SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de overtreffende trap van een spelfout.
Laat GGMM maar, hij is boos omdat ik zijn reacties wis op de frontpagequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, het typeert z'n verstandelijke vermogen.
Leugens, ik post nooit op de Frontpage.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat GGMM maar, hij is boos omdat ik zijn reacties wis op de frontpage
Choco mel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Raad 'ns wat ik op dit moment drink?
Grolsch.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slagroomtaart?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ranjaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zouden we hier in 013 graag zien.quote:
Hier in 0223 maakt het niemand iets uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zouden we hier in 013 graag zien.
Moet je bevallen?quote:
Er zijn saaiere wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
Het is wel een leuke wedstrijd geworden. Voor de NAC-supporter en voor de onpartijdige toeschouwer.
Dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis de leukste wedstrijd van het seizoen
Hij zei: maximaal 5 minuten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
5 minuten? Wanneer heeft het stilgelegen dan?
Maak daar maar minimaal van.quote:
Voor utrecht ja. Voor ajax gewoon simpel wedstrijdje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
UTRECHT AJAX WEDSTRIJD VAN HET JAAR, DE COMMENTATOR ZEGT HET OOK!
De wedstrijd van het jaar is zondag 16.45quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
UTRECHT AJAX WEDSTRIJD VAN HET JAAR, DE COMMENTATOR ZEGT HET OOK!
SIMPEL?!?!?!?!!? OMGOMGMOGMOGMOOMGquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor utrecht ja. Voor ajax gewoon simpel wedstrijdje.
Welles.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
SIMPEL?!?!?!?!!? OMGOMGMOGMOGMOOMG
Ajax heeft al jaren niet gewonnen in de Galgenwaard![]()
![]()
SIMPEL
ooooooooooooooooooomg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Galgenwaard had ik het overquote:
Maar dan heeft ie nog steeds gelijk, je had het nergens over de EDquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Galgenwaard had ik het over
Oh sorry, ja dat klopt, maar dat was geen eredivisie
In m'n hoofd welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie nog steeds gelijk, je had het nergens over de ED
Dan ging er ergens iets mis bij het typenquote:
vorig jaar niet verloren, jaar ervoor ook niet beste jongenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Utrecht zegevierde is toch echt '11/12.
quote:Falkenburg bleef een plaag voor de defensie van de thuisclub, want nog in de eerste helft kreeg hij een goede mogelijkheid om de Bredanaars voor de tweede keer op voorsprong te zetten. Het bleek uitstel van executie, want vier minuten na rust was de aanvaller opnieuw trefzeker. Uit een afgemeten voorzet van Sébastien Haller kopte Falkenburg - volledig vrijstaand - raak.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Tchock het volgende:
Ben ik in de war of slaat dit nergens op
[..]
Maar dat is niet WINNEN.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
vorig jaar niet verloren, jaar ervoor ook niet beste jongen
Om die tekst natuurlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lach je mij nou uit om mijn vraag of VI om die tekst
Jup.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Om die tekst natuurlijk
Bron is VI?
Als er eens een kans is om af te rekenen met het Utrechtsyndroom is het dit jaar wel. Alleen NAC en Dordrecht hebben meer tegentreffers.quote:
Maar er is ook geen enkele ploeg die meer heeft gescoord dan Utrecht behalve PSV en Ajax.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er eens een kans is om af te rekenen met het Utrechtsyndroom is het dit jaar wel. Alleen NAC en Dordrecht hebben meer tegentreffers.
2-2 is dan nog een milde uitslag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar er is ook geen enkele ploeg die meer heeft gescoord dan Utrecht behalve PSV en Ajax.
2quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen..
18:30 Go Ahead Eagles v Vitesse
19:45 Willem II v FC Dordrecht
19:45 Heracles Almelo v SC Heerenveen
20:45 AZ v SC Cambuur
Belangrijke dag voor het degradatievoetbal, alweer.
Waarom dat nouquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ gaat gewoon winnen van SCC. Sander van de Streek is geblesseerd.
Hij heeft zich verstaptquote:
Met een beetje mazzel staan de nummer drie, vier en vijf in het weekend na de interlandperiode binnen een punt of drie van elkaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zich verstapt.
Gelukkig voor Vitesse is er na de interlands AZ v Feyenoord. En zondag ook weer kans om in te lopen.
Hij had die hattrick wel moeten maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch weer mooi dat Maaskant ervoor heeft gezorgd dat Falkenburg weer weet te renderen. De laatste weken is hij prima in vorm.
Toch denk ik dat vooral voor AZ de interlandperiode op een goed moment komt. Er zit veel zand in hun motor. Na de interlandperiode hebben die gelijk twee pittige wedstrijden met FEY(T) en HEE(U)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel staan de nummer drie, vier en vijf in het weekend na de interlandperiode binnen een punt of drie van elkaar.
Als ze die twee verliezen liggen ze eraf voor de derde plek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat vooral voor AZ de interlandperiode op een goed moment komt. Er zit veel zand in hun motor. Na de interlandperiode hebben die gelijk twee pittige wedstrijden met FEY(T) en HEE(U)
Met de laatste weken in het vooruitzicht wordt het, hoe cliché het ook klinkt, veel idioter en komen de meest gekke uitslagen voor. AZ heeft een retezwaar programma tot de laatste twee speelronden. Feyenoord volgt licht qua schemazwaarte. Vitesse is in het grootste voordeel. Schorsingen gaan ook nog eens meespelen. Vejinovic staat al weken op 5x geel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze die twee verliezen liggen ze eraf voor de derde plek.
4x geel bedoel je, maar dat geldt ook voor Achenteh, Diks, Traoré, Pröpper en Van der Heijdenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen fan van Maaskant zijn speelstijl, maar wel enorm knap wat hij sinds de winterstop doet.
[..]
Met de laatste weken in het vooruitzicht wordt het, hoe cliché het ook klinkt, veel idioter en komen de meest gekke uitslagen voor. AZ heeft een retezwaar programma tot de laatste twee speelronden. Feyenoord volgt licht qua schemazwaarte. Vitesse is in het grootste voordeel. Schorsingen gaan ook nog eens meespelen. Vejinovic staat al weken op 5x geel.
Je was me voorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Op scherp bij Vitesse: Achenteh, Diks, Traore, Vejinovic, Pröpper, VD Heijden.
Dan moet je hopen dat ze maar tegen Excelsior of Dordrecht geschorst zijn. Al was de vorige editie van GAE v Vitesse ook geen rustige wedstrijd.quote:
Vitesse heeft wel het voordeel dat de hele selectie fit is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je hopen dat ze maar tegen Excelsior of Dordrecht geschorst zijn. Al was de vorige editie van GAE v Vitesse ook geen rustige wedstrijd.
Ik denk dat Vitesse uiteindelijk 4e eindigt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse heeft wel het voordeel dat de hele selectie fit is.
Met die Westlanders was het altijd lachen op m'n schoolquote:
Ja is wel een grappig groepje. Alleen ze tegenkomen tijdens het stappen vroeger liep niet altijd goed afquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Met die Westlanders was het altijd lachen op m'n school
Daar heb ik niet zoveel ervaring meequote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja is wel een grappig groepje. Alleen ze tegenkomen tijdens het stappen vroeger liep niet altijd goed af
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zoveel ervaring mee
twitter:KeesJansmaNL twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 15:06:58Op weg naar foxsports 17.30 , de eredivisie met #bruggink en #Perez reageer retweet
Top line-upquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KeesJansmaNL twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 15:06:58Op weg naar foxsports 17.30 , de eredivisie met #bruggink en #Perez reageer retweet
rot op joh gekquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
18:30 Go Ahead Eagles v Vitesse
19:45 Willem II v FC Dordrecht
19:45 Heracles Almelo v SC Heerenveen
20:45 AZ v SC Cambuur
Leuke avond.
Hup GAE, Willem II, Heerenveen, SCC.
Clubs als GAE moeten behouden blijven voor de Eredivisie. Straks gaan ze er nog af in de play offs tegen Emmen.quote:
Waarom eigenlijk? Sinds de trainers als Bosz en Verbeek niet meer komen, daar, is de jeu en het leuke van Heracles wel er af.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef remlof het volgende:
Ik hou trouwens liever Heracles in de Eredivisie dan Go Ahead.
Ik vind het leuk om spelers die bij Vitesse niet aan de bak komen te zien opbloeien bij Heraclesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Sinds de trainers als Bosz en Verbeek niet meer komen, daar, is de jeu en het leuke van Heracles wel er af.
Dan heb ik liever ploegen als Go Ahead waar het voetbal écht leeft.
Go Ahead is een mooie club joh. Toffe historie, romantisch stadionnetje. Die hoort in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef remlof het volgende:
Ik hou trouwens liever Heracles in de Eredivisie dan Go Ahead.
Ziet Bosz nou echt niet dat die kerel er niks van kan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Room; Diks, Kashia, Van der Heijden, Achenteh, Pröpper, Vejinovic, Qazaishvili; Labyad, Traoré, Oliinyk
#antioliynyk
Het was ook kutweer dus vandaag gaat te boek als een van de meest dramatische dagen ooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:54 schreef Cavaliers het volgende:
Atleti heeft gewonnen, dus ik ben een tevreden man op deze niet heel aansprekende eredivisieavond.
Net als bij Spartaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Moneyball bij AZ gaat natuurlijk gewoon keihard falen.
Je bent zelf een walgelijke reclame.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een walgelijke Vodafone-reclame.
Je bent zelf walgelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent zelf een walgelijke reclame.
Wat een misselijkmakende post, ditquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent zelf een walgelijke reclame.
Ik weet niet of ik dit goed of slecht nieuws moet vindenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat GGMM ziek is?
In zijn hoofd? Ja, dat wist ik al.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat GGMM ziek is?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In zijn hoofd? Ja, dat wist ik al.
Ik vind dit een interessante manier van verdedigen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wat vinden jullie van deze verdedigende actie van mijn favoriete verdediger?
[ afbeelding ]
Gimenezgod.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een interessante manier van verdedigen.
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die fout maakt 9 op de 10 mensen, erg irritant.
Hier een paint van de Grieken over Dijsselbloemquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er hoor jongens.
Ik voel me alleen extreem beroerd. Ik hoop dat jullie hier rekening mee houden..
Heb je al meegemaakt dat je op het toilet zit, dun uit je reet en met een emmer voor je neus omdat je tegelijkertijd moet kotsenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er hoor jongens.
Ik voel me alleen extreem beroerd. Ik hoop dat jullie hier rekening mee houden..
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier een paint van de Grieken over Dijsselbloem.
Bedankt, daar was ik nou net even aan toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dat is best knap met paint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg hoofdpijn van het plaatje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, daar was ik nou net even aan toe.
Andersom. Kon nog net op tijd de boel omdraaien, anders was dat een zeer genante sitautie geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al meegemaakt dat je op het toilet zit, dun uit je reet en met een emmer voor je neus omdat je tegelijkertijd moet kotsen?
Like a stereo toren
[..]
Fucking eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Andersom. Kon nog net op tijd de boel omdraaien, anders was dat een zeer genante sitautie geweest.
Beterschap.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er hoor jongens.
[..]
Waarom heeft hij een oog in zijn oor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de illuminatiquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een oog in zijn oor?
Dat soort oorbellen zijn modernquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een oog in zijn oor?
Jammer dit, op het moment dat ik lig na willen schoppen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Beterschap.
Nee grapje, lekker voor je.
Zielig mannetje is het ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit, op het moment dat ik lig na willen schoppen.
Je voelt je vaste en grote jongen nu.
Letterlijk wel ja. Stuk groter dan jij met je 1.80 m.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dit, op het moment dat ik lig na willen schoppen.
Je voelt je vaste en grote jongen nu.
Die gaat toch sowieso weg. Met zijn vertrek schiet je ook niets op. De echte versterkingen werden pas in de winter gehaald en dat wordt ze nu fataal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:35 schreef Tchock het volgende:
Booy gaat het einde van het seizoen denk ik niet redden.
Duh, wie wil daar nou heen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verhoek heeft in ieder geval bewezen geen heimwee naar Den Haag te hebben dit seizoen
Go Ahead presteerde vóór de winterstop beter dan daarna, dus dit snap ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat toch sowieso weg. Met zijn vertrek schiet je ook niets op. De echte versterkingen werden pas in de winter gehaald en dat wordt ze nu fataal.
Als je naar die wedstrijden kijkt, weet je dat de meeste punten met simsalabim-truckage werden binnengesleept.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Go Ahead presteerde vóór de winterstop beter dan daarna, dus dit snap ik niet helemaal.
Die worden over het algemeen prima genomen. Nu hebben ze een vage variant bedacht waarvan ik het nut niet begrijp.quote:
Van der Linden heeft blijkbaar nog een geelswert hertquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die worden over het algemeen prima genomen. Nu hebben ze een vage variant bedacht waarvan ik het nut niet begrijp.
FC Utrecht? Doe maar niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd waar Jop van der Linden speelt volgend seizoen. Kan wel mee bij een club van het niveau Utrecht .
Dat doen enkel Groningen-supporters.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zetten ze het stadion in de fik?
Nee man. Ik geloof dat ze in de eerste seizoenshelft wel drie of vier keer hebben verloren door goals in de laatste vijf minuten. Na de kerst is het gewoon elke week kut en winnen ze met antivoetbal van PEC en ADO.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je naar die wedstrijden kijkt, weet je dat de meeste punten met simsalabim-truckage werden binnengesleept.
15 punten erafquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die sporen echt niet.
Ben je al in nood. Doe je dit. Krijg je punten aftrek voor, let maar op!
Ook 15 punten erafquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen ze bij NAC ook niet zo'n avondje organiseren. Ebola club!
Ik speelde ooit een seizoen OSM met RKC, alle 34 wedstrijden gewonnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speel OSM met vitesse. Draai een fucking goed seizoen
Hoe kreeg je dat voor elkaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speelde ooit een seizoen OSM met RKC, alle 34 wedstrijden gewonnen
Mij leek het in ieder geval geen schot.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat een voorzet was, was het nog slechter
Ik heb niet het gevoel dat we echt winter hebben gehad dit jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah ja, vandaag is het officieel Lente.
Zijn oude club heeft de punten nodig, dus verliest hij vandaag lieverquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jopgod neemt niet meer de vrije trappen op een ouderwetse wijze.
Ik heb medicijnen tegen oogjeuk maar het is een neusspray dus ik deel hem liever niet, sorry.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga bijna denken dat die oogjeuk door dit belabberde voetbal komt. Misschien straks een blik werpen op de 19:45-wedstrijden.
Vitesse speelt niet zoals ik gewend benquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga bijna denken dat die oogjeuk door dit belabberde voetbal komt. Misschien straks een blik werpen op de 19:45-wedstrijden.
Ze laten zich meeslepen in het armoedige voetbal van GAE.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse speelt niet zoals ik gewend ben
Tips?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:12 schreef Sked het volgende:
Als neutrale supporter was ik wat anders gaan kijken
Schalke - Leverkusen zou ik dan gaan kijken, alhoewel ik misschien ook wel naar West Ham - Sunderland was gezapt om Dickie te zienquote:
Ik kijk regelmatig, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
Zijn er echt mensen hier die naar de Tafel van Kees kijken op zondagochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |