1equote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nog steeds verliefd of bleek ze toch een vuige teef?
Hoe voel je die aankomen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:06 schreef Fylax het volgende:
Ik ga trouwens zo last krijgen van een paniekaanval, voel ik aan..
Heb het afgelopen nacht voor het eerst gehad. Dacht dat ik dood ging, en het begon met raar ademhalen.quote:
Moet je dat niet even tegen je ouders zeggen ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
En die rare ademhaling heb ik nu weer.. met benauwd gevoel.
Daar heb ik lekker pilletjes voor.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:06 schreef Fylax het volgende:
Ik ga trouwens zo last krijgen van een paniekaanval, voel ik aan..
Welke?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik lekker pilletjes voor.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
Maakt Yoki niet uit als het maar een zetpil is.
Je eerste twee posts maken in het R&P-forum en in NWS-SC.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je eerste twee posts maken in het R&P-forum en in NWS-SC.
Dan ben je wel een écht probleemgeval.
Geeft niks hoor vaduz.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:25 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja kijk, ik wil niet dat iemand weet dat ik van dit soort foto's houd, snap je?
Ja begrijpelijk, dit is ook zeker mijn tweede account. Waarschijnlijk heb je nog nooit een van de vier posts van mijn eerste account gelezen. (mocht je het wel weten te raden, b'vo uiteraard zal ik het dan ook toegeven en een derde account makenquote:
Geef jezelf anders hier alvast even aan FB / Spamuser opsporing service #7quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:40 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, dit is ook zeker mijn tweede account. Waarschijnlijk heb je nog nooit een van de vier posts van mijn eerste account gelezen. (mocht je het wel weten te raden, b'vo uiteraard zal ik het dan ook toegeven en een derde account maken)
Ik heb helemaal niks gedaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:42 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Wss heb jij als mod al mijn originele username doorgevenDat is natuurlijk vlasspelen.
Gewoon niet in een topic vol met crew postenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:43 schreef HeyHoo het volgende:
Oké oké, hoe kan ik hier ongemerkt een cloon aanmaken!? Jullie zijn hier gvd te goed in.
Dus met je eerste account heb je 4 posts gemaakt. Je vijfde post was in een R&P-topic en je zesde post was hier in NWS-SC?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:40 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, dit is ook zeker mijn tweede account. Waarschijnlijk heb je nog nooit een van de vier posts van mijn eerste account gelezen. (mocht je het wel weten te raden, b'vo uiteraard zal ik het dan ook toegeven en een derde account maken)
Waar maak jij je dan zorgen over?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus met je eerste account heb je 4 posts gemaakt. Je vijfde post was in een R&P-topic en je zesde post was hier in NWS-SC?
Ik blijf het zorgwekkend vinden.
Het barst hier in NWS-SC van de mods en de FP-crew. Als je graag snel opgemerkt wilt worden, is posten in NWS-SC hét recept.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon niet in een topic vol met crew posten
Waar is je eerste account dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:40 schreef HeyHoo het volgende:
[..]
Ja kijk, ik dacht dat ik nog redelijk undercover was, omdat ik met mijn vorige account pas enkele posts had gedaan. Blijkbaar niet dus. Wat is eigenlijk het probleem met een cloon? Mijn directe omgeving zou mij als persoon kunnen herkennen bij mijn vorige username, dus heb ik een nieuwe account aangemaakt. Mocht deze cloon falen en gehaat worden, wat is dan een goed topic om mee te openen? Iets met betrekking tot het leenstelen in SES?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het barst hier in NWS-SC van de mods en de FP-crew. Als je graag snel opgemerkt wilt worden, is posten in NWS-SC hét recept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |