quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef Molo het volgende:
Gepelde garnalen in combi met besnijdenis als onderwerp is..... uhhhh, weird!

Heeft vast topic in CUL of TVquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef svann het volgende:
'De wilde keuken' van Wouter van Klootwijk is zeker te summier voor een eigen topic hier?

Nou het is best koud buiten dus zo vreemd..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef Molo het volgende:
Gepelde garnalen in combi met besnijdenis als onderwerp is..... uhhhh, weird!

Dat noemen wij op het werk een tum tummetjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou het is best koud buiten dus zo vreemd..

Hehehehequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat noemen wij op het werk een tum tummetje

Ik moest tijdje geleden technische validatie doen van OK videosysteemquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:05 schreef Molo het volgende:
Beetje tegenovergestelde van een kinderarmpje. Al vind ik dat dus echt een ranzige term

Ja, gevonden!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:57 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heeft Golfer een topic over de wilde keuken gemaakt.

Ja, we hebben pas 4 topics volgeluld erover.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef svann het volgende:
'De wilde keuken' van Wouter van Klootwijk is zeker te summier voor een eigen topic hier?

Blijft intrigerend hequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moest tijdje geleden technische validatie doen van OK videosysteem
Tijdens een straatje liesbreuken.
Dan kom je dus echt alles tegen van inward inverted tot volwassen bovenarm...

Nou eh, ik vond de reacties van de dames van het OK team vooral erg grappig.quote:

Heel professioneel uiteraardquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou eh, ik vond de reacties van de dames van het OK team vooral erg grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |