SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Lekker boeiendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de overtreffende trap van een spelfout.
Laat GGMM maar, hij is boos omdat ik zijn reacties wis op de frontpagequote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, het typeert z'n verstandelijke vermogen.
Leugens, ik post nooit op de Frontpage.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Laat GGMM maar, hij is boos omdat ik zijn reacties wis op de frontpage
Choco mel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Raad 'ns wat ik op dit moment drink?
Grolsch.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Slagroomtaart?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ranjaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zouden we hier in 013 graag zien.quote:
Hier in 0223 maakt het niemand iets uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zouden we hier in 013 graag zien.
Moet je bevallen?quote:
Er zijn saaiere wedstrijden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:40 schreef DeHovenier het volgende:
Het is wel een leuke wedstrijd geworden. Voor de NAC-supporter en voor de onpartijdige toeschouwer.
Dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik mis de leukste wedstrijd van het seizoen
Hij zei: maximaal 5 minuten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
5 minuten? Wanneer heeft het stilgelegen dan?
Maak daar maar minimaal van.quote:
Voor utrecht ja. Voor ajax gewoon simpel wedstrijdje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
UTRECHT AJAX WEDSTRIJD VAN HET JAAR, DE COMMENTATOR ZEGT HET OOK!
De wedstrijd van het jaar is zondag 16.45quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Paul het volgende:
UTRECHT AJAX WEDSTRIJD VAN HET JAAR, DE COMMENTATOR ZEGT HET OOK!
SIMPEL?!?!?!?!!? OMGOMGMOGMOGMOOMGquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voor utrecht ja. Voor ajax gewoon simpel wedstrijdje.
Welles.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:50 schreef Paul het volgende:
[..]
SIMPEL?!?!?!?!!? OMGOMGMOGMOGMOOMG
Ajax heeft al jaren niet gewonnen in de Galgenwaard![]()
![]()
SIMPEL
ooooooooooooooooooomg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Galgenwaard had ik het overquote:
Maar dan heeft ie nog steeds gelijk, je had het nergens over de EDquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Galgenwaard had ik het over
Oh sorry, ja dat klopt, maar dat was geen eredivisie
In m'n hoofd welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar dan heeft ie nog steeds gelijk, je had het nergens over de ED
Dan ging er ergens iets mis bij het typenquote:
vorig jaar niet verloren, jaar ervoor ook niet beste jongenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Utrecht zegevierde is toch echt '11/12.
quote:Falkenburg bleef een plaag voor de defensie van de thuisclub, want nog in de eerste helft kreeg hij een goede mogelijkheid om de Bredanaars voor de tweede keer op voorsprong te zetten. Het bleek uitstel van executie, want vier minuten na rust was de aanvaller opnieuw trefzeker. Uit een afgemeten voorzet van Sébastien Haller kopte Falkenburg - volledig vrijstaand - raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |