1equote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verliefd of bleek ze toch een vuige teef?
Hoe voel je die aankomen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:06 schreef Fylax het volgende:
Ik ga trouwens zo last krijgen van een paniekaanval, voel ik aan..
Heb het afgelopen nacht voor het eerst gehad. Dacht dat ik dood ging, en het begon met raar ademhalen.quote:
Moet je dat niet even tegen je ouders zeggen ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
En die rare ademhaling heb ik nu weer.. met benauwd gevoel.
Daar heb ik lekker pilletjes voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:06 schreef Fylax het volgende:
Ik ga trouwens zo last krijgen van een paniekaanval, voel ik aan..
Welke?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik lekker pilletjes voor.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
Maakt Yoki niet uit als het maar een zetpil is.
Je eerste twee posts maken in het R&P-forum en in NWS-SC.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je eerste twee posts maken in het R&P-forum en in NWS-SC.
Dan ben je wel een écht probleemgeval.
Geeft niks hoor vaduz.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:25 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja kijk, ik wil niet dat iemand weet dat ik van dit soort foto's houd, snap je?
Ja begrijpelijk, dit is ook zeker mijn tweede account. Waarschijnlijk heb je nog nooit een van de vier posts van mijn eerste account gelezen. (mocht je het wel weten te raden, b'vo uiteraard zal ik het dan ook toegeven en een derde account makenquote:
Geef jezelf anders hier alvast even aan FB / Spamuser opsporing service #7quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:40 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, dit is ook zeker mijn tweede account. Waarschijnlijk heb je nog nooit een van de vier posts van mijn eerste account gelezen. (mocht je het wel weten te raden, b'vo uiteraard zal ik het dan ook toegeven en een derde account maken)
Ik heb helemaal niks gedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:42 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Wss heb jij als mod al mijn originele username doorgevenDat is natuurlijk vlasspelen.
Gewoon niet in een topic vol met crew postenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:43 schreef HeyHoo het volgende:
Oké oké, hoe kan ik hier ongemerkt een cloon aanmaken!? Jullie zijn hier gvd te goed in.
Dus met je eerste account heb je 4 posts gemaakt. Je vijfde post was in een R&P-topic en je zesde post was hier in NWS-SC?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:40 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, dit is ook zeker mijn tweede account. Waarschijnlijk heb je nog nooit een van de vier posts van mijn eerste account gelezen. (mocht je het wel weten te raden, b'vo uiteraard zal ik het dan ook toegeven en een derde account maken)
Waar maak jij je dan zorgen over?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus met je eerste account heb je 4 posts gemaakt. Je vijfde post was in een R&P-topic en je zesde post was hier in NWS-SC?
Ik blijf het zorgwekkend vinden.
Het barst hier in NWS-SC van de mods en de FP-crew. Als je graag snel opgemerkt wilt worden, is posten in NWS-SC hét recept.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon niet in een topic vol met crew posten
Waar is je eerste account dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:40 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja kijk, ik dacht dat ik nog redelijk undercover was, omdat ik met mijn vorige account pas enkele posts had gedaan. Blijkbaar niet dus. Wat is eigenlijk het probleem met een cloon? Mijn directe omgeving zou mij als persoon kunnen herkennen bij mijn vorige username, dus heb ik een nieuwe account aangemaakt. Mocht deze cloon falen en gehaat worden, wat is dan een goed topic om mee te openen? Iets met betrekking tot het leenstelen in SES?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het barst hier in NWS-SC van de mods en de FP-crew. Als je graag snel opgemerkt wilt worden, is posten in NWS-SC hét recept.
Undercover proberen te blijven en gelijk je 2e post in het meest met crew overladen topic zetten, slimquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:50 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja kijk, ik dacht dat ik nog redelijk undercover was, omdat ik met mijn vorige account pas enkele posts had gedaan. Blijkbaar niet dus. Wat is eigenlijk het probleem met een cloon? Mijn directe omgeving zou mij als persoon kunnen herkennen bij mijn vorige username, dus heb ik een nieuwe account aangemaakt. Mocht deze cloon falen en gehaat worden, wat is dan een goed topic om mee te openen? Iets met betrekking tot het leenstelen in SES?
Zoals ik in mijn vorige posts benadrukt heb, ben ik hier nieuw. Is het nu echt zo dat ik weer een nieuwe account moet aanmaken, omdat ik heb toegegeven dat dit mijn tweede account is? De enige reden dat ik een nieuwe account had aangemaakt, was omdat ik mijn privacy wil waarborgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Undercover proberen te blijven en gelijk je 2e post in het meest met crew overladen topic zetten, slim
Die openbaar is wel zo onderhandquote:
Als je eerste account geen ban heeft mag je met deze gewoon posten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:57 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn vorige posts benadrukt heb, ben ik hier nieuw. Is het nu echt zo dat ik weer een nieuwe account moet aanmaken, omdat ik heb toegegeven dat dit mijn tweede account is? De enige reden dat ik een nieuwe account had aangemaakt, was omdat ik mijn privacy wil waarborgen.
Dat Google en al die virussen op mijn computer al mijn geheimen kennen, daar kan ik mee leven. Toch heb ik liever niet dat ik bij elke post moet nadenken of ik dit ook wil delen met mijn persoonlijke omgeving. Overigens ben ik niets geks van plan hoor, maar voor het geval dat .:9quote:
Kan jij als moderater mijn username wijzigen? Als dat kan, zou ik namelijk evengoed op mijn oude account door FOK'en. Anders is het ook geen probleem. Maar dan blijf ik liever op deze cloon.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je eerste account geen ban heeft mag je met deze gewoon posten.
Neen, kan niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:03 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Kan jij als moderater mijn username wijzigen? Als dat kan, zou ik namelijk evengoed op mijn oude account door FOK'en. Anders is het ook geen probleem. Maar dan blijf ik liever op deze cloon.
Sowieso heb je met 4 posts niet echt veel reputatie opgebouwd, wat je vorige account betreft...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:03 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Kan jij als moderater mijn username wijzigen? Als dat kan, zou ik namelijk evengoed op mijn oude account door FOK'en. Anders is het ook geen probleem. Maar dan blijf ik liever op deze cloon.
Nee, maar toch zou ik liever anoniem blijven. Het is ook absoluut niet zodat andere FOK'ers mij herkennen, als ik mijn oude username zou noemen weten jullie alsnog niet wie ik ben. Ik wil alleen liever ook anoniem zijn voor mijn persoonlijke omgeving. Ik neem aan dat vrienden jou ik niet zomaar zullen herkennen aan jouw username en dat je dat enigszins bewust heb gedaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso heb je met 4 posts niet echt veel reputatie opgebouwd, wat je vorige account betreft...
Je bent nu toch gewoon anoniem? No problem.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Nee, maar toch zou ik liever anoniem blijven. Het is ook absoluut niet zodat andere FOK'ers mij herkennen, als ik mijn oude username zou noemen weten jullie alsnog niet wie ik ben. Ik wil alleen liever ook anoniem zijn voor mijn persoonlijke omgeving. Ik neem aan dat vrienden jou ik niet zomaar zullen herkennen aan jouw username en dat je dat enigszins bewust heb gedaan?
Klöpt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Nee, maar toch zou ik liever anoniem blijven. Het is ook absoluut niet zodat andere FOK'ers mij herkennen, als ik mijn oude username zou noemen weten jullie alsnog niet wie ik ben. Ik wil alleen liever ook anoniem zijn voor mijn persoonlijke omgeving. Ik neem aan dat vrienden jou ik niet zomaar zullen herkennen aan jouw username en dat je dat enigszins bewust heb gedaan?
Jawel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef HeyHoo het volgende:
Ik neem aan dat vrienden jou ik niet zomaar zullen herkennen aan jouw username
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jij bent sowieso beroemd, je bent zelfs op TV geweest.
Het is een keer uitgegaan met mijn vriendin omdat haar beste vriendin mij zag praten over andere meisjes op FOK.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:13 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Haha, ben je al eens herkend? De kans lijkt me klein, maar toch zeker aanwezig.
Ik denk dat dit mijn vraag beantwoord. Jij bent hopelijk niet die jongen die een MILF had gefixt, hahaha.quote:
Grap van de dag ditquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:14 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ik denk dat dit mijn vraag beantwoord. Jij bent hopelijk niet die jongen die een MILF had gefixt, hahaha.
Dan pasquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé, na 3,5 minuut herken ik het ineens.
Na ongeveer 8,40 minuten hoor ik er trouwens heel zachtjes DIT doorheen:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan pas
(al heeft het wel een enorm lang intro)
Dat klopt helemaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Na ongeveer 8,40 minuten hoor ik er trouwens heel zachtjes DIT doorheen:
Wil jij een leuk tekstje bedenken voor mijn crewinfo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, op die lokroep reageer ik ook.
Oei, dat is wel lastig zeg... ZO extreem goed ken ik je nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil jij een leuk tekstje bedenken voor mijn crewinfo?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei, dat is wel lastig zeg... ZO extreem goed ken ik je nou ook weer niet.
Eigenlijk zou je alleen "hoi" moeten neerzetten, om bepaalde mensen te irriteren.
Ik ben gewoon herkenbaar hoor, mijn omgeving weet ook dat ik hier actief ben. Niks mis meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:09 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Wat voor dieet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vanaf vandaag dieten bij het sporten trouwens, dus als ik wat chagrijnig lijk kan je de grafkanker krijgen
Het 'geen pakken met 5 donuts of hele zakken chips opvreten' dieet.quote:
Oja, die heb ik ook wel eens gevolgd, wel wat kilootjes mee kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het 'geen pakken met 5 donuts of hele zakken chips opvreten' dieet.
Het motto 'alles is lekkerder met spek' laten varen, is ook al een goede richtlijn. Geen halve zakken kaas door pasta's, over pizza's, in omeletten. Dat soort dingen
http://www.jumbo.com/INTE(...)555PAK-1_180x180.pngquote:
Je kan gewoon op dat camerasymbooltje klikken he, in het midden onder het tekstvak.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
http://www.jumbo.com/INTE(...)555PAK-1_180x180.png
En dan imgtags eromheen. Das teveel werk mobiel
Wat een taalgebruik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga vanaf vandaag dieten bij het sporten trouwens, dus als ik wat chagrijnig lijk kan je de grafkanker krijgen
Als je dat volhoudt, moet je na een week of twee wel een resultaat hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:17 schreef timmmmm het volgende:
Voor het sporten niet eten, dan val je direct je vetten aan. En ga kwark vreten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:17 schreef timmmmm het volgende:
Eerst altijd je voorraad glycogeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor het sporten niet eten, dan val je direct je vetten aan. En ga kwark vreten.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je het er zwaar mee, met je tere zieltje?
Gewoon niet eten kan ook, maar dat is ook weer zo drastischquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor het sporten niet eten, dan val je direct je vetten aan. En ga kwark vreten.
Wat is ze klein.quote:
Als je gaat snijden, alleen op je bovenbenen hè. Zodat niemand het zietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga er nu iets mee doen!
Gewoon op de armen voor de ekte ektequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je gaat snijden, alleen op je bovenbenen hè. Zodat niemand het ziet
Nee, roken doe ik niet aan, dus dat stoppen zal me wel lukkenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef Mani89 het volgende:
Timmmmm rook je ook? Daar moet je dan vanaf nu ook mee stoppen.
Hey Fylax, dat interesseert me geen reet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:02 schreef Fylax het volgende:
Hey timmmmm, er komt zo weer een Ariana item op de FP.
Ah oke, dan zet ik er nog wel 5 bij.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hey Fylax, dat interesseert me geen reet.
Ze zullen je, allebei, erg dankbaar zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Garpjen, dat doe ik mijn lieve FP-lezerts niet aan.
Weet ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zullen je, allebei, erg dankbaar zijn
Succes!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon niet eten kan ook, maar dat is ook weer zo drastisch
Is mager vleesquote:
Ben je nog altijd sober, Mani? 40 dagen zijn bijna om.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:03 schreef Mani89 het volgende:
Timmmmm rook je ook? Daar moet je dan vanaf nu ook mee stoppen.
Absoluut, dat wordt zelfs niks meer dan een colaatje op mijn verjaardagsetentje. Maar het resultaat is er!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je nog altijd sober, Mani? 40 dagen zijn bijna om.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Absoluut, dat wordt zelfs niks meer dan een colaatje op mijn verjaardagsetentje. Maar het resultaat is er!
Topshow! Geeft de weegschaal al positieve berichten?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb nu al 8 weken geen alcohol meer gedronken.
Van cola word je ook dik. Ik hou het bij waterquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Absoluut, dat wordt zelfs niks meer dan een colaatje op mijn verjaardagsetentje. Maar het resultaat is er!
Ik heb nog niet gekeken, ga ik van de week even doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Topshow! Geeft de weegschaal al positieve berichten?
Haha, dat is wel hardcore.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gebruik je woede als een katalysator, dan lukt het vast wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Oke, jongens, we gaan zo aan het begin van mijn dieet gewoon open kaart spelen. Ik weeg nu 105 kilo en daar moet veel vanaf.
ZOU HET GAAN LUKKEN?!?!
Hoeveel is veel?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef timmmmm het volgende:
Oke, jongens, we gaan zo aan het begin van mijn dieet gewoon open kaart spelen. Ik weeg nu 105 kilo en daar moet veel vanaf.
ZOU HET GAAN LUKKEN?!?!
Daar moet je mee beginnen. BMI van 24 ofzo.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een concreet doel, moet ik bekennen.
Ik zit al een maand of 3, 4 met een af en aan longontsteking, met heel veel bedlegerigheid. Dus ik heb ongeveer 0.0 spiermassaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:17 schreef Mani89 het volgende:
Zoveel hoeft er niet vanaf, veel van die 105 kilo zijn natuurlijk keiharde spieren.
Skinny.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Mijn BMI is nu 20,7. Dat is al bijna anorexia. #topshow
Kleine en gezonde, maar lekkere porties eten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef timmmmm het volgende:
ZOU HET GAAN LUKKEN?!?!
'Skinny Jeans' maniquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef Mani89 het volgende:
Mijn BMI is nu 20,7. Dat is al bijna anorexia. #topshow
Gewoon geen chips, chocola, donuts etcquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Kleine en gezonde, maar lekkere porties eten.
Snavelaar heeft haar slip nu op de knieënquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wielrenners hebben geen buik! Dit wordt het einddoel.![]()
[ afbeelding ]
Slip klinkt alsof ik een BMI van 60 heb.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snavelaar heeft haar slip nu op de knieën
Heb je ook een horizontaal gestreept pak en ga je vaak met de trein?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wielrenners hebben geen buik! Dit wordt het einddoel.![]()
[ afbeelding ]
Onderbroek dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Slip klinkt alsof ik een BMI van 60 heb.
wajjoo die botst bijna tegen die vliegtuigquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:48 schreef YokiKater het volgende:
LifeLiner 1 op weg naar IJmuiden. #spannond
[ afbeelding ]
Was echt spannond!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wajjoo die botst bijna tegen die vliegtuig![]()
![]()
![]()
Waar? fapfapfapquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:27 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu wel de herhaling van Katja in badpak.
zondequote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was op 1.
Nu heeft ze weer kleren aan.
JA WAT WIL JE NOU VERDOMMEquote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze gaat het nu weer doen in badpak.
http://www.tvgids.nl/Alibi_op_bestelling/artikel/75276/quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk komt er weer een leuke telefilm vanavond.
Die van vorige week was wel aardig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk komt er weer een leuke telefilm vanavond.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/Alibi_op_bestelling/artikel/75276/
'multicultikomedie'
Hebben ze een wedstrijd gehouden waarbij iemand uit groep 8 het script mocht bedenken?quote:Liegen is een tweede natuur voor Youssef (Achmed Akkabi). Hij lijkt dan ook de aangewezen persoon om aan de slag te gaan voor Rick (Frederik Brom), die handelt in verzonnen alibi’s.
Rick heeft een gouden handel in alibi's. Overspelige mannen en spijbelende werknemers kunnen bij hem aankloppen voor waterdichte leugens die iedereen moeiteloos om de tuin leiden. Youssef liegt in het dagelijks leven dat het een lieve lust is. Hij wordt aangenomen door Rick en voelt zich perfect op zijn plaats in zijn nieuwe functie.
Professioneel leugenaar
Totdat hij Andrea (Georgina Verbaan) ontmoet. Deze serveerster haat leugens en bedrog en wil alleen maar een eerlijke man. Hij valt als een blok voor haar. Wat als ze erachter komt dat hij een professioneel leugenaar is? Alibi is een multicultikomedie van regisseur Johan Nijenhuis, bekend van onder andere Costa!, Volle Maan en Verliefd op Ibiza.
Die ene is wel leukquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:03 schreef Specularium het volgende:
Kan ook iets van popcorn time halen, weet alleen nog niet wat.
Mwah, die ander was leuker.quote:
Dat was wel een groots en meeslepend verhaal.quote:
ahh toe, nog 1tjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:11 schreef timmmmm het volgende:
Ok, dit was het laatste grapje, nu is het wel weer leuk
Sommige sport-automerken doen dat ook weleens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zeg niks, dan geef ik spoilers weg
Ik ga vanavond naar sportauto's kijken, dikke rally hier in het dorpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige sport-automerken doen dat ook weleens.
Hij is ook nog leeg, maar misschien Hoink, met een quiz,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey, mannetje van de radio, wie draait er vanavond en hoelaat? Rooster is kaput.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is ook nog leeg, maar misschien Hoink, met een quiz,
Als Fylax draait, ga ik luisteren. Voor het eerst in mijn levenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij is ook nog leeg, maar misschien Hoink, met een quiz,
Ik acht die kans ongeveer net zo groot als dat ik vanmiddag seks heb met Ucciequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Fylax draait, ga ik luisteren. Voor het eerst in mijn leven
Zondequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik acht die kans ongeveer net zo groot als dat ik vanmiddag seks heb met Uccie
Wel achter het hek blijven staan hè?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar sportauto's kijken, dikke rally hier in het dorp
Fylax draaft wat door met moedergrapjesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ZondeHoezo dat dan, fielaks is toch ook altijd bezig met die kloteradio?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:28 schreef Fylax het volgende:
En de moeder van Fokker89 is een lelijke hoer.
Neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel achter het hek blijven staan hè?
Dus mag ie lekker niet meer draaien van jou? Wat onaardig, wij maken ook grapjes voer Fylax' mamsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax draaft wat door met moedergrapjes
[..]
Oh nee niet alleen daarom. Maar ik heb ook niet gezegd dat ik vanmiddag geen seks heb met Ucciequote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus mag ie lekker niet meer draaien van jou? Wat onaardig, wij maken ook grapjes voer Fylax' mams
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:36 schreef Fylax het volgende:
Pixelbitty likt Fokker89's anus nog eens even extra.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
Pixelbitty en Fokker89 zitten vuistdiep in elkaars kont.
Fylax is gewoon een beetje madquote:
Laat die kleuterfittie gewoon lekker in dat topicquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fylax is gewoon een beetje mad
Maar is pixelbitty lekker? Want dan is het natuurlijk een compliment ditquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Fylax is gewoon een beetje mad
Ik geef alleen antwoorden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laat die kleuterfittie gewoon lekker in dat topic
Weet ik niet. ik denk dat het een kloon is van Fquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar is pixelbitty lekker? Want dan is het natuurlijk een compliment dit
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
Weet ik niet. ik denk dat het een kloon is van F
Zeg...niet zoveel posten, je moet nog een tikkie naar links.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoorden.
[..]
Weet ik niet. ik denk dat het een kloon is van F
Oke, maar nu staat mijn beeldscherm niet meer recht voor me, en nu ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zeg...niet zoveel posten, je moet nog een tikkie naar links.
Eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet jij even doorwerken, post ik wel door.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke, maar nu staat mijn beeldscherm niet meer recht voor me, en nu ?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is inderdaad machtsmisbruik. Fokker jong-un
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Dat is anders een prima democratische beslissing geweest. Die overigens voor iedereen geldt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
Kap zelf dan ook gewoonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
The interview was een matige film, deze gifjes zijn slappe aftreksels daarvanquote:
The Interview was een geweldige film.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
The interview was een matige film, deze gifjes zijn slappe aftreksels daarvan
Zeg dat maar in Hiroshima jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:41 schreef Fylax het volgende:
De laatste dan, sad but true:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:42 schreef Fylax het volgende:
Katy PerrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent 15, dan begrijp ik dat wel ja. Toen ik zo oud was vond ik Scary Movie ook leukquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
The Interview was een geweldige film.
Daar moet ik nog steeds wel een beetje om lachenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent 15, dan begrijp ik dat wel ja. Toen ik zo oud was vond ik Scary Movie ook leuk
John motherfucking Ramboquote:
Dat was ook gewoon goed.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent 15, dan begrijp ik dat wel ja. Toen ik zo oud was vond ik Scary Movie ook leuk
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds wel een beetje om lachen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:46 schreef Uccie het volgende:
The Interview is echt apenaids, kolere wat een kutfilm.
Nee, het is gewoon een kutfilm.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
Pleur eens een end op met je the interviewgifjes. Je begint me mad te maken
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een kutfilm.
Goedkope Amerikaanse troep.
faalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[img]http://media.giphy.com/media/zyx4xCaaQzlGo/giphy.gif[/img
Dit dus
Zie je hoe erg ik van slag ben, ik ga zelfs mn imgtags verneukenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
Dit dus
Gemiste kans dat ze daar niet dit nummer onder hadden gezetquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
Dit dus
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je moeder dit ook? #viesdik
[ afbeelding ]
Hij stapt dan meteen weer op omdat ie het zo zwaar heeft enzo maar als je kapotte been kapot is, zak je er gewoon door.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan dus helemaal niet landen op zijn kapotte been.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan je moeder dit ook? #viesdik
[ afbeelding ]
Ik maak enkel filmpjes als ik in bad zit. Vraag maar aan LTVDK.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:53 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
timmmmm mad achter de computer
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak enkel filmpjes als ik in bad zit. Vraag maar aan LTVDK.
Overigens heb ik zo'n klein vermoeden dat jij nét iets vaker mad bent
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik maak enkel filmpjes als ik in bad zit. Vraag maar aan LTVDK.
Overigens heb ik zo'n klein vermoeden dat jij nét iets vaker mad bent
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, dit kan toch niet echt zijn?
Lekker kontje welquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Even serieus, dit kan toch niet echt zijn?
Of in je plakboek tekenenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:57 schreef YokiKater het volgende:
Fylax, kan je die gifjes niet even op je eigen forum posten?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:57 schreef YokiKater het volgende:
Fylax, kan je die gifjes niet even op je eigen forum posten?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fuck lekker zelf maar off.
Door dit gedrag krijgt iedereen een hekel aan je.
Te laat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik geloof dat ik de popcorn vast tevoorschijn haal.
Kun jij niet gewoon af en toe een weekendje naar het Donald Duck forum gaan ofzo.quote:
Ben je nu serieus mad?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er weer klaar mee. Roep maar als Fylax weer normaal kan doen. Wat een retard
Ik raad je echt eens aan om naar buiten te gaan, en dat meen ik serieus. Dan kun je wel niet durven, maar nu ga je andere mensen zitten vervelen omdat je zelf een probleem hebt. Ga eens rap hulp zoeken, want je word steeds vervelender.quote:
*wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik raad je echt eens aan om naar buiten te gaan, en dat meen ik serieus. Dan kun je wel niet durven, maar nu ga je andere mensen zitten vervelen omdat je zelf een probleem hebt. Ga eens rap hulp zoeken, want je word steeds vervelender.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik raad je echt eens aan om naar buiten te gaan, en dat meen ik serieus. Dan kun je wel niet durven, maar nu ga je andere mensen zitten vervelen omdat je zelf een probleem hebt. Ga eens rap hulp zoeken, want je word steeds vervelender.
bent...eigenlijk.quote:
Je bent gewoon gierend irritant. Als ik je dan tot drie keer toe vraag dat niet te doen en je doet het toch, dan word ik niet mad maar ga ik wel gewoon wat anders doenquote:
Nee, daar kun je raar over doen, maar Fokker heeft wel gelijk.quote:
Dat steeds over mijn moeder grapjes maken is natuurlijk wel leuk en totaal niet irritant, en dat is zeker niet zoveel gedaan als hoeveel gifjes ik vandaag heb gepost.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je bent gewoon gierend irritant. Als ik je dan tot drie keer toe vraag dat niet te doen en je doet het toch, dan word ik niet mad maar ga ik wel gewoon wat anders doen
Zoals Anonymousse.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Want uiteindelijk zitten er genoeg 16-jarigen op FOK! die zich wel kunnen gedragen en leuke users zijn.
Daar maak je het zelf naar, maar hé als jij met de volwassenen wil meegrappen, dan moet je er ook tegen kunnen dat je het terugkrijgt. In plaats van janken over paniekaanvallen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat steeds over mijn moeder grapjes maken is natuurlijk wel leuk en totaal niet irritant, en dat is zeker niet zoveel gedaan als hoeveel gifjes ik vandaag heb gepost.
Precies, helemaal gelijk.![]()
En Henktown.quote:
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Uccie het volgende:
In plaats van janken over paniekaanvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |