Erg bekend iets hoor, shin splints e.d.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, dus dat is wel een bekend verschijnsel. Ik was destijds voor iets anders bij de fysio, maar die herkende dat helemaal niet, die pijn die ik wel eens kreeg in mijn scheenbenen als ik er te fanatiek de pas in gooide. Raar gevoel, hoor. Vrij pijnlijk ook
Ik ben wel benieuwd verder naar jou en je verhaal, maar is onbeschoft om door te vragen, dus als je er verder niks over wilt vertellen is dat natuurlijk ook goedquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat zeer zeker WEL
Genoeg over mij.. hoe gaat het met jou Lien?
Fijn P, en pijn hoeft niet altijd iets langdurigs te zijn.. rust nemen is de beste korte termijn remedie
Tja. Ik ga maar af op alle info om me heen hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, dus dat is wel een bekend verschijnsel. Ik was destijds voor iets anders bij de fysio, maar die herkende dat helemaal niet, die pijn die ik wel eens kreeg in mijn scheenbenen als ik er te fanatiek de pas in gooide. Raar gevoel, hoor. Vrij pijnlijk ook
Ja, van hardlopen, niet van wandelen. Tenminste niet bij mij of die fysio.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Erg bekend iets hoor, shin splints e.d.
De boodschap die mee werd gegeven vanavond: als het pijn gaat doen ergens OF direct stoppen OF een stuk rustiger aan doen. En rust is blijkbaar idd goed zoals ik nu merkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn P, en pijn hoeft niet altijd iets langdurigs te zijn.. rust nemen is de beste korte termijn remedie
Bij mij en genoeg collega's (o.a. fysio's) wel hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, van hardlopen, niet van wandelen. Tenminste niet bij mij of die fysio.
Ja, dat was al duidelijk, geloof ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij mij en genoeg collega's (o.a. fysio's) wel hoor
Ik lig al een tijdje in bed! Moet licht uitdoen en slapen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Rust is de beste training (schijnt hoor, zelf doe ik er niet zoveel aan )
Ga graag naar terroristische gebieden, beetje spanning in het leven zullen we maar zeggen.
Lien.. moe = heet douchen en dan het bedje in? X
Altijd goed. Hopen dat het wegtrekt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
De boodschap die mee werd gegeven vanavond: als het pijn gaat doen ergens OF direct stoppen OF een stuk rustiger aan doen. En rust is blijkbaar idd goed zoals ik nu merk
Ze moet slapenquote:
Yup. Na een druk dagje met veel zittenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Altijd goed. Hopen dat het wegtrekt.
Weer lekker thuis?
Awww, dat is zo fijn van thuiskomenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Na een druk dagje met veel zittenGebakjes zijn ook weer helemaal blij
Ze kregen geen genoeg van het kroelen
Turks etenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:22 schreef golfer het volgende:
House of Cards heeft ons weer te laat wakker gehouden.
Vandaag/vanavond gaan we Turks eten.
Toen ik in vietnam zat kreeg ik ook 4 voor de prijs van 1. Geen grap.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 03:44 schreef Downwards het volgende:
De kalfskroketten op Hoog Catharijne voor 1 euro spreken mij wel aan.
Dat dwing jij dan denk ik ook wel af met jouw indrukwekkende en charmante voorkomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 04:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Toen ik in vietnam zat kreeg ik ook 4 voor de prijs van 1. Geen grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |