en waar ik me opeens heel oud voelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:56 schreef noodgang het volgende:
Dit is wel een van de weinige topics waar ik me echt jong voel denk ik
deze jongsters gaat slapenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het leuke hier is denk ik er zitten hier jongsters van 18 tot 53
ja echt, hier zit de eeuwige jeugd O=_quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik totaal nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en waar ik me opeens heel oud voel
quote:
Jep, dat is super tof juist ook! Grappig om het contrast te zien met de rest van Fok (40+ daargelaten, daar mag ik pas over 10 jaar komenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de drank is,.. Bier kan bij mij heel slecht vallen… maar een halve fles whiskeyquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:59 schreef Symphonic het volgende:
Mooiste as ooit, FOK!meet in Wierden
Was by far de oudste en ik heb iedereen onder tafel gezopen en zat als laatste nog rechtop
in moet het voorbeeld weer geven voor die ouderen :p.quote:
Succes maandag!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
in moet het voorbeeld weer geven voor die ouderen :p.
Ik heb maandag rijexamen morgen er vroeg uit en zaterdag slaap je nooit vroeg. Beetje uitgerust achter stuur
het gaat bij mij fout als ik veel dingen door elkaar drinkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de drank is,.. Bier kan bij mij heel slecht vallen… maar een halve fles whiskey![]()
![]()
Idem voor mijquote:
whehehehehe nee johquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
in moet het voorbeeld weer geven voor die ouderen :p.
Ik heb maandag rijexamen morgen er vroeg uit en zaterdag slaap je nooit vroeg. Beetje uitgerust achter stuur
that's the spiritquote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik slaag sws of er moeten mensen bij een zebrapad staan of van rechts komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |