quote:
Je opent vrijwel alleen maar topics waarin je klaagt over het vrouwelijk geslacht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het schijnt een trend te zijn. Vrouwelijke onder 25 jaar collegaatjes die elkaar 'kutje' noemen. Zomaar tijdens de pauze, tijdens het elkaar tegenkomen of bij de koffieautomaat. Maar tegenwoordig ook op kantoor. Vandaag gehoord: 'hee kutje neem even koffie voor me mee', en later 'dat weet niet, dat moet je kutje daar vragen'. Ze gaan verder vriendelijk met elkaar om, maar toch voelt het vreemd.
Eerst was het nog wel leuk maar ik verwacht dat een van de vrouwsels het gekut niet lang meer gaat trekken. Ik heb dan ook al mijn videocamera in de aanslag om eventuele gevechten te kunnen vastleggen voor het nageslacht, maar eigenlijk vind ik het niet kunnen in een werkomgeving.
Klacht: teveel gekut op de werkplek.
Kinky welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En laat haar dan je vingers breken zodat je geen achterlijke topics meer kan typen.
tokkies gebruiken het vol opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kan haast niet meer vanwege feministen.
Ik gebruik dat nog steeds graag.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Is dit de vrouwelijke revival van het woord lullo, vooral populair in de jaren 90..
Zo ja
Geen idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:26 schreef Inspireme het volgende:
[..]
tokkies gebruiken het vol op![]()
maar feministen vinden het ook ergerlijk wanneer vrouwen dat woord onder elkaar gebruiken?
Dat zijn echt de enige die ik dat hoor zeggen, en dan zijn het nog typetjes ook. Ik heb dus geen idee waar TS het over heeftquote:
Dat zijn de vrouwen die TS dus tegenkomt, denk ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zijn echt de enige die ik dat hoor zeggen, en dan zijn het nog typetjes ook. Ik heb dus geen idee waar TS het over heeft
pauperquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik weet niet of ik het op kantoor zou zeggen, maar verder noem ik m'n vriendinnen en ik elkaar wel kutje ja.
Heb je wel eens een grabbelton gekocht?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je opent vrijwel alleen maar topics waarin je klaagt over het vrouwelijk geslacht.
Tip van de dag: bel een hoer en laat je wokkel verwennen.
En laat haar dan je vingers breken zodat je geen achterlijke topics meer kan typen.
noemen jouw vriendinnen je "random stukje huid"?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik weet niet of ik het op kantoor zou zeggen, maar verder noem ik m'n vriendinnen en ik elkaar wel kutje ja.
Nee. Ze noemen me gewoon kutje. Een beetje raar dat je dit vraagt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:38 schreef luckass het volgende:
[..]
noemen jouw vriendinnen je "random stukje huid"?
ja weet ik veel hoe het eruit ziet bij jouquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee. Ze noemen me gewoon kutje. Een beetje raar dat je dit vraagt.
Ik denk dat het vergelijkbaar is met het Oostfront in WOII.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:49 schreef luckass het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe het eruit ziet bij jou[ afbeelding ]
Je volgt me?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je opent vrijwel alleen maar topics waarin je klaagt over het vrouwelijk geslacht.
Bedankt voor de tip, maar mijn vriendin heeft andere plannen.quote:Tip van de dag: bel een hoer en laat je wokkel verwennen.
Mijn topics zijn zo briljant dat ze vanzelf vanuit mijn gedachten naar fok schieten. En wat heb jij gepresteerd de afgelopen 25 jaar?quote:En laat haar dan je vingers breken zodat je geen achterlijke topics meer kan typen.
je hebt liters wodka nodig om er door heen te durven trekken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik denk dat het vergelijkbaar is met het Oostfront in WOII.
Beide partijen wachten af wat de ander gaat doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:21 schreef luckass het volgende:
[..]
je hebt liters wodka nodig om er door heen te durven trekken?
Ik zat meer te denken in de richting van ''de grootste slachting in de geschiedenis van de mensheid''.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 01:21 schreef luckass het volgende:
[..]
je hebt liters wodka nodig om er door heen te durven trekken?
Is dat niet die Sunny? Die verkleed als Zwarte Piet in Engeland rondliep om reacties uit te lokken?quote:
Sir, Yes Sir!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:25 schreef niels0 het volgende:
Niet met Sir worden aangesproken.
Yes sir
Of course sir
No sir kennen ze niet.
Shut up you fuck zeg ik dan. Het is altijd yes als ik bevelen uitdeel.
En vergeet niet in de houding te staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sir, Yes Sir!
Sir, of course, Sir!
Bij vrouwen toch ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
En vergeet niet in de houding te staan.
In India is ja misschien en misschien nee.
Ze kunnen nog niet eens nee-knikken.
Ik kan wel nee zeggen tegen m'n bazen.
Vind ik ook stoer om te doen.
Nee is gewoon nee.
Zijn ze niet gewend, maar af en toe verkoop ik nee.
Yes Commander!
Alleen staan die meestal niet in de houding. Of toch wel?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij vrouwen toch ook
Ja=misschien etc.
geil hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:25 schreef niels0 het volgende:
Niet met Sir worden aangesproken.
Yes sir
Of course sir
No sir kennen ze niet.
Het is altijd yes als ik bevelen uitdeel.
jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 07:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat niet die Sunny? Die verkleed als Zwarte Piet in Engeland rondliep om reacties uit te lokken?
ja. Ik shockeer graag mijn mede-FOK!-genoten.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:52 schreef Piebe het volgende:
[..]
Zij is wel aanstootgevend.
Vond je dit nou echt nodig!?
Elke houding is een goede houdingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:09 schreef niels0 het volgende:
[..]
Alleen staan die meestal niet in de houding. Of toch wel?
Irritante vrouw.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
ja
En die tekst bij dat plaatje heeft ze echt letterlijk een keer geroepen een paar jaar geleden bij Paul & Witteman.
[..]
ja. Ik shockeer graag mijn mede-FOK!-genoten.
Vrouw met te weinig seksuele aandacht gespot.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het zit je even diep als je eigen navel geloof ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:24 schreef haan33 het volgende:
Dat zijn bi-seksuele vrouwen.
Gr gr VoederBietel.
Ironisch wel.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Bedankt dat je mij zoveel aandacht geeft, hoef ik er ook minder om te vragen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het zit je even diep als je eigen navel geloof ik.
hihihihiihihquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij zoveel aandacht geeft, hoef ik er ook minder om te vragen.
Droomkutjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gedaan, het heeft me alleen geen nummer opgeleverdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:05 schreef Hamster. het volgende:
Chickie, kutje, hoertje. Is allemaal hetzelfde. Probeer maar eens uit morgen
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:49 schreef luckass het volgende:
[..]
ja weet ik veel hoe het eruit ziet bij jou[ afbeelding ]
Waarom moet jij in elke post expliciet duidelijk maken dat je geestelijk een wijf bent?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 00:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Je hebt het er wel moeilijk mee hequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Waarom moet jij in elke post expliciet duidelijk maken dat je geestelijk een wijf bent?
Neuh. Ik heb een kut. Of die er nou al zat of door plastische chirurgie gekomen is maakt geen kut uit.quote:
Hoe voelt dat nou, een ingevouwen penis?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb een kut. Of die er nou al zat of door plastische chirurgie gekomen is maakt geen kut uit.
Ik zou het niet weten, want ik heb geen ingevouwen penis.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:47 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, een ingevouwen penis?
Hoe hebben ze het dan gedaan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, want ik heb geen ingevouwen penis.
Als jij niet eens normaal kunt reageren op me en alles wat ik post ziet als een poging om mijn vrouwelijkheid te bewijzen, wat heeft het dan nog voor nut om op jou in te gaan? Je neemt me toch al niet serieus, dus dan ga ik m'n tijd hier verder niet aan verspillen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het dan gedaan?
Geen troll hoor, ik vraag het mij gewoon af
Ik vraag mij gewoon serieus af hoe dat gaat? Lijkt mij een aardige ingreep.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij niet eens normaal kunt reageren op me en alles wat ik post ziet als een poging om mijn vrouwelijkheid te bewijzen, wat heeft het dan nog voor nut om op jou in te gaan? Je neemt me toch al niet serieus, dus dan ga ik m'n tijd hier verder niet aan verspillen.
Echt heh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt het er wel moeilijk mee he.
Ik en m'n vriendinnen noemen elkaar kutje. Daar gaat dit topic over. Ik reageer ontopic.
Als iets in het andere geslacht ook kan betekent dat niet dat het opeens even vreemd is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:52 schreef BingFan het volgende:
Wat een dramaMijn vriendinnen en ik zijn de kutjesbrigade, so what ?
Noemen elkaar gleufje / gleufie / mutsje
Mannen die elkaar 'pik' noemenVerkapte homootjes
Ik noem een vrouw altijd prinses want dat is ze ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:52 schreef BingFan het volgende:
Aha, oke Pikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Als iets in het andere geslacht ook kan betekent dat niet dat het opeens even vreemd is.
Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik noem een vrouw altijd prinses want dat is ze ook
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:52 schreef BingFan het volgende:
quote:Mijn vriendinnen en ik zijn de kutjesbrigade, so what ?
quote:kutjesbrigade
En daar moet je 1 quote voor in drieën delen ?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Gooi jezelf alsjeblieft weg domme doos.
Nu zit ik ook bij de kutjesbrigade.
ik wou ook iets in de strekking van 'sterf'' zeggen in m'n vorige post eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef fratsman het volgende:
Kutjenet als vrouwen die elkaar "poes" noemen.
sterf aub.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef fratsman het volgende:
Kutjenet als vrouwen die elkaar "poes" noemen.
sterf aub.
Een vrouw praat tegen me! omg omg!quote:
Iemand die een beetje verdrietig werd van de volgende opmerking:quote:
quote:Kutjenet als vrouwen die elkaar "poes" noemen.
sterf aub.
Ze ziet eruit als een Geisha.quote:Op zondag 22 maart 2015 03:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Iemand die een beetje verdrietig werd van de volgende opmerking:
[..]
Dat vatten geisha's op als belediging, aangezien dat soort dames een zeer strenge en gedisciplineerde opleiding moeten volgen voordat ze zich geisha mogen noemen.quote:
Ik denk niet dat er geisha's op Fok zittenquote:Op zondag 22 maart 2015 03:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat vatten geisha's op als belediging, aangezien dat soort dames een zeer strenge en gedisciplineerde opleiding moeten volgen voordat ze zich geisha mogen noemen.
BULLSHIT I CAN'T HEAR YOU! SOUND OFF LIKE YOU GOT A PAIR!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sir, Yes Sir!
Sir, of course, Sir!
Boven de 17 ook nog wel pikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
Mannen zeggen toch wel eens ''Hee lul/lullo" en een groot deel van de mensen onder de 17 jaar zegt in één zin minstens twee keer "pik".
Geilquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:04 schreef BlueJeans het volgende:
Hihi ik zeg ook altijd kut(tje) tegen mijn dinnies
dinniesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:04 schreef BlueJeans het volgende:
Hihi ik zeg ook altijd kut(tje) tegen mijn dinnies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |