Kloptquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awww, dat is zo fijn van thuiskomen
/morgen mogen ze weer achter het behang
Wraak voor een week weg zijn.. Dat zijn kattenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 06:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptZe waren erg onrustig vannacht. Een hele week zo lekker geslapen en nu zo'n rotnacht weer
Nou, ze zijn al een tijdje zo onrustig hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wraak voor een week weg zijn.. Dat zijn katten
Jeetje, dat dus!! Als ik een fysio had di ehet niet herkende, zou ik daar echt nooit weer heen gaanquote:
Wat naar. Het zou nog best kunnen komen van de prednison.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 08:04 schreef Windigo het volgende:
Ik droom zo raar de laatste tijd, nu droomde ik dat ik in Engeland geexecuteerd zou worden omdat er een logo in mijn telefoon was aangetroffen dat overeenkwam met een Nederlands drugskartel.
Toen de laatste 10 minuten voor de executie begonnen werd ik hysterisch en toen het team binnenkwam waren het opeens dokters die alleen een infuus kwamen zetten en zeiden ''we doen in Nederland niet aan executies mevrouw'' en veranderde de gevangenis in een ziekenhuis
En zo is het nu iedere nacht dat ik wel slaap, dromen vol geweld. Bah.
Wie weet, maar er is sowieso vrij veel met me gaande momenteelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat naar. Het zou nog best kunnen komen van de prednison.
Kramp?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Heftig kan dat zijn he Windigo..![]()
Damn.. ik kan niet meer op mijn linker been staanvlak onder mijn knieschijf, zeg maar bij de aanhechting waar het een beetje zacht is, doet het ineens idioot veel pijn? Nou ja!
Je bent nu pas thuis?quote:
Nee.quote:
Nee, zeker geen kramp, ik weet hoe kramp voelt. Dit gevoel kende ik nog nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Kramp?
Heb ik ook wel eens als ik verkeerd beweeg, voelt idd heel heftig maar is weer weg na een paar minuten. Wel op letten want kan een zwakke plek in de spier aanduiden. Bij mij is het altijd op de plek waar ik een zweepslag heb gehad
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja ik zit ook aan bakkie nr 3
En heb een stormlooptopic in MUZ geopend
Wat is Radio 6?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MUZ / [Radio 6] De zwarte lijst 2015
Mijn radio kent maar 3 standjes.... 538, Omrop Fryslan en Soul Radio.....quote:
Als je van soul houdt dan moet je Radio6 opzetten. Jazz and Soul.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:13 schreef fietsie het volgende:
Mijn radio kent maar 3 standjes.... 538, Omrop Fryslan en Soul Radio.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |