Handdoeken zitten vaak bij de rest in dus dan wel 40.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whoa dan krijg je het -echt- schoon![]()
Ik doe altijd zo veel mogelijk op 30 om de energiemeter in toom te houden
Op zich ook goed voor de wasmachine. Raaktie wasmiddel beter kwijt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Handdoeken zitten vaak bij de rest in dus dan wel 40.
Als ik alleen maar handdoeken heb zet ik hem op 60.
hier ook inderdaad.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Handdoeken zitten vaak bij de rest in dus dan wel 40.
Als ik alleen maar handdoeken heb zet ik hem op 60.
Wij kregen zo veel terug, die 10 graden zal wel meevallen dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Whoa dan krijg je het -echt- schoon![]()
Ik doe altijd zo veel mogelijk op 30 om de energiemeter in toom te houden
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier ook inderdaad.
Heb nu een tas met vuile voetbaltenues voor 14 kids
ach het is per kind 2x per seizoen. Geen dure tenues kopen, en ook nog de club net de laagste contributie hier in de buurtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef Miniem het volgende:
[..]Lang leve wasgeld betalen zodat je het zelf niet hoeft te doen.
zit al in de droger hierquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Heb de wasmachine maar eens volgegooid
je kan ook een gewone broek aan naar het tuincentrumquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef fietsie het volgende:
Ik zit te verzinnen wat ik allemaal kan verzinnen om -geen- werkbroek aan te doen en naar het tuincentrum te rijden...
een droger?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:29 schreef fietsie het volgende:
Zo blij dat ik die ellende nooit zal hebben
Jup. Maar ook geen kinderen dus het wil prima zoquote:
Zonder iemand te willen kwetsen: niets met een relatie tot voetbal komt in dit huisquote:
de meeste was hang ik ook gewoon op. alleen handdoeken, beddengoed en sokken gaan in de drogerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jup. Maar ook geen kinderen dus het wil prima zogrote zolder waar we de was op kunnen hangen
ik was ook regelmatig de shirts van mijn handbalteamquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonder iemand te willen kwetsen: niets met een relatie tot voetbal komt in dit huis
Ik ben over het algemeen extreem gelukkig dat ik een vriend heb die geen kut om voetbal geeftquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonder iemand te willen kwetsen: niets met een relatie tot voetbal komt in dit huis
had jij nou jongens of meiden?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
dus niemand wil nog met jou een werkkamer delen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zelfs een kamer voor mezelf op t werk omdat ik het gez*** over voetbal helemaal zat was en iedereen die er over begon stelselmatig uit de gedeelde werkkamer zette...
Is dat niet een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:47 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zelfs een kamer voor mezelf op t werk omdat ik het gez*** over voetbal helemaal zat was en iedereen die er over begon stelselmatig uit de gedeelde werkkamer zette...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |