties maar qua kracht is hij achteruit gegaan. Dit is in het voordeel van The Human ATM want die kan wel klappen ontvangen, hij heeft een goede verdediging. En hij zal Pacman laten gaan tot pacman niet meer kan, dan gaat die punten scoren. Deed hij ook bij Maidana(te wilde vechter) en Canelo(was nog te onervaren om het tegen TBE op te nemen).

Als Pretty Boy niet gevloerd wordt binnen 4 rondes heeft Pacman bijna zeker verloren.
  vrijdag 24 april 2015 @ 10:23:44 #27
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_151981144
Pacquiao wint
pi_151997754
Ik sluit Manny niet uit, maar denk toch dat Mayweather gaat winnen. Hij gaat Pacquiao laten komen en gewoon uitcounteren die pot tot het einde. Gun het Pacquiao veel meer natuurlijk. Dat wel.

Ik hoop dat Mayweather zeker als ie wint erna Amir Khan nog tegen gaat vechten. Ookal is die nog upcomming ben ik benieuwd hoe Floyd tegen zijn snelheid staat.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152004006
Kan je deze ergens tegen betaling in Nederland live volgen?
pi_152006725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 23:22 schreef Henrys het volgende:
Kan je deze ergens tegen betaling in Nederland live volgen?
Ik zou het hier eens vragen..
http://www.itshbo.nl/contact
pi_152036434
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2015 02:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik zou het hier eens vragen..
http://www.itshbo.nl/contact
HBO Nederland heeft zeer weinig te maken met HBO Amerika en de rechten zijn ook niet wereldwijd standaard voor HBO, lijkt mij dan ook uitgesloten dat HBO Nederland het uitzendt gezien het feit dat ze nog nooit hier iets van sport hebben uitgezonden.

Heb overigens het idee dat niemand in NL de rechten heeft gekocht en dat we het dus niet kunnen kijken op Nederlandse TV zie iig tot nog toe niets op de sites van Sport1 en Fox Sports, wat de enige zenders in NL zijn die de rechten zouden kunnen en willen betalen.

Zowiezo zijn de rechten in Engeland, België en Duitsland verkocht aan voor Nederland ontoegankelijke premium-zenders.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 12:50:43 ]
pi_152039427
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 20:02 schreef Aloulu het volgende:
Ik sluit Manny niet uit, maar denk toch dat Mayweather gaat winnen. Hij gaat Pacquiao laten komen en gewoon uitcounteren die pot tot het einde. Gun het Pacquiao veel meer natuurlijk. Dat wel.

Ik hoop dat Mayweather zeker als ie wint erna Amir Khan nog tegen gaat vechten. Ookal is die nog upcomming ben ik benieuwd hoe Floyd tegen zijn snelheid staat.
amir khan vind ik zo overrated. Hij begon goed in zijn "Amerikaanse" carriere toen hij bijvoorbeeld ook maidana versloeg maar is gestagneerd. Maidana heeft veel grotere stappen gemaakt dan hij.
Amir Khan en Adrien Boner zijn hele talentvolle boksers maar hebben de attitude niet die bijvoorbeeld Mayweather, Canelo en Maidana hebben.

Pretty Boy gaat na dit gevecht stoppen want zijn lucratieve contract met Shosports loopt ook af.
pi_152040269
Hoe gaan jullie kijken?
pi_152044982
Overigens heeft de echte kampioen zijn titels vannacht succesvol verdedigd

http://nos.nl/artikel/203(...)ls-zwaargewicht.html

quote:
Bokser Vladimir Klitsjko heeft zijn wereldtitels in het zwaargewicht met succes verdedigd. De 39-jarige Oekraïner was in New York op punten te sterk voor de Amerikaan Bryant Jennings. Klitsjko is wereldkampioen bij vier bonden: WBA, WBO, IBF en IBO.

De nog ongeslagen Jennings maakte het de wereldkampioen knap lastig. Klitsjko was dan ook niet in topvorm, maar hij wist zijn kleinere tegenstander toch vrij eenvoudig op afstand te houden. Met zijn ferme jab scoorde de favoriet erop los.

Jennings hield het de volle twaalf ronden vol, maar na afloop waren de scores van de jury duidelijk: Klitsjko boekte in zijn achttiende opeenvolgende titelgevecht zijn 64ste overwinning. Zijn laatste van drie nederlagen dateert van 2004.

Fury volgende tegenstander

Klitsjko kreeg na de partij tegen Jennings te horen dan de Brit Tyson Fury waarschijnlijk zijn volgende tegenstander is. "Ik kreeg net te horen dat ik word geacht mijn titel voor de WBA te verdedigen. Zoals het er nu naar uit ziet is dat tegen Fury."

De Oekraïner ziet echter liever Deontay Wilder als tegenstander. De Amerikaan heeft de wereldtitel bij de WBC en die wil Klitsjko ook in zijn bezit hebben.

Wie zijn volgende tegenstander ook wordt, beiden leveren een mooi affiche op. Fury is de nummer drie van de wereld en heeft al zijn 24 profpartijen gewonnen. Wilder heeft 33 zeges in evenzoveel partijen op zijn naam, waarvan 32 op knock-out. Alleen zijn laatste partij, het titelgevecht tegen Bermane Stiverne, won hij op punten.
pi_152047359
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 14:32 schreef Djibril het volgende:
amir khan vind ik zo overrated. Hij begon goed in zijn "Amerikaanse" carriere toen hij bijvoorbeeld ook maidana versloeg maar is gestagneerd. Maidana heeft veel grotere stappen gemaakt dan hij.
Amir Khan en Adrien Boner zijn hele talentvolle boksers maar hebben de attitude niet die bijvoorbeeld Mayweather, Canelo en Maidana hebben.

Pretty Boy gaat na dit gevecht stoppen want zijn lucratieve contract met Shosports loopt ook af.
Om echt een topper te worden moet hij nog veel bijleren en ik neem een afwachtende houding aan.
Ben eerst benieuwd eind Maart tegen Algieri hoe zijn gevecht verloopt. Wel traint ie ook bij Freddie Roach wat positief is, die weet wel wat er nodig is. Hij zegt ook dat hij veel talent heeft maar nog een lange weg te gaan ook. Amir Khan gaat niet stoppen. Ben erg benieuwd hoe ver hij komt uiteindelijk.

Overigens heeft ie Maidana in de eerste vier/vijf ronden wel alle hoeken van de ring laten zien. Was zwaar impressed. En ook positief dat hij na die harde hoek toch de partij heeft uitgebokst en winnend afgesloten.
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_152047871
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 18:33 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Om echt een topper te worden moet hij nog veel bijleren en ik neem een afwachtende houding aan.
Ben eerst benieuwd eind Maart tegen Algieri hoe zijn gevecht verloopt. Wel traint ie ook bij Freddie Roach wat positief is, die weet wel wat er nodig is. Hij zegt ook dat hij veel talent heeft maar nog een lange weg te gaan ook. Amir Khan gaat niet stoppen. Ben erg benieuwd hoe ver hij komt uiteindelijk.

Overigens heeft ie Maidana in de eerste vier/vijf ronden wel alle hoeken van de ring laten zien. Was zwaar impressed. En ook positief dat hij na die harde hoek toch de partij heeft uitgebokst en winnend afgesloten.
Zoals ik al zei is hij talentvol en was hij zijn "Amerikaanse" goed begonnen onder andere met het verslaan van Maidana. Maar waar Maidana zich verder ontwikkelde bleef khan achter. Maidana vernederde bijvoorbeeld Adrien Broner en verdiende zo zijn kans om tegen Floyd te vechten waarmee hij Floyd het ook lastig had gemaakt.
Khan is vervolgens met andere dingen bezig en verliest tegen Garcia. Hij kreeg gewoon een pak slaag van Danny Garcia. Vervolgens vecht hij tegen de mindere goden van de bokswereld om weer wat krediet te krijgen. Want als hij bijvoorbeeld tegen Canelo of Lara was gaan boksen lag hij zo weer op de grond.
Tegen Algieri heeft hij eindelijk een wedstrijd van niveau. Mocht hij deze verliezen dan zal hij de too niet snel bereiken. In mijn ogen is dit de top:
1. Floyd
2. Manny
3. Maidana
4. Canelo
5. Lara/Danny Garcia/Adrien Broner

Canelo en Danny Garcia hebben de meeste kans om nummer 1 te worden als Floyd stopt. Maidana, Manny en Lara worden er niet jonger op.
Broner is heel talentvol maar heeft gewoon de focus er niet voor. Die is meer bezig om als een rapper te leven.
pi_152048006
quote:
Klitsjko moet Tegen david Haye gaan vechten. Alleen David Haye kan het hem moeilijk maken en dat weet hij dus dat gaat hij ook niet doen. David Haye had een smoesje voor zijn verlies maar toch heeft hij het nog uitstekend gedaan en wil ik wel een rematch zien.
Die Wilder denkt dat hij Floyd is met zijn trashtalk maar david haye vloerde hem wel bij sparren.
Heavyweight is veel aan uitstraling kwijt geraakt.
pi_152048164
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef Djibril het volgende:
Zoals ik al zei is hij talentvol en was hij zijn "Amerikaanse" goed begonnen onder andere met het verslaan van Maidana. Maar waar Maidana zich verder ontwikkelde bleef khan achter. Maidana vernederde bijvoorbeeld Adrien Broner en verdiende zo zijn kans om tegen Floyd te vechten waarmee hij Floyd het ook lastig had gemaakt.
Khan is vervolgens met andere dingen bezig en verliest tegen Garcia. Hij kreeg gewoon een pak slaag van Danny Garcia. Vervolgens vecht hij tegen de mindere goden van de bokswereld om weer wat krediet te krijgen. Want als hij bijvoorbeeld tegen Canelo of Lara was gaan boksen lag hij zo weer op de grond.
Tegen Algieri heeft hij eindelijk een wedstrijd van niveau. Mocht hij deze verliezen dan zal hij de too niet snel bereiken.
Ik vind het te snel om Khan definitief af te schrijven na zijn verlies tegen Garcia. Als hij straks verliest van Algieri houden de hooggespannen verwachtingen van hem wel op. Daar ben ik het zeker met je eens. Ben daarom erg benieuwd eind Mei hoe die het gaat doen.

quote:
In mijn ogen is dit de top:
1. Floyd
2. Manny
3. Maidana
4. Canelo
5. Lara/Danny Garcia/Adrien Broner

Canelo en Danny Garcia hebben de meeste kans om nummer 1 te worden als Floyd stopt. Maidana, Manny en Lara worden er niet jonger op.
Broner is heel talentvol maar heeft gewoon de focus er niet voor. Die is meer bezig om als een rapper te leven.
Met die lijst ben ik het wel eens. Komt ook nog een jonge Oekrainer aan volgens mij, of Tsjetsjeen ofzo. Ben zijn naam vergeten nu. Maar zag er goed uit. Hoewel je altijd moet afwachten want echt de top bereiken komt veel meer bij kijken dan alleen talent. Ik vind Floyd wel echt een baas en ben erg benieuwd hoe het zaterdag gaat verlopen qua taktiek tussen de twee:

O.a. George Forman, Mosley, De la Hoya en Lennox Lewis over de pot van a.s. zaterdag:
pi_152050620
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Djibril het volgende:

[..]

Klitsjko moet Tegen david Haye gaan vechten. Alleen David Haye kan het hem moeilijk maken en dat weet hij dus dat gaat hij ook niet doen. David Haye had een smoesje voor zijn verlies maar toch heeft hij het nog uitstekend gedaan en wil ik wel een rematch zien.
Die Wilder denkt dat hij Floyd is met zijn trashtalk maar david haye vloerde hem wel bij sparren.
Iedereen dacht dat Wilder een kin van glas had maar heeft in zijn titelgevecht bewezen wel degelijk een kin te hebben en hij heeft verreweg de meeste explosiviteit van alle huidige zwaargewichten
pi_152066035
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Djibril het volgende:

[..]

Tuurlijk, iemand die al 3 jaar niet meer heeft gevochten is de grootste tegenstander voor Klitschko... Mag Haye eerst van Wilder en Fury winnen, wat de enige echte mogelijke tegenstand is op dit moment, met de nadruk op mogelijk want volgens mij wint Klitschko het allemaal vrij makkelijk met z'n lengte en reach voordeel.
pi_152071486
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 11:40 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Tuurlijk, iemand die al 3 jaar niet meer heeft gevochten is de grootste tegenstander voor Klitschko... Mag Haye eerst van Wilder en Fury winnen, wat de enige echte mogelijke tegenstand is op dit moment, met de nadruk op mogelijk want volgens mij wint Klitschko het allemaal vrij makkelijk met z'n lengte en reach voordeel.
Pretty Boy was ook meer dan een jaar eruit toen hij terug kwam en Ricky Hatton een pak slaag gaf. Haye was ook er een jaar uit om vervolgens de mond van chisora te snoeren.
Dat haye gestopt is met professioneel boksen wil niet zeggen dat hij gestopt is met trainen. Ben geen fan van Haye maar dat hij een uitmuntende bokser is kan niet worden ontkend.
Klitschko zal idd van Fury en Wilder winnen maar ik denk wel met de grootste moeite en op ervaring. Wilder en Fury zijn jonge gretige gasten die zich willen bewijzen.
pi_152071581
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 20:10 schreef Henrys het volgende:

[..]

Iedereen dacht dat Wilder een kin van glas had maar heeft in zijn titelgevecht bewezen wel degelijk een kin te hebben en hij heeft verreweg de meeste explosiviteit van alle huidige zwaargewichten
Wilder domineerde Stiverne, maar sowieso Stiverne :'). Daagde nooit Klitschko uit en dacht met zijn titel dat hij lennox lewis was. Wilder won terecht van hem maar vond stiverne eerder zwak. Maat klitschko heeft de kracht rn ervaring wel om de kin van wilder te breken. Die is niet eens getest in de wedstrijd tegen stiverne.
pi_152090711
Ik hoop dat ie die arrogante Mayweather helemaal de tyfus slaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 april 2015 @ 13:49:29 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_152094437
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:53 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat ie die arrogante Mayweather helemaal de tyfus slaat.
Waar en hoe laat te zien ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_152097239
150 euro ingezet op Packman voor KO 14 tegen 1 :)
Ik gok zelf op ronde 9.
pi_152099737
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 15:43 schreef raptorix het volgende:
150 euro ingezet op Packman voor KO 14 tegen 1 :)
Ik gok zelf op ronde 9.
Kan je beter op mn bankrekening storten dan.
pi_152099758
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:30 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Kan je beter op mn bankrekening storten dan.
Hij slaat hem helemaal de tyfus.
pi_152099772
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hij slaat hem helemaal de tyfus.
Zou me heel vet lijken, maar zie het toch echt niet gebeuren.
pi_152099788
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Zou me heel vet lijken, maar zie het toch echt niet gebeuren.
Ook wat inside tips ;)
pi_152099816
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 17:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ook wat inside tips ;)
Nja ben verre van een bokskenner, ben meer van de MMA. Maar als ik zie dat Pacquiao drukker bezig is met player/coach zijn in de PBA wat die totaal niet kan en histoisch slecht speelt, dan zou ik toch over mn hoofd krabben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')