quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je daar veel vaker last van hebt, zou ik eens met iemand gaan praten
Woensdag 15 april dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan na 6 april, dan doe ik mijn laatste vandaag de dag
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Verzoekje dus: White Soxx - Versailles
Noop Tof of Flop 8 danquote:
Gaafquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ik weet nog steeds niet waarom N00b iets (niet) met dat nummer heeft, maar dat was een van mijn vinyl rip singles in mijn eerste show hier.
Ze waren zo schattigquote:
Die associeert dat met LARP en daar heeft hij een teringhekel aan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
en ik weet nog steeds niet waarom N00b iets (niet) met dat nummer heeft, maar dat was een van mijn vinyl rip singles in mijn eerste show hier.
Een keer aan een LARP meegedaan maar dat was echt pas eind 80's begin '90squote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die associeert dat met LARP en daar heeft hij een teringhekel aan.
Hé sr.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hé sr.Spezza draait vergeten hits uit de stoneage
Ik net als Symph, klinkt wel wat vaags bekend inquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Deze j=ken ik vaag wel maar dit is wel een vergeten
Maar jij bent samen met Lucky ook de enige hier die de rest van ons broekies mag noemenquote:
komt Lucky nog wel eens?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar jij bent samen met Lucky ook de enige hier die de rest van ons broekies mag noemen
Het leuke hier is denk ik er zitten hier jongsters van 18 tot 53quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:56 schreef noodgang het volgende:
Dit is wel een van de weinige topics waar ik me echt jong voel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |